دلایل صحبت با مشاور

در دنیای روان شناسی همه چیز وجود دارد. از اختلالات عجیب گرفته تا راه های درمانی مختلف که بسیار محبوب هستند. نکته مهم این است که هر فردی بتواند برای حل مشکلات خود به پیش مشاور برود. این ها همه سوالاتی است که ممکن است برای همه ما به وجود بیاید. هیچ مشاوری به شما اجبار نمی کند که به سمت او بروید شما خودتان باید به این نتیجه برسید که برای حل مشکل خودتان به پیش مشاور بروید و با او صحبت کنید.  دلایل صحبت با مشاور چیست؟

میزان عالی بودن مشاور، از دلایل صحبت با مشاور

بسیاری از افراد در مورد میزان عالی بودن مشاور یا درمانگر خود صحبت می کنند و شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که آیا باید با یک مشاور صحبت کنید. پاسخ به آن واقعاً یک انتخاب شخصی است، اما اگر این سوال را از خود بپرسید، پاسخ احتمالاً مثبت است. البته نه به این دلیل که بقیه این کار را می کنند. این احتمال وجود دارد که اگر به فکر دیدن یک مشاور هستید، در زندگی شما باید اتفاقی رخ دهد که احساس کنید اگر حمایت بیشتری داشته باشید بهتر از این خواهد بود.

روابط، مشکلات خانوادگی و نگرانی های بهداشت روان از دلایل صحبت با مشاور

دلایل صحبت با مشاور

خواه مشکلی در رابطه شما با یک شریک زندگی یا یکی از اعضای خانواده باشد یا نگرانی در ارتباط با  یک وضعیت روانی باشد، یک مشاور برای همه وجود دارد. به عنوان مثال، اگر شما و همسرتان نمی توانید یک‌روز را  بدون مجادله در یک اتاق سپری کنید یا اعتماد به دلیل نقض رابطه از بین رفته است، این زن و شوهر باید به پیش  مشاور یا مشاور ازدواج بروند که  ایده خوبی است. اگر نوجوان شما از کنترل خارج می شود و یا کودک پیش دبستانی شما دچار اضطراب شدیدی است، یک خانواده درمانی یا مشاور آنلاین می تواند به شما کمک کند. جلسات آنلاین درمانی، پیام رسانی نامحدود، جلسات مشاوره، خانواده درمانی و سایر روش های درمانی ارزان قیمت را بسیاری از سایت ها ارائه می دهد.

دلایل صحبت با مشاور چیست؟

انواع مختلفی از گزینه های درمانی و مشاوره وجود دارد، بسته به نگرانی شما، ممکن است سوالاتی داشته باشید که کدام یک برای شما مناسب است. گزینه های زیادی وجود دارد، از زوج درمانی و مشاوره ازدواج گرفته تا خانواده درمانی و درمان فردی تا گروه درمانی. به دلیل وجود انتخاب های زیاد، گاهی اوقات دشوار است که تشخیص دهید به کدام نوع نیاز دارید. به همین دلیل سایت ما می تواند برای گفتن انواع این روش های درمانی مفید باشد.

مشاوره آنلاین

تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنلاین شوید و به چند سوال پاسخ دهید و آن ها یک درمانگر خوب پیدا می کنند که بهترین گزینه برای شما است. مشاوره خانواده با درمان آنلاین می تواند نجات دهنده زندگی در هنگام برخی از مسائل باشد. آن ها حتی پیام درمانی نامحدود ارائه می دهند. در این جا چند دلیل وجود دارد که چرا شما می خواهید با یک مشاور صحبت کنید.

داشتن یک خانواده ترکیبی، از دلایل صحبت با مشاور

داشتن یک خانواده ترکیبی به معنی خودکار نیاز به درمان و مشاوره نیست. اما اختلاط دو خانواده می تواند چالش های خود را داشته باشد. برای بزرگسالان ممکن است عالی به نظر برسد. ممکن است فکر کنید فرزندانتان بسیار خوب کنار می آیند زیرا همسن یا همدل هستند. فقط به این دلیل که فکر می کنید آن ها به طور خودکار یکدیگر را دوست خواهند داشت، به معنای وقوع آن نیست. و اگر کودک شما عشق جدید شما را دوست ندارد چه می کنید؟ این مسائل خانوادگی می تواند دردسرساز باشد و حتی اگر به نظر می رسد ناراحتی جزئی بین بچه ها باشد، می تواند به سرعت تبدیل به یک درگیری بزرگ شود که کل خانواده را درگیر کند. درمان آنلاین با مشاور خانواده یا یکی از متخصصان خانواده درمانی در بسیاری از سایت ها  در این امر کمک می کند.

اگر نوجوان شما مشکل دارد

آیا نوجوان شما در مدرسه یا خانه دچار مشکل شده است؟ شاید آن ها درگیر انجام کاری غیرقانونی شده باشند، و شما اکنون هر دو با مشکلات قانونی رو به رو هستید. سال های نوجوانی سخت ترین سال ها است. بر همه نه فقط نوجوان است که مشکلات بیشتری ایجاد می کند. ممکن است به نظر برسد که آن ها همیشه عصبانی هستند، یا این که از گفت و گو با شما خودداری می کنند. در حالی که خانواده درمانی یک امر خاص است، ممکن است نوجوان شما دارای یک بیماری زمینه ای مانند افسردگی، اضطراب یا اختلال شخصیت باشد که توسط یک مشاور دیگر قابل درمان است.

درمان آنلاین در این زمینه

در هر صورت، درمان آنلاین می تواند به درمان و مشاوره کمک کند. نوجوانان واقعاً می توانند از پیام رسانی درمانی نامحدود بهره مند شوند. مهم نیست که شما چه نوع خدمات درمانی را انتخاب می کنید، واقعاً می تواند به همه خانواده کمک کند.

مشکلاتی که دختران دارند

به نظر می رسد بسیاری از دختران نوجوان همیشه با مسائل چشمگیر و تغییر دهنده زندگی روبرو هستند. پیش دبستانی های شما ممکن است به اتاق او بدود و بعد از مدرسه با درب محکم کوبیده و بگوید او دیگر هرگز برنمی گردد. احتمالاً فکر می کنید که یک اتفاق مهم رخ داده است اما می فهمید پسری که او دوست دارد با شخص دیگری سر و صدا دارد.

سر و کار با هورمون ها

این ممکن است برای شما مهم به نظر نرسد، اما وقتی با همه آن هورمون ها سر و کار دارید احساس پایان جهان می شود. و 15 دقیقه بعد، دختر مانند یک فرد شاد احساس خوشحالی خواهد شد، مثل این که حتی این اتفاق نیفتاده است. این نوسانات خلقی در این سن کاملاً طبیعی است. اما اگر نگران هستید و یا در زندگی روزمره خود درگیری ایجاد می کنید، برای کمک به یک کودک، با یک مشاور در مورد خانواده درمانی صحبت کنید. در سایت های مختلف درمانگرانی مجوز  دارند که مشاوره متنی یا پیام کوتاه درمانی نامحدود را ارائه می دهند.

شما بر سر همه چیز می جنگید

مطمئناً همه زوج ها گاهی با هم دعوا می کنند. اما اگر شما و شخص مهم دیگر حتی بدون دعوا نمی توانید به یکدیگر نگاه کنید، این نشانه یک مشکل است. این معمولاً یک مسئله اساسی است که یکی از شما از آن اجتناب می کنید. به عنوان مثال، ممکن است دلیل این باشد که شما به خاطر کاری که هفته ها قبل انجام داده از او عصبانی هستید، اما به جای این که در مورد آن صحبت کنید، در مورد هر چیز دیگری از او عصبانی می شوید. مشاور ازدواج و خانواده درمانی می تواند به این مورد کمک کند.

مشاوره آنلاین در این زمینه

مشاوره آنلاین زوجین می تواند به شما کمک کند دو کار را با هم انجام دهید تا بتوانید بدون درگیری دوباره در یک اتاق باشید. زوج درمانی، مشاوره ازدواج یا گروه درمانی ممکن است برای شما مناسب باشد. بسیاری از سایت ها  درمانگران دارای مجوزی را در اختیار شما قرار داده است که می توانند در خدمات مشاوره ای و انواع دیگر درمانی برای شما کمک کنند.

از بین رفتن احساسات

دلایل صحبت با مشاور

آیا جرقه ازدواج شما خاموش شده است؟ شاید تعجب کنید اگر بدانید که یک مطالعه در روانشناسی اجتماعی و علم شخصیت نشان داده است که زوجین باید به دلیل صمیمیت حداقل یک بار در هفته رابطه جنسی برقرار کنند. با این حال، برای کسانی که مدت طولانی در کنار هم بوده اند معمول است که هفته ها یا حتی ماه ها بدون صمیمی بودن کنار بیایند.

حتی با مشغولیت زیاد سعی کنید کنار همسرتان باشید

ممکن است بیش از حد مشغول باشید، یا ممکن است در زندگی شما اتفاقی رخ دهد که باعث بروز مشکلاتی شود. اما همچنین می تواند دلیل این باشد که شما فقط در یک مرداب قرار دارید و باید به کسی مراجعه کنید تا به شما کمک کند تا به مسیر درست خود برگردید. برای این زن و شوهر، یک مشاور، مشاور ازدواج، یا درمانگر روابط جنسی، یا مشاور درمان آنلاین. می توانند به شما کمک کنند.

اشتباه در رابطه

آیا همسر سابق شما همیشه وسط صحبت های شما است یا این که او همیشه در خانه شما ظاهر می شود؟ آیا هنوز هم به مردی که ماه ها پیش شما را رها کرد احساساتی دارید؟ شاید شما آن قدر در مورد آن چه در آخرین رابطه اشتباه رخ داده نگران شده اید و نمی توانید برای رابطه فعلی آن قدر تلاش کنید. هر چمدان احساسی مانند این می تواند رابطه را تحت فشار قرار دهد. چه در زمان طلاق گرفتن همدیگر را دیده باشید یا در آینده یکدیگر را ببینید این می تواند شما را آزار دهد. این فرآیند باعث می شود که شما به عنوان یک زن یا یک مرد نتوانید به رابطه جدید خود فکر کنید و با آرامش آن را سپری کنید.

 

 

منابع
.regain.us

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا