آیا وفادار بودن سخت است؟

چگونه می توانم بگویم که آیا همسر یک فرد او را فریب داده است؟ آیا وفادار بودن سخت است؟

خوب، البته به این فرد بستگی دارد. من به یاد می آورم که برای صرف شام به همراه با زوجی رفته بودیم که همسرم بهتر از من آنها را می شناخت. ما از رفتار آنها دیده بودیم که شوهر خانواده نسبت به همسر و فرزندان بسیار با بی ادبی رفتار می کند.

آیا وفادار بودن سخت است؟

موضوع از چه قرار بود؟ بعدا این موضوع را از همسرم سوال کردم.

او گفت: “من فکر می کنم مرد از همسرش به آن علت که زنش به او خیانت کرده بسیار عصبانی است.”

صبر کن ببینم به تازگی متوجه این موضوع شده؟

“نه، همه این اتفاقات پنج سال پیش اتفاق افتاد.”

برای اکثر افرا در بیشتر موارد، پنج سال یک ابدیت و زمان زیادی خواهد بود. چهار سال است که یانکی ها ازدواج کرده اند. و حتی از زمانی که رابین ویلیامز یک فیلم خنده دار را می سازد نیز بیشتر است. و با این حال به نظر می رسد که مایل نیستند تا آن اتفاق را فراموش کنند و همدیگر را ببخشند. چه چیزی باعث می شود که خیانت به مردان برای آنها سنگین تمام شود؟ چرا نمی توانند از آن بگذرند؟

وجود موارد یاد آور خیانت: تصاویر مشخص در ذهن شما

آیا وفادار بودن سخت است؟

آیا وفادار بودن سخت است؟ این کاملا غیر عادلانه است. با توجه به این که زنان اغلب در مورد اینکه مردان، همه چیز را از هم جدا می کنند. موضوعات را از هم جدا می کنند مشکل دارند. ما فقط یک بحث ساده داشتیم؟ بیا با هم رابطه جنسی داشته باشیم. ما فقط یه مشکل در رابطه جنسی داشتیم؟ بیا با هم یک فیلم ببینیم چرا نمی توانیم مشکلات و مسائلی که همسرمان با آنها مشکل دارند را تقسیم بندی کنیم و به آنها رسیدگی کنیم؟

اپستین می گوید: “تصور شریک شدن با شخص دیگری برای بسیاری از مردان خیلی سنگین است.” “[همسر بی ایمان] یک موضوع بسیار رایج در پورن است، اما زمانی که شما ازدواج می کنید دیگر این موضوع معنایی ندارد و تحمل این موضوع برای بسیاری از مردان دشوار است.

آیا این به این معنی است که زنان در حال رها کردن چیزهای بهتر هستند؟ به گفته لوئان کول وستون، مشاور خانواده و ازدواج و درمانگر جنسی مجاز در Fair Oaks، کالیفرنیا “به عنوان یک گروه، زنان در معرض تجربیات عاطفی منفی و مثبت هستند که طولانی تر از مردان است.”

آیا وفادار بودن سخت است؟ زوج های متاهل بهتر از زوج های غیر متاهل به هم وفاداری می کنند.

آیا وفادار بودن سخت است؟

تقریبا در 30 سال تحصیل در مورد مردان و ازدواج، نکته ای که دریافت شده است این است که “اکثریت زوجین که خیانت می کنند، طلاق نمی گیرند، اما این یک تهدید اساسی برای این اصل اساسی ازدواج است، که این بدین معنی است که همسر شما یک فردی که دیگر قرار نیست که بتواند به شما اعتماد کند. “

نوک فهمیده است که افراد متاهل در این زمینه متفاوت هستند. “اگر شما با زوج های غیر متاهل در مورد علت جدایی صحبت کنید، خیانت به عنوان یکی از دلایل اصلی در بین آن ها مطرح است. اما هرگز در رابطه با زوج های متاهل این امر صادق نیست.

خیانت همسر شما قطعا می تواند نشانه ای باشد، یا نقطه اوج از مسائل و مشکلات مختلف، “ازدواج ما در معرض مشکل است” این مشکل خود را به شکل مختلف مثل هم خوابی با شخص دیگر یا روش های دیگر نشان می دهد. اما برای بسیاری از زوج ها، این تنها یک یادآوری این است که پیوند زناشویی بین آن ها کم است و دچار مشکل شده است.

اپستین می گوید: “ازدواج پر از ناامیدی است.” “این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد. علاوه بر این، مردم باید یک بخش از بخشش را نیز در وجود خود داشته باشند. برای مردان، ناامیدی عمومی هنگامی اتفاق می افتد که شما متوجه شوید که همسرتان طور انحصاری برای شما نیست و تمام وجود او در اختیار شما نمی باشد و تمام زندگی او در شما خلاصه نمی شود. “

زبان عشق همیشه می تواند مثمر ثمر واقع شود در فرهنگ معاصر خیانت و برقراری رابطه با افراد مختلف امری نکوهیده به شمار می رود. در عین حال دادن فرصت به شخصی که از کرده خود پشیمان است نیز می تواند فرصتی دوباره و شروعی دوباره برای ساختن زندگی از نو باشد.

منبع: https://www.webmd.com/men/features/surviving-infidelity-hard-do#3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا