چند نمونه از قول های مردان که به ندرت به آن عمل می‌کنند

قول های مردان در رابطه گاهی اوقات به گونه ای است که طرف مقابل را دچار شک و تردید می کند. طبیعتاً هر مردی برای این که شخص مورد علاقه خودش را متقاعد کند از راه های مختلفی استفاده می کند. همه ما باید به عهدی که با شریک زندگی خود می بندیم پایبند باشیم. آیا همه ما راه و روش عاشقی را بلد هستیم؟ این سوالی است که بسیاری از ما یک بار باید در طول زندگی از خودمان بپرسیم. چرا امروزه بسیاری از عشق و ازدواج ها به جدایی ختم می شود؟ برخی از افراد به خاطر داشتن روابط دچار اختلالات می شوند.

اختلالات عاطفی بسیاری در دنیای ما وجود دارد. این اختلالات در روابط امروزی بسیار دیده می شود. متاسفانه به دلیل این که ازدواج از دید خیلی از افراد ساده گرفته می شود این اتفاق می افتد. یا حتی خیلی ها ازدواج را فقط در مسائل مالی می بینند باعث شده است فشار های بیش از حدی به فرزندان و نسل اموری وارد شود. یکی از اختلالاتی که به خاطر روابط ایجاد می شود عشق هذیانی و توهمات دوست داشتن است. در ادامه می خواهیم ببینیم که چند نمونه از قول های مردان که به ندرت به آن عمل می‌کنند، چگونه است.

روابط مختلف در افراد و قول های مردان در رابطه های عاشقانه

افراد ممکن است در روابط خود چه دوستانه و چه کاری شکست می خورند. وقتی که فردی در این گونه روابط شکست بخورد با میزان کم و زیاد ممکن است دچار آسیب های روانی شود. دقیقا در این جا است که فرد برای صحبت با شخصی دیگر نیازمند برقراری ارتباط است. حال این ارتباط می تواند با دوست آن فرد باشد یا این که او با همسر خود صحبت کند. در ادامه این مقاله که در وبسایت همکده به عنوان اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره آنلاین در ایران و ارائه دهنده خدمات مشاوره و روان شناسی نوشته شده است می خواهیم در ارتباط با چند نمونه از قول های مردان که به ندرت به آن عمل می‌کنند، صحبت کنیم.

چند روش نشان دهنده عشق توسط فرآیند قول های مردان

همه راحت نیستند احساسات و عواطف خود را بروز دهند. مردان برای پنهان احساسات خود با شرایط اجتماعی مواجه شدند. بنابراین گاهی اوقات تشخیص عشق مردان، دشوار است. علاوه بر این، مردان عشق را متفاوت از زنان نشان می دهند و به جای بیان کلمات، آن را در عمل نشان می دهند. خوشبختانه، زبان بدن و ارتباط غیرکلامی اغلب می تواند بلندتر از هر کلمه ای صحبت کند. در این‌جا چند روش نشان دهنده عشق مردان بدون گفتن بیان خواهد شد.

نزدیکی از نظر فیزیکی

مردان اغلب خود را به صورت فیزیکی بیان می کنند. کسی که همیشه به شما نزدیک است با آگاهی از اینکه شما با او هستید آرامش می یابد. مردان نیز احساس محافظت از نزدیکی به شما را دوست دارند. ممکن است:

  • مرتباً بازوی او را دور خود قرار دهید
  • دست شما را بگیرد
  • در زمان های تصادفی شما را در آغوش بگیرد
  • همیشه می خواهم تو را در آغوش بگیرم
  • خیلی نزدیک به شما راه بروید یا بنشینید
  • “به طور تصادفی” شما را لمس می کند
  • به طور کلی مردان عشق را عملی نشان می دهند.

ارائه هدایای محبت آمیز

قرن هاست که مردم به عنوان روشی برای نشان دادن محبت خود هدیه می دهند. پس تعجب آور نیست که مردان امروز به این کار ادامه می دهند تا افرادی را که دوستشان دارند خوشحال کنند. هدایا نباید مادی یا گران قیمت باشند – در واقع، اصلاً نیازی به هزینه کردن ندارند. در این‌جا چند نمونه از هدایایی وجود دارد که ممکن است یک مرد در زمانی که شما را دوست دارد به شما بدهد:

  • نامه های عاشقانه یا یادداشت های عاشقانه
  • هدایای کوچکی که او فکر می کرد شما دوست دارید

عشق مردان این گونه است که مشتاقانه به شما گوش می دهند

شنیدن صحبت هایی که مردان به آن‌ها گوش نمی دهند غیرعادی نیست. البته، برای شروع، این از نظر واقعی درست نیست، اما توجه شدید کسی همیشه نشانه محبت است. اگر مردی با اشتیاق و با خوشحالی به شما گوش دهد، حتی در مورد جزئیات بسیار کوچک قطعاً به شما فرآیند عشق و قول های مردان را نشان می دهد. او برای کلمات شما ارزش قائل است و می خواهد در کنار شما باشد – و همچنین اطلاعات جدیدی در مورد شما بدست آورد!

لبخند بعد از بوسیدن شما

بوسیدن عاشقانه است و به لطف ترشح سریع هورمون هایی که همراه با آن است، احساس بسیار خوبی دارد. اما این تقویت تفکر مثبت حتی زمانی آشکارتر می شود که افرادی که در حال بوسیدن هستند واقعاً عاشق یکدیگر باشند. عشق مردان به گونه ای است که بعد از یک بوسه نمی تواند از لبخند زنی دست بردارد. به خاطر عشقی که به شما دارد احساس گیجی می کند. این امر مخصوصاً در مورد مردانی که به تازگی شروع به قرار ملاقات کردند، صادق است. کمتر کسی نمی تواند در برابر جذابیت واقعی قول های مردان مقاومت کند.

به خاطر سپردن جزئیات درباره شما

مردی که تا آن‌جا که می تواند شما را به یاد می آورد، احتمالاً بیشتر از احساسات افلاطونی انگیزه دارد. ممکن است با فرآیند عشق مردان این چیزها را به خاطر بیاورد:

  • چیزهای مورد علاقه شما
  • جزئیات کوچک تصادفی در مورد شما
  • جزئیات مکالمات یا تاریخ های شما

چیزی که در روزهای خاصی پوشیده بودید

حتی با افرادی که به طور افلاطونی دوستشان دارید، احتمالاً با گذشت زمان چند چیز را در مورد آن‌ها فراموش خواهید کرد. اما مرد عاشق تلاش می کند تا چیزهایی را در مورد شما به خاطر بسپارد، حتی زمانی که برای شما مهم یا به یاد ماندنی به نظر نمی رسند.

تغییر وضعیت بدن

وقتی وارد اتاقی می شوید که این مرد در آن است چه اتفاقی می افتد. وقتی او شما را می بیند، آیا وضعیت او به اندازه قول های مردان واقعی تغییر می کند؟ او ممکن است:

  • صاف بایستد
  • سینه اش را بالا نگه دارد
  • هوشیارتر به نظر برسد
  • سرزنده تر به نظر برسد

اگر مردی در اطراف شما این گونه رفتار می کند، او را وادار کردید که خوشحال شود. زیرا از دیدن شما خوشحال است. او همچنین در تلاشی ناخودآگاه برای تحت تاثیر قرار گیری شما قرار می گیرد – او می خواهد که در مورد او خوب فکر کنید.

قول های مردان باعث می شود به علایق خود علاقه نشان دهید

هر فردی متفاوت و منحصر به فرد است، با مجموعه ای از علایق، دوست داشتن ها و رفتارهای خاص خود. این به این معنی است که شانس بسیار خوبی وجود دارد که مرد زندگی شما واقعاً همان چیزهایی را که شما دوست دارید دوست نداشته باشد.

چند نمونه از قول های مردان که به ندرت به آن عمل می‌کنند

وعده های زیادی وجود دارد که مردها در رابطه با یکدیگر می دهند. متأسفانه بسیاری از این وعده ها شکسته می شود. نه، ما نمی گوییم مردان دروغگو هستند. بلکه واقعیت این است که بسیاری از مردان بر اساس آن‌چه فکر می کنند باید انجام دهند، قول می دهند. به عبارت دیگر، اگر آن‌ها فکر می کنند که یک قول شما را خوشحال می کند، آن را انجام می دهند – حتی اگر واقع بینانه نباشد.

تعداد زیادی از قول های مردان که به نظر شکسته می‌شوند، عمداً شکسته نمی‌شوند. اغلب، آن‌ها از ارتباطات نامشخص یا، گاهی اوقات، از قول هایی سرچشمه می گیرند که انجام آن‌ها به سادگی غیرممکن است. اکثر افراد در روابط می دانند که شکست قول های مردان گاه به گاه باعث آسیب به رابطه نمی شود.

نکته

البته این بدان معنا نیست که شما باید همه چیز را بهانه کنید. آنچه باید در عوض توسعه یابد درک این موضوع است که وعده‌هایی وجود دارد که انتظار آن‌ها نسبتاً ناعادلانه است. در این‌جا برخی از وعده هایی است که مردان می دهند. اما به ندرت به آن‌ها عمل می کنند. در این‌جا چند نمونه قول های مردان وجود دارد که به ندرت به آن‌ها عمل می کنند.

قول در مورد عدم حسادت

بیان اینکه “قول می دهم حسادت نکنم” هرگز واقع بینانه نیست. اولاً، اگر از مردی انتظار دارید که به این وعده عمل کند، از او می‌خواهید که فعالانه جلوی یک احساس طبیعی را بگیرد. اغلب اوقات، این نوع وعده ها جواب نمی دهد. اما در میان قول های مردان بسیار رایج است. رالف هوپکا، استاد روانشناسی، بیان می کند که حسادت یک احساس  برای پیش بینی و به طور بالقوه جلوگیری از ضرر است. این بدان معنی است که کشش اولیه حسادت همیشه قابل کنترل نیست. شریک زندگی شما ممکن است این نگرانی را در مورد عدم حضور  شما احساس کند وقتی می بیند که شما با دوستان مرد دیگری معاشرت می کنید.

کنار آمدن با حسادت برای فعالیت بهتر در زمینه قول های مردان

به جای اینکه به مردتان قول بدهید که هیچ نشانه‌ای از حسادت را نشان نمی‌دهد، در مورد اینکه چگونه می‌تواند با این احساسات کنار بیاید صحبت کنید. مطمئن شوید که او می داند که دلیلی برای حسادت ندارد و می تواند 100٪ به شما اعتماد کند. گشاده رویی با یکدیگر می تواند به نابودی این احساسات کمک کند. همچنین، راه هایی را بیابید که به او کمک کنید. این کار باعث می شود تا در تمرین عقل، منطق و تفکر مثبت در کنار هم این احساسات حسادت را انجام دهید.

نکته

گفتنی است، حسادت به طور بالقوه می تواند به یک احساس خطرناک، وسواسی و کنترل کننده تبدیل شود. بنابراین مهم است که آن را کنترل کنید. اگر حسادت طرف مقابل به فریاد زنی، خشونت یا کنترل رفتار منتهی شود، ممکن است ایده خوبی باشد که آن را ترک کنید.

قول های مردان در مورد بررسی افراد دیگر

نکته ای که در مورد مردی وجود دارد که قول می دهد هرگز دختران دیگر را بررسی نکند: احتمالاً ممکن نیست. ما هر روز مردم را می بینیم، و نگاه  به برخی از آن‌ها خوب است. از نظر علمی، انتظار این که این یکی از وعده‌هایی باشد که مردان می‌دهند و عمل می‌کنند، نسبتاً ناعادلانه است. به گفته متخصص روابط دیوید بنت، عمل بررسی یا نکته به یک نفر در واقع یک پاسخ ناخودآگاه است.

نکته

از دیدگاه خود به آن فکر کنید. اگر یک فرد جذاب را می بینید، متوجه خواهید شد. حتی اگر خیره نشوید یا به سرعت به دور نگاه کنید، حداقل برای یک لحظه متوجه شدید. این یک واکنش طبیعی انسان است.

تحقیقات درباره قول های مردان در مورد عدم بررسی زنان دیگر

در واقع، 70 درصد از زنان اعتراف می کنند که نگاه مردان دیگر به زنان را تجربه می کنند.  اگر برای دخترها اشکالی ندارد که اینطور فکر کنند، آیا برای پسرها هم اشکالی ندارد؟ البته، تفاوت زیادی بین نگاه به کسی و اینکه فقط متوجه شوید که ظاهر خوبی دارد، وجود دارد. اشکالی ندارد که به شریک زندگی خود بگویید وقتی او برای یک دقیقه طولانی به کسی خیره می شود، احساس ناراحتی می کنید. اما هیچ اشکالی ندارد که او سریع و تقریباً ناخودآگاه نگاه کند و ادامه دهد.

منابع
وبسایت powerofpositivity

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا