شروع رابطه و 11 ویژگی خوب برای داشتن رابطه جدید

کیفیت شروع رابطه شما با شخص دیگری تا حد زیادی به ویژگی های شخصیتی و نحوه تعامل این ویژگی ها با یکدیگر بستگی دارد. اگر شخصی هست که خصوصیات نامطلوبی دارد یا شخصیتی کاملاً متفاوت از شخصیت شما دارد، احتمالاً در جاده اختلاف وجود دارد. این بدان معنی است که ایجاد یک رابطه بالقوه طولانی مدت با شناسایی این ویژگی ها در شریک زندگی خود مدتها قبل از اینکه وارد مرحله جدی در روابط خود شوید، شروع می شود. گفته شد، همه نمی دانند که در یک شریک جدی به دنبال چه چیزی هستند (و ممکن است برخی از پرچم های قرمز مهم را در این راه از دست بدهند).

آیا شما در شروع رابطه هستید؟  اگر چنین است، در اینجا 11 ویژگی خوب برای داشتن (ویژگی های خوب در یک زن و مرد!) به عنوان یک شریک زندگی جدید وجود دارد که باید آنها را در فرد دیگر و همچنین در خود جستجو کنید! برای این که بتوانید در رابطه خود اقدام کنید می توانید به مرکز مشاوره همکده مراجعه کنید. مرکز مشاوره همکده اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره در ایران می باشد. این مرکز ارائه دهنده خدمات حضوری و مشاوره تلفنی روان شناسی می باشد.

آیا شما در شروع رابطه با شریک زندگی خود در مورد احساسات و افکار خود صادق و باز هستید.؟

شروع رابطه و 11 ویژگی خوب برای داشتن رابطه جدید

اعتماد تنها در یک رابطه صادقانه و ارتباطی در دسترس است. اگر شما یا شریک زندگی خود به طور مداوم در مورد مواردی که بر روابط شما تأثیر می گذارد یا احساسات واقعی خود را از شریک زندگی خود دریغ می کنید، دروغ بگویید، نمی توانید آن بنیان محکم را که برای دوام روابط خود نیاز دارید، ایجاد کنید. وقتی صحبت از صداقت می شود، این یکی از ویژگی های خوب در یک مرد است که باید همیشه به دنبال آن باشید، و می توانید با مطابقت گفتارهای او با عمل خود و دیدن چگونگی صداقت، چه زن و چه مرد، صادق باشید.

آنها زندگی خود را هدایت می کنند با توجه به ارتباطات، می توانید این صداقت و صراحت را ببینید وقتی آنها با پاسخ های متفکرانه و معتبر به سوالات پاسخ می دهند. اگر به دنبال یک شریک طولانی مدت هستید، این ویژگی های خوبی برای داشتن است که نمی توانید از آنها مصالحه کنید.

آیا شما در شروع رابطه و شریک زندگی خود تلاش می کنید تا محبت خود را نشان دهید.؟

مراحل اولیه رابطه غالباً پرشور است. اما شما باید هنگام شروع دیدن یکدیگر به نحوه تعامل شما و شریک زندگی خود بسیار توجه کنید تا درباره نحوه تعامل در آینده بیشتر بدانید. به عنوان مثال، آیا شما یا شریک زندگی خود فقط محبت خود را در اتاق خواب ثابت می کنید؟ در این صورت، ممکن است نشان دهد که شما دو نفر فقط از نظر عاشقانه و جسمی به هم علاقه مند هستید. اگر در عوض رابطه ای دارید که در آن شما و همسرتان به چیزهای کوچک توجه می کنید و سعی می کنید علاقه خود را به طور روزمره به یکدیگر ثابت کنید، این نشانه خوبی است که عاشقانه واقعی است و ادامه دارد وارد مراحل بعدی رابطه خود شوید. اطمینان حاصل کنید که به دنبال شریکی هستید که همان عشقی را که به او می دهید جبران کند.

آیا هر دوی شما در شروع رابطه

 فعالانه در یک مکالمه گوش می دهید؟

همه حرفهای شما را می شنوند اما همه گوش نمی دهند. شنونده خوب می خواهد به منظور درک و ارائه راه حل هایی برای شرایطی که ممکن است پشت سر بگذارید، به سخنان شما توجه کند. آیا هنگام مکالمه احساس می کنید شریک زندگی شما با شما درگیر می شود؟ شریک زندگی شما مواردی را که در گذشته به آنها گفته اید مطرح می کند؟ آیا احساس می کنید گوش داده شده اید، و آیا تلاش می کنید آگاهانه همسرتان را نیز بشنوید؟ اگر شما و همسرتان واقعاً به صحبت های دیگران اهمیت دهید و طبق آنچه از آن مکالمات می آموزید عمل کنید، یک رابطه طولانی مدت می تواند یک احتمال باشد.

سازش در هر دو طرف به زندگی شما اجازه می دهد تا یکپارچه باشید.

شروع رابطه و 11 ویژگی خوب برای داشتن رابطه جدید

برخی از شرکا فقط با انجام کارهایی که می خواهند و یا ادغام سایر موارد مهم در زندگی خود سعی در کنترل رابطه دارند. وقتی این اتفاق می افتد، ممکن است طرف مقابل احساس کند که اهمیتی ندارند یا شریک زندگیاش به زندگی فردی آنها اهمیتی نمی دهد. یک شریک خوب می فهمد که یک رابطه بر اساس دادن و گرفتن بنا شده است، که آنها را ملزم به سازش می کند تا آنها در زندگی شما دخیل باشند و کارهایی را انجام دهند که شما می خواهید انجام دهید. اگر شریک زندگی از شما بپرسد که می خواهید کجا بروید و چه کاری می خواهید انجام دهید اما در بعضی مواقع حرف اول را می زند، شما می توانید یک رابطه متعادل را در جایی که همسرتان به شما اهمیت می دهد، رهبری کنید.

آزادی برای هر دو شریک وجود دارد.

اگرچه شما باید به صورت زوجین کارهایی را انجام دهید، اما همچنان باید هویت خود را حفظ کنید و کارهای خود را به تنهایی انجام دهید. وقتی زمان زیادی را با هم می گذرانید یا اگر یک شریک چسبیده دارید که نیاز دارد همیشه در کنار آنها باشید، رابطه می تواند خفقان آور باشد تا لذت بخش. شریک زندگی شما باید بتواند زندگی خود را ادامه دهد و در برنامه خود کار کند و شما نیز باید همین انتظار را برای خود داشته باشید. هرکسی که رفتار ناامن یا چسبندگی از خود نشان دهد قرار نیست یک شریک عالی برای شما بسازد.

هر دو شریک با سطح بلوغ بالا و قابلیت اطمینان

هیچ کس نمی خواهد با کسی رابطه برقرار کند که از عهده زندگی یا احساساتش برنیاید. به عنوان مثال، اگر شما با کسی بیش از حد تنبل هستید که نمی تواند خانه خود را تمیز کند، که از کار خود پرش می کند زیرا احساس اینکه نمی خواهد برود، یا کسی که رفتار می کند زیرا احساس می کند راهی خاص دارد، قرار است یک مسیر سنگی پیش رو داشته باشید . شریک زندگی شما (و همچنین خود شما) باید تمام تلاش خود را انجام دهند تا اطمینان حاصل کنند که آنها از تمام جنبه های زندگی خود مراقبت می کنند و تمام تلاش خود را می کنند تا از کیفیت احساسی آنها و تأثیر آن بر آنها آگاه شوند. هیچ نشانه ای از عدم بلوغ هرگز اجازه ایجاد رابطه ای عالی را نخواهد داد.

می توانید در برابر یکدیگر آسیب پذیر باشید.

شریک زندگی شما سنگ شما است و شما باید بتوانید همه چیز را با آنها به اشتراک بگذارید. از خوب به بد، آنها اولین شخصی هستند که می توانید برای حمایت از هر کاری به آن اعتماد کنید. اگرچه ممکن است هنگام شروع رابطه با شریک زندگی خود به برخی از موضوعات دشوارتر فرو نروید، اما در نهایت باید به جایی برسید که شما و شریک زندگی خود از به اشتراک گذاشتن موارد احساس راحتی کنید. اگر شما یا همسرتان از ورود به احساسات یکدیگر خودداری کنید، حفظ یک رابطه صادقانه ممکن است دشوار باشد زیرا ممکن است در سرما با همسرتان احساس خستگی کنید.

شما از نیازها و رفتارهای یکدیگر و همچنین از خود آگاه هستید.

آگاهی کیفیت مهمی است که باید در هر رابطه ای داشته باشید. شریک زندگی شما باید دقیقاً بداند که شما از آنها به دنبال چه چیزی هستید و آنها باید به نحوه تعامل شما با آنها پاسخ خوبی دهند. با این وجود، آگاهی نباید در یکدیگر متوقف شود. همچنین باید از رفتارها و نیازهای خود آگاه باشید. شرکایی که از خود مراقبت نمی کنند یا نمی فهمند چه کسانی هستند، می توانند به راحتی در رابطه شما گم یا ناخوشایند شوند. در پویایی روابط شما باید به اندازه مساوی از خودآگاهی و آگاهی شریک زندگی خود وجود داشته باشد. اگر نیازها یا رفتارها در هر دو طرف نادیده گرفته شود، همه چیز می تواند به سرعت حل شود.

اعتماد به نفس و عزت نفس بالا در هر دو طرف وجود دارد.

همانطور که در بالا گفته شد، یک شریک چسبنده هرگز یک شریک خوب را ایجاد نمی کند. این به دو دلیل اتفاق می افتد. در مرحله اول، فردی که چسبیده است می خواهد زمان زیادی را با هم بگذراند، که می تواند رابطه را خسته کند و باعث شود شما احساس کنید به جای فضای بیشتری با شریک زندگی خود به فضای بیشتری نیاز دارید.

ثانیا، کسی که اعتماد به نفس ندارد و از اعتماد به نفس پایینی برخوردار است، اغلب دارای مشکلات اعتماد خواهد بود، زیرا ممکن است باور نکنند که شریک زندگی او در کنار او خواهد ماند، به همین دلیل است که اغلب اوقات سعی می کنند مورد مهم دیگر خود را از نزدیک حفظ کنند. هم شما و هم همسرتان باید نسبت به خود اطمینان داشته باشید. اگر مشکلات عزت نفس دارید، ممکن است بخواهید با یک متخصص تماس بگیرید که می تواند به شما در ارزیابی دلایل و چگونگی بهبود درک خود کمک کند.

شما همیشه در روابط خود سرگرم می شوید.

شروع رابطه و 11 ویژگی خوب برای داشتن رابطه جدید

بسیاری از خصوصیات موجود در این لیست جدی هستند، اما لازم نیست رابطه شما چنین باشد. در حالی که شما به شریکی نیاز دارید که در زندگی خود جدی باشد و از امور تجاری مراقبت کند، همچنین باید انتظار داشته باشید که شریکی داشته باشید که شوخ طبع باشد و طریقه سرگرمی را بلد باشد. آنها باید ماجراجو، خروجی و خودجوش باشند. شما شریکی می خواهید که بتواند با شما کارهایی انجام دهد که شما را از زندگی راضی و سرخوش نگه دارد. مگر اینکه شخصی باشید که علاقه ای به انجام کاری نداشته باشید، به دنبال شریک زندگی با این ویژگی ها خواهید بود.

هر دوی شما دیدگاه مثبتی دارید.

داشتن فردی با نگاه مثبت به زندگی به شما در داشتن کیفیت زندگی بهتر نیز کمک می کند. این نوع افراد می توانند هر موقعیتی را به یک درس تبدیل کنند و خوبی های آن را پیدا کنند. بودن در کنار این نوع افراد باعث مثبت شدن آنها می شود و باعث می شود از زندگی احساس قدردانی کنید. چرا این مهم است؟ اگر با کسی با نگرش منفی قرار می گذارید، شروع به دیدن چیزها از منظر منفی تر می کنید و در هر آنچه را که تجربه می کنید احساس خستگی و افسردگی می کنید. اطمینان حاصل کنید که شریک زندگی شما فرد مثبتی است. در غیر این صورت، باید با عواقب منفی دیدگاه آنها در زندگی کنار بیایید.

منابع
regain.us

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا