چگونه یک زن با شخصیت قوی را کنار خود داشته باشیم؟

بسیاری از مردان هستند که فکر می کنند در رابطه باید نفر برتر باشند. همه ما می دانیم که این عقیده به گذشتگان بر می گردد و طبیعتا در دنیای امروزی نمی توان گفت که مرد تمام حرف ها را در رابطه بزند. حتی برعکس این اتفاق هم نباید رخ دهد چرا که باعث آسیب به رابطه خواهد شد. چگونه یک زن با شخصیت قوی را کنار خود داشته باشیم؟ موضوعی است که ما امروز در وبسایت همکده که به عنوان اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره در ایران است می خواهیم درباره آن با شما صحبت کنیم. مرکز مشاوره همکده ارائه دهنده خدمات حضوری و مشاوره تلفنی روان شناسی می باشد.

چگونه یک زن با شخصیت قوی را کنار خود داشته باشیم؟

وقتی شما با یک زن قوی و مستقل قرار ملاقات می گذارید، عموما فکر می کنید که چگونه در آن جا می خواهید رابطه را اداره کنید. او صریح، قدرتمند و باهوش است. او اساساً هر چیزی است که یک مرد بالغ در یک زن می خواهد. اما او همچنین از نظر استاندارد شخصیتی روابط بالایی دارد. و قدرت او حتی برای قوی ترین مردان نیز می تواند ترسناک باشد. بنابراین اگر می خواهید در رابطه با یک زن قدرتمند کار کنید، پس مجبور خواهید شد قدم به قدم پیش روید و همه توان مندی خود را به کار ببرید تا مردی باشید که می توانید نظر او را جلب کنید. گفتن این کار ساده تر از انجام است،

اما در این مقاله، ما می خواهیم چند نکته موثر را برای مدیریت رابطه با یک زن قوی را به طور کامل بررسی کنیم. اگر این نکات را در مورد این فرآیند دنبال کنید، نه تنها رابطه مستحکم تری ایجاد می کنید بلکه در این راه به مرد بهتری نیز تبدیل خواهید شد. قبل از این که درمورد کارهایی که برای اداره یک رابطه با زن قوی باید انجام دهید صحبت کنیم، بیایید در مورد این که چرا اکثر مردان نمی توانند از عهده یک زن قوی برآیند صحبت کنیم.

چرا برخی از مردان برای دیدار با یک زن قدرتمند تلاش می کنند؟

چگونه یک زن با شخصیت قوی را کنار خود داشته باشیم؟

مطمئناً، آقایان جوان و بالغ می خواهند با یک زن قدرتمند قرار بگذارند. اصالت، استقلال و صراحت او همان چیزی است که مردان آرزو می کنند. مشکل این جا است که  اکثر مردان به راحتی نمی توانند رابطه با او را اداره کنند. چرا؟ به این چند دلیل که در ادامه خواهیم گفت.

 آن ها می ترسند

اکثر مردان نمی توانند بدون ترس از اعتماد به نفس، رابطه با این مدل زنان را مدیریت کنند. حتی اگر شجاعت نزدیک شدن به آن ها را جمع کنند، در مکالمه با هم تقلا می کنند زیرا نمی توانند از عهده عقل و توانایی فکر کردن برای خود برآیند. او درگیر “روال عادی حرف زدن” شما نخواهد شد که در مورد دختران دیگر کار می کند. حقیقت این است که، یک زن قوی وقت بازی یا لبخند جعلی را پیدا نکرده است. او همانی است که هست و بابت این شخصیتی که دارد عذرخواهی نخواهد کرد.

آن ها با استقلال خود رشد می کنند

به لطف تکامل، مردان این غریزه داخلی را در محافظت از زنان دارند. این با منیت آن ها سازگار است و باعث می شود آن ها خود را مانند یک مرد واقعی احساس کنند. اما یک زن قوی به پسری احتیاج ندارد که از او مراقبت کند. او زندگی خودش را در دست دارد. این بدان معنا نیست که او نوازش یا کمک نمی خواهد. او فقط باید کارهای خود را انجام دهد، که می تواند به عزت نفس یک پسر آسیب برساند.

 آن ها از نیت شما قبل از این که حرف بزنید با خبر هستند

اگر نیت شما خالص نباشد، او شما را از یک کیلومتر دورتر می شناسد و پیشرفت های شما را به حد مجاز می کشد. او یک شی جنسی نیست. او یک شخص شکست خورده نیست که با استفاده از شما خودش را ترمیم کند. یک انسان است و احترام می خواهد. اگر روال عادی خود را دارید شکست خواهید خورد.

او به دنبال یک شخص خاص است

بیایید صادق باشیم، اکثر آقایان وقتی می خواهند رابطه با زنی را مدیریت کنند، کمی بچگانه رفتار می کنند. از این گذشته، آن ها کنایه های  زیادی را پشت سر گذاشته اند تا فقط “خودشان باشند”. به اندازه کافی عادلانه است، اما این در چشم یک زن قدرتمند قابل قبول نخواهد بود. او یک پسر اصیل می خواهد که بدون هیچ بهانه واهی کار کند.

آن ها با زنان دیگر متفاوت هستند

اکثر آقایان وقتی سعی می کنند زنان را انتخاب کنند، معمولاً روال عادی خود را دارند. آن ها همان جوک ها و داستان هایی را می گویند که آخرین بار در موفقیت آن ها کارایی داشته است. اما این روی یک زن قوی کار نمی کند. آن ها برای مهربانی، احترام و اصالت ارزش قائل هستند. اهمیتی نمی دهند که جامعه چقدر فکر می کند که شما “باحال”  هستید.

 آن ها انتخاب می کنند

یک زن قوی ارزش خود را می داند و فقط مردی را انتخاب می کند که به زندگی او بیفزاید. او تحت فشار جامعه در مورد نوع مردی که “باید” قرار گیرد نخواهد افتاد. زندگی او به همان خوبی عالی است، بنابراین برای بهتر شدن آن یک مرد خاص را می طلبد.

 آن ها پرشور و شدید هستند

چگونه یک زن با شخصیت قوی را کنار خود داشته باشیم؟

مردان دوست دارند که کنترل داشته باشند. اما اشتیاق یک زن قوی به این معنی است که آن ها تلاش می کنند تا دست او را بخوانند. زنان قوی دقیقاً می دانند که در زندگی چه می خواهند و هر نوع فشار نیروهای خارجی را نمی پذیرند. یک مرد دو انتخاب دارد. یا وارد یک رابطه زنانه سوار شوید که مطیع او باشید یا بتوانید با آن چه او در ذهن او در  ارتباط است وارد شوید تا کاملاً شما را دوست داشته باشد.

از نظر عاطفی بالغ تر از سایرین هستند

او احساسات خود را به خوبی شناسایی کرده و می داند چگونه آن ها را کنترل کند. اگر فکر کند شما آدم بدی هستید، جلوی احساسات هوس انگیزش را می گیرد و شما را به عنوان زباله و بار اضافی پس می زند. عشق واقعی نادر است و او می داند که فقط هر چند وقت یک بار رخ می دهد.

 آن ها در جستجوی آن عشق عمیق هستند

بله، آن ها می توانند به دلیل شخصیت قوی خود ترسناک باشند، اما همیشه حس عاشقی عمیق خواهند داشت. آن ها در جستجوی آن ارتباط خاص هستند که باعث شکوفایی قلب آن ها می شود. مشکل این جا است که اکثر مردان با رفتن به این عمق راحت نیستند. بسیار خوب، حالا شما می دانید که هنگام قرار گذاشتن با یک زن قدرتمند چه کاری نباید انجام دهید، بگذارید در مورد آن چه برای انجام رابطه با یک زن قدرتمند باید انجام دهید صحبت کنیم.

 شما باید در وجود خود ایمن باشید

آیا شما از پسرانی هستید که دائماً از زنی می گویید که قرار است به تأیید اعتبار احتیاج داشته باشد؟ همیشه تصمیمات خود را  حدس می زنید؟ بیش از حد به مسائل کوچک  فکر می کنید؟ زنان قوی می دانند که چه می خواهند و برای رسیدن به آن حدس نمی زنند. به هر حال، او به تصمیمات خود اطمینان دارد و تا وقتی که مردی پایش را در زندگیش نگذارد، از خود پشتیبانی می کند. یک زن قدرتمند دقیقاً همان چیزی را که در خود دارد در مرد خود می خواهد. بله، او احتمالاً شما را دوست دارد و همیشه در کنار شما خواهد بود، اما این کار را دائماً به شما یادآوری نمی کند تا احساس بهتری داشته باشید.

بنابراین همیشه به خاطر آن محبت مانند یک محتاج عمل نکنید. عشق ترحم  او نیست. هنوز هم می توانید محبت او را برای خود دریافت کنید، اما همیشه وقت و مکان برای آن وجود دارد. وقتی در جمع هستید و با دیگران معاشرت می کنید همه را به سمت او سوق ندهید و کمی هم به فکر خودتان باشید.

معنای واقعی محبت را به صورت کافی برای او به کار ببرید

چگونه یک زن با شخصیت قوی را کنار خود داشته باشیم؟

اگر وقتی محبت خود را به او نشان می دهید که واقعاً معنای حقیقی آن را نشان دهید و لحظه ای که آن را فرا می خواند، وقتی به او هدیه دهید واقعاً قدردان آن خواهد بود یعنی راه را درست رفته اید. برای او همین مهم است. حداقل وقتی او به شما علاقه نشان می دهد، می دانید که منظورش علاقه واقعی است. یک زن قوی برای صداقت و اصالت ارزش قائل است. پس با محبت خود صادق باشید و محتاج یا چسبنده نباشید. این کاملا او را خاموش می کند. بنابراین سوال این است که، چگونه می توانید در یک رابطه چسبندگی یا وابستگی  را کنار بگذارید؟

اما نکته اصلی این است که درک کنید شما نمی خواهید برای خوشبختی و تحقق زندگی خود به او اعتماد کنید. این یک تفکر  ناسالم است و شما در از دست دادن او بسیار ناامن و ترسناک می کند زیرا اتفاقات دیگری در زندگی خود انجام نداده اید و تمام خود را وقف او کرده اید. و این فشار و مسئولیت بیش از حد او را تحمیل می کند. برای جلوگیری از وابستگی بیش از حد، در این جا چند نکته را باید در نظر گرفت:

  • شما باید یاد بگیرید که به او اعتماد کنید
  • شما باید حد و مرز تعیین کنید. گذراندن زمان به تنهایی، یا زمان دور از یکدیگر، در حقیقت زندگی شما را متعادل می کند.

سخن آخر در پاسخ به سوال چگونه یک زن با شخصیت قوی را کنار خود داشته باشیم؟

بسیاری از مردان هستند که فکر می کنند در رابطه باید نفر برتر باشند. همه ما می دانیم که این عقیده به گذشتگان بر می گردد و طبیعتا در دنیای امروزی نمی توان گفت که مرد تمام حرف ها را در رابطه بزند. حتی برعکس این اتفاق هم نباید رخ دهد چرا که باعث آسیب به رابطه خواهد شد. چگونه یک زن با شخصیت قوی را کنار خود داشته باشیم؟

منابع
hackspirit.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا