چگونه می توانم شوهرم را وادار کنم که دوباره به نیاز های من فکر کند؟

آیا ازدواج شما همه آن چیزی نیست که در خواب می دیدید؟ ممکن است دریابید که شوهر شما در طول سالها از بسیاری جهات تغییر کرده است. گاهی اوقات افراد در ازدواج ها از خود راضی می شوند و این می تواند به بدتر شدن رابطه منجر شود. اگر متوجه شدید که می گویید، “من حس می کنم برای شوهرم مانند یک تکه گوشت هستم”، مطمئناً این نشانه خوبی نیست. به نظر می رسد که او فقط به رابطه جنسی با شما اهمیت می دهد و به هیچ یک از نیازهای دیگر شما توجه زیادی نمی کند؟ اگر چنین است، پس ممکن است نگران این باشید که آیا ازدواج شما می تواند آزمون زمان را تحمل کند یا خیر. می خواهیم بدانیم چگونه می توانم شوهرم را وادار کنم که دوباره به نیاز های من فکر کند؟

اگر دچار این مشکل شده اید می توانید به مرکز مشاوره همکده مراجعه کنید. مرکز مشاوره همکده اولین و بزرگ ترین مرکز  مشاوره در ایران می باشد. این مرکز ارائه دهنده خدمات حضوری و مشاوره تلفنی روان شناسی می باشد.

چگونه می توانم شوهرم را وادار کنم که دوباره به نیاز های من فکر کند؟

چگونه می توانم شوهرم را واردار کنم به نیاز های من فکر کند؟

قبل از اینکه بیش از حد نگران آینده باشید، خوب است که به این فکر کنید که چه کاری می توانید انجام دهید تا اکنون سعی کنید رابطه خود را تغییر دهید. شاید بتوانید چند قدم مهم بردارید تا مرد شما شروع به فکر کردن در مورد نیازهای شما کند. شما خیلی فراتر از یک شریک جنسی هستید و شوهرتان باید این مسئله را ببیند. روابط شما ممکن است در حال حاضر آشفته باشد، اما اوضاع می تواند بهبود یابد. توصیه های زیر را در نظر بگیرید و ببینید آیا می تواند به شما در رفع مشکلات روابط خود کمک کند.

درباره احساسات خود صحبت کنید.

این احتمال را در نظر بگیرید که شوهر شما ممکن است نداند که به احساسات شما آسیب می زند. ممکن است او از برخی جهات مانند یک تکه گوشت با شما رفتار کند، اما ممکن است از نحوه رفتارهای جنسی شما را آزار ندهد. بسیاری از زوج ها از جلسات عاشقانه پرشور لذت می برند، بنابراین ممکن است ندانند که از چیزهایی سیر می شوند که خود را ابراز کنند. البته ممکن است رابطه جنسی مشکلی نداشته باشد. مشکل ممکن است این باشد که به نظر می رسد جنسیت برای او مهم است. برای جمع آوری افکار خود وقت بگذارید و سپس با شوهر خود در مورد آنچه اتفاق افتاده صحبت کنید. احساس خود را به او بگویید و از اینکه به او بفهمانید چرا از رفتار او ناامید شده اید نترسید. اگر می خواهید این کار را به سالم ترین شکل ممکن انجام دهید، بهتر است در این مکالمه به او حمله نکنید. فقط با خونسردی توضیح دهید که احساس می کنید او اخیراً فقط به رابطه جنسی اهمیت می دهد و شما می خواهید از این ازدواج چیزهای بیشتری تهیه کنید.

اگر ایده هایی برای چگونگی بهبود ازدواج دارید، می توانید آنها را در طول این گفتگو ارائه دهید. صادقانه بودن با احساسات خود در این بخش از روند بسیار مهم است. اگر شوهر شما احساس نكرد كه با شما همان برخورد سختگیرانه ای كه شما می كنید برخورد كند، ممكن است منفی پاسخ دهد. بسته به نحوه برقراری ارتباط شما می تواند منجر به مشاجره شود. حتی در این صورت، بیرون کشیدن مسائل مهم است. اگر شما هرگز بخواهید این مسائل را حل کنید، باید درباره آنچه اتفاق می افتد صحبت کنید. فقط به یاد داشته باشید که یک راه درست و غلط برای صحبت با همسرتان وجود دارد.

کار در مورد ایجاد عادات سالم ارتباطی

چگونه می توانم شوهرم را واردار کنم به نیاز های من فکر کند؟

هدف ما این است که بدانیم چگونه می توانم شوهرم را وادار کنم که دوباره به نیاز های من فکر کند؟

اگر می خواهید رابطه شوهرتان بهتر شود، خوب است که عادت های ارتباطی بهتری ایجاد کنید. برای او جالب نیست که مانند یک تکه گوشت با شما رفتار کند، اما کار در مواردی که نمی دانید چگونه با یکدیگر صحبت کنید نیز سخت است. هیچ وقت با داشتن یک مسابقه فریاد کشیدن مشکلات با او حل نمی شود. این امر منجر به احساسات صدمه دیده می شود و به ازدواج شما آسیب بیشتری می زند. توانایی برقراری ارتباط با آرامش تفاوت زیادی ایجاد می کند. اگر بتوانید با خونسردی به مکالمات خود نزدیک شوید، پس به راحتی درک می کنید. وقتی همه چیز احساساتی یا گرم می شود، بهتر است یک قدم به عقب برگردید. کمی استراحت کنید و کمی هوای تازه بگیرید. بعداً به مکالمه برگردید و سعی کنید همه کارها را با هم حل کنید.

یک ازدواج خوب با ارتباطات مناسب بسیار قویتر خواهد بود. ایجاد عادت های ارتباطی سالم نیز در مورد یادگیری نحوه گشودگی و صداقت با یکدیگر است. این بدان معنی است که شریک زندگی شما باید بتواند مواردی را که ممکن است برای شما ناراحت کننده باشد به اشتراک بگذارد. شما می توانید روابطی داشته باشید که مانع از داشتن یک ازدواج واقعاً خوشبخت کننده می شود. تا وقتی آنها را مطرح نکرده و تأیید نکنید که نمی توانید این مشکلات را حل کنید، نمی توانید حل کنید. با یکدیگر صادق باشید و از موضع عشق به این مسائل نزدیک شوید. اگر همدیگر را دوست دارید، می توانید نیازهای فردی خود را بیشتر درک کنید و برای تغییر اوضاع قدم بردارید.

وقت خود را صرف انجام کارها با هم در اطراف خانه کنید

اگر هم شما و هم شوهرتان زیاد کار کنید ممکن است وقت زیادی برای قرار ملاقات نداشته باشید. حتی این احتمال وجود دارد که شما با هم بچه داشته باشید. این باعث می شود که زنده ماندن جرقه عاشقانه دشوار باشد، اما به این معنی نیست که غیرممکن است. انجام کارهایی در اطراف خانه با هم می تواند به شما در خلق لحظات عاشقانه کمک کند. سعی کنید عصرها وقت بیشتری را با یکدیگر سپری کنید. حتی کارهای ساده مانند پختن یک وعده غذایی با هم می تواند بسیار راضی کننده باشد. اگر وقت بیشتری برای انجام کارهایی از این قبیل می گذرانید، احساس نمی کنید که شوهرتان مانند یک شی جنسی با شما رفتار می کند.

وقتی می توانید روی کاناپه بغل کنید و قبل از خواب فیلم تماشا کنید. حتی وقتی خسته هستید از همراهی یکدیگر لذت ببرید. این واقعیت را درک کنید که هر دو شما همیشه انرژی زیادی نخواهید داشت. زندگی همیشه آسان نیست، اما این بدان معنا نیست که عشق شما نمی تواند بدرخشد. اگر می خواهید رابطه رضایت بخشی داشته باشید، هر دو باید تلاش خود را انجام دهید.

نیازهای جنسی شما

گاهی اوقات زنان احساس می کنند شوهرشان به لذت جنسی شان اهمیت نمی دهند. آیا احساس می کنید لذت شما به نفع شوهرتان نادیده گرفته می شود؟ شاید همیشه در حین رابطه جنسی ارگاسم نداشته باشید، یا ممکن است به روشی که بیشترین لذت را می برید رابطه برقرار نکنید. این خوب نیست و می تواند منجر به یک زندگی جنسی بسیار ناخوشایند و تحقق ناپذیر شود.

اگر شوهر شما نیازهای جنسی شما را برآورده نمی کند، پس با او صادق باشید. اگر می خواهید به او بگویید و برای ارضا شدن به پیش بازی بیشتری نیاز دارید. بیشتر مردان خوب دوست دارند که بتوانند همسران خود را راضی کنند. این می تواند چیزی باشد که شما می توانید به عنوان یک زن و شوهر روی آن کار کنید. شوهر شما ممکن است نداند چه کاری انجام دهد، یا ممکن است متوجه نشود که تمرکز کافی روی شما ندارد. رضایت جنسی شما به اندازه رضایت او مهم است. اگر احساس می کنید زندگی جنسی شما نسبت به علایق وی و نیازهای او بسیار انحراف دارد، اطمینان حاصل کنید که این موضوع را مطرح می کنید.

اگر ازدواج توهین آمیز باشد چه باید کرد؟

چگونه می توانم شوهرم را واردار کنم به نیاز های من فکر کند؟

هدف ما این است که بدانیم چگونه می توانم شوهرم را وادار کنم که دوباره به نیاز های من فکر کند؟

موقعیت هایی وجود دارد که مردان نیز با همسرانشان بسیار بد رفتار می کنند. توصیه های فوق فقط شامل زنانی می شود که با مردانی که قلب خوبی دارند ازدواج می کنند. اگر شوهرتان چندان با شما خوش برخورد نیست، پس ممکن است لازم باشد کمک بگیرید. هرگز نباید احساس کنید شوهرتان شما را مجبور به رابطه جنسی می کند. حتی اگر عشق واقعی او باشید، این رفتار مناسبی نیست. اگر توسط شوهرتان مورد آزار جسمی، عاطفی یا جنسی قرار گرفته اید، بدانید که تنها نیستید. بسیاری از زنان از این قبیل تجربه های آسیب زایی را تجربه کرده اند و کمک به آنها در دسترس است.

اگر به طریقی مورد سو استفاده قرار گرفتید می توانید با یک خط تماس خشونت خانگی تماس بگیرید. همچنین اگر می ترسید خودتان آنجا را ترک کنید، می توانید برای کمک به مقامات محلی مراجعه کنید. ممکن است بخواهید به یکی از اعضای خانواده اعتماد کنید تا آنها بتوانند به شما کمک کنند تا از زندگی دور شوید. اگر از شما سو استفاده می شود، مجبور نیستید که بمانید تا مسائل را حل کنید. سلامتی، خوشبختی و امنیت شما بیش از حد خطرناک است. اگر احساس می کنید به کمک نیاز دارید دریغ نکنید.

با مشاوران ازدواج صحبت کنید.

اگر فکر می کنید ازدواج شما قابل نجات است، صحبت با یک مشاور روابط ممکن است بهترین شرط شما باشد. زوج درمانی به طرز خارق العاده ای کار می کند و می تواند به شما کمک کند حتی از سخت ترین مسائل نیز عبور کنید. برای این کار می توانید به مرکز مشاوره همکده مراجعه کنید.

چگونه می توانم او را متوجه اهمیت خود کنم؟

شاید شما در تلاش بوده اید که در روابط خود احساس واقعی ارزشمند بودن داشته باشید، و گاهی احساس کرده اید که به جای یک شریک عزیز، فقط یک تکه گوشت هستید. قبل از اینکه به دنبال ارزش خود در چشم دیگری باشید، باید ارزش خود را بدانید. تشخیص دهید که در نهایت، شما لیاقت شخصی را دارید که باعث شود احساس ارزشمندی، دوست داشتن و دیده شدن داشته باشید. اگر احساس می کنید این مسئله در رابطه شما کم است، در مورد احساس خود با همسرتان صریح صحبت کنید.

منابع
regain.us/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا