چند نمونه جملات تاییدی حکیمانه که افسردگی را کاهش می دهد

جملات تاییدی حکیمانه برای بخش هایی از زندگی که دچار اختلالات روانی هستیم اهمیت دارد. مثبت گرایی هیچ وقت به ضرر شما نمی شود البته در صورتی که به غرور تبدیل نشود. در دوران امروزی حمایت نباید به گونه ای باشد که خود کودک تلاشی نداشته باشد. خانواده باید بتواند نیاز های کودک خود را مدیریت کند. اگر خانواده به تمام نیاز های کودک پاسخ مثبت دهد مسئولیت پذیری را از او خواهد گرفت.

از آن سمت هم اگر هیچ یک از نیاز های او را برآورده نکند کودک دچار کمبود اعتماد به نفس می شود. در مقاله های قبل گفتیم که خانواده اگر ناکارآمد باشد چه تاثیراتی بر فرزندان خواهد گذاشت. ما ویژگی های خانواده ناکارآمد را برای شما گفتیم. از آن سمت راه هل های درمان خانواده ناکارآمد را برای شما بررسی کردیم. نکته ای که باید بدانید این است که در برابر خانواده سمی چه کار باید بکنید. در ادامه می خواهیم ببینیم که چند نمونه جملات تاییدی حکیمانه که افسردگی را کاهش می دهد، چگونه است.

جملات تاییدی حکیمانه و رهایی ذهن از تفکر سمی

در مقاله های قبل در ارتباط با این که شادی و خوشبختی چه تاثیری بر ذهنیت افراد دارد صحبت کردیم. ما گفتیم که شادی و خوشبختی می تواند بر ذهنیت و جسم افراد تاثیرات بسیار زیادی داشته باشد. امروز بررسی خواهیم کرد که چند دلیل برای ترک رابطه سمی و نحوه دریافت کمک چگونه است. در ادامه این مقاله که در وبسایت همکده به عنوان اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره تلفنی روان شناسی در ایران و ارائه دهنده خدمات مشاوره و روان شناسی نوشته شده است می خواهیم در ارتباط با چند نمونه جملات تاییدی حکیمانه که افسردگی را کاهش می دهد، صحبت کنیم.

جملات تاییدی حکیمانه و تعریف خانواده در بیان رسانه ها

تلویزیون و فیلم ها دوست دارند به ما نشان دهند که یک خانواده کامل باید چگونه باشد. اما اگر خانواده ما شبیه آن چه در تلویزیون است نباشد چه اتفاقی می افتد؟ اگر پویایی خانواده سمی در ما وجود داشته باشد چطور؟ یک راه برای کنار آمدن با یک خانواده سمی، یادگیری مرزهاست. و اگر از مرزها اطلاع چندانی ندارید یا در اجرای آن ها بهترین نیستید، صحبت با یک مشاور می تواند به شما کمک کند. وقتی که به استفاده از آن ها عادت ندارید، تعیین مرزها دشوار است. اگر در ایجاد و نگهداری آن ها موفق نبوده اید، احساس بدی نداشته باشید. پس از صحبت با یک مشاور، اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت.  شما آمادگی استفاده و اعمال آن ها را با اعضای سمی خانواده خواهید داشت.

انتخاب افراد با جملات تاییدی حکیمانه در زندگی

افراد زیادی هستند که می توانید در زندگی خود انتخاب کنید و در صورت نیاز از آن ها دور شوید. شما می توانید دوستان خود را انتخاب کنید. اگر مشکلی وجود داشت، همیشه می توانید راه های جدا شدن را انتخاب کنید. با این حال، شما نمی توانید خانواده خود را انتخاب کنید. و اگر شما یک خردسال هستید، نمی توانید آن ها را ترک کنید. گاهی اوقات، خانواده شما می توانند ویژگی هایی داشته باشند که شما دوست ندارید. در واقع برخورد با آن ها دشوار است.

جملات تاییدی حکیمانه برای رهایی ذهن از تفکر سمی

تفکر سمی می تواند مانع از توانایی شما برای رسیدن به موفقیت یا کسب اهدافتان شود. می تواند شما را از دستیابی به شادی، آرامش و رضایت در زندگیتان نیز باز دارد. با این حال، شما باید هر چه زودتر رهایی ذهن از تفکر سمی را ایجاد کنید. در حالی که از بین بردن تفکر سمی ممکن است کار سختی به نظر برسد. اما ساده تر از آن است که به نظر می رسد. اگر بتوانید به یاد داشته باشید که افکار خود را کنترل می کنید، می توانید آن‌ها را برای بهتر شدن تغییر دهید. تنها چیزی که لازم است ثبات، مثبت اندیشی و اراده است تا مثبت اندیشی برای شما به یک عادت تبدیل شود.

هرچه بیشتر از این جملات تاکیدی عاشقانه استفاده کنید، احساس بهتری خواهید داشت. شما به سرعت از مزایای مثبت اندیشی بهره مند خواهید شد و می توانید مثبت جلو بروید.

جملات تاییدی حکیمانه برای کسب لذت از هر روز زندگی

مراقبت از سلامت جسمانی مهم است، اما سلامت روان و رفاه شما نیز مهم است. استفاده از جملات تاکیدی عاشقانه می تواند به شما کمک کند به نقطه ای در زندگی خود برسید که احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید. جملات تاکیدی محبت آمیز به شما کمک می کند ارزش خود را ببینید، رویاهای خود را دنبال کنید و خود را دوست داشته باشید. با تکرار این جملات تاکیدی محبت آمیز، عزت نفس و اعتماد به نفس شما افزایش می یابد. شک به خود از بین می رود و وقتی افکار منفی به ذهن شما می رسد، زمان بهتری برای دوری آن‌ها خواهید داشت. دوست داشتن خود بهترین کاری است که می توانید انجام دهید، و باعث می شود تمام بخش های دیگر زندگی شما در جای خود قرار گیرند.

نکته ای در ارتباط با این زمینه

اغلب اوقات، متوجه خواهید شد که مهربانی با دیگران را در اولویت قرار می دهید، اما با خودتان مهربان نیستید. همانطور که دیگران را در اولویت قرار می دهید، خود را در اولویت قرار دهید. خودتان را دوست داشته باشید و به همان اندازه که با عزیزان و دوستانتان مهربان هستید، با خودتان مهربان باشید.

چند نمونه جملات تاییدی حکیمانه که افسردگی را کاهش می دهد

جملات تاییدی حکیمانه به تغییر ذهنیت شما به طور ناخودآگاه کمک می کند تا به شما کمک کند مثبت تر باشید. در حالی که آن‌ها برای همه مفید هستند، همچنین برای کسانی که از افسردگی رنج می برند مفیدتر هستند. این توسط علم حمایت شده است و مطالعات نشان می دهد که تاکیدات می تواند به کاهش احساس افسردگی و اضطراب کمک کند. یک مطالعه  در دانشگاه ایالتی آریزونا نشان داد که برخی از آزمودنی‌ها احساس می‌کردند که تأییدیه‌ها مؤثرترین بخش بهبودی آن‌ها است. درمانگرانی که بخشی از این مطالعه بودند توافق کردند که جملات تاییدی حکیمانه به کاهش افسردگی کمک می کند. در حالی که نباید به جای سایر اشکال درمان استفاده شود، می تواند به عنوان یک مکمل مفید استفاده شود.

نکته ای در ارتباط با این زمینه

همانطور که از این جملات تاییدی حکیمانه استفاده می کنید، باید برای باور کردن آن‌ها باز باشید. به مغزتان اجازه دهید کلمات را به عنوان حقیقت پردازش کند، و متوجه خواهید شد که آن‌ها شروع به کار می کنند. تمام جملات تاییدی حکیمانه را امتحان کنید، و سپس مواردی را انتخاب کنید که بیشترین اثر را داشتند. هر کس تفاوت هایی دارد، بنابراین یافتن آن‌چه برای شما مناسب است ضروری است. هنگامی که با جملات تاکیدی راحت‌تر شدید، حتی می‌توانید موارد شخصی‌سازی را برای خود ایجاد کنید.

جملات تاییدی حکیمانه که افسردگی را کاهش می دهد

راه هایی برای لذت از زندگی پیدا خواهم کرد.

به یاد داشته باشید که زندگی برای لذت است و سپس کارهایی را انجام دهید که در این امر به شما کمک می کند. زندگی را به عنوان هدیه ای که هست در آغوش بگیرید. کارهایی را پیدا کنید که شما را خوشحال می کند و سپس برای انجام آن‌ها وقت بگذارید. با بیان این تأیید، احتمال بیشتری برای انجام کارهایی خواهید داشت که از آن‌ها لذت می برید. افسردگی گاهی اوقات باعث می شود که احساس کنید نمی خواهید، اما این تأیید این تفکر را تغییر می دهد.

برای زندگی که به من اعطا شد سپاسگزارم.

حتی زمانی که زندگی سخت است، باید به یاد داشته باشید که شکرگزار باشید. استفاده از این کلمات تأییدی هر روز به شما کمک می کند تا به دنبال آن چیزها باشید، هر چقدر هم که کوچک باشند. برای همه چیزهایی که دارید، افرادی که دوستشان دارید یا غذایی که می خورید سپاسگزار باشید. شما حتی می توانید برای طبیعت اطراف خود یا مکان مورد علاقه خود سپاسگزار باشید.

من زیبایی را هر روز  می بینم

دنیا جای زیبایی است و دیدن زیبایی به کاهش افسردگی کمک می کند. هر روز صبح، به خود بگویید که زیبایی را خواهید دید و در طول روز آماده مشاهده آن خواهید بود. این جملات تاییدی حکیمانه ممکن است ساده به نظر برسند، اما تاثیر زیادی بر وضعیت روحی شما خواهند گذاشت.

من قوی هستم و می توانم از افسردگی خود عبور کنم. وقتی دچار افسردگی هستید، ممکن است فراموش کنید که چقدر قوی هستید. یادآوری قدرت درونی خود می تواند به شما کمک کند احساس بهتری داشته باشید. گاهی اوقات تنها چیزی که لازم است این است که به یاد بیاورید از چه چیزی ساخته شدید و می توانید از هر سختی عبور کنید.

با جملات تاییدی حکیمانه می فهمم من سزاوار خوشبختی هستم و می توانم آن‌چه را که برای شادی لازم است انجام دهم.

گاهی اوقات احساس می کنید که لایق شادی نیستید، به خصوص زمانی که افسرده هستید. اگرچه این احساس نادرست است، زیرا شما سزاوار خوشبختی هستید. شما می توانید شاد باشید و به خوبی برای ایجاد شادی در زندگی خود مجهز هستید.

من احساساتم را کنترل می کنم و شادی را انتخاب می کنم.

شما تنها کسی هستید که احساسات خود را کنترل می کنید. اگر شادی را انتخاب کنید، متوجه خواهید شد که شادتر هستید. تغییر طرز فکر می تواند به کاهش افسردگی شما کمک کند. با بیان این کلمات با صدای بلند با خود، مغز شما آن‌ها را پردازش می کند و به شما کمک می کند به چیزهای شادتر فکر کنید.

مثبت فکر خواهم کرد.

تفکر منفی فقط باعث شدت افسردگی شما می شود. درعوض، با استفاده از این جملات تاییدی حکیمانه، روز خود را با یک نکته مثبت شروع کنید. این به شما کمک می کند در طول روز افکار مثبت داشته باشید و از تفکر خود آگاه تر خواهید شد.

با گذراندن این موضوع در حال یادگیری و رشد هستم.

تمام لحظات سختی که در زندگی خود تجربه می کنید، فرصت های یادگیری هستند. حتی اگر موقعیت‌های ایده‌آل نباشند، چیزی به شما یاد می‌دهند و به رشد شما کمک می‌کنند. این یادآوری می تواند به شما کمک کند تا کمی بهتر از آن عبور کنید زیرا می دانید که حداقل یک مزیت وجود دارد. اذعان به اینکه در حال یادگیری و رشد هستید می تواند در آینده نیز به شما کمک کند. احتمال بیشتری وجود دارد که شرایط را بهتر مدیریت کنید و انعطاف پذیرتر باشید. وقتی بدانید که در حال یادگیری هستید، اطلاعات و تجربیات بسیار بیشتری به دست خواهید آورد.

هر روز فرصت جدیدی برای شادی و مثبت اندیشی به من داده می شود.

اگر امروز روز بدی داشتید، به یاد داشته باشید که فردا می توانید یک روز خوب داشته باشید. هر روز فرصت جدیدی است و یادآوری این موضوع به شما کمک می کند تا یک روز مثبت را رقم بزنید. شما می توانید قبل از خواب در پایان یک روز سخت از این جملات تاییدی حکیمانه استفاده کنید. یا، می توانید اول صبح قبل از شروع روز از آن استفاده کنید. در هر صورت، به شما کمک می‌کند بیشتر به روی خوشبختی و مثبت‌اندیشی باز شوید.

با جملات تاییدی حکیمانه من می توانم شاد باشم حتی زمانی که همه چیز سخت می شود.

زندگی عالی نیست، روزهای بدی اتفاق می‌افتند و افسردگی شما شروع به تسخیر می‌کند.

منابع
وبسایت powerofpositivity

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا