چگونه به یک مرد بگویید دوستش دارید؟

آیا مردی اطرافتان هست که نمی توانید فکر کردن به او را کنار بگذارید؟ آیا از اینکه منتظر بمانید تا او اولین اقدامی کند خسته شده اید؟ شاید شما در اجتماع دوستان خوبی برای هم هستید اما می خواهید رابطه ی شما چیز بیشتری باشد. شاید بتوان گفت همه ی زنان زمانی در این موقعیت بوده اند، راز دوست داشتن مردی را با خود همراه داشته اند. بیاید این راز را از قلب خود بیرون کرده و زندگی و رابطه ی جدیدی را برای خود شروع کنید. بگذارید مردی که دوستش دارید بداند شما چه احساسی دارید. چگونه به یک مرد بگویید دوستش دارید؟

چگونه به یک مرد بگویید دوستش دارید؟

چگونه به یک مرد بگویید دوستش دارید | مرکز مشاوره همکده

به او توجهی دائمی داشته باشید؛

یکی از اولین گام ها برای اینکه مردی بداند شما به او علاقه ی واقعی دارید نشان دادن توجه به کارها و حرف های اوست. چه شما تنها با هم هستید یا عضوی از یک گروه می باشد، فرصتی عالی دارید تا به او نشان دهید دوستش دارید.

اگر این شانس را دارید که زمانی را دو نفره با هم تنها باشید از او سوالاتی بپرسید تا چیزهای بیشتری در موردش بدانید.

سعی کنید سوالات شما طوری نباشد که مانند یک مصاحبه به نظر رسیده و او را خسته کند. بگذارید در طول مکالمه سوالات شما به طور طبیعی آشکار شوند. می توانید با پرسیدن چنین سوالی شروع کنید ” خوب دوست دارید در زمان فراغت چه کاری انجام بدهی؟” یا اگر در محیطی بیرون از خانه، مثلا یک رستوران هستید، از او سوال کنید “آیا تو زیاد به اینجا می آیی؟” می توانید سوالات متفاوتی نیز از او بپرسید مثلا ” کمی در مورد خودت برای من بگو” و روی موضوعات ساده و موارد مهم صحبت او تمرکز کنید. از او در مورد شغلش سوال کنید، موسیقی مورد علاقه اش یا کتاب یا غذاها یا ورزش های گروهی که دوست دارد.

اگر در یک گروه هستید باید بیشتر از تمام افراد دیگر به او توجه نشان دهید.

با وجودی که نباید کاری کنید که او در بین بقیه ی گروه حس بدی پیدا کند اما باید با نشستن در جایی نزدیک او یا با چرخاندن بدن خود به سمتش توجه خود را نشان دهید. در مکالمات گروه باید فعال باشید اما سعی کنید وقتی او چیز جالبی می گوید واکنش نشان دهید و به لطیفه ها و داستان های خنده دارش بخندید.

چگونه به یک مرد بگویید دوستش دارید؟ سعی کنید در جاهای مهم خود را به او برسانید؛

اگر برنامه ریزی کرده اید و مکالمه ی خوبی با او داشته اید باید به قدر کافی در مورد علایق او بدانید و اینکه ممکن است کجا برود. آیا در یک گروه موسیقی کار می کند؟ آیا می دانید تیم ورزشی مورد علاقه ی او کیست؟ دوست دارد برای تعطیلات آخر هفته کجا برود؟

اگر او در یکی از ورزشی های تیمی شرکت می کند می توانید خود را برای تماشای بازی او برسانید.

از او در فیس بوک درخواست دوستی کرده یا او را در برنامه های اجتماعی دیگر خود شرکت دهید.

به دوستان او نزدیک شوید تا بفهمید به عنوان یک گروه اغلب چه کاری انجام می دهند. وقتی برنامه های ان ها را متوجه شوید پیشنهاد دهید شما و چند دوستتان نیز در ان شرکت داشته باشید. با برنامه ریزی به این ترتیب زیاد مشهود نخواهد بود که شما عمدا سعی دارید زمان خوبی را در کنار مردی که دوستش دارید بگذرانید.

لبخند زده و ارتباط چشمی برقرار کنید؛

اگر شما در سمت دیگر اتاق قرار دارید بگذارید او متوجه نگاهتان به خودش بشود. وقتی شما را دید همزمان با نگاه کردن به چشم هایش چند ثانیه لبخند زده و بعد جای دیگری را نگاه کنید. در مقابل شما نیز هروقت متوجه نگاه او به خودتان شدید با لبخند زدن از این توجهش قدردانی کنید.

برای او هدیه بخرید.

به او هدیه ای بدهید تا بداند به فکرش بوده اید. لازم نیست پول زیادی را صرف این کادو کنید، یا حتی اصلا برای ان پول بدهید، می توانید یک کاردستی درست کنید. سعی کنید هدیه ی شما انعکاسی از علایق او یا یک یادآوری از لحظات خاطره انگیزی باشد که باهم داشته اید. مثلا می توانید لباسی با عکس بازیکن تیم مورد علاقه اش تهیه کنید. به او بلیط کنسرتی بدهید که هر دو از آن لذت می برید. می توانید یک قاب عکس بسازید که شامل عکس جذابی از هردو شما باشد یا مجموعه عکسی از لحظات شادتان در کنار هم تهیه کنید.

چگونه به یک مرد بگویید دوستش دارید؟ کمی طنازی برای اینکه آن مرد بداند دوستش دارید.

چگونه به یک مرد بگویید دوستش دارید | مرکز مشاوره همکده
  • کمی طنازی با استفاده از زبان بدن؛ طنازی کردن روش مشهود و جذاب است تا به او نشان دهید دوستش دارید. بهتر است این روش را در کنار چیزهای دیگر به کار ببرید. شما می خواهید پیام واضحی به او برسنید که بفهمد به او علاقه مندید و نه اینکه برای شاد بودن این کار را انجام می دهید.
  • وقتی صحبت می کنید رو به او کرده و بدنتان را به سمتش خم کنید. بگذارید بداند توجه کامل شما به اوست. اگر پسران دیگری نیز پیش شما باشند او حس خوبی نسبت به خودش پیدا خواهد کرد.
  • در طول صحبت ها گاهی به شوخی یا برای همدردی او را لمس کنید. وقتی به یکدیگر دست داده و سلام می کنید کمی به بازوی او دست بزنید.
  • بگویید می خواهید در مورد موضوع هیجان انگیزی با او صحبت کنید. سپس با هیجان به سمتش خم شوید و در حالی که روی دستش می زنید بگویید ” حدس بزن بعدا چه اتفاقی افتاد” همچنین می توانید روی شانه یا بازوی او زده یا یک نیشگون آرام بگیرید. با نوک انگشتان خود آرام روی شانه ی او زده و بگویید ” خیلی دیونه ای” یا همزمان با اینکه به او می گویید خیلی شوخ است روی زانویش ضربه ی آرامی بزنید.
  • در طول مکالمه ارتباط چشمی را حفظ کنید؛ نگاه کردن به یک نفر برای مدتی تقریبا زیاد راهی برای اجبار به شروع ارتباط است. اما نگه داشتن نگاه خود روی یک فرد برای بیش از چند ثانیه اعتماد به نفس می خواهد. برای حدود هفت ثانیه به چشمان او خیره شوید و همزمان با او حرف زده یا به صحبت هایش گوش دهید. نگاه خیره ی شما ممکن است ثابت نماند اما نگاه کردن به موبایل یا سمت دیگر اتاق وقتی داستانی را در مورد کودکی خود می گوید کار درستی نیست.
چگونه به یک مرد بگویید دوستش دارید | مرکز مشاوره همکده

چگونه به یک مرد بگویید دوستش دارید؟ طوری لباس بپوشید که روی او تاثیر بگذارید.

طنازی یعنی جلب توجه آن فرد و داشتن ارتباط چشمی. شما نیازی نیست کاملا خود را تغییر دهید. تنها کافی است تلاش بیشتری داشته باشید تا زیبا به نظر برسید. با داشتن آرایشی خوب روی ظاهرتان بیشتر کار کنید. اما نباید در این کار زیاده روی داشته باشید. شما می خواهید توجه بیشتری را جلب خود کنید نه اینکه ظاهر واقعی خود را پنهان سازید. می توانید از یک رژ لب قرمز که رنگ تاثیرگذاری است استفاده کنید. ریمل و سایه زده و سعی کنید روی چشمان خود خوب کار کنید.

از او تعریف کنید.

تعریف های کلی می توانند راهی هستند که توجه شما را نشان می دهند. به شکلی از او تعریف کنید که نشان دهید به او علاقه دارید، به چیز خاصی در او اشاره کنید که برای شما ارزشمند است. چند مثال: این تی شرت خیلی برای تو زیباست، خیلی خوب موسیقی می نوازی، من دوست دارم بازی تو را ببینم. برای اینکه تعاریف شما واقعی و جذاب تر به نظر برسند به او نزدیک تر شده و در زمان حرف زدن کمی صدایتان را پایین تر بیاورید.

کمی دلبری با پیام دادن.

پیام فرستادن برای او نشان می دهد که در موردش فکر می کنید. با توجه به اینکه چقدر خوب هم را می شناسید و چه شخصیتی دارد به او پیام دهید، مسلما شما نمی خواهید او ر با فرستادن پیام های زیاد در طول روز اذیت کنید. می توانید تنها یک صبح به خیر ساده فرستاده و بگویید امیدوارید روز خوبی را در پیش داشته باشد. می توانید یک لطیفه ی خنده دارد یا موضوع جالبی که شنیده اید را برای او پیامک کنید. همچنین می توانید در پیام هایتان از او تعریف کنید. مثلا اگر همدیگر را چند ساعت قبل دیده اید بگویید ” ساعات خوبی را در کنارت داشتم” یا ” رنگ آبی به صورت تو خیلی می آید”

به او بگویید دوستش دارید.

چگونه به یک مرد بگویید دوستش دارید | مرکز مشاوره همکده
  • از او بپرسید ایا مجرد است. در حالت طبیعی یک مرد از این سوال شما تعجب خواهد کرد. اگر به او توجه زیادی قبلا نشان داده باشید و بعد این سوال را بپرسید واضح است که این سوال را به خاطر خودش می کنید. حتی اگر می دانید او مجرد است ( زیرا از دوستانش در این مورد پرسیده اید) بازهم می توانید از خودش سوال کنید. به این سوال به عنوان راه دیگری برای بیان کردن علاقه ی خود استفاده کنید.
چگونه به یک مرد بگویید دوستش دارید | مرکز مشاوره همکده

می توانید در یک مکالمه بعد از کمی حرف زدن این سوال را مطرح کنید. اگر قبلا برای او کمی دلبری کرده و متوجه واکنشش به توجه خودتان شده اید می توانید روراست بوده و سوالتان را زودتر مطرح کنید. خصوصا اگر حس می کنید این علاقه بین هردو شما مشترک است. می توانید مستقیما از او بپرسید ” آیا تو دوست دختر یا نامزد داری” یا به روشی مودبانه تر سوال کنید ” خوب دوست دخترت کجاست؟ آیا تنها اینجا آمده ای؟”باید برای واکنش بعدی مطابق با پاسخ او آماده باشید. اگر گفت مجرد است می توانید بگویید ” خوب است” و لبخند بزنید. 

نکته قابل توجه درباره این که چگونه به یک مرد بگویید دوستش دارید؟

اگر حس می کنید می خواهید کمی بیشتری دلبری کنید سمت او خم شده و با صدای آرامی بگویید ” این از شانس خوب من هست” اگر گفت در یک رابطه است باید رفتار محترمانه ای داشته و در این نقطه عقب نشینی کنید. به جای اینکه ناگهان مکالمه تان را تمام کنید می توانید با او شوخی کرده و بگویید ” اوه پس من خیلی دیر رسیدم”مستقیما به او بگویید چه حسی دارید. به جای اینکه حاشیه رفته و بخواهید پنهان کاری کرده یا منتظر بمانید خودش حدس بزند خودتان کاری نید که بداند به او علاقه مند شده اید. برنامه ای مرتب کنید که بتوانید دو نفره در جایی خصوصی با هم صحبت داشته باشید. باید این لحظه را جدی بگیرید. چیزی که می گویید و نحوه ی گفتن شما نشان می دهد چقدر به او علاقه دارید.

اگر می توانید روراست بوده و بگویید ” خوب من دوستت دارم. من می خواهم با بیشتر از دوست برای هم باشیم” شاید با این روش از جواب او ناراحتش شوید اما حداقل حالا می دانید آیا او نیز دوستتان دارد یا نه.از او بخواهید با هم دیداری داشته باشید. اگر اعتماد به نفس خوبی دارید اما نمی خواهید مستقیما احساسات خود را بیان کنید از او بخواهید با شما قراری بگذارد. می توانید خودتان رودررو، با تلفن یا با پیام این کار را انجام دهید. بگذارید بداند از همراهی او لذت می برید و دوست دارید زمان بیشتری را در کنار او بگذرانید.

منابع
wikihow.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا