راه کار هایی در خیانت مردان

راه کار هایی در خیانت مردان در ادامه بررسی شدند.

صداقت کامل داشته باشید.

برای درمان خیانت، صداقت و شفافیت باید در زندگی وجود داشته باشد مخصوصا زنان باید با مردان آنقدر با صداقت صحبت کنند و از احساس های درونی خود با آنها حرف بزنند که مرد، زن را دوست خود بداند و نزد او هیچگونه رنجشی حس نکند. وقتی شما همرد زندگی خود را به رسمیت بشناسید او هم اینکار را برای شما انجام می دهد. هیچگونه سری نباید در این بین وجود داشته باشد. شفافیت و صداقت بسیار در زندگی با ارزش است و زندگی شما با داشتن یک حس عمیق به یکدیگر دو طرفه و عاشقانه می کند. مردان اگر در خانه شاید حمایت شوند کمتر به سراغ خیانت کردن بروند.

یکی از سخت ترین چالش های همسر شما در حال حاضر بازسازی اعتماد است نه تنها در شما بلکه در ذهن خود نیز باید این بازسازی را انجام دهد.. تلاش های خود را دوباره برای بدست آوردن اعتمادش بکنید. به اعتماد به نفس خود تضعیف نکنید. اگر اعتماد به نفس بالایی داشته باشید حتما می توانید بهتر عمل کنید. شفافیت کامل پایه ای برای صمیمیت واقعی است. برای شناساندن  و شناختن  خود نباید به با فرد مقابلتان به مبارزه بپردازید. فقط صادق باشید و در  انجام کارهایتان کاملا خود را مسئول بدانید.

تعهد رادیکالی برای بازسازی اعتماد

عملکردهای مهم در مقابل خیانت مردان

آنچه که برای هر فرد متفاوت است، این است که به خیانت نباید اعتیاد پیدا بکنید. و باید از مشاوران متخصص و واجد شرایط و هم چنین گروههایی که باعث بهبودی رفتارهای فردی می شوند استفاده کنید. حداقل با یک نفر در تماس باشید که حرفهایتان را بشنود. به همسرتان احساس امنیت بدهید با بیان احساساتتان این کار را انجام دهید.

سایر تغییرات رادیکال که می توانید انتخاب کنید عبارتند از:

  • ترک یک شغل برای کاهش روابط با یک شریک زندگی
  • قرار دادن نرم افزار پاسخگویی در رایانه های خود
  • حذف حساب های ایمیل و / یا گرفتن یک جدید
  • حذف حساب های رسانه های اجتماعی
  • شروع چک کردن روزانه با همسر خود
  • حمایت از همسر خود برای درمان این بیماری
  • پیشنهاد دادن به همسر خود و افشای کامل با توجه به کارگروه های درمانی که ایجاد می شود(صحبت درمانی)

نترسید و روابط خود را با همسرتان درمان کنید. زندگی شما در این مرحله بهترین را برای شما می طلبد. زندگی دو طرفه خود را نجات دهید. شما به راحتی می توانید این کار را انجام دهید.

درمان رنجش بین همسران بعد از خیانت

عملکردهای مهم در مقابل خیانت مردان

اثرات خیانت باعث رنجش زیادی می شود. همانطور که پیشتر گفته شد، خیانت با آن کبودی های مادام العمر همراه است. کسانی که  به این کبودی ها گرفتار می شوند و آنها صدمه خواهند دید و برای اینکه دوباره زندگی خود را بدست آورند باید تلاش کنند. کمک به همسرش باعث بهبودی او می شود. خبر خوب این است که وقتی که او بهبود می یابد، این بهبودی در کمترین زمان ممکن ایجاد می شود. و این روش جدید پاسخ به تلاش های همسر شما برای ایجاد رابطه است. در این راه برنده شوید! از آنجا که این ارتباط بین یک  زوج سالم است. وقتی آسیب دیدیم، به یکدیگر کمک می کنیم.

خیانت زندگی را برای شما دردناک می کند. نیاز به اعتماد و بازسازی است. همسر شما در ابتدا به صداقت شما اعتماد ندارد. حقیقت این است که شما دارای راز هایی هستید و به شریک زندگیتان نیز دروغ گفته اید. برای اینکه او دوباره به شما اعتماد کند، باید ببیند این تغییرات پایدار است.

بازیابی کار سختی است. تعمیر آسیب ناشی از خیانت حتی سخت تر است. در روزهایی که این واقعیت باعث احساس دلسردی می شود، سعی کنید به خاطر بسپارید که برای هر دوی شما بدست آوردن رابطه یک پاداش خواهد بود. تمام ویژگی هایی که به بهبود همسرتان کمک می کنند برای بهبودی نیز لازم است. مهمترین هدف، سلامت روانی، عاطفی و معنوی است. شفای ارتباطی بخشی از آن است. پیامی که بارها و بارها از همسرتان خواهید شنید حفظ ارتباط است. در روابطی که حفظ می شوند و رشد می کنند، این است: “ابتدا زشت بود، اما ما سرانجام به عنوان یک تیم به هم پیوستیم، و همسرم به من کمک کرد تا بهبود یابم.” زندگی شما آنقدر ارزش دارد که بخواهید تلاش هایی را برای ماندن در یک رابطه انجام دهید.

به همسرتان توجه کنید.

برای درمان خیانت باید مهم ترین نیازهای عاطفی همسرتان را بشناسید و بر طرف کنید. تنها عاملی که باعث می شود، عشق در یک رابطه زن و شوهری همواره زنده بماند و طراوت و شادابی خود را حفظ کند، توجه دائمی زوجین به یکدیگر و به نیازهای عاطفی یکدیگر است.

نیازهای عاطفی ما در هر زمانی به یک شکلی خود را نشان می دهند این نیازها حتی باعث تغییر و تحول در زندگی ما می شوند. شما باید به همسرتان برای اینکه نیازهایش را برآورده کنید توجه لازم را داشته باشید. به او حس عشق و دوس داشتن را بدهید. برای او محیط های لذت بخش و شادی اور را فراهم کنید در کل به او توجه کنید. مردان همیشه نیاز به توجه دارند. آنها علاقمند هستند به کسانی که به انها در هر زمینه ای بخصوص احساسی توجه می کنند. توجه کردن یکی از بهترین راهکارهایی که می تواند به همسر شما کمک کند که او همیشه به سمت شما متمایل شود. زندگی برای شما بسیار عالی تر بنظر می آید وقتی بدانید که همسرتان چه چیزهایی دوست دارد و چه کارهایی او را خوشحال می کند.

بهترین وقتتان را با همسرتان بگذرانید.

عملکردهای مهم در مقابل خیانت مردان

برای درمان خیانت می توانید از گزینه زمان استفاده کنید.زمان مناسب را برای هر کاری انتخاب کنید. سعی کنید بیشترین زمان را با همسرتان بگذرانید. زمان در زندگی یک عامل بسیار مهم است که به شما کمک می کند صمیمیت را در بین شما ایجاد کند. زمان عاملی است که می تواند به بهترین وجه شما را همیشه در کنار هم قرار دهد.

می توانید برای راهکارهای بیشتر علاوه بر اینکه از نکات این مقاله استفاده کنید از مشاوران و روانشناسان متبحر نیز استفاده کرده تا به شما در درمان خیانت کمک کند. آنها برای درمان خیانت بهتر می توانند به شما کمک کنند. درمان خیانت باعث می شود زندگی شما رو به بهبودی برود و زندگی سالمی را حتی از لحاظ وجدانی تجربه کنید.

منابع
covenanteyes.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا