بهبود زندگی جنسی |‌ چگونه زندگی جنسی خود را بهبود ببخشیم؟

زندگی جنسی یک قسمت طبیعی از زندگی انسان است. داشتن رضایت جنسی بخشی از وضعیت سلامت عمومی بدن است و حتی می تواند خطر ابتلا به بیماری های خاص را کاهش دهد. با این حال بسیاری از افراد به این موضوع توجه نمی کنند. ما به شما کمک می کنیم تا بتوانبد با مطالعه این مقاله تا حدودی به یک روند سالم از وضعیت جنسی برسید و سالم بودن این روابط باعث می شود جسم و روح او نیز سالم بماند. یادگیری برخی از واقعیت های جنسی در اصل مربوط می شود به بهداشت جنسی افراد و باعث شادی و لذت در دو طرف خواهد شد. بهبود زندگی جنسی مهم است.

1. با شریک زندگی خود ارتباط برقرار کنید.

کاملا واضح است که یکی از ساده ترین  روش های اولیه داشتن در زندگی جنسی، یک ارتباط است. زندگی روزمره ما معمولا شامل کار، خانواده، دوستان و برخی موقعیت های استرس زا است. در یک رابطه ضروری است که ارتباطات باز و همراه با تعهد و مسائل جنسی را به درستی رعایت کنیم. زوج ها باید با یکدیگر صحبت کنند تا باهم احساس راحتی کنند و انها می توانند در این رابطه با همدیگر بحث کنند. در کنار همدیگر که هستند نیازی نیست حریم خصوصی خود را حفظ کنند. آنها باید آنچه که در این باره برایشان مهم است را باهم به اشتراک بگذارند. چیزی شبیه به تنش می تواند باعث مشکلات سلامتی جنسی مردان شود، مانند کمبود میل جنسی و اختلال نعوظ. در این موارد، برقراری ارتباط با شریک زندگی خود به شیوه ای احترام آمیز می تواند به شما در شناسایی و حل هر گونه مسائل اساسی کمک کند.

2. حفظ رژیم غذایی برای بهبود زندگی جنسی

خوردن غذاهای حاوی مواد معدنی، اسید آمینه، آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی می تواند به سلامت کلی شما کمک کند و خلق و خوی شما را افزایش دهد، بنابراین جای تعجب نیست که غذاهای مناسب می توانند میل جنسی شما را افزایش دهند و عملکرد جنسی شما را بهبود ببخشند.

رژیم سالم برای رابطه جنسی می تواند شامل موارد زیر باشد:

گوشت یا سایر منابع پروتئین، آجیل و دانه ها، میوه های خانواده مرکبات، صدف، ماهی سالمون، سبزیجات، هویج، هندوانه

خوردن وعده های غذایی با همسرتان همچنین می تواند برای رابطه شما سالم باشد. زمان  خوردن غذا می تواند میل جنسی شما را خنثی و تقویت کند، و بسیاری از زوج ها این لحظات را باهم باید بگذرانند.

3. مصرف الکل خود را محدود کنید.

چگونه زندگی جنسی خود را بهبود ببخشیم؟

شاید استفاده گاه به گاه شراب قرمز می تواند میل جنسی و روانکاری را افزایش دهد، اما واقعیت جنسی شناخته شده ای است که الکل بیش از حد می تواند برای زندگی صمیمی شما مضر باشد. مطالعات نشان داده اند که مصرف الکل بیش از حد می تواند احساسات منفی مانند اضطراب را افزایش دهد. الکل همچنین می تواند مهارت های توجه و تصمیم گیری شما را مختل کند، و برای شما سخت تر می شود تا رابطه جنسی سالم را تمرین کنید.

الکل همچنین به ا سیستم های عصبی ما حمله می کند و باعث افسردگی می شود. پس از نوشیدن بیش از حد الکل، اعصاب در بدن شما به راحتی به محرک های جنسی پاسخ نمی دهند و باعث می شود رابطه جنسی کمتر لذت بخش باشد. در مردان، الکل همچنین می تواند باعث اختلال در نعوظ شود.

الکل همچنین به افسردگی سیستم های عصبی ما عمل می کند. پس از نوشیدن بیش از حد الکل، اعصاب در بدن شما به راحتی به محرک های جنسی پاسخ نمی دهند و باعث می شود رابطه جنسی کمتر لذت بخش باشد. در مردان، الکل همچنین می تواند باعث اختلال در نعوظ شود.

چگونه زندگی جنسی خود را بهبود ببخشیم؟ |مرکز مشاوره همکده

4. ویتامین برای بهبود زندگی جنسی را مصرف کنید.

آیا تا به حال در مورد مصرف ویتامین ها برای سلامت  زندگی جنسی خود فکر کرده اید؟ ویتامین های مختلف اثرات متفاوتی در زندگی جنسی ما دارند. ویتامین C می تواند گردش خون را بهبود بخشد، ویتامین D باعث افزایش سطح هورمون های جنسی می شود و باعث اختلالات نعوظ و جنسی می شود. مکمل های دیگر نیز می توانند به زندگی جنسی شما کمک کنند. روی می تواند عملکرد جنسی و افزایش سطح تستوسترون را بهبود بخشد. آرژینین اسید آمینه می تواند گردش خون شما را بهبود بخشد، که برای نعوظ و لذت جنسی ضروری است.

5. ورزش کنید.

ورزش و فعالیت بدنی می تواند زندگی جنسی شما را از طریق روش های مختلف بهبود بخشد. اول از همه، ورزش باعث افزایش سطح هورمون جنسی و اندورفین بدن شما می شود و باعث افزایش شادی شما می شود. رابطه جنسی و سلامت به طور جدی به همدیگر  مرتبط هستند ، سالم بودن بدن و میل جنسی سالم زندگی شما را بهبود می بخشد وهر دو برای  برای یک زندگی جنسی رضایت بخش بسیار مهم هستند. کار کردن نیز می تواند به شما در ایجاد احساس اعتماد به خود کمک کند، که به نوبه خود یک رابطه همراه با لذت را برای شما آسان می کند.

6. خواسته های خود را بشناسید.

چگونه زندگی جنسی خود را بهبود ببخشیم؟

برای داشتن رابطه جنسی رضایت بخش در یک زندگی جنسی، باید آنچه را که در رختخواب دوست دارید را کشف کنید. خودآموزی، اینکه آیا شما در رابطه یک رابطه تنها نیستید، می توانید از  یک روش بسیار موثر برای کشف نحوه نزدیکی استفاده کنید. همچنین آرام باشید تا یک راه سالم برای احساس راحتی بیشتر با بدن طرف مقابلتان پیدا کنید.

یکی دیگر از راه های عالی برای کشف آنچه که شما می خواهید است تماشای پورنو و یا خواندن کتاب وابسته به عشق شهوانی است. این می تواند به شما در مورد چیزهای مختلفی که ممکن است مورد علاقه شما باشد یادآوری کنید؛ شما می توانید این کار را به تنهایی و یا با یک شریک انجام دهید، و حتی می تواند صمیمیت بین شما را بهبود بخشد.

داشتن رابطه جنسی سالم بسیار برای زن و مرد اهمیت دارد و آنها را به یک آرامش درونی می رساند. در این بخش از زندگیتان بیشتر تلاش کنید و این موضوع را جدی بگیرید. مردان و زنان ابتدا باید در مشاوره های ازدواج بدن همدیگر را بشناسند. آنها می توانند با همدیگر روابط بسیار خوبی داشته باشند و این روابط سبب بهبود زندگی آنها می شود.

منابع
flo.health

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا