قوانین انسانیت که زندگی شما را تغییر می دهد

قوانین انسانیت و بشریت برای همه افراد در دنیا باید به صورت یکسان انجام شود. زندگی همه ما روزی تغییر می کند و هیچ وقت یکسان نخواهد بود. روابط دوستی خصوصاً در دنیای امروزی کمی پیچیده شده است. از این رو استفاده از این قوانین ارزش بسیاری دارد. هیچ کس دوست ندارد همیشه تنها باشد. دوستی ها و روابط اگر به درستی انتخاب شوند و مدیریت شوند بسیار باعث پیشرفت افراد می شود. در جهانی که زندگی می کنیم ارتباطات حرف اول را می زنند. هر چه که شما توانایی برقراری ارتباط موثر را بالا ببرید می توانید پیشرفت بیشتری داشته باشید.

نکته ای که باید بدانید این است که رابطه و دوستی نیازمند رعایت قوانین مختلفی است. این قوانین حتی در کشور های مختلف در صورت انجام نشدن با مجازات همراه است. در کل بهتر است قبل از این که با شخصی ارتباط برقرار کنید منطقی فکر کنید. دوستی باعث ایجاد حمایت می شود. همه ما در زندگی به حمایت توسط دیگران نیاز داریم. در ادامه می خواهیم ببینیم که قوانین انسانیت که زندگی شما را تغییر می دهد.

قانون طلایی دوستی و پیشرفت روابط

دوستی می تواند باعث پیشرفت شما شود اما گاهی اوقات اگر سمی باشد باعث آسیب‌ شما خواهد شد. قوانین در روابط دوستی بسیار مهم و تاثیر گذار در زندگی است. شادی بسیار در زندگی افراد مهم است. افرادی که در زندگی شادی بیشتری دارند موفقیت و پیشرفت آن ها بیشتر است. حال این که بگوییم پیشرفت یعنی چه و این که چگونه می توان آن را از چه مواردی تعریف کرد متفاوت است. پیشرفت کردن در زندگی بسیار مهم است. در ادامه این مقاله که در وبسایت همکده به عنوان اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره تلفنی  روان شناسی در ایران و ارائه دهنده خدمات مشاوره و روان شناسی نوشته شده است می خواهیم در ارتباط با قوانین انسانیت که زندگی شما را تغییر می دهد، صحبت کنیم.

آیا برای ایجاد دوستی های حمایتی به قانون طلایی دوستی احتیاج دارید؟

روابطی که ما در زندگی خود داریم به شکل گیری شخصیتی که هستیم کمک می کند. کسانی که ما خود را با آن ها احاطه کرده ایم درباره ما همه چیز را می دانند. دوستان ما نشان می دهند که ما دوست داریم چه کسانی باشیم.  با چه کسانی هویت داریم و به چه کسانی اهمیت می دهیم. با این حال، بسیار معمول است که ما درگیر دوستی هایی شویم که برای ما مفید یا شاید حتی سالم نباشند. برخی افراد خود را دوست شما می نامند، اما می توانند برای شما مضر باشند. شما باید به دنبال دوستی های حمایتی باشید. وقتی دوستان مناسب را پیدا می کنید إحساس بهتری دارید.

نکته ای در ارتباط با این زمینه

آن ها برای تکیه بر شما و برعکس تکیه شما بر آن ها آن جا هستند. درست است که دوستان حامی خانواده می شوند. این دوستی ها درست به نظر می رسند و برای حفظ آن تلاش بسیار کمی می کنند.

قوانین انسانیت و دوستی  در برابر دوستی های حمایتی

مواقعی وجود دارد که برای دوستان مهم است که راه های جداگانه خود را طی کنند. با این حال، مواردی نیز وجود دارد که دوستی ها طاقت فرسا می شوند. آن قدری که شروع به تأثیر منفی بر زندگی ما می کنند. به این دوستی ها دوستی های سمی گفته می شود. در دوستی های سمی، این دوست تمام وقت و توجه خود را به خود معطوف می کند. آن ها علاوه بر دوستی های حمایتی فضای بسیار کمی برای نیازهای شما می گذارند. آن ها ممکن است به شما این احساس را بدهند که مشکلی در شما وجود دارد.

قوانین انسانیت و دوستی در انواع مدل روابط گاه به گاه در برابر دوستی های حمایتی

دوستانی که هر از گاهی یا به طور تصادفی می بینید، همان هایی هستند که شما آن ها را دوستان معمولی می نامید. شما هر بار با آن ها شام نمی خورید یا روزانه با آن ها تلفنی چت نمی کنید. اما آن ها گروهی از افرادی هستند که دوست دارید هر از گاهی با آن ها معاشرت کنید.

در واقع آن ها مانند پدوستی های حمایتی نیستند. آن ها سرگرم کننده هستند و وقتی در کنار آن ها هستید همیشه اوقات خوشی را سپری می کنید. ممکن است مکالمات شما همیشه حول محور تفریح ​​و عمیق نرفتن باشد. ممکن است به آن ها در سختی های زندگی اعتماد نکنید.  اما این دوستان سالم و مهم هستند. می دانید که وقتی با آن ها بیرون می روید، اوقات خوشی خواهید داشت و استرس نخواهید داشت.

دوستی با حیوانات آیا جز قوانین انسانیت و دوستی است؟

مجموعه ای دیگر از دوستی هایی که بسیار سالم هستند، آن هایی هستند که با حیوانات انجام می شوند. حیوانات موجودات درمانی و جز دوستی های حمایتی هستند. آن ها ما را بدون قید و شرط دوست دارند، مهم نیست که چه گفته ایم یا چه کرده ایم. آن ها وفادار هستند و همیشه در مواقعی که به آن ها احتیاج داریم کنار ما هستند. و در لحظه زندگی می کنند به جای این که منفی بافی باشند تاکید به حال خوب شما دارند. برخی از درمانگران حتی سگ های درمانی را در مطب خود برای بیماران خود در دسترس دارند.

ویژگی های یک دوست حمایتی در قوانین انسانیت و دوستی چیست؟

معمولاً، حامی ترین دوستان آن‌ هایی هستند که از رده دوست معمولی شروع می شوند. آن ها با گذشت زمان رشد و تعمیق می یابند.

مشاوران چند قانون قوانین انسانیت و را آشکار می کنند

اگر مثل اکثر مردم هستید، آشنایان زیادی دارید و فقط چند دوست صمیمی دارید. ممکن است به برخی از دوستان خود بیشتر از خانواده خود احساس نزدیکی کنید. قانون طلایی دوستی که باعث می شود همه کارها انجام شود چیست؟ رالف والدو امرسون راز دوستی پایدار را فاش کرد وقتی توصیه کرد که “برای داشتن یک دوست، باید همانند یک همراه واقعی باشی.” آیا به یاد دارید که به عنوان “بچه جدید” در مدرسه عصبی بودید و فکر می کردید که آیا دوستی خواهید داشت؟ احتمالاً از قانون طلایی دوستی که والدینتان به شما یاد دادند استفاده کردید.

نکته ای در ارتباط با این زمینه

آیا شما فردی برون گرا هستید که هرگز یک غریبه را نمی شناسید، یا مشکل دارید که با افرادی که نمی شناسید صحبت کنید؟ اگر قرار است دوستی دوام بیاورد، باید کار کنید و دوستی را پرورش دهید.

اهمیت داشتن قوانین انسانیت و دوستی در زندگی شما

قوانین دوستی دوستی نقشی حیاتی در زندگی افراد دارد. سوزان کراوس ویتبورن، دکترا، خاطرنشان می‌کند که «یکی از مهم‌ترین و در عین حال کم‌شناخته‌ترین حوزه‌های روان‌شناسی به نقش دوستان در زندگی ما مربوط می‌شود». همه ما دسته بندی های مختلفی از روابط داریم. به عنوان مثال، برخی از دوستانی که در بزرگسالی دارید ممکن است از دوران کودکی با شما باشند. بسیاری از مردم همکاران خود را به عنوان دوستان خود می دانند، اما شاید بهترین دوستان خود نباشند.

قوانین انسانیت که زندگی شما را تغییر می دهد

“فقط یک قانون برای همه وجود دارد، آن قانونی که بر همه قوانین حاکم است، قانون خالق ما، قانون بشریت، عدالت، قانون طبیعت و ملت ها.” – ادموند برک. نقل قول آقای برک مختصر و در عین حال قانع‌کننده است، اگر فقط برای عبارت «قانون بشریت، عدالت، برابری – قانون طبیعت و ملت‌ها» باشد. علیرغم تفاوت های ما که بسیار زیاد است، اکثریت قریب به اتفاق انسان ها آگاهانه از قوانین انسانیت تبعیت می کنند. بدون توجه به تفاوت‌هایمان، بسیاری از ما این ایده ایده‌آل را ارج می‌نهیم که انسان‌ها باید با وجود طبیعت متضادمان در کنار هم زندگی کنند.

تکامل قوانین انسانیت

هدف این مقاله بررسی تکامل جامعه شناختی نژاد بشر نیست، بلکه یادآوری ارزش هایی است که اکثریت ما در آن سهیم هستیم. این درک جمعی را «قوانین انسانیت»، «قوانین بشریت» یا هر چیزی که می‌خواهد بنامید ایجاد کرد. ما مسیر زندگی خود را با درک این موضوع ایجاد می کنیم که قوانین خاصی برای ما به عنوان یک گونه اعمال می شود. در این مقاله چند قوانین انسانیت را ارائه می دهیم. این «قوانین» چیزی است که ما را قادر می سازد تا اتحادهایی تشکیل دهیم و کسانی را که موجودیت ما را تهدید می کنند، شکست دهیم.

چند قوانین انسانیت که زندگی شما را تغییر می دهد

روابط کلیدی هستند

این یک واقعیت تکاملی است: انسان ها موجوداتی اجتماعی هستند. در حالی که هر یک از ما دارای تمایلات درونگرا، برونگرا یا دوگانگی هستیم، همه ما به روابط سالم نیاز داریم تا راه خود را در این دنیا باز کنیم.

همه روابط برابر ایجاد نمی شوند. ما هزاران نفر را در طول زندگی خود دوست خواهیم داشت، از آن متنفریم، می پذیریم، انکار می کنیم، اعتماد می کنیم و به آن‌ها بی اعتماد خواهیم شد. نکته مهمی که باید به خاطر بسپارید این است که افراد را به خاطر شخص دیگری از قلم نیندازید.

قدرت درونی می تواند تفاوت ایجاد کند

میاموتو موساشی، که به طور گسترده به عنوان بزرگترین جنگجوی سامورایی تا کنون شناخته می شود، یک بار گفت: “هیچ چیزی خارج از خودت وجود ندارد که بتواند شما را قادر سازد بهتر، قوی تر، ثروتمندتر، سریع تر یا باهوش تر شوید، همه چیز در درون است. دنبال هیچ چیز بیرون از خودت نباش.»

پرورش قوانین انسانیت ما برای غلبه بر موانع زندگی بسیار مهم است.

زندگی روندی نامشخص است

موانع خود را نشان می دهند – و گاهی اوقات در ناخوشایندترین دوره های زندگی ما. ما سه انتخاب داریم: عبور کنیم، مقابله یا راکد بمانیم. فقط به یاد داشته باشید که هر عدم اطمینان و مانعی فرصتی برای تقویت شخصیت شماست.

تنهایی گریبان هر انسانی را می گیرد

ذاتاً، برخی از ما بیشتر از دیگران احساس تنهایی می کنیم. اما همه ما در طول زندگی در یک نقطه (اغلب در بسیاری از نقاط) احساس انزوا را تجربه می کنیم. هر انسانی که تا به حال زندگی کرد، مجبور به گذران دوران تنهایی، انزوا و ناامیدی بود.

بعضی روزها بهتر از روزهای دیگر هستند

اگرچه وقایع یک روز ممکن است به چیزی وحشتناک تبدیل شوند. اما حداقل به شما این فرصت داده شد که یک روز دیگر را زندگی کنید. بابت آن روز تشکر کنید و به فردای بهتر امیدوار باشید.

قوانین انسانیت وقتی همه شما را دوست نخواهند داشت و بالعکس

شخصیت ها متفاوت هستند. بنابراین، مردم متفاوت هستند. نکته جالب این است که کسی آنجا منتظر کشف خود است. این احتمال وجود دارد که در حلقه درونی خود قوانین انسانیت را داشته باشید.

خودشیفتگی

هر کسی می داند که برخی افرادی که خود را کامل یا تقریباً کامل می دانند چقدر خنده دار هستند. مسلماً برخی از ما اشتباهات فاحشی مرتکب شدیم. سوال مهمی که باید پرسید: آیا چیزی یاد گرفتم؟ زیرا دوباره چیزی را خراب می کنید – و دوباره فرصت یادگیری چیزی را خواهید داشت.

زندگی می تواند کاملاً ناعادلانه باشد

افرادی که به آن‌ها اعتماد داشتیم این اعتماد را خواهند شکست. علاوه بر این، افرادی که دوستشان داریم این عشق را انکار خواهند کرد. مردم دروغ می‌گویند، دستکاری می‌کنند، دزدی می‌کنند و عمداً تلاش می‌کنند که صدمه ببینند.

منابع
وبسایت powerofpositivity

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا