چگونه مردان می توانند رابطه جنسی خود را بهبود ببخشند؟

چگونه مردان می توانند رابطه جنسی خود را بهبود ببخشند؟ بسیاری از مردان علاقه مند به افزایش میل و رضایت شریک زندگی خود در طول رابطه جنسی هستند. با این حال، تمرکز بر عملکرد جنسی می تواند باعث ایجاد اضطراب شود. مجموعه ای از تغییرات شیوه زندگی ساده می تواند به شما کمک کند تا زندگی جنسی خود را بهبود ببخشید.

  • کاهش اضطراب
  • افزایش استقامت
  • بهبود اختلال نعوظ
  • ارتقاء روابط با شرکای جنسی

این تغییرات باعث می شود که رابطه جنسی بیشتر لذت بخش و رضایت بخش باشد. حفظ نعوظ یک عامل کلیدی برای از بین بردن اضطراب است و به خاطر اینکه مسئله مهمی است در مردان معمولا باعث نگرانی آنها می شود.

1. چگونه مردان می توانند رابطه جنسی خود را بهبود ببخشند؟ تمرکز بر رابطه جنسی و عشقبازی

چگونه مردان می توانند رابطه جنسی خود را بهبود ببخشند؟

در رختخواب مرد و زن باید دست همدیگر را بگیرند. ما گفتیم که تغییرات شیوه زندگی  به سادگی می تواند به بهبود اختلال نعوظ و کاهش اضطراب کمک کند. بعضی از مردان بر این باورند که دخول مهمترین، بخش تعریف جنسی است. با این حال، بسیاری از افرادی که دچار اختلال نعوظ می شوند، ممکن است توسط دوستان و همکارانشان تشویق شوند تا یاد بگیرند چکار کنند. در واقع، اختلال نعوظ حتی می تواند انگیزه ای برای استراتژی های جدیدی باشد که شریک زندگی به دنبال بهتر کردن رابطه خود باشد. عشقبازی می تواند شامل دست زدن، بوسیدن، و رابطه جنسی دهانی باشد، عشقبازی تجربه لذت جنسی را برای هر دو طرف ایجاد می کند.

عشقبازی ممکن است برای زنان بسیار مهم باشد. با تحقیقات انجام شده در یک مطالعه در سال 2017 نشان داد که تعداد بسیار کمی از زنان؛ حدود 18 درصد، تنها به ارگاسم از رابطه جنسی تجربه می کنند. بر اساس یافته های مشابه، 36.6 درصد از زنان می گویند که تحریک کلیتوریس برای انجام ارگاسم در طول مقاربت ضروری است. چگونه مردان می توانند رابطه جنسی خود را بهبود ببخشند؟

2. از روش توقف استفاده کنید.

مردان که می خواهند در طول مقاربت طولانی تر بمانند می توانند از روش توقف استفاده کنند. برای استفاده از این تکنیک، هر زمان که تخمک گذاری قریب الوقوع باشد، فعالیت جنسی قطع شود. نفس عمیق بکشید و دوباره به آرامی شروع کنید، سپس توقف کنید تا تا زمانی که به حالت مطلوب برسید، انزال به تاخیر بیاندازید. این روش می تواند به بدن کمک کند تا از انزال زود هنگام جلوگیری شود و حتی در طول فعالیت های شدید جنسی، احساس راحتی بیشتری را با انزال نداشته باشد.

3. چیزی جدید را امتحان کنید.

چگونه مردان می توانند رابطه جنسی خود را بهبود ببخشند؟

لذت جنسی در محیطی از شور و هیجان رشد می کند. اگر فردی مدت زمان طولانی با یک شریک زندگی  اش زندگی  کند، رابطه جنسی می تواند برای او به یک عادت همیشگی تبدیل شده و شاید دیگر ان احساس هیجان اولیه را نداشته باشد و جذابیت دو طرف برای همدیگر کاهش یافته باشد. اما شما می توانید مکان ها و موقعیت های جدیدی را امتحان کنید. ممکن است به شما کمک کند که یک فعالیت یا موقعیت جنسی جدید یا سعی در داشتن رابطه جنسی در یک مکان دیگر داشته باشید.

همچنین، صحبت کردن در مورد فانتزی های جنسی می تواند رابطه جنسی را هیجان انگیز تر کند. علاوه بر این، می تواند به شما در انجام کاری جدید با شریکتان خارج از اتاق خواب به شما کمک کند. کارهایی از قبیل: پخت و پز با هم، قایقرانی یا پیاده روی، رفتن به یک موزه، دیدن یک گروه جدید، این امر می تواند به مردم کمک کند تا ارتباط بیشتری برقرار کنند و هیجان فعالیت های جدید را به اتاق خواب  خود منتقل کنند.

4. چگونه مردان می توانند رابطه جنسی خود را بهبود ببخشند؟ مدیریت اضطراب و استرس

اضطراب و استرس می تواند باعث بروز ناتوانی در میل جنسی شود. این احساسات همچنین می توانند مردم را از صمیمیت جنسی منحرف کنند. اگر مرد احساس اضطراب داشته باشد د رمورد انجام و نحوه نزدیکی جنسی این احساس باعث می شود هیجان او را پایین آورده و در طول رابطه درگیری های ذهنی زیادی برای مرد ایجاد می کند و کیفیت رابطه جنسی او را پایین می آورد.

استراتژی های مدیریت اضطراب و استرس عبارتند از:

تمرکز بیشتر بر احساسات جسمانی نسبت به عملکرد جنسی، تمرین، خواب بیشتر، تلاش برای بهبود روابط، مدیتیشن، زمان بیشتری را برای آنچه به عنوان سرگرمی مورد علاقه تان است صرف کنید، درمان، مصرف داروهای روانپزشکی، تلاش برای انجام یک ورزش جدید.

5. چگونه مردان می توانند رابطه جنسی خود را بهبود ببخشند؟ ترک سیگار

سیگار کشیدن، سیگار می تواند منجر به فشار خون بالا و سایر مشکلات مربوط به قلب شود که سبب بروز مشکلات نعوظ می شود. سیگار کشیدن به طور مستقل با اختلال نعوظ مرتبط است. با توجه به تجزیه و تحلیل 2015 از 13 مطالعه در مورد سیگار کشیدن و عملکرد جنسی نشان داد که ترک سیگار اغلب عملکرد جنسی را بهبود می بخشد و اختلال نعوظ را کاهش می دهد.

6. ارتباطات باز

صحبت آزادانه می تواند به طور چشمگیری تجربیات جنسی را بهبود بخشد.

اگر مسائل مربوط به جنس تنش یا نگرانی  برای شما ایجاد کرده است، بهتر است با شریک زندگیتان در این باره صحبت کنید. کار کردن با هم و رسیدن به یک راه حل می تواند به یک مرد کمک کند تا کمتر به سمت نگرانی و گناه برود و حتی در این باره صحبت کردن میزان خیانت مردان را نیز کاهش می دهد.  پس صحبت کردن درباره میل جنسی با شریک زندگی خود باعث می شود ترس از اختلال در عملکرد جنسی را کاهش دهد.

7.چگونه مردان می توانند رابطه جنسی خود را بهبود ببخشند؟  مسائل مربوط به رابطه آدرس

مسائل خارج از اتاق خواب می تواند منجر به اختلال درعملکرد جنسی شود. به عنوان مثال، یک مرد که احساس می کند که شریک زندگیش از او  انتقاد بیش از حد می کند ، این احساس می تواند در طول رابطه جنسی اضطراب ایجاد کند و منجر به تجربیات با رضایت بخشی کمتر شود. ارتباطی که بر احساسات متمرکز است و نه سرزنش، می تواند به شرکا کمک کند تا به چالش های ارتباطی بپردازد. برخی از افراد نیز از درمان جنسی استفاده می کنند.

8. تمرکز

چگونه مردان می توانند رابطه جنسی خود را بهبود ببخشند؟

ذهنیت تمرین آگاهی بیشتر در لحظه فعلی است. این فرم محبوب مدیتیشن برای مبتدیان است و ممکن است عملکرد جنسی را بهبود بخشد. تحقیقات منتشر شده در سال 2017 نشان می دهد که درمان مبتنی بر ذهنیت می تواند نگرش منفی نسبت به رابطه جنسی را بهبود بخشد، روابط جنسی را بهبود بخشد و به مردم کمک کند تا در فعالیت جنسی بیشتر حضور داشته باشند. مدیتیشن و مراقبه نیز می تواند به مدیریت استرس ناشی از فعالیت جنسی کمک کند. این امر به طور غیرمستقیم بر اختلال در عملکرد جنسی تاثیر می گذارد و توانایی انسان تمرکز در لحظه انجام عمل جنسی را بهبود می بخشد.

منابع
medicalnewstoday.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا