با زوج درمانی به شناخت متقابل برویم.

هزینه های عاطفی برای رد کردن درمان زوجین زیاد است.  پس باید با زوج درمانی به شناخت متقابل برویم.

هنگامی که شما در رابطه ای هستید که برای شما اهمیت دارد، می خواهید این پیوند را حفظ کنید. به طور طبیعی، در جاده ها ی رابطه وارد می شوید و دلتان می خواهد به صورت درستی در این جاده ها قدم بردارید.  زوج درمانی به شما کمک می کند به این اهداف برسید.هرچه بیشتر با شریک زندگی تان ارتباط برقرار کنید بهتر است  زیرا شانس خود را برای موفقیت در طولانی مدت خواهید داشت. اگر مشکلی در ارتباط با شریک زندگی خود دارید، یکی از اقداماتی که می توانید انجام دهید یافتن یک درمانگر است که با زوج ها کار می کند این درمانگر باید به علم زوج درمانی کاملا اشراف داشته باشد.

بین یک درمانگر فردی و یک زوج برای ازدواج و درمانگر خانواده تفاوت وجود دارد. شما ممکن است در مورد درمان خود با یک درمانگر حرف بزنید و این گفتگو بیشتر  در مورد مشکلات خودتان باشد و مشغولیت هایی که هر فردی ممکن است در زندگی داشته باشد.

با زوج درمانی به شناخت متقابل برویم

اما این مسئله در مورد مسائل مربوط به رابطه شما نیست. در زوج درمانی به شما می گویند اگر پرچم های قرمز را که بین شما و شریک زندگیتان است نادیده بگیرید، می توانید رابطه خود را در یک مسیر سبز قرار دهید. به همین دلیل حتی اگر برای این رابطه هزینه کنید هیچ مشکلی ندارد.

بسیار مهم است که پیدا کنید تا بتواند به شما کمک کند و به شما یاد بدهد که چگونه با همدیگر صحبت کنید. سلامت روان شما اهمیت دارد و اگر مشکلات روابط خود را نادیده بگیرید، رابطه شما به خطر می افتد. نه تنها شما از وضعیت عاطفی رنج خواهید برد بلکه شریک زندگی شما احتمالا متوجه کاهش احساسات و به خطر افتادن سلامت روانی شما خواهد شد. مشکلات را در یک رابطه سرکوب نکنید. زیرا در  در یک رابطه عاشقانه منجر به خشم و عصبانیت خواهد شد و باعث می شود رابطه شما به حالت سکون برسد. بنابراین از یک روانشناس و از زوج درمانی استفاده کنید.

با زوج درمانی به شناخت متقابل برویم. – راهنما برای رابطه شما

با زوج درمانی به شناخت متقابل برویم

بعضی از افراد از مشاوره زوجین ترس دارند یا ناآشنا هستند. اگر نمی دانید که در مشاوره چه اتفاقی می افتد، یک جلسه را با یک متخصص درمانگر زن و شوهر را مشاهده یا درباره زوج درمانی انها مطالعه کنید. شما مجبور نیستید که کاملا به بهداشت روانی خود در زوج درمانی بپردازید بلکه به سمت حل مشکلاتتان بروید. مشاوران زیادی وجود دارد که می توانند به شما و همسرتان کمک کنند، کسی را پیدا کنید که هر دو به راحتی بتوانید با او صحبت می کنید، بنابراین شما می توانید بیشتر به سمت درمان بروید.

در زوج درمانی درمانگر زن و شوهر ممکن است هنگام کار با شما و همسرتان از روانشناسی مثبت استفاده کند. روانشناسی مثبت یک مطالعه علمی است که بر نقاط قوت انسان تأکید دارد. وقتی مشاوران زوج شما نقاط قوت خود را برجسته می کنند، شریک زندگی آنها را به وضوح می بیند. شما همچنین خواهید آموخت که حوزه هایی را که نیاز به کار دارید را تسخیر کنید، که منجر به رشد شخصی می شود. یکی از اهداف مشاوره (فرد یا زوجین) این است که بر روی بینش احساسی خود کار کنید. یک محل استثنایی برای به دست آوردن دیدگاه در مورد خودتان، مشاوره زوجین است.

احساس نزدیک به شریک زندگی تان

هنگامی که در ازدواج یا روابط عاشقانه دچار مشکلی هستید، ممکن است از شریک زندگی خود فاصله بگیرید. این یک احساس طبیعی است، اما زوج درمانی می تواند  به شماکمک کند. شما ممکن است فاقد صمیمیت جسمی و جنسی باشید. شاید حتی یک لحظه با هم در اتاق خواب نباشید یا شاید حتی در اتاق های جداگانه بخوابید. نزدیکی فیزیکی بخشی جدایی ناپذیر از روابط عاشقانه است. یک مشاور ازدواج می تواند به شما و شریک زندگی شما کمک کند تا منبع مسائل مربوط به صمیمیت خود را بررسی کنید. گاهی اوقات مشکلات بهداشت روانی اختلاف بین افراد در یک رابطه را ایجاد می کنند، به ویژه اگر یک شریک از این موضوع بی اطلاع باشد.

اختلالات جنسی به نظر می رسد باید با شرایط محرمانه باشد. اگر دیگر شریک زندگی در مورد مسئله نمی داند، نمی تواند به شما کمک کند. یک فرد ممکن است به طور فعال کار کند تا اختلالات جنسی خود را از شریک خود پنهان کند. با این حال، مشاوره زوج می تواند جای خوبی برای صحبت در مورد این مسائل و کمک به شریک زندگیتان برای حل مشکلات جنسی باشد و باعث می شود شما را به هم نزدیک کند. زوج درمانی این راه حل ها را به شما نشان می دهد و شما می توانید از درمانگرهای زوج درمانی استفاده کنید تا زندگیتان رو به بهبود شود.

با زوج درمانی به شناخت متقابل برویم. – پیدا کردن درمانگر خوب

با زوج درمانی به شناخت متقابل برویم

انواع مشاوره ارتباطی وجود دارد. بعضی از افراد در خانواده تحت درمان قرار می گیرند در حالی که دیگران در جستجوی درمانگر خوب هستند. به نیازهای فردی شما بستگی دارد که کدام یک از خدمات بهداشت روانی را دنبال می کنید. در اینجا یک نکته دیگر بوجود دارد شما مجبور نیستید فقط به مشاوره زوج بروید. شما می توانید به همراه درمانگر با همسر خود به درمان فردی نیز بپردازید. مهم است که مسائل بهداشت روان را به طور جداگانه از مسائل مربوط به رابطه خود مجزا کنید. درمان فردی یک مکان عالی برای کشف آنچه که شما باید درباره خود بدانید واین نوع درمان در زندگی مستقل از مسائلی است که شما با شریک زندگی خود دارید.

 با این حال، مشاوره زوجین برای بحث در مورد مسایل مربوط به زناشویی است. یک چیز را در نظر بگیرید وقتی که شما به دنبال زوج درمانی و درمانگر خانواده می روید یا  به سمت یک متخصص روابط رفته اید، یافتن یک روش مناسب برای شما و شریک زندگی شما آسانتر می شود. شما ممکن است یک درمانگر را دوست داشته باشید و شریک زندگیتان نسبت به آن شخص تمایلی نداشته باشد. هر دوی شما نیاز دارید که با پزشک خود در مورد مسائل دشوار صحبت کنید.

هنگامی که شما یک زن و شوهر هستید و یک مشاور را انتخاب می کنید. برای زوج درمانی بنابراین هر دوی شما باید با آن پزشک راحت صحبت کنید. شما با یک متخصص بهداشت روانی صحبت می کنید. و شریک زندگی شما در کنارتان به شما گوش می دهد. این باعث می شود که شریک زندگیتان نیز صحبت های شما را بشنود و یک رویکرد مثبت برای شما خواهد داشت.

منابع
regain.us

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا