چگونه نظر همسرمان را دوباره به خود جلب کنیم؟

زن و مرد بسیار متفاوت هستند. آنچه شما را در روحیه خوب قرار می دهد کاملاً متفاوت از آنچه او را در روحیه خوب قرار می دهد است. به نظر می رسد که مردان تقریباً همیشه روحیه دارند. اما وقتی صحبت از جلب نظر همسر می شود، این یک بازی کاملا متفاوت است. مهم نیست که چه مدت ازدواج کرده اید، به نظر می رسد هنوز ایده ای ندارید که او چه می خواهد، درست است؟ در آغاز کار آسان بود زیرا همه چیز جدید و مهیج بود. اما اکنون که مدتی با هم هستید، نمی دانید که چگونه همسرتان را اغوا کنید. در ادامه ما به بررسی این می پردازیم که چگونه نظر همسرمان را دوباره به خود جلب کنیم؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می توانید به مرکز مشاوره همکده همکده مراجعه نمایید. مرکز مشاوره همکده اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره در ایران می باشد. این مرکز ارائه دهنده خدمات حضوری و مشاوره تلفنی روان شناسی می باشد.

چگونه نظر همسرمان را دوباره به خود جلب کنیم؟

برای این که بتوانیم بانوی خود را به سمت خود جلب کنیم لازم است تا اقداماتی انجام دهیم. این اقدامات عبارتند از:

جذابیت اصلی ترین نکته است

چگونه نظر همسرمان را دوباره به خود جلب کنیم؟

ممکن است فکر کنید به راحتی می توانید جرقه هایی را با همسرتان به روز کنید. بالاخره او با شما ازدواج کرده و عاشق شماست. چرا شما باید اینقدر سخت کار کنید تا همسرتان را در جذب خود کنید؟ اما اغوا واقعاً داستان عشق یا ازدواج نیست. اغوای زن جذابیت است. به گفته متخصصان، زنان به چیزهای خاصی جلب می شوند. در ادامه برخی از رایج ترین گزینه های فعال سازی در بیشتر خانم ها وجود دارد.

بچه ها را در رختخواب قرار دهید

اگر ایده شما در مورد اغوای همسرتان خواباندن بچه ها و درخواست از او برای کنار هم بودن است، شما این کار را اشتباه انجام داده اید. بعد از این مدت، شما باید حداقل در مورد آنچه همسرتان دوست دارد، بدانید. در مورد آن فکر کنید آخرین باری که شما دو نفر عاشق شدید همسرتان از چه چیزی لذت برد؟ البته، شما نمی خواهید هر بار همان کار را انجام دهید زیرا این کار کسل کننده می شود. اما شما می توانید حداقل با فکر کردن در مورد اینکه همسر زیبای خود را مورد نظر قرار دهید، ایده هایی کسب کنید.

چگونه نظر همسرمان را دوباره به خود جلب کنیم؟ – او را بخندانید.

زنان دکمه ای را دارد که می توانید فشار دهید و آنها به طور خودکار در روحیه قرار می دهند. زنان وقتی عاشقانه دوستشان می دارند خیلی حال خوبی دارند. مدتی را به او بگویید که چقدر زیبا است و چقدر همچنان شما را خوشحال می کند. گلهایش را بیاور. از او در مورد روزش بپرسید. روش های زیادی برای بازگرداندن صمیمیت با همسرتان وجود دارد. زنان وقتی که پیشنهاد می کنید کاری برای او انجام دهید که او دوست ندارد انجام دهد،خیلی جذاب می باشد. مانند جاروبرقی کردن یا بچه ها را در رختخواب قرار دادن.

برای او یادداشت عشق بنویسید

اغوا کردن همسرتان ممکن است به راحتی نوشتن یک یادداشت یا شعر عاشقانه برای او باشد. فقط یک یادداشت کوچک که می گوید: “دوستت دارم” را در کیف یا تلفن همراهش بچسبانید. به نظر می رسد با ازدواج امروز ما فقط وقت کافی برای انجام کارهایی از این دست را نداریم. همه چیز به سمت ارسال پیام کوتاه یا چت در شبکه های اجتماعی در حال تغییر است. یک یادداشت دست نویس شخصی تر است زیرا تلاش بیشتری می طلبد، او قدردان این موضوع خواهد بود. هر چند در اینجا متوقف نشوید. شاید بتوانید در مورد همه چیزهایی که درباره او دوست دارید و اینکه چقدر از همه کارهای او قدردانی می کنید یادداشت طولانی تری بنویسید.

به او توجه کنید.

در گفتن دلیل خوب بودن او متوقف نشوید. نظرات خود را شخصی و واقعی قرار دهید. او می خواهد تعارف دیگری مانند این که چقدر باهوش است و چقدر افتخار می کند که با او ازدواج کرده اید را بشنود. باز هم اصیل و صادق باشید. او واقعاً در چه کاری مهارت دارد؟ آیا او سرگرمی مورد علاقه خود را دارد؟ به کارهایی که انجام می دهد توجه کنید و از او تعریف کنید که چقدر خوب این کار را انجام می دهد. توجه نکته اصلی در این بند است. وقت آن است که دوباره به او توجه کنیم

او را برای شام بیرون ببرید

می خواهیم بدانیم چگونه نظر همسرمان را دوباره به خود جلب کنیم؟ همسرتان دوست دارد چه کاری انجام دهد که به سختی بتواند آن را انجام دهد؟ به سینما بروید؟ به جای پختن شام برای شام بیرون بروید؟ یا شاید او فقط این را دوست دارد که بعد از کار پاهایش را مالش دهید یا شانه هایش را ماساژ دهید.

فقط این کار را نکنید زیرا می خواهید جنسی شود، این کار را انجام دهید زیرا به او اهمیت می دهید. او می خواهد بداند که شما این کار را انجام می دهید زیرا او را دوست دارید و نه فقط برای اینکه او را در رختخواب قرار دهید. اغوا کردن همسرتان می تواند به سادگی یک وعده غذایی خوب و دیدن یک فیلم ساده باشد. این کار همچنین تهیه شام ​​را از عهده هردو بر می دارد، بنابراین وقت و انرژی بیشتری برای لذت بردن از یکدیگر در اتاق خواب دارید.

فانتزی داشته باشید.

چگونه نظر همسرمان را دوباره به خود جلب کنیم؟

یادتان هست که شما دو نفر برای اولین بار دور هم جمع شده اید؟ آن زمان برای سرگرمی چه کاری انجام داده اید؟ وقتی خیلی نگران این بودید که او را تحت تأثیر قرار دهید و او را بخواهید. به کاری که در آن زمان انجام داده اید و واقعاً موثر بوده فکر کنید. جذاب و بامزه بودید؟ لباس بهتری پوشیدید؟ شاید شما قبلاً ادکلن می زدید و موهایتان را حالت می دادید. اگر تمام این کارها را در طول سالها متوقف کردید (یا در حین قرنطینه COVID)، ممکن است لازم باشد کمی Old Spice را آغشته کرده و موهای خود را اصلاح کنید. چند شلوار جین زیبا و یک تی شرت زیبا بپوشید. تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.

چگونه نظر همسرمان را دوباره به خود جلب کنیم؟ – زنان باهوش هستند

ممکن است فکر کنید در مورد اتومبیل، کامپیوتر یا هر چیز دیگری که می دانید درخشان هستید. اما وقتی صحبت از خانم ها می شود، بیشتر مردان کمی ناامن هستند. زنان دوست دارند احساس چالش کنند و او می خواهد بداند که شما برای چقدر باهوش هستید ارزش دارید. زنان تمایل دارند به نوعی تحریک روحی و روانی نیاز داشته باشند. نظر او را در مورد موضوعی که می دانید دوست دارد درباره آن صحبت کند، بپرسید. یا درمورد مشکلی در محل کار که می خواهید به او کمک کند با او صحبت کنید. ممکن است تعجب کنید از آنچه او ارائه داده است. وقتی واقعاً به ایده او گوش می دهید

چیز جدیدی را امتحان کن

شاید فقط لازم باشد چیز جدیدی را در اتاق خواب امتحان کنید. به یاد داشته باشید، این مربوط به نیازهای او نیست و نه شما، بنابراین مراقب آنچه پیشنهاد می کنید باشید. وقتی در موقعیت صمیمی جنسی قرار دارید، به یاد داشته باشید که از او مراقبت کنید. نتایج مثبت یک وضعیت کمک می کند تا به برخورد بعدی منجر شود. شاید او همیشه دوست داشته باشد در حیاط پشتی یا استخر رابطه برقرار کند. یا می توانید موقعیت های جدید جنسی را امتحان کنید. ممکن است فقط حوصله اش سر رفته باشد و به یک ترفند جدید برای برگرداندن روحیه خود نیاز داشته باشد. صحبت در مورد آن کمک کننده است. او ممکن است خودش بتواند به شما بگوید چگونه او را اغوا کنید.

دریابید که او به چه چیزهایی جذب شده است

البته وقتی دور هم جمع شدید او جذب شما شد. اگر او نبود احتمالاً اینقدر دوام نمی آوردید. اما زمان گذشته است و شاید شما مانند گذشته به نظر نرسید. چقدر وزن اضافه کرده اید؟ آرایش ریش خود را متوقف کردید؟ نه؟ شاید شما دقیقاً مانند آنچه که برای اولین بار ملاقات کرده اید به نظر برسید. اما با پیرتر شدن زنان سلیقه آنها گاهی تغییر می کند. نگاه او به مردان دیگر را ببینید. آیا به نظر می رسد که قدری از موهای صورتش را می داند اما ریش را نه. این ممکن است راهی برای جلب توجه او باشد.

بیش از آنچه که به نظر می رسد باشید.

هدف ما این است که چگونه نظر همسرمان را دوباره به خود جلب کنیم؟ با این حال، این فقط در مورد ظاهر با زنان نیست. هوش می تواند یک تغییر عمده در زنان باشد. برخی از چیزهای جدیدی را که یاد گرفته اید به او نشان دهید یا در مورد چیزی که واقعاً در آن مهارت دارید با او گفتگو کنید. وضعیت استقرار چیز دیگری است. هنگامی که ازدواج کردیم، فقط به نظر می رسد که اجازه می دهیم بیش از حد راحت باشیم.

آیا الان روی صندلی خود فرو می روید؟ زنان می توانند به عنوان عزت نفس پایین یا عدم علاقه به آنچه در اطراف شما اتفاق می افتد، باشند. صاف بنشینید، سر خود را بالا بگیرید و اعتماد به نفس داشته باشید. مورد دیگری که خانم ها دوست دارند شخصی سرگرم کننده و شاد است. اگر فقط به نظر می رسد که زندگی را بدون هیچ اشتیاق پشت سر می گذارید، این می تواند یک مشکل خاموش باشد.

چه کاری نباید کرد؟

چگونه نظر همسرمان را دوباره به خود جلب کنیم؟

موارد زیادی وجود دارد که هرگز نباید سعی کنید با آن ها جلب نظر را با همسرتان برگردانید. بنابراین، برخی از کارهای مهم چیست که نباید انجام دهید؟ در اینجا برخی از نکات ما ذکر شده است:

  • برهنه وارد آشپزخانه نشوید و به او بگویید که می خواهید رابطه جنسی داشته باشید. در حقیقت، به هر دلیلی برهنه به هر اتاقی نروید.
  • هرگز او را با زنان دیگر مقایسه نکنید. این باید عقل سلیم باشد، اما شما هرگز نمی دانید. زنان دوست ندارند با هیچکس مقایسه شوند. به خصوص همسر سابق شما.
  • فقط شروع به خوار کردنش نکنید. اکثر خانمها آن را ترجیح می دهند کار ها به خوبی پیش بروند.
  • سعی کنید شروع رابطه جنسی را داشته باشید خصوصا وقتی می دانید او روحیه ندارد. اگر او خسته است یا سردرد دارد، تا مدتی دیگر صبر کنید.
  • هرگز به او نگویید که مدیون شماست زیرا او همسر شما است. این نه تنها او را خاموش می کند، بلکه احتمالاً یک مبارزه بزرگ را آغاز می کند.
  • از صحبت در مورد آن نترسید
  • اگر او نه بگوید عصبانی نشوید.

اگر در رابطه خود، خواه در رابطه با رابطه جنسی، پول، اعتماد، یا هرگونه رابطه دیگر، مشکلی دارید، افرادی هستند که می توانید با آنها صحبت کنید و می توانند به شما کمک کنند. شما می توانید به مرکز مشاوره همکده مراجعه کنید.

منابع
.regain.us

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا