تنفر از همسر و خانواده او

وقتی ازدواج از حالت عاشقانه خارج شد و از روند گل های رز به در رفت، ممکن است این سوال برای شما پدید بیاید که چرا در ابتدای راه شما دو نفر با یکدیگر تعهدی را پذیرفته اید. ممکن است احساس کنید در رابطه ای گیر کرده اید که به نظر می رسد اشتباه بوده است. شاید شما در نظر داشته باشید که تنها راهی که می توانید خوشبختی پیدا کنید ترک یا جدا شدن از همسرتان می باشد. بیایید در ادامه این مقاله، گزینه های مختلف را با هم بررسی کنیم. در این مقاله در واقع ما به این مسئله می پردازیم که اگر از همسرم متنفر باشم، چه کاری باید انجام دهم؟ تنفر از همسر و خانواده او می تواند پیچیده باشد.

اگر از همسرم متنفر باشم، چه کاری باید انجام دهم؟

اگر از همسرم و خانواده او متنفر باشم چه کاری باید انجام دهم؟ | مرکز مشاوره همکده

هنگامی که مدت طولانی ازدواج کرده اید، طبیعی است که نسبت به یکدیگر کینه داشته باشید. زن از شوهر و شوهر از زن می تواند کینه داشته باشد. حتی اگر یک رابطه طولانی مدت سالم ایجاد کرده و آن را حفظ کرده باشید، احساسات صدمه دیده اتفاق می افتد. در سالم ترین ازدواج ها، مردم درگیر می شوند. شاید مدتی است که در مورد موضوعی بحث کرده اید و این موضوع مدام مطرح می شود. در این حالت شما فکر می کنید که دچار سو تفاهم شده اید، از ارزش شما کاسته می شود یا از شما صحبت ها و ایده ها شنیده نمی شود. این کینه زیاد می شود و متوجه می شوید که از همسرتان متنفر هستید. اگر متوجه شدید که این احساسات را دارید، مهم است که در مورد آن ها با شریک زندگی خود صحبت کنید.

وقتی شرکا از همسر خود متنفر هستند، اتفاق عمیق تری در این رابطه رخ می دهد. کلمه “نفرت” اصطلاحی قوی است که به خشم اشاره دارد. می توانید همسری دوست داشتنی داشته باشید و همچنان از او عصبانی باشید. یکی از دلایل کینه در ازدواج، مدیریت پول است. فرض کنید دیدگاه شما و همسرتان در مورد امور مالی متفاوت است که می تواند موجب کینه شود. شما در کار خود سخت کار می کنید و او نیز همین کار را می کند. اما، شاید از نظر مالی بهتر باشید. او پول کار خود را خرج می کند و شما از او کینه به دل دارید. در این راه ممکن است با همسرتان صحبت کرده و یا در ارتباط با شرایط درمانی بحث هایی را مطرح کنید.

ازدواج بی عشق، تنفر از همسر و خانواده

شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که در یک ازدواج بی عشق که همسرتان از شما رنجیده است نیستید و احساس مشابهی را دارید. ماه ها هزینه هایی انجام می شود که شما مسئولیت آن را دارید و او هیچ اقدامی در این زمینه انجام نمی دهد. شما می خواهید هزینه های کار ها را تقسیم کنید و متوجه می شوید که بار مالی رابطه را بر دوش می کشید. شاید در اتاق خواب کمبود صمیمیت وجود داشته باشد و شما به خاطر آن از همدیگر کینه داشته باشید. موقعیت های مختلف جنسی را امتحان می کنید، اما به نظر نمی رسد که موثر باشد. فقدان یک زندگی جنسی رضایت بخش می تواند مربوط به کینه ای باشد که نسبت به او دارید. اگر متوجه شدید که از همسرتان متنفر هستید، تنها نیستید.

بسیاری از مردم این احساسات را دارند. شما و همسرتان می توانید با یک درمانگر ازدواج و خانواده صحبت کرده و برای رفع کینه در ازدواج تان اقدام نمایید. این یک مرحله عملی است که می تواند به شما کمک کند تا این مسائل را حل کنید.

وقتی از خانواده همسرتان متنفر باشید، چه کار می کنید؟

اگر از همسرم و خانواده او متنفر باشم چه کاری باید انجام دهم؟ | مرکز مشاوره همکده

بسیاری از مردم در مورد همسرشان احساسات متناقضی دارند. اگر متوجه شدید که از خانواده همسرتان متنفر هستید، دلیل این امر این است که احساس می کنید سوتفاهم هایی ایجاد شده است. اگر آن ها با شما ارتباط درستی نداشته باشند، ممکن است باعث نا امیدی تان شود. بعضی از شوهرها احساس می کنند همسرشان آن ها را درک می کند اما خانواده او این را نمی دانند. اگر همسرتان طرف خانواده خود را می گیرد و به حرف های شما گوش نمی دهد، این مسئله می تواند باعث کینه ای میان شما شود.

این موضوعی است که می توانید در مشاوره ازدواج در مورد آن بحث کنید. مشاوره زوج درمانی با ارائه مهارت ها و تکنیک هایی می تواند به شما کمک کند تا این نگرانی ها را حل کنید و بفهمید که چرا دارای تنفر از همسر و خانواده هستید.

زن باید با شوهرش چگونه رفتار کند؟

زن باید با شوهر همان گونه رفتار کند که می خواهد با او رفتار شود. ازدواج سعادتمندانه به این معنی است که به شریک زندگی خود اهمیت می دهید. هرکدام از شما می توانید ایده های سرگرم کننده و عاشقانه قرار ملاقات پیدا کنید تا بتوانید با هم اوقات خوبی را سپری کنید. شما می خواهید سلامتی زندگی ازدواج شما مدت زیادی دوام داشته باشد. برای گذراندن وقت با هم راه های عاشقانه پیدا کنید. لازم نیست که روز ولنتاین باشد تا احساس شما در مورد شوهر خود را نشان دهد.

دریابید که او چگونه عشق را دریافت می کند و آن را به او از طریق آن هدیه دهید. شاید او دوست دارد که با شما وقت بگذراند. یا این که زبان عشق او خدمات است و دوست دارد به او در کار های مختلف کمک کنید. بعضی از افراد دوست دارند با اعمالشان عشق نشان داده شود. غذای مورد علاقه او را تهیه کنید، یا او را برای صرف شام در یکی از رستوران هایی که دوست دارد بیرون ببرید. به او بگویید که او را دوست دارید و از او قدردانی می کنید. نکته مهم این جاست که هر روز به او نوعی دوست داشتن خود را نشان دهید.

یک زن در ازدواج به چه چیز هایی نیاز دارد؟

هر زنی متفاوت است و در ازدواج به چیزهای منحصر به فردی احتیاج خواهد داشت. مهمترین چیزی که او نیاز دارد این است که احساس کند دوستش دارند. اگر در مورد او مطمئن نیستید می توانید از او سوال بپرسید. می توانید از او بپرسید که چگونه می توانم به شما نشان دهم که دوستتان دارد. این یک سوال مستقیم است که به او نشان می دهد شما به وی اهمیت می دهید. همچنین می توانید بپرسید ، “به چه چیزی احتیاج دارید و چگونه می توانم آن را به شما بدهم؟” باید به شکلی کاملاً متفاوت از او قدردانی کرده و او را دوست بدارید. باید یک مکالمه صریح داشته باشید تا بدانید همسرتان از ازدواج چه نیاز دارد.

چرا شوهر، همسرش را نادیده می گیرد؟

اگر از همسرم و خانواده او متنفر باشم چه کاری باید انجام دهم؟ | مرکز مشاوره همکده

در ازدواج ها مواردی پیش می آید که افراد به فضا احتیاج دارند. ممکن است این مسئله باشد که شرکا اختلاف داشته اند و اگر یک شوهر همسر خود را نادیده بگیرد، یک نفر ناامید می شود. ممکن است بلافاصله به متن یا تماسهای او پاسخ ندهد. دلیل دیگری که شوهر می تواند همسرش را نادیده بگیرد این است که زن بی رحم است. شاید او او را صدا می کند، یا داد می زند و او نمی خواهد درگیر شود. از طرفی برخی از شوهران، از عمد همسر خود را نادیده می گیرند. این اشکالی ندارد و آن را سنگ تراشی می نامند.

اگر شوهر شما نشسته است و شما را نادیده می گیرد در حالی که شما از او سوال می پرسید، یا سعی می کنید با او گفتگویی انجام دهید، و مشخص است که او شما را می شنود اما اهمیت نمی دهد، این توهین آمیز است. با حواس پرتی متفاوت است. این یک نوع سواستفاده عمدی است. شما لازم نیست که آن را بپذیرید. این موضوعی است که می توانید در درمان با مشاور در ارتباط با جزییات آن بحث کنید. در غیر این صورت منجر به تنفر از همسر و خانواده او می شود.

چگونه در رابطه به بانوی خود احترام می گذارید؟

اگر از همسرم و خانواده او متنفر باشم چه کاری باید انجام دهم؟ | مرکز مشاوره همکده

روش های ساده ای برای احترام به زن در یک رابطه وجود دارد. چه در یک مشارکت از راه دور باشید و چه در کنار هم زندگی کنید ، این همان مفهوم است. به او گوش فرا دهید و بگذارید احساس اعتبار کند. احساسات همسرتان را بشنوید، آن چه را مشاهده می کنید به او بگویید و به او بگویید که احساساتش معتبر و واقعی است.

احترام یک خیابان دو طرفه است. اگر می خواهید او به شما احترام بگذارد ، پس نشان دادن احترام او بسیار مهم است. اگر ناراحت است اجازه دهید حال او بهبودی یابد. وقتی او به آغوش احتیاج داشت ، او را در آغوش بگیرید. به مرزهای او احترام بگذارید و به او نشان دهید آنچه نیاز دارد مهم است. اگر شما و همسرتان در احترام متقابل یا نگرانی های زن و شوهر مشکل دارید، همیشه می توانید با یک درمانگر مشورت کنید.

سخن آخر

دراین مقاله از وب سایت مشاوره و روان شناسی همکده، ما در ارتباط با این سوال بحث کردیم که اگر از همسرم و خانواده او متنفر باشم چه کاری باید انجام دهم؟ می خواستیم بدانیم تنفر از همسر و خانواده او چه شرایطی دارد؟ در این رابطه ما جزئیات بسیاری را برای شما بیان کردیم و علل مختلف این موضوع را بررسی نمودیم. با این حال توصیه ما مراجعه به مرکز مشاوره همکده به عنوان اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره در ایران می باشد.

منابع
betterhelp.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا