چرا شوهرم مرا به خاطر زن دیگری رها کرده است؟

در جامعه ای که زندگی می کنیم طبیعتا همیشه دنیا گل و بلبل نیست و مشکلاتی پیش روی همه ما خواهد بود. از زمانی که آرزوی بزرگ شدن کردید شما دچار مشکلات و اتفاقاتی مناسب با سن خودتان هستید و این مشکلات هستند که شخصیت شما را شکل می دهند. یکی از مواردی که اکثریت ما در دوران زندگی خودمان دچارش خواهیم شد مسئله عاشق شدن است. اما چرا برخی عشق ها با شکست مواجه می شود؟ چرا برخی افراد به یکدیگر خیانت می کنند؟ چرا شوهرم مرا به خاطر زن دیگری رها کرده است؟

نکاتی درباره این که شوهرتان شما را به خاطر زن دیگری رها کرده است موضوع امروز ما است. برای بررسی شرایط سختی و رفع مشکلات ناشی از خیانت، می توانید به مرکز مشاوره همکده مراجعه نمایید. مرکز مشاوره همکده اولین و بزرگ ترین مرکز در ایران است. این مرکز ارائه دهنده خدمات حضوری و مشاوره تلفنی روان شناسی می باشد.

فرآیند ازدواج و اتفاقات آن

ازدواج مطمئناً همه تفکرات شما درباره  آفتاب و گل رز نیست. چه یک سال با شریک زندگی خود باشید یا 30 سال، هر دو در حال رشد و تغییر هستید. این روند دست اندازهای اجتناب ناپذیری در جاده به همراه دارد. برخی از این دست اندازها را می توان به راحتی از بین برد. بعضی از آن ها وقت و حوصله بسیار بیشتری می گیرند.

در بعضی موارد، این دست اندازها می توانند ازدواج را به کلی خاتمه دهند. اگر شوهرتان شما را به خاطر زنی دیگر رها کرده است، احتمالاً احساسات و افکار شما را نابود کرده است. بدون ذکر بسیاری از سوالات. در این پست، ما به شما کمک خواهیم کرد به سوالات نگران کننده ای که شما را آزار می دهد پاسخ دهیم و نکاتی را برای کمک به شما در ادامه کار ارائه خواهیم داد. این که چرا شوهرم مرا به خاطر زن دیگری رها کرده است؟

شوهرم مرا به خاطر زن دیگری رها کرد و حالا می خواهد برگردد!

  

ممکن است در این شرایط ناخوشایند قرار بگیرید. شوهرتان شما را به خاطر یک زن دیگر رها کرده، به اشتباه خود پی برده است و اکنون خواهش می کند که شما را برگرداند. چه کار میکنید؟ متأسفانه، شما تنها کسی هستید که می توانید به این سوال پاسخ دهید. پاسخ شما به عوامل مختلفی بستگی دارد:

  • آیا تو هنوز عاشق او هستی؟
  • ازدواج شما قبل از خیانت خوب بود؟
  • آیا دوباره می توانید به او اعتماد کنید؟
  • آیا می خواهید از مشکل این عبور کنید؟

مهم این است که به آرامی وارد رابطه شوید. وقت خود را اختصاص دهید و افکار و احساسات خود را در نظر بگیرید. برای بعضی ها، این دقیقاً همان چیزی است که آن ها به آن امیدوارند. آن ها از روزی که وی بیرون رفت منتظر این لحظه بودند. یک حس پیروزی وجود دارد که با پس گرفتن مرد شما حاصل می شود. برای دیگران، این رابطه روزی که او از در خارج شد از بین رفت و هیچ نجات دهنده ای وجود ندارد. در جایی که ایستاده اید تمرین کنید و تصمیم بگیرید که می خواهید چه کاری انجام دهید. مهم است که دیگران را نادیده بگیریم. مردم درباره آن اتفاق چه فکری می کنند. شما باید چه کاری انجام دهید؟ افراد عموما درباره همه چیز نظر خواهند داد. این نظرات مهم نیستند تنها کسی که اهمیت دارد شما هستید و نظراتتان.

چرا شوهرم مرا به خاطر زن دیگری رها کرده است؟

دلایل مختلفی وجود دارد که وی ممکن است برای بیرون آمدن از رابطه با شما انتخاب کرده باشد.

او عاشق زن دیگری شده است

 این اتفاق می افتد. یک معشوقه عشق جدید وارد زندگی اش می شود و تو را به خاطر او رها می کند. شاید شما در سن جوانی ازدواج کرده باشید و نمی دانید عشق چیست. با گذشت زمان اوضاع تغییر می کند و ازدواج کار سخت و تعهد هر دو طرف را می طلبد.

او دیگر عاشق شما نیست

هضم کردن آن سخت است، به خصوص اگر هنوز کاملاً عاشق او باشید. ممکن است یک لحظه بزرگ و دقیق وجود داشته باشد که منجر به این شود (به آخرین مبارزه بزرگ خود فکر کنید)، یا ممکن است با گذشت زمان خراب شود.

ازدواج شما قبلاً با مشکل روبرو بود

برخی از مردان به جای پرداختن به مشکلات، ترجیح می دهند فقط از آنها فرار کنند. او شروع به خیانت كرد و بدون هيچ مشكل و سختی وارد جهاني كاملاً جديد شد. یک ازدواج طولانی مدت به راحتی نمی تواند با آن رقابت کند. اگر از خود می پرسید که چرا او شما را ترک کرده است، پس به فکر آخرین سال ازدواج خود باشید. آیا علائم هشدار دهنده ای وجود دارد که یکی از دلایل بالا را نشان دهد؟

تقصیر من بود؟

البته این به طور طبیعی همان جایی است که ذهن ما می پرد. او رفته و خود زن دیگری را یافته است. آیا این باید تقصیر شما باشد؟ باخود می گویید که این درست است یا خیر؟ اشتباه است. مردان به دلایل مختلف خیانت می کنند، برخی از آن ها در بالا ذکر شد. این روند مشکلی در شما نیست، بلکه صرفاً تأمل در ازدواج شماست. دو نفر طول می کشد تا ازدواج کنند. او شما را ترک کرده است زیرا ترجیح داده است از مشکلات فرار کند، نه اینکه با آن ها رو به رو شود. این تقصیر شما نیست. این چیزی است که شما باید هر زمان که احساس ناراحتی می کنید بارها و بارها به خود بگویید: “شوهرم مرا به خاطر یک زن دیگر رها کرد زیرا او مشکلاتی دارد.”

آیا می توانم او را برگردانم؟

چرا شوهرم مرا به خاطر زن دیگری رها کرده است؟ ممکن است ازدواج شما از نظر همسرتان تمام شده باشد، اما شما اینطور نیستید. این باعث می شود شما بپرسید: آیا می توانم او را برگردانم؟ بگذارید وقتی همسرتان می گوید دیگر شما را دوست ندارند، با این واقعیت روبرو شویم، این بدان معنا نیست که عشق از بین رفته است. ازدواج شما لازم نیست که تمام شود، حتی اگر او بگوید که او شخص دیگری را دوست دارد. حتی اگر او تو را ترک کرده باشد. اگر می خواهید او برگردد، روش هایی برای کمک به آن وجود دارد:

صبور باشید

 تهدید کردن، فریاد کشیدن و داد زدن برای او بسیار وسوسه انگیز است تا زمانی که برگردد. این روش کار نمی کند. شما باید هم به خودتان وقت بدهید تا هم بهبود یابید و هم به او وقت بدهید تا بفهمد چه چیزی از دست رفته است.

احساسات خود را کنترل کنید.

 اگر خیلی قوی یا بدون مانع با شرایط روبرو شدید، او می خواهد دور بماند. به زودی موقعیت شما را به عنوان “همسر سابق دیوانه” نشان می دهد. پس بهترین کار این است که احساسات خود را کنترل کنید.

به دنبال کمک باشید.

 مشاوره را به عنوان راهی برای حل مشکلات خود و بازگشت دوباره ازدواج خود پیشنهاد دهید. به یاد داشته باشید، او شما را به یک دلیل ترک کرد. مهم است که به ته آن بروید تا بتوانید آن را تعمیر کنید. بردن مجدد او یک سود طولانی مدت است. شما باید مایل باشید فضای خاصی را در اختیار او قرار دهید و خیلی قدرتمند ظاهر نشوید. در غیر این صورت، شما خطر می کنید او را بیشتر دور کنید. البته ممکن است اصلاً دوست نداشته باشید او برگردد این تصمیمی است که فقط شما می توانید بگیرید. در زمینه مشاوره می توانید به مرکز مشاوره همکده مراجعه نمایید.

آیا شرایط مناسب دوام خواهد داشت؟

چرا شوهرم مرا به خاطر زن دیگری رها کرده است؟ شما خواهان بازگشت او هستید یا خیر؟ ممکن است از خود بپرسید که آیا این رابطه جدید او دوام خواهد داشت یا خیر. متأسفانه، بدون داشتن یک گوی کریستال در دست برای نشان دادن آینده، فقط زمان آن را مشخص خواهد کرد. او به دنبال فرار از یک ازدواج سخت و لذت بردن از تفریحات سبک و بی روح است.

اما وقتی گرد و غبار ته نشین شد و واقعیت های این رابطه جدید حل و فصل شد، او ممکن است دریابد که این چیزی نیست که می خواست. برای مردان دیگر، آن ها ممکن است واقعاً خود را با این رابطه جدید خوشبخت تر ببینند. این دقیقاً همان چیزی بود که آن ها نیاز دارند و عشق آنجا است.

البته، در این رابطه، زن نیز وجود دارد. ممکن است او به راحتی مرد شما را دوست داشته باشد زیرا او غیر قابل دستیابی بود. برخی از زنان عاشق مخفی کاری و پنهان کردن روابط هستند. برخی به سادگی دوست دارند آن چه را که متعلق به خودشان نیست بگیرند. وقتی در فضای واقعی قرار گرفتند، ممکن است دیگر احساس مشابهی نداشته باشند. واقعیت این است که شما باید فقط منتظر بمانید و ببینید چه اتفاقی می افتد. هیچ راهی برای دانستن وجود ندارد.

چه زمانی درد از بین می رود؟

دلشکستگی ناشی از خیانت شوهر شما برای یک زن دیگر بسیار زیاد است. مهم است که تشخیص دهید شما چه احساسی دارید.

  • برای رابطه گذشته خود غمگین هستید.
  • برای مردی که قبلاً می شناختید غمگین هستید.
  • پردازش آن بسیار زیاد است و به زمان نیاز دارد.
  • برای از دست دادن آینده خود با هم غمگین هستید.

به خودتان فضا را بدهید تا غمگین شوید. برخی از خانم ها بسیار مصمم هستند که حرکت خود را ادامه دهند و اجازه ندهند که این مسئله به آن ها برسد، اما در نهایت، این حال بد شما را جبران می کند. شما باید با رابطه  خداحافظی کنید و آن چه اتفاق افتاده را بپذیرید تا واقعاً بتوانید به جلو حرکت کنید. همچنین به سرزنش “زن دیگر” کمکی نمی کند. به همان اندازه که ممکن است وسوسه انگیز باشد. در بیشتر موارد، فقط اوضاع را بد تر می کند.

آیا من هرگز او را می بخشم؟

بخشش زمان می برد و این به شما بستگی دارد که آیا حتی انتخاب می کنید که در این مسیر قدم بگذارید. شایان ذکر است که بخشش می تواند یک روش عالی برای بهبودی باشد. حتی اگر دیگر نمی خواهید دوباره با او باشید. چرا شوهرم مرا به خاطر زن دیگری رها کرده است می تواند چالش های زیادی داشته باشد.

 

 

منابع
hackspirit.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا