برای فرار از استرس، مراقبه ذهن آگاهی را امتحان کنید.

کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی تکنیکی اثبات شده برای کمک به افراد در بهبود اضطراب مزمن است. برخی از افراد 30 دقیقه مراقبه را ترجیح می دهند در حالی که دیگران با یک تمرین مدیتیشن پنج دقیقه ای راحت هستند. به نیاز های شما بستگی دارد. مراقبه ذهن آگاهانه هدایت نوعی روایت از ذهن آگاهی است که در آن افراد به شخصی گوش می دهند که وی را از طریق یک تمرین زمینی آرام راهنمایی می کند. تمرین مدیتیشن به شما در رفع تمرکز، اضطراب، افسردگی و بسیاری از نگرانی های دیگر در مورد سلامت روان کمک می کند. برای فرار از استرس، مراقبه ذهن آگاهی را امتحان کنید.

در این ضبط ها، شما یک دستورالعمل گام به گام در مورد چگونگی رفع نگرانی های خود می شنوید. مراقبه های تلفنی بصورت مشاوره ای به شما کمک بسیاری می کنند. می توانید در مورد اینکه کدام یک از تمرینات با کیفیت هستند راهنمایی بخواهید. در این زمینه می توانید به مرکز مشاوره همکده مراجعه کنید. مرکز مشاوره همکده اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره در ایران می باشد. این مرکز ارائه دهنده خدمات حضوری و مشاوره تلفنی روان شناسی می باشد.

مراقبه ذهن آگاهی می تواند به شما در کنترل اضطراب کمک کند.

برای فرار از استرس، مراقبه ذهن آگاهی را امتحان کنید.

افراد ممکن است در جایی که اظهارات مثبتی درباره خود می شنوند، مراقبه مهربانی را تمرین کنند. مراقبه با خود شفقتی می تواند به افراد در پرورش خود کمک کند. وقتی دستورالعمل های مراقبه را می شنوید، این راهی برای ادامه مسیر و زمین و ذهن شما است. مراقبه هدایت شده به افراد کمک می کند تا مهارتهای کنار آمدن را در زمانهای پراسترس یاد بگیرند. داشتن ابزاری برای کمک به خود در آرامش بسیار عالی است. این نوع تکنیک ها را می توانید از معلمان ذهن آگاهی، عقب نشینی های مدیتیشن، منابع آنلاین ذهن آگاهی و جستجوی اینترنتی بیاموزید.

شما ممکن است تمرین مدیتیشن را از تحقیقات آگاهی از ذهن آگاهی یاد بگیرید. پرسش شما می تواند شما را به سمت معلمین هوشیاری سوق دهد که ارزش مراقبه هدایت شده را می دانند. آنها می توانند مکانهایی را برای یافتن این تمرینات پیشنهاد دهند یا یک معلم آگاه در زمینه مدیتیشن را به شما پیشنهاد دهند. روش های زیادی برای یادگیری مراقبه های هدایت شده وجود دارد. هنگامی که این مهارت ها را تمرین کنید، ارزش آنها را بیشتر و بیشتر خواهید دید. هدف از مراقبه های هدایت شده این است که ذهن و بدن خود را آرام کنید. همه ما در زندگی لحظات پر استرسی داریم. در اینجا چند تکنیک برای کمک به شما در کنار آمدن با این زمان ها آورده شده است. برای فرار از استرس، مراقبه ذهن آگاهی را امتحان کنید.

چرا مراقبه های هدایت شده اهمیت دارند؟

وقتی مدیتیشن را تصور می کنید، ممکن است تصور کنید ساکت و با چشمان بسته نشسته باشید. افکار شما از ذهن شما خارج می شود. ممکن است به فکر کنترل نفس یا آرامش عضلات باشید. بسیاری از مردم معتقدند که مدیتیشن کاری است که شما باید خودتان انجام دهید، اما این درست نیست. مراقبه های هدایت شده فوق العاده مفید هستند. برخی از افراد به تنهایی در مدیتیشن مشکل دارند. این به این دلیل نیست که آنها این کار را اشتباه انجام داده اند یا به اندازه کافی تلاش نمی کنند. درک اینکه چگونه می توانید اضطراب خود را آرام کنید آسان نیست.

در بعضی از تمرینات یوگا، آنها افکار مسابقه ای را “ذهن میمون” می نامند. هنگامی که افکار شما در حال نابودی است، می توانید برای کمک به خود گام بردارید. هنگامی که مراقبه های هدایت شده را تمرین می کنید، در جاده آرامش یک راهنمای تور دارید. نیازی نیست تعجب کنید که بعد چه کاری باید انجام دهید. مراقبه هایی که توسط یک متخصص هدایت می شوند می توانند به شما کمک کنند بعداً خودتان مدیتیشن کنید. یکی از مزایای تمرین هدایت شده این است که یک معلم مراقبه دقیقاً آنچه را باید انجام دهید به شما نشان می دهد. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که دستورالعمل ها را دنبال کنید، و قبل از اینکه بدانید، ذهن آگاهی را تمرین می کنید. ساده است! در واقع بهتر است برای فرار از استرس، مراقبه ذهن آگاهی را امتحان کنید.

بدن خود را با مراقبه های هدایت شده آرام کنید!

برای فرار از استرس، مراقبه ذهن آگاهی را امتحان کنید.

وقتی فردی استرس را تجربه می کند، باید آن را درمان کند. مدیتیشن های هدایت شده می توانند به شما کمک کنند وقتی استرس دارید، بدن شما خسته می شود. ممکن است در گردن، کمر یا معده خود احساس درد کنید. هر فرد منطقه ای از بدن خود را دارد که به استرس می چسبد. کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای کاهش تنش بدن انجام دهید. ممکن است برای ماساژ بروید یا به یک متخصص طب سوزنی مراجعه کنید. اینها روشهایی است که فرد دیگری می تواند استرس شما را درمان کند. اما، مواردی وجود دارد که می توانید به تنهایی انجام دهید تا تنش را کاهش دهد.

آزاد کردن آن عضلات چالش برانگیز است، اما مدیتیشن اسکن بدن می تواند به شما کمک کند تا تمام عضلات خود را آزاد کنید و شل کنید. هنگامی که روزهای سختی را سپری می کنید می توانید مدیتیشن تنفس را امتحان کنید. این راهی برای آرام کردن بدن است. تنش در وجود فیزیکی شما می تواند دردناک باشد، اما هنگامی که یک تمرین هدایت شده را امتحان می کنید، به شما کمک می کند تا تک تک اعضای بدن خود را آزاد کنید. برای ایجاد آگاهی از بدن می توانید مدیتیشن پیاده روی را امتحان کنید، اما برخی از افراد ممکن است تحریک کننده باشد. آن افراد ترجیح می دهند بدن خود را شل کنند. مراقبه پیاده روی می تواند به نفع افرادی باشد که اضطراب را کنترل می کنند، مراقبه های سلامتی می توانند به تنش بدن کمک کنند.

مراقبه اضطراب

برای فرار از استرس، مراقبه ذهن آگاهی را امتحان کنید. اضطراب می تواند علائم زیادی ایجاد کند و یکی از آنها افزایش انرژی است. این نوع خوب نیست، اما احساس اضطراب ناراحت کننده تری است که در آن احساس آرامش می کنید. حتی پنج دقیقه مراقبه ذهن آگاهی می تواند کمک کند. چه در حال انجام مراقبه پیاده روی باشید و چه تمرین هوشیاری، چیزی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا اضطراب شما را آرام کند. احساس اضطراب ناراحت کننده است، اما هنگامی که مراقبه اضطرابی هدایت می کنید، هنگامی که از کار، روابط یا مشکلات دوستی رنج می برید می تواند به شما کمک کند. اگر قدم می زنید، می توانید در هنگام تمرین فعال ذهن آگاهی، هدفون بگذارید. این می تواند یک مراقبه 10 یا 15 دقیقه ای باشد. طولانی نیست که موثر باشد.

بعضی اوقات مراقبه های کوتاه مدت می توانند به اضطراب کمک کنند، به خصوص اگر از حمله وحشت آرام می شوید. گاهی اوقات یک دقیقه مراقبه به شما کمک می کند تا تنفس خود را کم کرده و احساس آرامش پیدا کنید. در طول یک مراقبه پیاده روی هدایت شده، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک پا را جلوی پای دیگر قرار داده و روی صدای راهنمای خود تمرکز کنید. حتی ممکن است پادکست های مدیتیشن را امتحان کنید. بسیاری از منابع آگاهی می توانند به شما کمک کنند وقتی احساس اضطراب می کنید آرام باشید.

چرا تمرین ذهن آگاهی برای سلامت روان بسیار مهم است؟

تمرین ذهن آگاهی به ما کمک می کند تا یاد داشته باشیم هم اکنون خود را در آغوش بگیریم. این وسوسه انگیز است که سعی کنید رفتار خود را تغییر دهید و بخواهید از آن لذت ببرید. عملکرد انسان اینگونه نیست. تمرین ذهن آگاهی به شما یادآوری می کند که می توانید با حوصله و وقت رفتار خود را اصلاح کنید. یکی از اصول زندگی آگاهانه این است که آنچه برای شما اتفاق می افتد را بپذیرید. تمرین ذهن آگاهی هرچه بیشتر این کار را انجام دهید راحت تر و راحت تر می شود. وقتی مدیتیشن هدایت شده ای پیدا می کنید که طنین انداز آن هستید، امتحان هر روز هیجان انگیزتر است.

برای این تمرینات هم نیازی به پرداخت پول نیست. می توانید به مراقبه های رایگان و هدایت شده بصورت آنلاین و یا در برنامه تلفن های هوشمند خود دسترسی داشته باشید. ممکن است یکی را در یوتیوب کشف کنید. اگر در یافتن مراقبه های هدایت شونده رایگان مشکل دارید، از یک متخصص بهداشت روان بپرسید. آنها می توانند برخی منابع از جمله کتاب های ذهن آگاهی را در اختیار شما قرار دهند. وقتی کتابی در این زمینه می خوانید، آنها احتمالاً مکان هایی را برای یافتن مراقبه های هدایت شده رایگان ذکر می کنند. پس باید برای فرار از استرس، مراقبه ذهن آگاهی را امتحان کنید.

ذهن آگاهی و واسطه های سلامتی هدایت شده

تحقیقات آگاهی از ذهن، تمام مزایای مختلف ذهن آگاهی را به ما نشان می دهد. یکی از این موارد یادگیری اتصال حرکت با سلامتی است. وقتی مقدمه ای برای ذهن آگاهی می خوانید، خواهید دید که روش های مختلفی وجود دارد که این تمرین می تواند برای زندگی شما مفید باشد. مراقبه های سلامتی به شما یادآوری می کنند که ذهن و بدن شما به هم متصل هستند. وقتی یک مراقبه هدایت شده را تمرین می کنید می توانید روش هایی برای پذیرفتن این مفهوم پیدا کنید. مراقبه های سلامتی می توانند به شخصی با مثبت بودن کمک کنند.

آنها می توانند وجود فیزیکی خود را در آغوش بگیرند و به بدن خود افتخار کنند. مراقبه های سلامتی و سلامتی همچنین می توانند تأیید کنند که شما در حال انجام اقداماتی برای بهبود وضعیت جسمی خود هستید. اگر مطمئن نیستید این نوع مدیتیشن برای شما است، یک معلم مراقبه می تواند به شما در مورد مراقبه سلامتی آموزش دهد. مراقبه ها، هدایت شده یا نه، می توانند رفاه عمومی فرد را بهبود ببخشند. وقتی صحبت از استرس می شود، کاهش سرعت ذهن و بدن می تواند چالش برانگیز باشد. در صورت عدم درمان، استرس می تواند مسائل بهداشتی قابل توجهی ایجاد کند.

منابع
betterhelp.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا