مردان مشکل دار از نظر احساسات

برای داشتن یک ازدواج خوب شما باید خیلی از نکات را در نظر بگیرید. این که فقط حرفی زده شود و کلمات عاشقانه به هم بگویید نشانه این نیست که ازدواج خوبی دارید. شما باید تمامی جوانب رادر نظر بگیرید تا بتوانید در ازدواج خود موفق باشید. متاسفانه در جهانی که زندگی می کنیم افراد با این شعار که هر طور شده طرف مقابل خود را بدست آورند هرکاری می کنند. حتی برخی از آن ها حاضرند به شریک زندگی خود دروغ هایی عجیب و اغراق نمایی هایی کنند که بعدا او را از دست ندهند. افرادی هم وجود‌ دارند که از لحاظ احساسی دچار مشکل هستند. مردان مشکل دار از نظر احساسات می توانند مسائل روانی ایجاد کنند.

زوجین و احساسات

وقتی نوبت به افرادی می رسد که از نظر احساسی در دسترس نیستند، عوامل بسیار زیادی وجود دارد که شما را با توجه به رابطه با مردی مثل او، کنار می گذارد. آن ها دور از هر گونه احساسی هستند، از تعهد می ترسند و اغلب قادر به ایجاد ارتباطات عمیق نیستند. اما آیا همیشه این طور است؟ آیا آن ها دقیقاً مثل بقیه افراد عادی نیستند؟ حقیقت این است که آن ها احتمالاً در گذشته چیزی آسیب زا را پشت سر گذاشته اند که باعث شکل گیری آنها شده است. آن ها از آسیب پذیری یا صمیمیت عاطفی با زنان پرهیز می کنند، اما گاهی اوقات به عنوان یک روش برای محافظت از خود، به جای آسیب رساندن عمدی به احساسات شرکی خود، از آن ها جلوگیری می کنند.

بنابراین ممکن است از خود بپرسید پسری که از نظر احساسی در دسترس نیست چگونه عاشقانه رفتار می کند؟ آیا حتی ممکن است عاشق شوند؟ مردان مشکل دار از نظر احساسات می توانند در رابطه خوب باشند؟

پاسخ بله است. آن ها ممکن است عاشق شوند، اما تشخیص سیگنال های عشق آن ها ممکن است مشکل باشد. ادامه مطلب را بخوانید تا بفهمید در صورت مشکوک بودن زوج شما چه علائمی را باید جست و جو کنید و نکاتی در مورد چگونگی عاشق شدن پسری که از نظر عاطفی غیرقابل استفاده است، ایجاد شود.

چند نشانه عاشق شدن مردی که از نظر عاطفی در دسترس نیست

روابط “عادی” به اندازه کافی دشوار است تا بتواند به نتیجه برسد، بنابراین اگر در مورد احساسات خود راحتی یک پسر را نداشته باشید قابل درک است. در این جا چند علامت مهم وجود دارد که باید مراقب آن باشید و در زمانی  یک پسر از نظر احساسی عاشق شده است رفتار او را تشخیص دهید:

او شروع می کند تا به آرامی خجالتش را به روی شما از بین ببرد

برای مردی که از نظر احساسی در دسترس نیست، از بین بردن خجالت در برابر شخص جدید می تواند اذیت کننده و و ناراحت کننده باشد. برای ورود شما به زندگی اش، او برخلاف غریزه دفاع طبیعی خود برای دور نگه داشتن خجالت خودش از شما تلاش می کند.  گشودن به روی شما می تواند به صورت نشان دادن شما یا صحبت با شما در مورد زندگی شخصی او باشد. او ممکن است شروع به باز کردن احساسات خود نسبت به شما یا دیگران کند. این ممکن است کار بزرگی به نظر نرسد، اما برای کسی که با تقسیم احساسات عمیقاً شخصی با مردم دست و پنجه نرم می کند، این یک مرحله مهم در ورود شریک جدید خود است.

او از شما محافظت می کند

محافظت از شخص مقابلتان است که شما را نسبت به شخصی دارای إحساس علاقه می کند. همچنین این احساس کاملاً ترسناک و قوی است، زیرا می تواند به شما احساس مسئولیت بدهد  تا فقط از آن ها مراقبت کنید. در موارد دیگر، محافظت و مراقبت از شریک زندگی خود نشان می دهد که سلامتی، ایمنی و خوشبختی او برای شما مهم است. برای مردی که از نظر عاطفی در دسترس نیست، نشان دادن این که  با محافظت از او بیشتر به وی اهمیت می دهید می تواند ساده تر از بیان آن باشد. محافظت از زن علامتی کاملاً گویا از تحریک غریزه قهرمان او است.

غریزه قهرمان در مردان

اگر نمی دانید غریزه قهرمان چیست، این یک مفهوم جدید در روانشناسی رابطه است که توضیح می دهد چرا مردان غیرقابل دسترس از نظر احساسی می توانند کاملاً به یک رابطه متعهد شوند. این مفهوم توسط جیمز بائر، روانشناس رابطه و نویسنده پرفروش ابداع شد. بهترین قسمت از غریزه قهرمان این است که می توانید آن را در مردی که از نظر عاطفی در دسترس نیست تحریک کنید. جیمز بائر در ویدئو خود چندین کار را که می توانید انجام دهید بیان می کند. او عبارات، متن ها و درخواست های کمی را آشکار می کند که می توانید همین حالا از آن ها  برای تحریک این غریزه بسیار طبیعی مرد استفاده کنید. برخی از ایده ها زندگی را تغییر می دهند و وقتی صحبت از رابطه با یک مرد غیر عاطفی در دسترس است، این یکی از آن ها است.

 او به شما اجازه می دهد تا در گذشته او وارد شوید

برای یک مرد که از نظر احساسی در دسترس نیست، تجربیات گذشته او به این دلیل کمک می کند که چرا نمی تواند متعهد شود یا در برابر مردم احساستش را نشان دهد. اجازه دادن به شخصی برای در اختیار داشتن همه این اطلاعات شخصی احتمالاً سوالات ناخوشایندی را به وجود می آورد که افراد نمی خواهد در مورد آن ها صحبت کنند. گشودن در مورد گذشته خصوصی او می تواند نشانه این باشد که او مایل است اتفاقات قدیمی خود را رها کند و یک قدم به جلو با شما بردارد. همچنین این می تواند راهی باشد که به شما کمک می کند بفهمید چرا او همان طور است که نشان می دهد. دلیل او هرچه باشد، این واقعیت که گذشته او به روی شما باز شده نشان می دهد که او به شما اعتماد دارد.

مردان مشکل دار از نظر احساسات می خواهد تغییر کند

اگر با یک مرد از نظر عاطفی در دسترس نبوده اید و از خود می پرسید که آیا او عاشق شما است. این می تواند نشانه ای بسیار گویا باشد. شاید شما در مورد مسائل او و احساساتش صحبت کرده باشید. یا در مورد این که چرا او رفتاری مانند یک شخص بی إحساس دارد. برای افراد بسیار دشوار است که بتوانند آسیب های گذشته خود را از بین ببرند و با آن چه واقعاً هستند کنار بیایند. اگر او مایل است آن را امتحان کند تا روابط شما بهتر عمل کند. با تمرکز بر روی مسائل خودش، این نشانه بزرگی از تعهد او است.

شروع به ابراز احساسات می کند

از آن جا که او در کذشته دچار مشکلاتی هست به همین دلیل او از نظر احساسی در دسترس نیست. شاید او در دوران کودکی با مشکلات دلبستگی رو به رو بوده باشد. یا این که در گذشته به خصوص یک جدایی سخت را تجربه کرده است. در هر صورت، ابراز احساسات او می تواند سخت باشد.  این بدان معنا نیست که او سخنان و احساست  آن ها را احساس نمی کند، اما ابراز کلامی احساسات خودش نسبت به شما به معنای آسیب پذیری به خودش است. اگر او شروع به ابراز احساسات خود کرده است. این نشانه این است که او احساسات واقعی دارد و مایل است این رفتارش را برای شما کنا بگذارد.

آیا می دانید دلیل دیگری که باعث می شود مردان از نظر احساسی در دسترس نباشند زیست شناسی است؟

مردان مشکل دار از نظر احساسات

مغز زن و مرد متفاوت است. به عنوان مثال، سیستم لیمبیک مرکز پردازش عاطفی مغز است و در مغز زن بسیار بزرگ تر از مغز مرد است. به همین دلیل است که زنان با احساسات خود بیشتر در ارتباط هستند. بچه ها می توانند برای پردازش احساسات خود و برقراری ارتباط سالم با شریک زندگی خود تلاش کنند. مایکل فیوره روان شناس معروف نشان می دهد که چه کاری باید انجام دهید تا مرد شما به یک رابطه پرشور متعهد شود. تکنیک های او به طور شگفت انگیزی حتی در مورد سرد ترین و متعهد ترین مردان  نیز کار می کند. اگر می خواهید تکنیک های مبتنی بر علم باعث شود یک مرد عاشق شما شود و عاشق شما بماند  را ببینید، به سایت های مختلف درباره این موضوع مراجعه کنید. 

او شروع به دیدن آینده ای با شما می کند

یک ویژگی مشترک در مردان از نظر عاطفی، اجتناب از تعهد است. او مردی است که معمولاً روابط کوتاه مدت یا دوستانی با ویژگی خوب دارد. مهم است که این نوع مکالمه ها را تحت فشار قرار ندهید. زیرا این امر می تواند او را عقب بکشد، مخصوصاً اگر آماده صحبت در این باره نباشد. اما، اگر پسری عاشق شما شده باشد، نمی تواند به شما به طور قطع به یقین بگوید که در آینده زندگی با  شما چگونه خواهد بود. به دنبال نکات یا سخنان گاه به گاه او در گفت و گو درباره برنامه های آینده باشید.

نظر شما برای او مهم است

بخشی از مکانیسم دفاعی یک مردان مشکل دار از نظر احساسات نیست، این است که بخواهد کنترل شود. آن ها تصمیم خود را خواهند گرفت و فقط کاری را انجام می دهند که با آن احساس راحتی می کنند.

 

منابع
hackspirit.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا