خواسته های زنان از همسران خویش || خواسته هایی که زنان از همسران خود دارند

مردان و زنان در رابطه ی ازدواج توقع چیزهای زیادی را از یکدیگر دارند. اما بین نیازهای هر جنسیت برای داشتن یک رابطه ی رضایت بخش تفاوت های کلیدی زیادی وجود دارد. مردان موفق باید توجه زیادی به همسران خود داشته باشند زیرا هرچه بیشتر در ایجاد حس رضایت و دوست داشته شدن همسر خود موفق باشید احتمال اینکه او نیز بتواند نیازهای شما را به طور کامل برآورده کند بالاتر خواهد بود. خواسته های زنان از همسران خویش مسئله ای بسیار مهم در روابط است.

باید بدانید دوستش دارید.

همه دوست دارند بدانند کسی آن ها را دوست دارد. زنان به ندرت از شنیدن این کلمات کوچک از همسر خود خسته می شوند؛ ” من دوستت دارم “. اما نشان دادن علاقه ی شما به همسرتان می تواند به همان اندازه ی گفتن به او اهمیت داشته باشد. این عبارت کلیشه ای باید حتما بیان شود. البته باید بدانید عمل شما صدای بلندتری از کلمات دارد. در حقیقت بهترین راه برای بیان احساسات شما بسیار ساده است. و با کارهای بی اهمیتی مانند بغل کردن های ناگهانی یا نگه داشتن دست های زن خود در زمان صحبت کردن با او می توانید عشق خود را نشان دهید.

خواسته های زنان از همسران خویش –  درک و بخشش

خواسته هایی که زنان از همسران خود دارند

روزهایی در زندگی هستند که همسر شما اشتباهی انجام می دهد و یا خلق و خوی خوبی نداشته و زیاد نمی تواند دور و بر او رفت. هیچکس ( از جمله خود شما ) یک انسان کامل نیست. او می خواهد شما او را درک کرده و اشتباهاتش را ببخشید و لیاقت این را نیز دارد. به یاد داشته باشید هیچ رابطه ای، خصوصا رابطه ی ازدواج، نمی تواند بدون بخشش از طرفین رابطه ی رضایت بخشی باشد.

خصوصا زنان دوست دارند بدانید تغییرات هورمونی که روی وضعیت روحی آن ها اثر می گذارند بسیار واقعی هستند. بنابراین وقتی همسرتان قاعده شده یا باردار است یا وارد دوران یائسگی می شود او را مسخره نکرده یا دیوانه نخوانید. به جای این کار با او همدل بوده و درکش کنید.

مکالمات واقعی از خواسته های زنان از همسران خویش

اجازه ندهید مکالمات شما با همسرتان به صفر برسند بلکه در مورد فرزندان، کار و آب و هوا با آن ها صحبت کنید. اگر این اتفاق بیفتد می تواند نشانه ای از اشتباه پیش رفتن رابطه ی ازدواج شما باشد. چیزهایی زیادی برای صحبت کردن غیر از مسائل ظاهری و موضوعات مرتبط با روال زندگی وجود دارد. در حقیقت زوج ها باید حتما مرتبا در مورد احساسات و عواطف خود با یکدیگر صحبت داشته باشند. این مکالمات واقعی و عمیق چسبی هستند که شما را کنار هم نگه می دارند و برای زوج هایی که لیاقت دارند صمیمیت بیشتری ایجاد می کنند.

گذراندن زمانی با کیفیت در کنار همسر خود ( و با کودکان )

خواسته هایی که زنان از همسران خود دارند

داشتن زمانی با کیفیت در کنار همسر و فرزندان چیزی نیست که خودش اتفاق بیفتد. شما باید با برقراری ارتباط با آن ها این لحظات را خودتان ایجاد کنید. گذراندن کمی وقت در کنار کسانی که دوستشان دارد باید اولویت اول برای شما باشد.

همچنین حتما باید به یاد داشته باشید زنی که با او ازدواج کرده اید همسر شماست نه فقط مادر بچه هایتان. هیچگاه دست از تلاش برای رابطه ی عاطفی و محبت کردن به او برندارید. به هر حال در نقطه ی اول شما دو نفر به یکدیگر نزدیک بودید. فعالیت های مشترک باعث ایجاد احساسات مشترک شده و به تقویت رابطه ی شما کمک می کند.

خواسته هایی که زنان از همسران خود دارند | مرکز مشاوره همکده

بگذارید بیشتر از نه، بله بشنود.

چه صحبت در مورد ایده هایی برای دکوراسیون خانه باشد یا گفتن اینکه امشب تمایلی به برقراری رابطه ندارد، هیچ زنی دوست ندارد حرف هایش نشنیده بمانند. اینکه گاهی به خواسته های او نه بگویید امری جداست اما اینکه واکنش های منفی به خواسته های او و کودکان تبدیل به یک عادت شوند داستان دیگری است. شنیدن نه می تواند او را از شما رنجانده و باعث ایجاد یک مقاومت شود که مرتبا همسرتان را از شما دورتر می کند.

نمی گوییم شما باید تحت امر او بوده و مرتب پاسخ مثبت به خواسته هایش بدهید. بلکه سعی کنید قبل از اینکه به طور خودکار نه بگویید کمی فکر کنید و شاید از اینکه این کار چقدر رابطه ی شما را بهتر خواهد کرد تعجب کنید. تحقیقات نشان داده اند هرچه بیشتر به خواسته های همسر خود به شکلی مثبت واکنش نشان دهید رابطه ی شما شادتر و رضایت بخش تر خواهد بود.

خواسته های زنان از همسران خویش – مهارت های بهتر برای گوش دادن

اینکه یک زن احساسات و افکار خود را با همسرش در میان بگذارد و بعد متوجه شود او واقعا به حرف هایش گوش نداده است برای او ناامید کننده خواهد بود. همسرتان می خواهد نه تنها به حرف های او گوش دهید بلکه گوش دادن شما باید با جان و دل و واقعی باشد. در کنار شنیدن صحبت هایی که می کند باید پذیرای حرف های او باشید حتی اگر زیاد با آن ها موافق نیستید. بر اساس تحقیقات مردانی که به عقاید همسران خود احترام می گذارند ازدواج شادتری خواهند داشت و نکته ی جالب اینکه اغلب مواقع حق با زن ها است.

محبت و مهربانی

خواسته هایی که زنان از همسران خود دارند

هرچند وقت کلمه ی لطفا یا متشکرم را استفاده می کنید یا یک بوسه ی ناگهانی از همسر خود دارید؟ متاسفانه زوج هایی که ازدواج کرده اند فراموش می کنند محبت کردن از کلیدهای یک ازدواج موفق است. محبت به رابطه ی شما کمک کرده و آن را قوی نگه می دارد. به دوران قبل از ازدواج فکر کنید: مرتبا این رفتارها را باهم داشتید و خود به خود به هم محبت می کردید. دلیلی ندارد که بعد از ازدواج این ها را کنار بگذارید. در حقیقت این ابراز محبت ها بعد از ازدواج شما اهمیت بیشتری پیدا می کنند. تحقیقات نشان داده اند رابطه ای که در آن مرتبا شما و همسرتان محبت خود را به یکدیگر ابراز کنید ارتباط مستقیمی با رضایت شما از رابطه تان خواهد داشت.

به اشتراک گذاری مسئولیت های خانه و مراقبت از کودکان

یکی از مهم ترین دلایل اختلاف زوجین دعوا بر سر این است که چه کسی کارهای خانه را انجام دهد. کارهای خانه و مراقبت از کودکان تنها مسئولیت زن خانه نیستند. او نباید برای کمک در کارهای خانه از شما درخواست کمک کند، خودتان باید این کار را انجام دهید. اگر وقتی همسرتان از شما درخواست کمک کرد این کار را انجام دهید یا بهتر از آن اینکه خودتان قبل از گفتن او برخی کارها را به عهده بگیرید – در چشمانش یک قهرمان خواهید بود. این کار می تواند در اتاق خواب شما نیز اثر داشته باشد زیرا زنان به مردانی که در کارها کمکشان می کنند از لحاظ جنسی تمایل بیشتری خواهند داشت.

خواسته های زنان از همسران خویش – نگرشی سالم تر در مورد سلامت آن ها

اینکه گفته می شود مردان در مورد مراقبت از بهداشت خود عملکردی وحشتناک دارند اغلب مواقع درست است. تحقیقات نشان داده اند این باور حقیقت دارد. با وجود تمام تشویق و ترغیبی که همسرتان برای رفتن شما به پزشک یا دندان پزشک دارد انجام ندادن این کار عادلانه نیست؛ او عاشق شماست نه مادرتان. بخشی از دلیلی که مردان مراقبت از بهداشت و سلامت خود را در اولویت نمی دانند به علت باورها در مورد مردانگی و قدرت است. آن ها می خواهند مقابل درد قوی و مقاوم به نظر برسند. اما باید بدانید مراقبت از خودتان به معنای مسیری برای مراقبت از خانواده ی شماست.

منابع
verywellmind.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا