چند نشانه که احترام یک مرد در رابطه به شما 

احترام یک مرد در رابطه باعث می شود پایداری آن رابطه بیشتر از قبل شود. البته که احترام باید متقابل باشد. همچنین هیچ وقت از تنهایی نمی ترسید. چه کودکان و چه بزرگسالان نیاز به تربیت مناسب دارند. تربیت فرزندان در این دوره بسیار مهم است. همان طور که ما در دوران مدرسه و دانشگاه برای فرزند خود تلاش می کنیم در این دوره نیاز به حساسیت بیشتری داریم. چرا که در این دوره بیشتر احساسات کودک شکل می گیرد. حتی اگر مراقب نباشیم ممکن است اتفاقای مثل اضطراب یا افسردگی در کودک ما اتفاق بیفتد.

در دنیایی که زندگی می کنیم اختلالات روانی بسیاری وجود دارد. برخی از این اختلالات روانی را ممکن است بشانسید. موفقیت لازمه تلاش و کوشش است. شما اگر می خواهید کودکتان در ایده موفق تر شود باید از امروز عزت نفس او را تقویت کنید. اگر کودک بتواند هر دو گزینه عزت نفس و اعتماد به نفس را در خود ایجاد کند پیروز خواهد شد. در ادامه می خواهیم ببینیم که چند نشانه که احترام یک مرد در رابطه به شما،‌ چگونه است.

رفتار بزرگسالان و یادگیری احترام یک مرد در رابطه

این رفتار ممکن است در هر فردی به وجود بیاید. این که بگوییم فرد چه نوع رفتاری را در چه لحظه ای انجام خواهد داد غیر قابل پیش بینی و درست نیست. وقتی یک مشاور با شخص مورد نظر صحبت می کند رفتار های او را تشخیص می دهد. تشخیص رفتار باعث می شود که مشاور بداند چه کاری انجام دهد تا فرد بتواند رفتار خود را مدیریت کند. در ادامه این مقاله که در وبسایت همکده به عنوان اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره تلفنی  روان شناسی در ایران و ارائه دهنده خدمات مشاوره و روان شناسی نوشته شده است می خواهیم در ارتباط با چند نشانه که احترام یک مرد در رابطه به شما، صحبت کنیم.

چند نشانه احترام یک مرد در رابطه به شما چگونه است؟

روابط موفق مانند ساختمان‌ها هستند: شما می‌توانید آن‌ها را تا جایی که دوست دارید بسازید، اما پایه‌ها باید محکم باشند تا ساختمان بتواند در برابر آن مقاومت کند. برقراری روابط دو رکن اصلی را به عنوان پایه های خود تشکیل می دهد: عشق و احترام شریک زندگی به شما. گاهی اوقات آن‌ها با یکدیگر ارتباط دارند. اما بیشتر اوقات باید آن‌ها را جداگانه در نظر بگیرید و باید روی هر دوی آن‌ها کار کنید. این کار باعث می شود تا مطمئن شوید که رابطه شما به هم نمی خورد.

نکته

تشخیص احترام می تواند بسیار دشوارتر از عشق باشد. ممکن است شریک زندگی‌تان نشانه‌های زیادی از عشق به شما نشان دهد. اما این ممکن است راهی باشد برای روش‌هایی که به شما بی‌احترامی می‌کنند. شما فکر می کنید آنها شما را بیشتر از هر چیزی دوست دارند. اما در دراز مدت این یک راه برای فاجعه در رابطه است. این به این دلیل است که روابطی که فقط بر پایه عشق بنا شدند بسیار خودخواهانه و خودخواهانه هستند.

احترام یک مرد در رابطه و ارتباط آن با محبت

فردی که فقط محبت نشان می دهد. اما در واقع برای خوشحالی شریک زندگی خود نیز تلاش نمی کند. یک شریک واقعاً دلسوز به شما به عنوان انسانی که به او وابسته نیست احترام می گذارد. اگر شک دارید یا افکار دیگری دارید، در این‌جا چند نشانه وجود دارد احترام شریک زندگی به شما چگونه خواهد بود.

احترام یک مرد در رابطه چگونه است؟

در این‌جا چند نشانه وجود دارد که نشان می دهد شریک زندگی شما به شما احترام می گذارد

“واقعی ترین شکل عشق این است که چگونه با کسی رفتار می کنید، نه احساسی که نسبت به او دارید.” استیو هال

آن‌ها زیاده خواه نیستند

فرض کنید شریک زندگی شما سعی نمی کند کنترل کند که با چه کسی بیرون می روید. یا سعی نمی کند خود را در هر تعامل اجتماعی که دارید وارد کند، این نشانه خوبی است که به شما احترام می گذارد و به شما اعتماد دارد. آن‌ها به رابطه شما اطمینان دارند و به شما اعتقاد دارند که از مرزهایی که قبلاً تعیین کردید تجاوز نکنید.

این نشان می دهد که آن‌ها به استقلال و فرآیند احترام شریک زندگی به شما اهمیت می دهند. اگر آن‌ها می خواهند با دوستان شما معاشرت کنند – عالی است. اما اگر آن‌ها سعی می کنند شروع به کنترل افرادی کنند که می بینید، احتمالاً یک علامت خطرناک است.

می دانند که نه گفتن چگونه است

یک شریک خوب و محترم می داند که شما چه چیزی را دوست ندارید و هر کاری که ممکن است برای جلوگیری از آن انجام می دهد. اگر نمی خواهید چیز خاصی را در رختخواب امتحان کنید، به آن احترام می گذارند و به چیزی که هر دوی شما را خوشحال می کند، پایبند می مانند. ‌

شریک زندگی‌تان برای انجام کاری که 100% به آن علاقه ندارید، هیچ فشاری بر شما وارد نمی‌کند. این شانسی است که به شما و انتخاب‌هایتان در مورد بدنتان احترام بگذارد.

آن‌ها با شما صادق هستند

یک شریک خوب هرگز سعی نمی کند شما را از اخبار بد در امان نگه دارد. زیرا می داند که شما را ناراحت می کند. اگر چیزی اشتباه باشد او با شما صریح خواهند بود و این نشان می دهد که به هوش و توانایی شما در تصمیم گیری احترام می گذارند. این همچنین نشان می دهد که آن‌ها به اندازه کافی در رابطه به شما مطمئن هستند. هرگز خوب نیست که به شما دروغ گفته شود و اگر احترام شریک زندگی به شما وجود دارد، هرگز این اتفاق نمی افتد.

نکته ای در ارتباط با احترام یک مرد در رابطه

همانطور که روان درمانگر دکتر بارتون گلداسمیت اشاره می کند، «آنچه صداقت به شما می دهد آرامش زیادی است. دانستن اینکه می‌توانید به طور ضمنی به همسرتان اعتماد کنید، به شما این امکان را می‌دهد که بهترین خودتان باشید. همچنین رابطه‌تان به پیشرفت ادامه خواهد داد. زیرا می‌توانید انرژی مثبتی را که برای عبور از فراز و نشیب‌های زندگی به آن نیاز دارید، به یکدیگر بدهید.

شریکی که به شما گوش می دهد معنای واقعی احترام شریک زندگی به شما است

آیا تا به حال این احساس را داشتید که فقط در حال صحبت با یک شخص بی احساس هستید؟ اگر شریک زندگی تان این احساس را در شما ایجاد می کند، این نشانه آن است که او به آنچه شما می گویید احترام نمی گذارد یا به آن اهمیت نمی دهد. یک شریک متعهد با دقت به شما گوش می دهد و بر اساس آن پاسخ می دهد.

احترام یک مرد در رابطه یعنی آن‌ها قابل اعتماد هستند

اگر شریک زندگی‌تان شما را مجبور می‌کند ساعت‌ها در شب ملاقاتتان منتظر بمانید، یا هرگز به پیام‌های شما پاسخ نمی‌دهد، نشانه چیست؟ این نشانه آن است که او واقعاً روی رابطه شما سرمایه‌گذاری نمی کند.

چند نشانه که احترام یک مرد در رابطه به شما

آیا می دانید چگونه تشخیص دهید که در یک رابطه عاشقانه کسی به شما احترام می گذارد؟ احترام یک مرد در رابطه به عنوان «احساس تحسین عمیق برای کسی یا چیزی که توسط توانایی‌ها، ویژگی‌ها یا دستاوردهای او ایجاد می‌شود» تعریف می‌شود. ضافرادی با ویژگی هایی که «خوب، ارزشمند یا مهم هستند» روش دیگری برای توصیف احترام است. احترام به انسانیت یک نفر شاید بهترین نوع احترامی باشد که می توانیم به او بدهیم (و دریافت کنیم.) پس چقدر بیشتر باید به کسی احترام بگذاریم که قلبش را به ما داد؟

نکته

با وجود احترام یک مرد در رابطه، کارها بهتر پیش می رود. این دو ویژگی در هر رابطه سالم متقابلاً شامل می شوند. در این مقاله، ما چند نشانه را که نشان می‌دهد مردی که با او در ارتباط هستید، به شما احترام می‌گذارد، فهرست کردیم و مورد بحث قرار می‌دهیم.

چند نشانه که احترام یک مرد در رابطه به شما

احترام یک گزینه در یک رابطه نیست. این یک الزام است.» ~ آنون.

او دلگرم کننده است

خیلی ساده، مردی که شما را دوست دارد و به شما احترام می گذارد، همان چیزی را می خواهد که شما می خواهید. او آرزو دارد که زنش بهترین نسخه ممکن از خودش باشد. چیزی که نه تنها به شما بلکه به او نیز احساس خوبی می دهد. او ممکن است در این مورد نظر داشته باشد، اما شما را از برداشتن هیچ قدم مثبتی در زندگی منصرف نخواهد کرد.

او به زمان شما و نحوه صرف آن احترام می گذارد

یکی دیگر از نشانه‌های احترام یک مرد در رابطه، توجه به زمان یکدیگر است – فرقی نمی‌کند زمانی که با هم می‌گذرانید یا جدا از هم. در مورد اولی، یک مرد محترم وقتی به زمان شما (و دیگران) می رسد قابل اعتماد است. وقتی هست، توضیح خوبی دارد. وقتی به هر دلیلی به زمان نیاز دارید، او با ملاحظه و محترم است.

احترام یک مرد در رابطه یعنی او حسادت نمی کند

او خودش را وقف شما می کند و از اعتماد شما به خود مطمئن است. به این ترتیب، مردی که به شما احترام می گذارد، حسادت نمی کند. این ویژگی همچنین از اعتماد به نفس مرد صحبت می کند – چیزی که در بسیاری از افراد وجود ندارد.

او سعی نمی کند شما را کنترل کند

کنترل رفتار بوی ناامنی و البته بی احترامی می دهد. همانطور که گفته شد، مردان متفکر هیچ کدام از این دو چیز نیستند. مرد محترمی که شما را دوست دارد حتی به انجام هیچ اقدامی که کنترل کننده تلقی شود فکر نمی کند.

نظرات شما جدی گرفته می شود

نظرات یک موضوع دیدگاه فردی است و همیشه باید به آنها احترام گذاشت. یک مرد محترم فعالانه به نظر شما گوش می دهد و به آن پاسخ می دهد. علاوه بر این، مرد صرف نظر از اینکه موافق باشد یا مخالف، به آنچه شما باید بگویید علاقه مند است.

او اختلافات را تشدید نمی کند

هر رابطه ای دارای اختلاف نظر و بحث است. یکی از نشانه های یک رابطه واقعی احترام یک مرد در رابطه است – و او هرگز تمایلی به تشدید هیچ اختلاف یا بحثی ندارد. او همانطور که شباهت ها را رعایت می کند، تفاوت ها را قدر می داند و به آن‌ها احترام می گذارد. جدای از نشان دادن احترام او، توانایی “موافقت به مخالفت از سوی دیگران را دارد” قدرت و شخصیت او را نشان می دهد.

او یک “شخص صادق” است

تشخیص اینکه آیا فردی کاملاً با شما صادق است یا نه، ممکن است دشوار باشد. با این حال، مردی که عمیقاً به زن خود احترام می گذارد، هر گونه رفتار غیر صادقانه را منفور می داند. اگر کاری را که به نظرش نادرست می‌گوید یا انجام می‌دهد، آن را خواهد گفت.

احترام یک مرد در رابطه یعنی شما را حدس نمی زند

یک رابطه سالم مستلزم آن است که دو نفر کاملاً خود را متعهد کنند. مردی که به شما احترام می گذارد (و بالعکس) در انتخاب یا قضاوت شما از روی نادانی شک نمی کند. او درک می کند که شما توانایی تحسین برانگیزی برای تفکر برای خودتان دارید. در غیر این صورت، او تا این حد با شما همراه نخواهد بود یا به شما احترام نمی گذارد.

منابع
وبسایت powerofpositivity

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا