یادگیری بیشتر در طول عمر برای افراد دنیا

یادگیری بیشتر در طول عمر از طریق راهکارهای مختلفی انجام می شود. همه ما در طول زندگی تجربیاتی مختلف کسب خواهیم کرد. برخی از این تجربیات از شکست ها حاصل می شود. همه ما دوست داریم نهایت توانایی خود را در بر بگیریم. یکی از این راه ها غلبه بر نقاط ضعف خودمان است.

در واقع ما در مرحله اول باید بپذیریم که مشکلاتی داریم و آن ها را حل کنیم. حل این مشکلات می تواند با کمک روان شناسان باشد. نکته دیگر این است که ما چگونه در برابر این مشکلات ایستادگی داشته باشیم. یکی از این مشکلات شک کردن است. در ادامه می خواهیم ببینیم که یادگیری بیشتر در طول عمر برای افراد دنیا چگونه است. در مقاله های قبل در ارتباط با این که شادی و خوشبختی چه تاثیری بر ذهنیت افراد دارد صحبت کردیم ما گفتیم که شادی و خوشبختی می تواند بر ذهنیت و جسم افراد تاثیرات بسیار زیادی داشته باشد.

بهترین شخص زندگی خود و یادگیری بیشتر در طول عمر

شادی انواع مختلفی دارد و واکنشی در بدن است که باعث ایجاد هورمون های خوب در بدن خواهد شد. هورمون ها در بدن به خصوص هورمون های شادی بسیار می تواند باعث موفقیت و پیشرفت شما شود. در ادامه می خواهیم بدانیم که چگونه بر شک خود غلبه کنیم و موفق شویم. در ادامه این مقاله که در وبسایت همکده به عنوان اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره تلفنی  روان شناسی در ایران و ارائه دهنده خدمات مشاوره و روان شناسی نوشته شده است می خواهیم در ارتباط با یادگیری بیشتر در طول عمر برای افراد دنیا، صحبت کنیم.

یادگیری بیشتر در طول عمر قبل از اینکه بهترین شخص زندگی خود باشید

همه ما در تلاش خود برای گذر از این داستان آشفتگی که آن را زندگی می نامیم، چیزهای زیادی یاد می گیریم. هدف اکثر مردم این است که بهترین شخص زندگی خود باشند. البته ناگفته نماند که گفتن این کار بسیار ساده تر از انجام آن است. چگونه می‌توانید خودتان را به جایی برسانید که واقعاً احساس خوشبختی کنید؟ چگونه می توانید به آن جایگاه آرزویی در زندگی دست پیدا کنید که با اطمینان می توانید اعلام کنید بهترین است؟ در این‌جا چند درس وجود دارد که برای تبدیل به بهترین شخص زندگی خود باید یاد بگیرید.

اعتماد و اصالت بسیار مهم است

این آسان است که بخواهید دروغ بگویید، پنهان کنید یا ادعا کنید که بهترین خودتان هستید. به هر حال، دروغ‌های کوچک می‌تواند باعث جلب رضایت شما در میان افرادی شود که ملاقات می‌کنید. اما یک درس ارزشمند برای تمرکز بر واقعیت و بهترین شخص زندگی خود تا حد امکان وجود دارد.

یادگیری بیشتر در طول عمر چیزی است که شما را به نفوذ، اطمینان و درجاتی از موقعیت اجتماعی می رساند. وقتی مردم بدانند که می توانند به شما اعتماد کنند، و وقتی احساس کنند که شما صادق هستید، بیشتر اوقات به شما سود می برند. آن‌ها از همیاری در کنار شما خوشحال هستند، در کنار شما احساس امنیت می کنند و از شما قدردانی می کنند.

نکته

اما اعتماد فقط مربوط به افراد دیگر نیست. شما باید یاد بگیرید که به خودتان اعتماد کنید. بدون این اعتماد به وجودتان، نمی‌توانید قدمی جلو بگذارید و به توانایی‌های خود ایمان داشته باشید. این فقدان عزت نفس می تواند شما را از تبدیل به بهترین شخص زندگی خود برای به کار بردن پتانسیل خود باز دارد.

همچنین حفظ اعتماد و اطمینان به دیگران، به ویژه کسانی که برای شما مهم هستند، بسیار مهم است. این به معنای ایمان کورکورانه به هر کسی نیست که می‌بینید.بلکه به این معناست که به نیت‌هایشان اعتماد کنید و به آن‌ها نشان دهید که به آن‌ها نیز اعتقاد دارید.

شما نیاز به یادگیری بیشتر در طول عمر برای تبدیل به بهترین شخص زندگی خود دارید

خودسازی در مسیر شما برای داشتن بهترین زندگی واقعی بسیار مهم است. اگر هرگز روی چیزی که هستید کار نکنید، هرگز به جایی که می خواهید برسید نخواهید رسید. بسیاری از مردم معتقد بودند که نقطه ای وجود دارد که در آن به اوج خود رسیدید و نیازی به بالاتر رفتن ندارید. اما چنین چیزی وجود ندارد. شما می توانید به اندازه ای که می خواهید بالا بروید.

نکته

هر زمان که برای مدت طولانی در یک نقطه خاص بودید، سعی کنید برای تبدیل به بهترین شخص زندگی خود تلاش کنید. از عمل یادگیری و گسترش افق های خود استقبال کنید. راه هایی برای بهبود و طراحی برنامه های عملی برای رسیدن به آن پیدا کنید. وقتی فکر می‌کنید بهترین کار را انجام دادید و به خوبی موفق شدید، به پشت خود ضربه بزنید و سپس به هدف بعدی می‌روید. البته خودتان را تحت فشار قرار ندهید. تعادلی وجود دارد که باید ایجاد شود. اما بدانید که مسیر شما یک راه مداوم است و همیشه راه هایی برای تبدیل به بهترین شخص زندگی خود وجود دارد.

برای یادگیری بیشتر در طول عمر و تبدیل به بهترین شخص زندگی خود از کجا شروع کنیم؟

مطمئن نیستم از کجا شروع کنم؟ با به چالش کشیدن مرتب خود شروع کنید. می دانید که هر از چند گاهی از منطقه راحتی خود خارج شوید، و خود را برای گسترش جهان تحت فشار قرار دهید. مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید؟ در این‌جا چند ایده عالی وجود دارد:

  • کلاس جدید ثبت نام کنید
  • ادامه تحصیل خود را در زمینه خاصی ادامه دهید
  • سالم تر بخورید
  • ورزش کنید
  • در کار خلاقیت به خرج دهید
  • چیز جدیدی را امتحان کن
  • به جایی برو که هرگز نرفتید
  • کاری را انجام دهید که همیشه از آن می ترسیدید

نکته

بارها دنیا سعی می کند شما را متقاعد کند که مهربانی یک نقطه ضعف است. با این حال، این دور از واقعیت است. شفقت، عشق و همدلی برخی از مهمترین ویژگی هایی هستند که در سفر خود به سوی بهترین زندگی خود خواهید آموخت.

یادگیری بیشتر در طول عمر برای افراد دنیا

آیا تا به حال متوجه شدید که چگونه افراد مسن تر تمایل به یادگیری زیادی دارند؟ این به این دلیل است که آن‌ها چیزهای زیادی را از سر گذراندند و درس‌های زیادی در این راه برداشتند. برخی از مردم می گویند که یادگیری بیشتر در طول عمر از طریق چندین سال زندگی ایجاد می شود – اما اگر اینطور نبود چه می شد؟ اگر می‌توانستید اکنون با آن دانش اضافی باشید، چه می‌شد؟ در این‌جا چند چیزی وجود دارد که یادگیری بیشتر در طول عمر را نشان می دهد

با خود مهربان باشید

بسیاری از مردم تلاش می کنند تا کامل باشند، حتی بدون اینکه متوجه شوند. آن‌ها خود را به خاطر شکست ها سرزنش می کنند، همیشه از خود انتظار بیشتری دارند و به خاطر استراحت احساس گناه می کنند. اما همه ما انسان هستیم و توقع عدم نقص غیرمنطقی است. شما در حال تعیین یک استاندارد ناسالم و دست نیافتنی برای خود هستید، که اساساً خود را محکوم به ناامیدی از همان ابتدا می کنید. بله، مهم این است که همیشه تلاش کنید تا بهترین کار را انجام دهید. اما این بدان معنا نیست که شما باید از ایده انسانیت خودداری کنید. شما نیاز به استراحت دارید و هر چند وقت یکبار شکست را تجربه خواهید کرد، و این اشکالی ندارد.

  • بیاموزید که با خودتان ملایم و مهربان باشید و زیبایی را در تجربه انسانی بیابید.
  • روزهای خودمراقبتی را در نظر بگیرید.
  • بعد از ناراحتی به خودتان آرامش بدهید
  • خود را با جملات تاکیدی مثبت بسازید.
  • خود را برای اشتباهات ببخشید.
  • مهمتر از همه، با خود دلسوز باشید – شما سزاوار آن هستید.

برای یادگیری بیشتر در طول عمر بیش از حد کار نکنید

بسیاری از مردم زمان زیادی را صرف تعقیب رویاهای خود می کنند و امیدوارند که به آن دستاورد بزرگ برسند. شما ممکن است بر پیشرفت شغلی خود تا جایی تمرکز کنید که تمام زندگی شما درگیر مفهوم یک سطح از موفقیت شود. فعالیت سخت عالی است، و خوب است که شما این ارزش اخلاقی و انگیزه را دارید. اما مطمئن شوید که در آن زیاده روی نمی کنید و به خاطر آن از همه جنبه های دیگر زندگی خود غافل نمی شوید. شغل شما مهم است، اما خانواده نیز مهم است. سرگرمی های شما نیز مهم است، چرا که این کار باعث افزایش زمان یادگیری بیشتر در طول عمر می شود.

نکته

حتی یک نفر در جهان نیست که آرزو کند ساعات بیشتری را در دفتر کار کند یا کمی بیشتر اضافه کار کند. شما دوست دارید تا جایی که می توانید وقت خود را با عزیزان خود بگذرانید، به جای اینکه وقت خود را برای کار طلف کنید.

قدردانی کلید یادگیری بیشتر در طول عمر است

قدردانی از آن‌چه که دارید مهم‌تر است. بسیاری از مردم این اشتباه را مرتکب می شوند که آنقدر روی چیزهایی که کمبود دارند تمرکز می کنند که فراموش می کنند چقدر با استعداد هستند. همیشه چیزی برای سپاسگزاری وجود دارد. خواه خوشحالی از خواندن چیزی که بعداً می تواند به شما کمک کند، سپاسگزاری برای یک وعده غذایی خوب، یا هر چیز «کوچکی» که در زندگی شما خوب است. در این‌جا ایده هایی از حوزه هایی وجود دارد که می توانید از آن‌ها سپاسگزار باشید.

  • داشتن شغلی که هزینه های زندگی را پرداخت می کند
  • دانستن اینکه افرادی هستند که به شما اهمیت می دهند
  • داشتن شخصیت قوی که بر سختی ها غلبه می کند
  • آب، گرمایش، برق، و سایر وسایل تجملی شما
  • وضعیت خوب سلامتی شما
  • درس هایی که از یک اشتباه آموختید

این نوع تفکر مثبت فقط برای نمایش نیست. در واقع می تواند یادگیری بیشتر در طول عمر را بیشتر کند. حتی به شما امکان می دهد تا میزان موفقیت بهتری داشته باشید. روز خود را با بیان از سه موردی که بابت آن‌ها سپاسگزار هستید به پایان برسانید. قبل از اینکه متوجه شوید، هر کجا که بگردید چیزهای خوبی پیدا خواهید کرد.

شکست یک درس برای یادگیری بیشتر در طول عمر است

اگر اشتباه نکنید، هرگز یاد نخواهید گرفت و رشد نخواهید کرد. زندگی یعنی شکست و دوباره رشد و موفقیت، حتی زمانی که سخت است. حتی زمانی که این آخرین کاری است که احساس می کنید می خواهید انجام دهید. هر اشتباه و شکست شما را قوی تر می کند. این شما را با دانش جدید به روز رسانی می کند، شما را باهوش تر و دقیق تر می کند، و تضمین می کند که دیگر اشتباهات مشابه را مرتکب نشوید. اساساً، شما در مسیر ورود به  مرحله بعدی زندگی هستید – و این چیز خوبی است.

  • اجازه ندهید ترس از شکست یادگیری بیشتر در طول عمر را متوقف کند.
  • اجازه ندهید که شما را از ریسک دور کند.
  • هر اشتباهی را بپذیرید و درسی را که به شما آموخته است بازگو کنید. به طور فعال آن را در زندگی خود اعمال کنید.
  • آن‌ها قرار است چیزی به شما بیاموزند و به شما در موفقیت کمک کنند.

نکته

هیچ راه تضمینی برای موفقیت وجود ندارد. بهترین شرط شما این است که مسیر خود را بسازید. اگر واکنش مثبت نشان دهید و به یادگیری بیشتر در طول عمر و رشد ادامه دهید، به زودی به موفقیتی که به دنبال آن هستید خواهید رسید.

منابع
وبسایت powerofpositivity

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا