عبارت مهم برای ایجاد اشتیاق در زندگی

اشتیاق در زندگی می تواند باعث پیشرفت شما بشود. اهداف ما در زندگی با یکدیگر متفاوت است. هر کدام از ما در زندگی دارای افکار مختلفی هستیم. همچنین برای رسیدن به موفقیت باید برنامه ریزی برای اهداف خودمان داشته باشیم. اهداف همان طور که قبلاً گفتیم می تواند بلند مدت یا کوتاه مدت یا میان مدت باشد. نکته مهم این است که شما هدف خود را تغییر ندهید و یا برنامه ریزی دقیق آن را انجام دهید.

شما می توانید برای هدف گذاری از مشاوران تحصیلی یا مشاوره خانواده هم استفاده کنید. بسیاری از ما وقتی می خواهیم اهداف خودمان را یادداشت کنیم خیلی از جزئیات کوچک را فراموش می کنیم. برای همین امر بهتر است برای داشتن برنامه ریزی اهداف دقیق تر از مشاوران استفاده کنید. در ادامه می خواهیم ببینیم که عبارت مهم برای ایجاد اشتیاق در زندگی چگونه است؟

جلوگیری از اختلالات روانی با اشتیاق در زندگی

در این زمینه به خصوص باید در نظر داشت که با یک نوع از یک فرایند نمی توان گفت که شما دارای آن مشکل هستید. یکی از نکاتی که همه باید بدانند این است که با استفاده از یک یا دو مورد نمی توان تایید کرد که اختلالاتی وجود دارد یا خیر این نکته را باید بدانید که تلاش کافی می تواند باعث پیشرفت فعالیت شما هم بشود. در ادامه این مقاله که در وبسایت همکده به عنوان اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره تلفنی  روان شناسی در ایران و ارائه دهنده خدمات مشاوره و روان شناسی نوشته شده است می خواهیم در ارتباط با عبارت مهم برای ایجاد اشتیاق در زندگی، صحبت کنیم.

بسیاری از مردم تصمیمات جدید  را برای اشتیاق در زندگی می گیرند

هر سال، بسیاری از مردم تصمیمات جدید را برای تغییر می گیرند. و هر سال، اکثر این تصمیمات حل نشده باقی می مانند. در حالی که ممکن است در پیگیری یک هدف جدید و اهداف طولانی مدت در روز سال نو از شما الهام گرفته شود.  این تصمیمات ممکن است درخشندگی خود را در ماه های بعد از دست بدهد. بیشتر تصمیمات سال نو کنار گذاشته می شوند و تا بهار فراموش می شوند. بنابراین چرا حفظ اهداف طولانی مدت بسیار سخت است؟ حتی کارشناسان تغییر رفتار نیز اذعان دارند که تعقیب و دستیابی به اهداف بسیار دشوار است

انواع مختلف اشتیاق در زندگی

در حالی که اکثر مردم در روز سال نو “تصمیماتی” می گیرند، ممکن است تعیین اهداف طولانی مدت مفیدتر باشد. هدف و تصمیم کمی متفاوت است. یک تصمیم که در زمان گذشته گرفته شده است بیشتر شبیه یک پیمان است. وعده ای آهنین برای انجام بی عیب و نقص یک عادت جدید یا دیگر شرکت نکردن در یک عادت قدیمی. تصمیمات معمولاً اهداف والای بزرگی هستند که شخصی در گذشته تلاش کرده است آن ها را محقق کند. اما همچنان در انجام آن ها شکست خورده است. مشکل این نوع تفکیک این است که بعد از یک یا دو لغزش، افراد ممکن است احساس شکست کنند. در نتیجه تمایل خود را برای رهایی کاهش دهند و به راحتی به الگوهای آشنا باز گردند.

هدف، تعهد به کار در جهت اشتیاق در زندگی است که مطلوب باشد.

از سوی دیگر، هدف، تعهد به کار در جهت نقطه نهایی است که مطلوب باشد. و می تواند (تا حدی) بر اساس ارزش ها یا سیستم اعتقادی شما باشد. همچنین می تواند انعطاف پذیری و تنظیم بیشتری را ایجاد کند. با تعیین اهداف طولانی مدت، شما در عوض تلاش می کنید تا به یک رفتار دلخواه برسید.

اشتیاق در زندگی و اهداف طولانی مدت

یک هدف فوق العاده یا هدف بلند مدت، یک هدف گسترده است. این هدف ارزش های سطح بالای شما را در اولویت قرار می دهد و بر اساس شخصی است که شما می خواهید باشید. این اهداف بیشتر انتزاعی هستند و نقطه پایانی خاصی ندارند. به عنوان مثال، “من می خواهم فردی مناسب و ورزشکار باشم” یک هدف فوق العاده است. “من می خواهم به وزن سالم برسم و آن را حفظ کنم” یک هدف فوق العاده است. توجه داشته باشید که اهداف فوق العاده در مورد اقدامات لازم برای رسیدن به اثر مورد نظر مشخص نیستند.

این‌ ها همچنین تعهدات کوتاه مدت نیستند، بلکه تلاش‌ هایی طولانی مدت و در حال انجام هستند. این ها لزوماً در یک مقطع زمانی خاص به انجام نمی رسند. به عنوان مثال، ممکن است در یک تاریخ خاص به وزن سالم برسید، اما حفظ این وزن یک تعهد مداوم است.

نکته ای در ارتباط با اشتیاق در زندگی

اهداف طولانی مدت هیچگونه راهنمایی در مورد چگونگی ایجاد تغییر ارائه نمی دهند. با ارائه یک موضوع راهنمای سازگار، از فرایند تغییر رفتار سود می برند. این اهداف جامع به شما این امکان را می دهد که در تصمیم گیری درباره نحوه رسیدن به جایی که می خواهید انعطاف پذیر باشید. به طوری که در هنگام بروز چالش ها، می توانید برنامه ریزی خود را تغییر دهید.  بدون این که احساس کنید به طور کامل از هدف خود دست کشیده اید.

عبارت مهم برای ایجاد اشتیاق در زندگی

اگر دیگر اشتیاق در زندگی ندارید، انرژی کم را تجربه نمی کنید، یا بلاتکلیف نمی شوید، پس این عبارات مهم برای شما مناسب است. این عبارات مثبت اندیش به شما کمک می کند تا شور و اشتیاق خود را برای زندگی دوباره برانگیخته کنید و احساس شادی و رضایت را در شما ایجاد کند. اشتیاق در زندگی فداکاری و عزم را برای پیشبرد به سمت موفقیت به ما می دهد. همچنین در حالی که برای رسیدن به اهداف خود تلاش می کنید، به شما شادی و رضایت می دهد. با اشتیاق، می توانید به بالاترین پتانسیل خود برسید و هر کاری را که تا به حال آرزو کردید انجام دهید.

نکته ای در ارتباط با این زمینه

اشتیاق در زندگی همچنین به شما کمک می کند بر موانع و مشکلات غلبه کنید زیرا می دانید آن‌چه را که لازم است دارید. همچنین اعتماد به نفس شما را تقویت می کند، باعث رشد می شود و فداکاری لازم برای موفقیت را به شما می دهد. از این عبارات استفاده کنید تا شور و اشتیاق خود را برای زندگی دوباره زنده کنید و زندگی رویایی خود را داشته باشید.

چند عبارت برای اشتیاق در زندگی

به یاد داشته باشید که اشتیاق در درون شما نهفته است. بنابراین اجازه دهید این تاکیدات روزانه به شما کمک کند تا آن را از شما بیرون بیاورید. اگر تمرکز حواس را تمرین کنید و روی مثبت اندیشی تمرکز کنید، هر چیزی را که نیاز دارید پیدا خواهید کرد.

من به کائنات گوش می دهم تا به سوی علایقم راهنمایی شود.

کائنات اغلب به روشی عالی همسو می شود تا بتوانید از علایق خود پیروی کنید. اگر برای راهنمایی به کائنات نگاه کنید، مطمئناً اشتیاق خود را برای زندگی دوباره روشن خواهید کرد. همیشه یک گزینه در زندگی وجود دارد، اما شما باید آماده باشید تا ببینید کدام یک برای شما مناسب است.

من هر روز چیزهای بیشتری در مورد علایقم کشف می کنم.

اگر می‌خواهید شور و اشتیاق در زندگی را دوباره زنده کنید، باید هر چند وقت یکبار همه چیز را عوض کنید. همیشه چیز جدیدی وجود دارد که می توانید یاد بگیرید و به انگیزه و جاه طلبی شما کمک کند. سپس، شما هیجان انگیز خواهید شد تا خود را بر روی دانش جدید خود آزمایش کنید. از این جمله تاکیدی برای تشویق خود برای کشف چیزهای جدید هر روز استفاده کنید. هرچه بیشتر یاد بگیرید، اشتیاق بیشتری را تجربه خواهید کرد.

من هر گونه انرژی منفی که در سر راه اشتیاق در زندگی من قرار می گیرد را رها می کنم.

اگر دچار تردید به خود یا سایر افکار منفی هستید، هر روز صبح از این عبارت تاکیدی استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا ذهنیت منفی را رها کنید تا بتوانید شور و اشتیاق را در زندگی خود دوباره شعله ور کنید. وقتی دیگر نسبت به چیزی اشتیاق ندارید، یک دلیل اساسی در پشت آن وجود دارد. اگر بتوانید موضوع را دریابید و ذهنیت منفی آن را رها کنید، اشتیاق را دوباره به دست خواهید آورد.

من برای تحقق رویاهایم تلاش می کنم.

این تأیید به شما کمک می کند تا به خاطر بیاورید که برای چه چیزی تلاش می کنید. اگر بتوانید رویاهای خود را تجسم کنید، بلافاصله نسبت به زندگی اشتیاق بیشتری خواهید داشت. این جمله را تکرار کنید تا خود را تشویق کنید که اقدامات لازم را ادامه دهید.

پس از برداشتن اولین گام به سوی رویاهای خود، تکرار این جمله های تاکیدی را متوقف نکنید. هر بار که قدم جدیدی برداشتید یا با چالش دیگری روبرو شدید به گفتن آن ادامه دهید. این به شما در طول کسب هدف کمک می کند و به شما یادآوری می کند که برای چه کاری سخت تلاش می کنید.

از اینکه پتانسیل موفقیت را دارم سپاسگزارم.

شما آنچه را که برای انجام اشتیاق در زندگی لازم است دارید، بنابراین از این جمله تاکیدی به عنوان یادآوری استفاده کنید. وقتی شکرگزاری می کنید، شادی و هیجان شما را برای زندگی افزایش می دهد. بعلاوه، با یادآوری اینکه پتانسیل موفقیت را دارید، می‌خواهید آن را شروع کنید. هر روز صبح که برای آن روز آماده می‌شوید از این جملات تاکیدی به عنوان تشویقی برای استفاده از پتانسیل خود استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا در طول روز، کارهایی را انجام دهید که برای شما و زندگی شما معنی دارد.

من در مورد خودم مثبت فکر می کنم و این باعث ایجاد اشتیاق در زندگی من می شود.

با افکار مثبت، همیشه شور و اشتیاق را در درون خود تجربه خواهید کرد. سخنان و افکار شما باید دلگرم کننده، امیدوارکننده و نشاط آور باشد. با استفاده از این تأیید، افکار مثبت بیشتری در طول روز خواهید داشت. در ابتدا ممکن است مجبور شوید چند بار در طول روز از عبارت تاکیدی استفاده کنید. با این حال، پس از مدتی، به طور طبیعی افکار مثبت را در تمام طول روز حفظ خواهید کرد.

من کارهایی انجام می دهم که برای من اشتیاق ایجاد می کند.

گفتار و کردار شما نقش مستقیمی در اشتیاق شما به زندگی دارد. اگر کارهایی را انجام دهید و بگویید که با غیرت شما همخوانی ندارد، نسبت به زندگی احساس ناراحتی خواهید کرد. با این حال، اگر اطمینان حاصل کنید که کلمات و اعمال شما با مثبت اندیشی مطابقت دارند، به سرعت دوباره اشتیاق را تجربه خواهید کرد. بسیاری از مردم نمی خواهند آن را بپذیرند. اما احساسی که شما نسبت به زندگی دارید ناشی از اعمال شماست. تصمیمات آگاهانه بگیرید تا کارهایی را انجام دهید که باعث ایجاد اشتیاق می شود تا احساسات منفی.

من هر روز با اشتیاق جدید به زندگی از خواب بیدار می شوم.

این تأیید به شما کمک می کند که از همان ابتدای روز احساس اشتیاق کنید. هر روز فرصتی برای انجام یک کار بزرگ است، بنابراین باید برای شروع آن احساس داری هیجان باشید و آماده باشید. این عبارت مثبت به شما کمک می کند بدون ترس با اشتیاق در زندگی روبرو شوید زیرا می دانید که این یک روش جدید است.

منابع
وبسایت powerofpositivity

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا