نشانه هایی که شخصی یک شخص معتبر نیست

شخص معتبرج دارای ویژگی های مثبت و سازنده است. در مقاله های قبل ویژگی افراد موفق را گفتیم. متاسفانه بسیاری از افراد امروزه با عدم مدیریت زمان مواجه هستند. افراد فکر می کنند که زمان یک چیز گذرا است. این درست است اما نکته مهم این است که ما چگونه بتوانیم زمان خود را به بخش های مفید تقسیم کنیم. بخش های مفید زمان یعنی این که ما برای هر ثانیه از خود در روز برنامه داشته باشیم.

مطمئناً افرادی که بتوانند برنامه ریزی درستی داشته باشند و زمان خود را به درستی مدیریت کنند بسیار می توانند موفق تر باشند. در زندگی افراد اگر می خواهند به اهدافشان برسند علاوه بر تلاش به مدیریت زمان نیاز دارند. طبیعتا خیلی از ماها راه های زیادی را برای رسیدن به موفقیت امتحان کردیم. مدیریت زمان و در کنار آن تلاش کردن راه بسیار مناسبی است برای این که به موفقیت برسید.

نکات مدیریت زمان و راه های استفاده از آن برای زندگی موفق

مدیریت زمان از راه های مختلفی بدست میاد و قوانین خاص خودش را دارد. نکته ای که باید بدانید این است که برای مدیریت زمان فعالیت های مختلفی اعلام شده است. این فعالیت ها را در ادامه برای شما خواهیم گفت. در ادامه این مقاله که در وبسایت همکده به عنوان اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره تلفنی  روان شناسی در ایران و ارائه دهنده خدمات مشاوره و روان شناسی نوشته شده است می خواهیم در ارتباط با نشانه هایی که شخصی یک شخص معتبر نیست، صحبت کنیم.

نکات مدیریت زمان با روش مایو جار

فعالیت مایو جار اغلب به عنوان نمایش استفاده می شود، اما می تواند به عنوان یک فعالیت مشارکتی استفاده شود. یک شیشه بزرگ، سنگ، شن و ماسه تهیه کنید. از شرکت کنندگان بخواهید شیشه را تا آن جا که ممکن است با مواد لازم پر کنند. وقتی کار آن ها تمام شد، از آن ها بپرسید که آیا شیشه را به درستی پر کردند و مدیریت درستی داشتند؟ سپس، نشان دهید چه اتفاقی می افتد وقتی شیشه را به ترتیب سنگ های بزرگ، شن و سپس شن و ماسه پر می کنید.

نکات مدیریت زمان و زندگی شخص معتبر

آن را خرج کنید یا آن را گم کنید یک فعالیت با کاغذ و مداد است. به شرکت کنندگان  پول خیالی بدهید تا هر طور که انتخاب کردند هزینه کنند. کار آن ها نوشتن انتخاب هایی است که در مورد خرید با پول انجام می دهند. آن ها نمی توانند پول پس انداز یا کنار بگذارند. اما هر چیزی را که برای هزینه در نظر نمی گیرند، از دست می دهند. به شرکت کنندگان بگویید که چند ثانیه های در  روز برای استفاده و مدیریت آن پول ها زمان دارند.

ویژگی های باورنکردنی شخص معتبر

آیا تا به حال از افراد واقعاً موفق پرسیدید که چگونه از اهداف خود پیشی گرفته است؟ بسیاری از پاسخ ها یکسان است.

  • “سخت کار کن.”
  • “بیشتر درس بخوان.”
  • “افراد مناسب را بشناسید.”
  • “رویاهایت را دنبال کن.”

مطمئناً برای رسیدن به هر مقدار کمی از موفقیت، کار سختی باید انجام داد. “شبکه سازی” ممکن است به فرصت های مناسب منجر شود. همه این‌ها توصیه خوبی است.آلبرت انیشتین، استیو جابز، ادوین هابل، لئوناردو داوینچی و دیگران با پیروی از “توصیه های خوب” نام خود را در کتاب های تاریخ ثبت نکردند.

نکته

ما نمی خواهیم در مورد افراد واقعاً موفق نظریه پردازی کنیم. ما مستقیماً به سراغ منبع رفتیم، شگفت‌انگیزترین افراد را در همه زمینه‌ها پیدا کردیم. – جاش گاسفیلد. بنابراین، چه چیزی در مورد این ” شخص معتبر ” مهم است؟

در کتاب خود، نویسندگان مشترک (و زوج متاهل) کامیل سوینی و جاش گاسفیلد به دنبال پاسخ به این سوال بودند. سوئینی و گاسفیلد در مجموع با 36 فوق العاده موفق مصاحبه کردند و این را گفتند:

هدف پرسش ها در افراد واقعاً موفق

“در ابتدا، هدف ما این بود که آن‌چه را که در مورد هر یک از ده ها فرد فوق العاده موفقی که با آن‌ها مصاحبه کردیم، کشف کنیم. اما پس از ماه‌ها تحقیق و بیش از 100 ساعت مکالمه، اغلب متعجب می‌شدیم که یک قهرمان تنیس (و) یک گروه راک چقدر شبیه هم فکر می‌کنند.

به عبارت دیگر، ویژگی‌های مشترکی وجود دارد که موفقیت‌کنندگان بزرگ آن‌ها را تجسم می‌کنند. در این‌جا چند قانون موفقیت وجود دارد که زندگی شما را تغییر می دهد:

سازگاری

طبق یک مطالعه موسسه ملی بهداشت، سازگاری فرد را قادر می‌سازد تا در صورت لزوم، یک کار متفاوت را تغییر دهد یا توسعه دهد. افراد با میزان سازگاری بالا نسبت به افرادی که سطح سازگاری پایینی دارند منابع روانی بیشتری دارند. افراد واقعاً موفق می توانند سازگار شوند. در واقع، آن‌ها اجازه نمی دهند مشکلات یا شکست ها آن‌ها را منصرف کند. آن‌ها بدون تزلزل به مبارزه روزمره متعهد می شوند.

نکته

اگرچه آن‌ها به تعهد خود به پروژه پایبند هستند. اما اگر پروژه نیاز به تغییر داشته باشد، می توانند بدون تسلیم شدن این کار را انجام دهند. راه هایی برای گنجاندن سازگاری در زندگی خود بیابید. در محل کار یا خانه انعطاف پذیر باشید. راه‌هایی برای انجام کارها به روشی جدید پیدا کنید یا به شخص دیگری اجازه دهید برای رهبری یک پروژه قدم جلو بگذارد. از این که چگونه سازگاری به شما دیدگاه تازه ای در زندگی شما می دهد شگفت زده خواهید شد.

اشتیاق در شخص معتبر

افراد واقعاً موفق انگیزه انجام کارها را دارند. آن‌ها کاری را که دوست دارند انجام می دهند و کاری را که انجام می دهند دوست دارند. اشتیاق آن‌ها مطابق با احساساتشان نمی آید و نمی رود. بسیاری از مردم معتقدند که سخاوت یا پشتکار عنصر اصلی موفقیت افراد موفق است. با این حال، مطالعات نشان داد که در کنار پشتکار، فرد باید اشتیاق به داشتن سطح بالاتری از عملکرد و موفقیت را نیز داشته باشد. این چیزی است که افراد واقعاً موفق را از سایر افراد متوسط جدا می کند.

اگر به چیزی علاقه دارید، در کارهایی که دنبال می‌کنید از آن استفاده کنید. شاید شما مشتاق آموزش به بچه ها یا یافتن راهی برای حل یک مشکل هستید. اجازه دهید اشتیاق آمیخته با عزم شما را راهنمایی کند و به شما کمک کند در مسیر کسب اهداف بلندمدت خود بمانید.

پشتکار

هنرمندان بزرگ دائماً روی هنر خود کار می کنند، نوآوران ضروری در حال یادگیری و سرهم بندی هستند و بهترین روزنامه نگاران دائماً در حال تحقیق و ویرایش هستند. این افراد باید به اهداف خود پایبند باشند. افراد موفق سرسخت هستند و خود را به سختی می رانند. بعلاوه، آن‌ها نمی نشینند و منتظر نمی مانند تا دیگران شروع کنند.

نکته ای در ارتباط با شخص معتبر

بر اساس فرهنگ لغت آنلاین Merriam-Webster، پشتکار به عنوان “تلاش مداوم برای انجام یا رسیدن به چیزی علیرغم مشکلات، شکست یا مخالفت ها” تعریف می شود. این افراد موفق با پشتکار به دنیا نیامدند. بدون شک آن‌ها آن را آموختند، از والدینی که سرسختی و امید را در آن‌ها پرورش دادند.

نشانه هایی که شخصی یک شخص معتبر نیست

جامعه به چیزهای خاصی – پول، دارایی، عنوان شغلی، موقعیت، تحصیلات و غیره – وسواس دارد که اغلب افراد را تغییر می دهند. نکته غم انگیز نیز این است که این مشکلات معتبر نیستند. در عوض، آن‌ها صرفاً محصول جانبی فعالیت های انسانی هستند. آیا می توانید تصور کنید که جهان 3000 سال پیش چقدر متفاوت به نظر می رسید؟

نکته

انقلاب صنعتی – تا به امروز بزرگترین گسترش تجارت در تاریخ – کمی بیش از 240 سال پیش به اوج خود رسید (تقریباً در همان زمانی که آدام اسمیت ثروت ملل را منتشر کرد.) به سرعت به سال 2017 بروید. سطح بدهی در سراسر جهان در بالاترین حد خود قرار دارد. کشورها نسبت به خودشان قصور دارند. رهبران جهان علم را انکار می کنند. کشورهایی که شبه جزیره مشترکی دارند برای جنگ هسته ای آماده می شوند. مردم هنوز گرسنه و مبتلا به بیماری هستند.

ارتباطات اساسی و شخص معتبر

ارتباط اساسی همه موارد فوق چیست؟ جهل انسان، طمع، فساد و بی مسئولیتی. همه چیز از سطح فردی شروع می شود. مردم مشکل هستند، زیرا افراد خاصی مسئول فقدان اصالت هستند که ما را به عنوان یک گونه آزار می دهد. گاندی یک بار گفت: “عظمت ما به عنوان انسان مهم است، نه در این است که بتوانیم جهان را دوباره بسازیم.

این مقاله بر نشانه‌های یک شخص غیر معتبر تمرکز دارد. بیایید همه ما وجود درونی خود را ارزیابی کنیم، اصیل تر شویم و یکدیگر را به استانداردهای بالاتری از قابل اعتماد بودن نگه داریم. و “تغیری که می خواهیم در جهان ببینیم” باشیم.

چند نشانه ای که نشان می دهد یک فرد، شخص معتبر نیست

“خودت بودن در دنیایی که مدام در تلاش است از تو چیز دیگری بسازد، بزرگترین دستاورد است.” – رالف والدو امرسون

افراد غیر اصیل خشنود کننده مردم هستند

در حالی که افراد راستگو در تلاش برای اثبات، تشویق و گسترش شفقت و تفاهم هستند، مخالفان آن‌ها خود را به برآورده کردن انتظارات دیگران می اندیشند.

افراد غیر اصیل دستور کار خود را دارند

آیا داشتن آرزوها، رویاها و اهداف اشکالی دارد؟ قطعا نه. آیا نقش آفرینی بیشتر در جامعه اشکالی دارد؟ آره. افراد با عدم ویژگی شخص معتبر عموماً خود محورتر و خشنودتر هستند. در این برهه حساس از تاریخ، ما به شهروندان توانمند جهانی نیاز داریم که قدم بردارند و سهم خود را انجام دهند.

افراد غیر معتبر حقیقت را دستکاری می کنند

اگر وقایع سیاسی اخیر کشورهای اروپایی چیزی به ما آموخته است، این است که چگونه دروغ و فساد می تواند در بالاترین سطوح جامعه نفوذ کند. این جور چیزها اعتماد ما به مقدس ترین نهادهایمان را از بین می برد.

به افراد غیر اصیل اطلاعات غلط داده می شود

هیچ راه سیاسی درستی برای بیان این موضوع وجود ندارد، بنابراین این نویسنده قصد ندارد تلاش کند: هر چه شخص نادان تر باشد، احتمال بی اعتباری آن‌ها بیشتر است. زیرا افرادی که به دانش علاقه مند هستند به دنبال حقیقت هستند. بدیهی است که همه ما بهتر است حداقل در مورد دانش در ذهن داشته باشیم.

افراد فاقد ویژگی یک شخص معتبر غیرمسئول هستند

جامعه ما پر از افرادی است که از مسئولیت شخصی دوری می کنند. این افراد این تصور را که خودشان سرنوشت خود را کنترل می کنند نادیده می گیرند. افراد توانا بهانه ای برای کمک به جامعه ندارند.

افراد غیر اصیل حسود هستند

شخص معتبر مشوق هست – آن‌ها دیگران را تشویق می کنند و از آن‌ها حمایت می کنند. این کار باعث می شود تا بهترین کار خود را انجام دهند و “به راه خود ادامه دهند”. یکی از شکست های بزرگ جامعه ما عدم پاسخگویی فردی است. اگر بخواهیم به عنوان یک نژاد و جامعه تکامل پیدا کنیم، مسئولیت در قبال خود و تشویق دیگران کاملاً حیاتی است.

افراد فاقد ویژگی شخص معتبر مادی گرا هستند

آیا می دانستید که یک خانواده متوسط ​​در ایالات متحده بیش از 16 هزار دلار بدهی کارت اعتباری دارند؟ بزرگترین دلیل: مردم فراتر از توان خود زندگی می کنند. اما این خانواده متوسط ​​ایالات متحده نیست که کمک کننده اصلی است.

منابع
وبسایت powerofpositivity

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا