چگونه یک مرد عاشق کنیم؟ 

چگونه مرد عاشق کنیم، سوالی است که خیلی از زنان ممکن است از خودشان بپرسند. زنان عاشق چه مردانی می شوند؟ طبیعتاً ویژگی یک مرد عاشق و رفتار او برای هر زن متفاوت است. این یعنی که ممکن است مرد مورد علاقه یک زن با زن دیگر تفاوت های زیادی داشته باشد. به طور کلی در یک سری ویژگی های برای جذب مرد عاشق، زنان تفکر یکسانی دارند. به عنوان مثال راستگویی یکی از ویژگی‌های رفتاری است که همه زنان آن را دوست دارند. حتی هیچ شخصی چه زن چه مرد دوست ندارد حرف های دروغ از جانب شخص مقابل خودش بشنود. روابط عاشقانه نیاز به ویژگی های بسیار خوب در هر دو طرف داد. البته این بدان معنا نیست که هر دو شخص بی نقص باشند. مسئله مهم این است که آن ها ویژگی های مثبت یکدیگر را بیشتر ببینند، اعتماد به نفس خود را بالا ببرند تا بتوانند یکدیگر را جذب کنند. تمامی این موارد علاوه بر این که یک مرد عاشق را به سمت یک زن جذب می کند باعث تداوم رابطه نیز می شود. اما برای این که به سوال ” چگونه مرد عاشق کنیم” به صورت دقیق تر پاسخ بدهیم باید ویژگی های مثبت رفتاری زنان را بررسی کنیم. ما در این مقاله که در وبسایت همکده به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی و آنلاین است، موضوع چگونه مرد را عاشق خود کنیم مورد بررسی قرار می دهیم.

چگونه یک مرد را جذب خود کنیم؟

در این‌جا چند نکته و ترفند از متخصصان روابط بیبتن خواهد شد که می تواند به ما بگوید چگونه مرد عاشق کنیم یا چگونه یک مرد را جذب خود کنیم (How to attract men).

لبخند بزنید

تینا تسینا، دکترای روانشناسی روابط، نویسنده کتاب «چگونه شرکای شادی داشته باشیم»، توصیه می‌کند: «به مکان‌هایی بروید که شما را خوشحال می‌کنند، جایی که مخصوصا مردی که دوستش دارید آن جا هست». مردان متوجه زنی می شوند که در حال گذراندن اوقات خوش و لبخند زدن هستند.

یکی از راه هایی که چگونه مرد عاشق کنیم: منزوی و گوشه گیر نباشید

سعی کنید همیشه فعال باشید (خواه در یک مکالمه گروهی شرکت کنید یا در مکالمات دو نفره خود را کوشه گیر نشان ندهید). این گونه مردان متوجه می شوند که شما فعال هستید و سعی در مخفی کاری ندارید.

چگونه یک مرد را جذب خود کنیم

از او کمک بخواهید

مردان شدیداً دوست دارند در هر حالتی مفید باشند. اگر می خواهید بدانید که چگونه مرد را عاشق خود کنید باید سعی کنید از او کمک بخواهید. تسینا گفت: «به هر چیزی که می‌توانید از او بپرسید که باعث می‌شود فکر کند باهوش است فکر کنید.»

در مورد سرگرمی های خود صحبت کنید

امیلی هولمز هان، محقق روابط گفت: درباره کارهای کوچکی که انجام می دهید، مانند نگهداری گل در خانه، انجام یوگا، خواندن کتاب زمان خواب خود صحبت کنید. او گفت که آن‌ها ممکن است بی اهمیت به نظر برسند، اما هر نشانه ای از “سبک زندگی متمرکز و متعادل” دلگرم کننده است.

در چشمان او نگاه کنید

تقریبا همه محققان و روانشناسان روابط تماس چشمی کلاسیک و مستقیم را برای این که چگونه مرد عاشق کنیم توصیه می کنند. به طور کلی اما سعی کنید هیچ وقت به کسی زل نزنید. این کار ویژگی شخصیتی بدی را از شما در ذهن طرف مقابل جای می‌گذارد.

چگونه مرد را عاشق و وابسته کنیم؟ (How to make a man love and depend)

روابط به زمان و عشق شما نیاز دارند و همچنین باید با دقت آن‌ها را پرورش دهید. اگر به این فکر می کنید که چگونه او را برای همیشه عاشق خود کنید، در جای درستی هستید. یک دختر نمی تواند احساس یک پسر نسبت به خود را کنترل کند. اما می تواند توجه او را جلب کند و به او بفهماند که چقدر برایش مهم است.

در این بخش نکات جالب و موثری را برای شما آوردیم که باعث می شود بفهمیم چگونه مرد را عاشق و وابسته کنیم. این مطلب را بخوانید تا یاد بگیرید چگونه مرد عاشق کنیم و مطمئن شوید که برای همیشه ادامه خواهد داشت.

با اعتماد به نفس لباس بپوشید

چگونه یک مرد عاشق کنیم؟ - همکده

به نحوه پوشش خودتان افتخار کنید و مانند ملکه خود را در آغوش بگیرید. یک لباس تمیز و مرتب، شخصیت شما را به تصویر می کشد و نشان می دهد که به استایل خود اعتماد کامل دارید. شما می توانید لباسی بپوشید که از نظر خودتان جذابیت زیادی داشته باشد و طرف مقابل را تحت تأثیر قرار دهد. وقتی راحت و با اعتماد به نفس هستید، می توانید بدون تردید گفتگوی سالمی داشته باشید.

در قبال رفتار بد دیگران برای او موضع بگیرید

وقتی یک پسر در مرکز خنده قرار می گیرد، روحیه او را تضعیف می کند. این زمانی است که باید برای او موضع گیری کنید. سعی کنید در محفل های خصوصی یا عمومی متری کنید که او بداند برایش ارزش قائل هستید و از او حمایت می کنید.

با داشتن بوی عالی میفهمید که چگونه مرد را عاشق خود کنید

بهترین عطر را که با شخصیت شما مطابقت دارد و با استایل شما مطابقت دارد، امتحان کنید. این تضمین می کند که هر زمان که از کنار او عبور می کنید، بوی شما در ذهن او باقی می ماند. او می تواند جذب رایحه دلپذیر شما شود و هر زمان که در اطراف هستید متوجه می شود.

به سرگرمی ها و علایق او علاقه مند شوید

هرکسی سرگرمی ها و علایق خاصی دارد که دوست دارد به آن‌ها بپردازد و از آن‌ها خوشبختی را دریافت کند. در مورد علایق او بدانید و به او اجازه دهید نحوه دستیابی به آن‌ها را به اشتراک بگذارد.

چگونه با مرد عاشق رفتار کنیم؟

به برخی از مردان باید شفاهی گفته شود که شریک زندگی آن‌ها عاشقشان هستند. در حالی که برخی دیگر ترجیح می دهند از طریق اقدامات متفکرانه اطمینان حاصل کنند. به مردی که دوستش دارید برای حفظ یک رابطه سالم مهم است. اما این ایده ها را در نظر بگیرید تا نشان دهید که به او نیز اهمیت می دهید. برخورد با مرد عاشق باید به گونه ای باشد که جذب بیشتر نسبت به شما توسط وی انجام شود.

توجه بی دریغ خود را به او معطوف کنید.

مایک داو، روان‌درمانگر ازدواج، می‌گوید: «وقتی مغز مرد شما را در در حال کارهای مختلف خود در طول شام می‌بیند، این را به عنوان «من مهم نیستم» تفسیر می‌کند. او توضیح می‌دهد، به این دلیل است که مغز مردان برای انجام یک کار در یک زمان و در عین حال محدود کردن سایر محرک‌ها تکامل یافته است. اگر برخی مواقع زنان رفتاری نشان دهند که توجه آن‌ها نسبت به مرد کاهش پیدا کند طبیعتاً آن مرد احساسی را نشان نمی دهد. بنابراین هنگام صحبت، تماس چشمی برقرار کنید و وقفه‌ها را محدود کنید.

لباسی را بپوشید که او دوست دارد

چگونه یک مرد عاشق کنیم؟ - همکده

مهم نیست چقدر با هم هستید، لباس مورد علاقه مرد شما این پیام را می دهد که هنوز هم می خواهید برای او خوب به نظر برسید. دکتر داو می گوید: «مغز مردان برای پاسخگویی به نشانه های بصری بیشتر از مغز زنان برنامه ریزی شده است. مطالعه‌ای که توسط محققان دانشگاه روچستر در نیویورک انجام شد، نشان داد که زنان با پوشش لباس قرمز زن برای مردان دارای جذابیت بیشتری هستند.

غذای مورد علاقه اش را برای او درست کنید

دکتر داو می گوید: «بهترین راه رسیدن به قلب یک مرد ممکن است از طریق پخت بهترین غذای او باشد. دانستن اینکه دوست دارد چه بخورد بدون اینکه از او بپرسید نشان می‌دهد که چقدر او را می‌شناسید. شاید شما آن‌قدر آشپز خوبی هستید که شوهرتان همه چیزهایی را که درست می کنید دوست دارد. طبق تحقیقات Alan Hirsch، Ph.D.  رایحه شیرین بیشتر از سایر عطرها مردان را تحریک می کند.

مراقب خودتان باشید

کاهش سطح استرس، مصرف درست غذا، ورزش، ترک سیگار و حتی نوازش کردن خود ممکن است برای شما به نظر برسد. اما آن‌ها همچنین راه هایی برای نشان دادن دوست داشتن او هستند. دکتر داو می‌گوید: «این نشان می‌دهد که من می‌خواهم یک زندگی طولانی و فوق‌العاده با شما داشته باشم، و هر کاری که لازم باشد انجام خواهم داد تا از تجربه غم و اندوه از دست دادن کسی جلوگیری کنم».

چگونه با پسر عاشق رفتار کنیم؟

برای این که بدانیم چگونه مرد عاشق کنیم باید او را تشویق کنیم تا برای خودش وقت بگذارد. در حالی که ممکن است از درخواست وقت شخصی دریغ نکنید. اما شوهرتان ممکن است در بیان آن‌چه نیاز دارد مشکل داشته باشد. گاهی به او پیشنهاد دهید که یک روز را با دوستانش بگذراند یا بازی های ویدیویی انجام دهد.

گاهی اوقات یک مرد قدردانی را که شایسته آن هستند دریافت نمی کنند. اما در این‌جا چند روش وجود دارد که می توانید با شریک خود کمی بهتر رفتار کنید.

مشغولیت خود را کاهش دهید (Reduce your busyness)

شریک خوب شما احتمالاً می خواهد وقت خود را با شما بگذراند – اما شما آنقدر مشغول هستید که نمی توانید این کار را انجام دهید. جهان در حال ازدیام است. به این معنی که شما احتمالاً بیش از حد مشغول پاسخ به هر تماس یا پیام متنی برای موضوعات مختلف کاری هستید.

به صورت عملی عشق خودتان را نشان دهید

یکی از بهترین راه‌ها برای فهم این که چگونه مرد عاشق کنیم این است که به صورت عملی به او ثابت کنیم. این احتمال وجود دارد که شریک زندگی شما حتی یک بار، چنین کاری را برای شما انجام داده باشد.

بی احترامی به حریم خصوصی آن‌ها را متوقف کنید

چگونه یک مرد عاشق کنیم؟ - همکده

گذراندن وقت با هم برای موفقیت هر رابطه ای کلیدی است. شما سرگرمی های خود و اوقات فراغت خود را به اشتراک می گذارید. حتی زمانی را برای آشنایی با دوستان، خانواده و همکاران خود در خارج از رابطه پیدا می کنید. با این حال، یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای شروع بهتر رفتار با شریک زندگی خود انجام دهید این است که به حریم خصوصی او احترام بگذارید.

چگونه یک مرد فروردینی را عاشق کنیم؟

مردان کلا جذب زنان قدرتمند می شوند زنی با عزت نفس بالا و دارای حس قدرت در خود. در واقع آن چنان تفاوتی وجود ندارد که مرد متولد چه ماهی باشد، بیشتر ویژگی‌های رفتاری زن است که مرد را عاشق می کند. ما در طول مقاله گفتیم که چه ویژگی های زنان باعث می شود ما به پاسخ چگونه مرد عاشق کنیم برسیم. به طور کلی مردان متولد فروردین یک برونگرایی و قدرت طلبی خاصی درون خود دارند. از این رو شما می توانید کمی با شناخت یک سری ویژگی ها از سوی آن ها ارتباط خود را بیشتر کنید.

چگونه یک مرد اردیبهشت ماهی را عاشق کنیم؟

همانطور که گفتیم اولویت برای یک مرد عاشق یا عاشق کردن یک مرد این است که زن چه ویژگی شخصیتی از خود نشان دهد. طبیعتاً اگر یک زن از لحاظ استایل، رفتار، اعتماد به نفس و موارد دیگر برتری داشته باشد در جذب یک مرد موفق تر است. معمولاً متانت، آرامش و احساسی بودن از ویژگی های مرد اردیبهشتی است. آن ها علاقه دارند برای همسر خود فضای امنی را ایجاد کنند.

سخن آخر

پاسخ به این که چگونه مرد عاشق کنیم کمی پیچیده است. هر مردی ویژگی های رفتاری خاص خودش را دارد. از آن سمت زنان نیز همین گونه هستند. از این رو ما در این مقاله ویژگی های را بیان کردیم که اگر در یک زن وجود داشته باشد احتمال جذب یک مرد ایده‌آل به سمت او بیشتر است.

منابع
وبسایت womansdayوبسایت lifehack

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا