حرکتهای ساده برای ایجاد تفاوتهای بزرگ در ازدواج

یک ازدواج موفق از گزینه های بزرگ و یا خاصی تشکیل نشده است. در عوض یک ازدواج همراه با خوشبختی، به چیز های کوچکی متکی است. حرکتهای ساده برای ایجاد تفاوتهای بزرگ در ازدواج وجود دارد. از این حرکات به عنوان ایده های خود استفاده کنید تا روز خود را بهبود بخشید و ببینید که ازدواج شما چگونه بهبود می یابد. در این مقاله ما به بررسی حرکتهای ساده برای ایجاد تفاوتهای بزرگ در ازدواج می پردازیم و از این نظر آن ها را بررسی می نماییم. برای بهبود رابطه خود و شرایط ازدواج می توانید به مرکز مشاوره همکده مراجعه نمایید. مرکز مشاوره همکده ارائه دهنده خدمات حضوری و مشاوره تلفنی روان شناسی می باشد. این مرکز اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره در ایران می باشد.

حرکتهای ساده برای ایجاد تفاوتهای بزرگ در ازدواج

گرچه ممکن است فکر کنیم این مسائل بزرگ روابط ما هستند که نحوه زندگی ما را تعریف می کنند، اما اغلب حرکات ساده باعث ایجاد تغییراتی در ازدواج شما می شوند. چیزهای کوچک جمع می شوند و هر روز که اتفاق می افتند (یا اتفاق نمی افتند) می تواند منجر به تغییرات بزرگ و پایدار شود. هم مثبت و هم منفی. نیازی نیست که همه آن ها را انجام دهید و مجبور نیستید هر روز آن ها را انجام دهید، اما افزودن چند حرکت ساده برای شخصی که دوست دارید در روز شما ممکن است سطح جدیدی از خوشبختی و نزدیکی شما را با خود به ارمغان داشته باشد. در ادامه ما به بررسی تکنیک های ساده در بهبود شرایط ازدواج می پردازیم.

وقت خود را برای نوازش اختصاص دهید.

حرکتهای ساده برای ایجاد تفاوتهای بزرگ در ازدواج

لمس کردن، یکی از اساسی ترین و اولیه ترین نیاز های ماست. نوازش ها هورمونی به نام اکسی توسین آزاد می کنند که استرس را کاهش می دهد و احساس عشق و ارتباط ما را افزایش می دهد. به علاوه آن ها احساس خوبی دارند. واقعاً آسان است که در یک زندگی معمول و روتین قرار بگیرید، جایی که آنقدر روی کار های روزمره تمرکز کرده اید که فراموش می کنید فقط برای برقراری این ارتباط فیزیکی وقت بگذارید. در روز خود زمانی را پیدا کنید که بتوانید وقت خود را برای نوازش اختصاص دهید، ممکن است 5 دقیقه زودتر زنگ هشدار خود را تنظیم کرده و یکدیگر را به آغوش بکشید، یا اینکه قبل از خواب به نوازش هم بپردازید. حتی می توانید در زمان خوردن غذا دست های یکدیگر را بگیریدو نوازشی عاشقانه را به هم مهمان کنید. این کار باعث می شود تا احساس نزدیکی بسیاری داشته باشید و علاقه را در هم افزایش دهید. این کار باعث می شود صمیمیت و شرایط ازدواج شما روز به روز بیش از قبل بهبود یابد.

بگویید دوستت دارم.

شاید این مسئله در ذهن شما باشد که همسرم نیازی به شنیدن دوستت دارم ها ندارد و می تواند به راحتی از حرکات با زفتار شما این مسئله را بداند. اما در این زمینه اشتباه نکنید. هیچ چیزی مانند شنیدن دوستت دارم از زبان همسرتان یا شما به او انرژی بخش نخواهد بود. گفتن دوستت دارم هیچ مانعی ندارد. نیاز به تلاش خاصی ندارد. زمانی از شما نمی گیرد و شما را دچار چالش های خاصی نمی کند. شما حتی می توانید در یک پیامک به همسر خود بگویید که او را دوست دارید. از گفتن این مسئله دریغ نکنید. اجازه دهید همسرتان علاقه شما را بشنود و دوستت دارم های شما را هم زبانی بشنود. این کار باعث می شود تا شما به هم نزدیک تر شوید و احساسات مثبت در میان تان جریان یابد.

به یکدیگر پیام دهید.

حفظ ارتباط با شریک زندگی خود در طول روز احساس خوبی است، به ویژه هنگامی که تلفن شما با لرزشی آمدن پیام را اطلاع می دهد و می بینید که از جانب او بوده است. لازم نیست مکالمات بزرگ و طولانی داشته باشید. یک “سلام عزیزم، امیدوارم روز خوبی داشته باشی” ساده می تواند انتخابی باشد که شما نیاز دارید. فقط دانستن اینکه به هم فکر می کنید باعث می شود خیلی دوست داشتنی و نزدیک به هم باشید. ممکن است این مسئله برخی روز ها امکان پذیر نباشد و هیچ مشکلی نیست. اما کمی تلاش در این زمینه می تواند باعث نزدیک شدن هر چه بیشتر شما به هم شود. به همین دلیل می توانید در میانه روز با پیامی کوتاه به یاد هم باشید.

قهوه یا نوشیدنی های مورد علاقه تان درست کنید.

یکی از حرکاتی که می توانید با همسر خود انجام دهید این است که برای هم قهوه یا نوشیدنی مورد علاقه تان را تهیه نمایید. هر کدام که زودتر بیدار شدید می توانید این کار را شما انجام دهید. از این رو زمانی که شما از خواب بر می خیزید می توانید با صحنه ای جذاب روبرو شوید. حتی اگر زودتر از او از خانه بیرون می روید یا قرار است او در خانه باشد می توانید میز را آماده نمایید. قطعا او از این کار شما شگفت زده خواهد شد. می توانید حتی یک یادداشت کوچک نیز برای او قرار دهید و انرژی صبحگاهی وی را تامین نمایید. این کار می تواند تنها کمی از شما وقت بگیرد اما نشان می دهد که به هم علاقه دارید و یا این که از ابتدای صبح به یاد هم هستید. از این رو می توانید تنوع بسیار زیادی در ازدواح خود ایجاد نموده و یکدیگر را از عشق هم سیراب نمایید. او می تواند با این کار شما روز خود را با لبخندی جذاب و انرژی مثبت شروع نماید.

تلویزیون را خاموش کنید.

حرکتهای ساده برای ایجاد تفاوتهای بزرگ در ازدواج

یک تکنیک ساده برای این که بتوانید ازدواجی خاص داشته باشید کنار گذاشتن برخی موارد در زندگی است. نه این که به کل آن را کنار بگذارید. بلکه می توانید یک بار در هفته تلویزیون را هاموش کرده و برای با هم بودن اقدام نمایید. شما می توانید در عوض کاری را با هم انجام دهید. می توانید بازی های رومیزی انجام دهید، با یکدیگر صحبت کنید یا حتی فقط بنشینید و با هم مطالعاتی خاص انحام دهید. تنها این که بخواهید تلویزیون تماشا کنید شما را از روال زندگی عادی جدا می کند. خصوصا شب هایی که برنامه های خاصی برای تملشا کردن وجود ندارد. پس تلویزیون را خاموش کنید!

دست هم را بگیرید.

آیا وقتی با هم بیرون می روید، دست های یکدیگر را می گیرید؟ یا حتی وقتی با هم در سالن سینما نشسته اید دست های یکدیگر را می گیرید؟ زمانی که زوجینی را در ملا عام می بینیم که با هم قدم می زنند و دست های هم را می گیرند شادی را می توان از حضور آن ها دریافت نمود. این کار نشان می دهد که بودن در کنار شخصی که با آن هستید افتخار می کنید و راهی برای برقراری ارتباط با او در یک رابطه است. تلاش برای انجام این کار سخت نخواهد بود اما می تواند تفاوت جذابی را برای شما ایجاد نمایند.

وقت تنهایی با هم بگذرانید.

ممکن است سخت باشد که بتوانید زمانی را با هم بگذارنید. خصوصا وقتی که بچه ها به دنیا می آیند. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که وقت با هم بودن و تنهایی اهمیت بسیار زیادی برای شما خواهد داشت. شما می توانید برنامه هایی را برای  با هم بودن داشته  باشید. حتی زمانی که بچه ها خواب هستند می توانید کنار هم بنشینید و از وقت تنهایی با هم بودن لذت ببرید. کاری کنید که هر دو می خواهید انجام دهید، به ناهار بروید یا به شام ​​بروید، به یک مکان مورد علاقه خود پیک نیک بروید، با هم پیاده روی کنید یا به راحتی بروید و روی پتو زیر درختی در جایی بخوابید. گذران وقت تنها در کنار هم بسیار جذاب و لذت بخش است.

برای هم یادداشت بگذارید.

نکته فوق العاده شیرینی در پیدا کردن یادداشت دست نویس شخصی که دوستش دارید وجود دارد. دست نوشته های شیرین و جذاب می تواند روح شما را جلا بخشد. علاوه براین، این کار زمان زیادی را از شما نمی گیرد. یک یادداشت ساده متصل به یخچال ، زیر لیوان قهوه یا روی بالش می تواند یک حرکت کوچک فوق العاده شیرین باشد. سعی کنید از این یادداشت ها برای بهبود روحیه هم استفاده نمایید.

یکدیگر را غافلگیر نمایید.

حرکتهای ساده برای ایجاد تفاوتهای بزرگ در ازدواج

به یاد داشته باشید زمانی که برای اولین بار شروع به معاشرت کردید، کارهای کوچک انجام می دادید تا همیشه شریک زندگی خود را شگفت زده کنید. زیرا شما به راحتی می خواستید که آن ها لبخند بزنند. سعی کنید این کار ها را صورت دهید. ما قبلاً به برخی از شگفتی های کوچک مانند یادداشت گذاشتن، ارسال پیام یا قهوه اشاره کرده ایم. این کار می تواند حتی خرید یک شکلات ساده یا دانلود و حتی خرید فیلم مورد علاقه آن ها باشد. این کار باعث می شود تا همسر و شریک زندگی شما احساس بسیار خوبی داشته باشد. لازم نیست این یک حرکت بزرگ بزرگ باشد، به یاد داشته باشید این چیزهای کوچک هستند که همه تفاوت ها را ایجاد می کنند.

سخن آخر در حرکتهای ساده برای ایجاد تفاوتهای بزرگ در ازدواج 

گاهی اوقات با انجام تکنیک های ساده ای می توانیم در زمینه ازدواج خود و بودن با همسرمان لذت بسیاری ببریم. ما می توانیم از کنار هم بودن لذت زیادی ببریم. از این رو ما  در این مقاله تکنیک های خاصی را برای شما ارائه داده ایم. در عین حال برای بهبود هر چه بیشتر روابط خود می توانید به مرکز مشاوره همکده مراجعه نمایید. مرکز مشاوره همکده ارائه دهنده خدمات حضوری و مشاوره تلفنی روان شناسی می باشد.

 

 

منابع
projecthotmess.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا