درخواست مردان در یک رابطه

مردان در مقایسه با زنان بسیار متفاوت فکر می کنند. آن ها سبک های ارتباطی و نیازهای عاطفی خاص خود را دارند. بیشتر مردان انجام کار های احساسی را دشوار می دانند زیرا می ترسند استقلال اجتماعی و خودکفایی آن ها به خطر بیفتد. با این حال شما می توانید با مدیریت رابطه خود این احساسات را به کم ترین حالت ممکن برسانید. یک زن باید دیدگاه خود را در مورد آنچه مردان واقعاً می خواهند تغییر دهد، بنابراین می تواند این نیازها را برآورده کند و به پیشرفت روابط کمک کند. در حقیقت با تکنیک هایی، زنان می توانند رابطه را برای مردان به یک نیاز تبدیل کنند. برای این که بتوانید درخواست مردان در یک رابطه را تشخیص و به آن عمل کنید، لازم است تا از مشاوران و متخصصان کمک بگیرید. 

درخواست مردان در یک رابطه چیست؟

حتما همه ما خصوصا زمان هایی که قرار است وارد رابطه شویم، این مسئله را شنیده ایم که مردان مریخی هستند و زنان ونوسی. شاید هر کدام از ما تجربه مطالعه کتاب مردان مریخی و زنان ونوسی را هم داشته باشیم. در واقع خلاصه مطلب این است که زن و مرد در بسیاری از سطوح متفاوت هستند: از نظر جسمی، احساسی و ارتباطی. خانم ها تمایل دارند از نظر اجتماعی گشوده باشند که به آنها اجازه می دهد به راحتی با زنان دیگر دوست شوند، اما روش معمول آن ها با مردان کارساز نیست. با این حال شما می توانید با تغییر استراتژی های خود، مرد را به بهترین نحو مدیریت کنید. تعهد یک تصمیم است. تعهد یک ویژگی شخصیتی نیست که فقط در تعداد مشخصی از افراد پیدا کنید. ترس از تعهد نیز عذر موجهی نیست.

نکته قابل توجه در درخواست مردان در یک رابطه

درخواست مردان در یک رابطه

حتی اگر کسی تمایل به اجتناب از دلبستگی داشته باشد، باز هم می تواند یک انتخاب متفاوت را انجام دهد. ممکن است او به ارزشی که به زندگی خود اضافه می کنید پی نبرد یا فقط آنقدر احساس امنیت نکند که آسیب پذیری های خود را به شما نشان دهد. به جای اینکه او را مجبور کنید زندگی خود را در اطراف زندگی شما شکل دهد، باید مسائل را از دیدگاه او درک کنید. عموما مردان تمایل دارند مورد تمجید و تعریف کار هایی که دوست دارند قرار بگیرند.

بیش از همه آن ها دوست دارند مورد احترام قرار گرفته و این را بدانند که انسان های خوبی هستند. به بیان ساده، مردان به همان چیزهایی که زنان دارند اهمیت می دهند. حتی اگر تفاوت های زیادی بین جنسیت وجود داشته باشد، ما نیازهای انسانی یکسانی را داریم. مردان پیچیده نیستند صرفا نیاز به درک و شناخت دارند. در ادامه اما به بررسی مواردی می پردازیم که مردان در یک رابطه به آن نیاز دارند.

درخواست مردان در یک رابطه این است که، او را ستایش کنید.

مردان عموما به عنوان یک نیاز، تحسین و تایید شما را می خواهند. از این رو با تعریف همیشگی از او می تواند همسرتان را راضی نگه دارید. مردان به طور شگفت آور ایگوهای آسیب پذیر دارند، بنابراین بگذارید ستایش شما حال خوبی به او بخشد. وقت بگذارید و به شریک زندگی خود یادآوری کنید چه چیزی را در مورد او دوست دارید و به او در مورد تمام خصوصیاتش اطمینان دهید. نگران نباشید این کار باعث خودخواهی او نمی شود. به همسرتان دقیقاً همان چیزی را که از نظر او جذابیت دارید بگویید و از مهارت او تعریف کنید.

هر وقت کار خوبی برای شما انجام داد از او تعریف کنید. خواهید فهمید که کلمات تشویقی کوچک باعث می شوند احساس دوست داشته شدن داشته باشد. هرچه بیشتر از نکات مثبت او تعریف و تمجید کنید، بیشتر آنها را خواهید دید.

به او احساس قهرمان بودن بدهید.

با اعتماد به همسرتان در دوران سخت زندگی او احساس قهرمان بودن خواهد داشت و غریزه وی راضی می شود. طبق تئوری غریزه قهرمان جیمز بائر، مردان می خواهند مانند سوپرمن شما باشند. آن ها می خواهند تحت تأثیر کارهایی که انجام می دهند قرار بگیرند و شما را نیز تحت تاثیر قرار دهند. دقیقاً مشخص کردن آنچه که باعث می شود همسرتان چنین احساسی را داشته باشد دشوار است، اما می توانید هر از چند گاهی از او کمک بخواهید. به او نشان دهید که برای نظرات او ارزش قائل هستید و توصیه های او را گرامی می دارید. همیشه بیان کنید که چقدر به شایستگی او نگاه می کنید و وقتی که انتظارات شما را برآورده نمی کند، هرگز او را تحقیر نمی کنید.

به او اجازه دهید آسیب پذیر باشد.

مردان هم مانند شما نیاز به فضای امنی دارند تا بتوانند احساسات خود را نشان دهند. او می توانید کنار او باشید و به بهبودی حال او کمک کنید. جامعه از سنین کم به مردان این حس را می دهد که نباید ضعیف باشند و حتی گریه کنند. این در حالی است که آن ها هم مانند بانوان احساسات مختلف دارند. به همین دلیل است که وقتی مردان بالغ می شوند، زمان می برد تا از نظر احساسی خود را نشان دهند.

از این رو شما باید همسر خود را از نظر احساسی پرورش دهید. هنگامی که او برای اولین بار در مقابل شما گریه می کند، باید مطمئن شود که او را مورد تمسخر قرار نمی دهید یا از احساسات او حمایت می کنید. شما باید بیاموزید که چگونه به او کمک کنید تا از طریق احساسات منفی مانند غم و اندوه یا ترس کار کند بدون اینکه او را دور کند. در غیر این صورت، هرگز نخواهید توانست آن شکاف عاطفی را برطرف کنید.

به او احترام بگذارید.

درخواست مردان در یک رابطه

مردان عموما نیاز به احساس تایید و اعتماد دارند. به او اجازه دهید تا عهده دار برخی کار ها شود. بسیاری از مردان فکر می کنند که باید از افرادی که دوستشان دارند محافظت کرده و آن ها را تامین کنند. اگر احساس کند شما به نوعی او را تأیید نمی کنید یا به توانایی های او اعتقادی ندارید برای او سخت خواهد بود که به شما اعتماد کرده و شما را دوست داشته باشد. عدم احترام نسبت به او و آنچه در زندگی می خواهد باعث می شود که وی سوال کند که آیا واقعاً بهترین چیز را برای او می خواهید. برای کمک به غلبه بر این مشکل، باید بفهمید چه چیزی او را به بهترین حالت پیش می برد؟ چیزهای کوچکی که اعتقاد شما به استعدادها و مهارت های او را تأیید می کند، می تواند اعتماد به نفس او را نسبت به خود و شما تقویت کند.

به او کمی فضای اختصاصی دهید.

اصولا مردان به این مسئله نیاز دارند که ساعاتی را در تنهایی خود باشند. در واقع داشتن وقت تنها برای هر فردی ضروری است. این به ما امکان می دهد دوباره انرژی خود را برقرار کنیم، دوباره انرژی مثبت جمع کرده و دوباره با خود ارتباط برقرار کنیم. اگر به او فضا و زمان کافی بدهید در رابطه احساس خفگی نمی کند. اجازه دهید تا مرد شما هر از گاهی برای خود باشد و برنامه های خاص خود را داشتبه اشد. اجازه دهید تا زمانی که از کار به خانه باز می گردد ساعت هایی را به تنهایی بگذراند. وقتی اجازه دهید نفس بکشد، از اعتماد شما به او و پیوند مشترک شما قدردانی خواهد کرد.

محبت های جسمی را فراموش نکنید.

تجربه لمس های غیرجنسی در زندگی اهمیت بسیار زیادی دارد. شما می توانید هر از گاهی همسر خود را نوازش کنید. در حالی که مردان از دسترسی جنسی به شریک زندگی خود لذت می برند، همچنین به محبت غیر جنسی نیز احتیاج دارند. موارد ساده ای مانند لمس مو، گردن یا گونه او با عشق می تواند ارتباط جسمی و عاطفی شما را دوباره تأیید کند. لمس نشان دهنده و تعبیر عشق به زبان جسمی است. این کار او را روشن می کند که شما وی را دوست دارید و می خواهید همیشه احساس خوشبختی داشته باشد. همچنین یادآوری این است که شما در کنارش هستید و به او عمیقاً اهمیت می دهید.

به همسر خود احساس امنیت دهید.

داشتن احساس امنیت برای هر مرد و زنی از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو شما می توانید این احساس امنیت را به همسر خود بدهید. هر دو زن و مرد خواهان اطمینان در رابطه هستند. اگر مردی احساس کند که شریک زندگی اش برای رابطه طولانی مدت در این رابطه سرمایه گذاری کرده است، آمادگی بیشتری برای تعهد به او خواهد داشت. جدا از اینکه به مرد خود اطمینان دهید که او را ترک نخواهید کرد، باید زمینه های دیگری را نیز در نظر گرفت. زمانی که شما او را تایید کنید، در واقع احساس امنیت بیشتری به همسر خود می بخشید. او همچنین می تواند در مورد رابطه اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد اگر بداند شما به او اعتماد کافی دارید.

به او بگویید اگر اشتباهی مرتکب شود هیچ اشکالی ندارد.

مردان عموما احساس پذیرش و حمایت شدن خواهند داشت. به او احساس عشق و درک بدون شرط بدهید. درون هر مردی پسر کوچکی وجود دارد که حتی نمی داند نباید برخی کار های اشتباه را انجام دهد. او همچنین احتمالاً ذهن کنجکاو و کوتاهی از توجه دارد – اما به یاد داشته باشید: شما شریک زندگی او هستید نه مادرش. در واقع وظیفه شما نیست که اگر اشتباهی انجام داد به او نق بزنید. اگر همسرتان اشتباهی مرتکب شد، در این مورد با آرامش با او صحبت کنید. این به او نشان می دهد که شما او را بدون قید و شرط حمایت می کنید و می پذیرید، حتی اگر هر از چند گاهی بلغزد. هنگامی که او بداند شما او را درک می کنید، انگیزه می یابد تا برای شما مرد بهتری شود.

منابع
hackspirit.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا