چگونه می توان هزینه تربیت فرزند را کاهش داد

تربیت فرزندان یک اصل مهم در دنیای امروزی است. خانواده ها در جوامع مدرن امروزی باید نیاز های فرزندان خود را برآورده کنند. تربیت فرزندان کار سختی است. گاهی اوقات برای تربیت فرزندان نیاز به استفاده از مشاور هست. مشاوران تربیتی برا کودکان می توانند بسیار موثر باشند. شما چه بخواهید چه نخواهید کودکان امروزی نیاز های بسیار زیادی از کودکان در سالیان گذشته دارند.

طبیعتاً شما در سن کودکی خود نیازهای کمتری نسبت به کودکان امروزی داشتید. در دنیای روان شناسی تعاریف متفاوتی وجود دارد. برخی از این تعاریف را ممکن است بشناسید و برخی هم برای شما تازگی دارند. هر چیز مهمی در زندگی هزینه دارد. هزینه تربیت فرزند احتمالا زیاد است.

در ادامه می خواهیم ببینیم که چگونه می توان هزینه تربیت فرزند را کاهش داد. فرزندان و موفقیت در زندگی موضوع امروز ما نیز هست. این رفتار ممکن است در هر فردی به وجود بیاید. این که بگوییم فرد چه نوع رفتاری را در چه لحظه ای انجام خواهد داد غیر قابل پیش بینی و درست نیست. نحوه مدیریت رفتار ها باید زیر نظر روان شناس و مشاور باشد. وقتی یک مشاور با شخص مورد نظر صحبت می کند رفتار های او را تشخیص می دهد.

تشخیص رفتار باعث می شود که مشاور بداند چه کاری انجام دهد تا فرد بتواند رفتار خود را مدیریت کند. در ادامه این مقاله که در وبسایت همکده به عنوان اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره تلفنی  روان شناسی در ایران و ارائه دهنده خدمات مشاوره و روان شناسی نوشته شده است می خواهیم در ارتباط با چگونه می توان هزینه تربیت فرزند را کاهش داد صحبت کنیم.

تحقیقات درباره هزینه تربیت فرزندان در دنیای امروزی

چگونه می توان هزینه تربیت فرزند را کاهش داد

در سال 2017، وزارت کشاورزی جهانی تجزیه و تحلیل خود را در مورد هزینه های تربیت فرزند در ایالات متحده منتشر کرد.  بر اساس ارقام آن ها هزینه تربیت فرزندان می تواند تا 233،610 دلار باشد تا یک خانواده با والدین با درآمد متوسط ​​تا سن 17.1 سالگی فرزند خود را بزرگ کند. جالب است که هزینه های یک خانواده با هر فرزند دیگر کاهش می یابد. چیزی که از آن به عنوان “ارزان تر از دوجین” یاد می شود. در واقع USDA بیان می کند که برای خانواده های دارای یک فرزند، هزینه ها به طور متوسط ​​27 درصد بیشتر از هزینه های یک خانواده با دو فرزند است.

نکته ای در ارتباط با این زمینه

USDA این برآوردها را بر اساس نظرسنجی هزینه مصرف کننده توسط اداره آمار کار ارائه می دهد. جایی که تصویری از یک مصرف کننده متوسط ​​آمریکایی را نشان می دهد، پایه گذاری می کند. سه هزینه اصلی اسامی USDA، به ترتیب نزولی، عبارتند از: مسکن (29٪ از هزینه کل)، غذا (18٪)، و مراقبت از کودکان یا آموزش K-12 (16٪). هزینه کردن تقریباً یک چهارم میلیون دلار برای پرورش یک فرزند یک رقم سنگین است. اما والدین غالباً پاسخ می دهند که بچه دار شدن بسیار خوب است. با این حال، تربیت فرزند لزوماً مجبور به خرج و مخارج زیاد نبست.

تربیت منطقی فرزندان

شما می توانید فرزندان خود را به گونه ای تربیت کنید که برای خانواده شما بهترین احساس را داشته باشد.  و همچنان در هزینه خود صرفه جویی کنید. کاهش هزینه های تربیت کودک ترکیبی از برنامه ریزی و انضباط طولانی مدت است. در این جا چند نکته وجود دارد که به شما در شروع کار کمک می کند.

مسکن

وقتی صحبت از مسکن می شود، اغلب باید به تحصیل نیز فکر کنید.  زیرا محل خرید خانه تعیین می کند که بچه های شما در کجا به مدرسه بروند. در نتیجه، والدین اغلب برای خرید یا اجاره خانه در مناطق دارای مدارس با کیفیت بالا حق بیمه می پردازند. اگر قصد دارید کودک خود را به مدرسه معتبر بفرستید یا فرزند خود را به یک مدرسه خصوصی بفرستید، ممکن است محل زندگی شما اهمیت زیادی داشته باشد.

هزینه های خرید خانه و مدرسه برای هزینه های تربیت فرزند

چگونه می توان هزینه تربیت فرزند را کاهش داد

وقتی برای خانه خرید می کنید، ارزش مقایسه اعداد را دارید. این کار باعث می شود تا بدانید هزینه های مدرسه خصوصی در مقایسه با هزینه اضافی خرید خانه در منطقه مدرسه با قیمت بالاتر چقدر است. اگر بیش از یک فرزند دارید، مدارس دولتی ارزان تر می شوند. اما خانواده های تک فرزند می توانند با آموزش خصوصی در هزینه خود صرفه جویی کنند.

البته، پرداخت این حق بیمه قبل از رسیدن فرزند اول شما به سن مدرسه منطقی نیست. اگر چه تمایل به مهاجرت به خانه بزرگتر و اقامت طولانی مدت می تواند هنگام تولد اولین فرزند شما قوی باشد. اما هر چه بیشتر منتظر بمانید، هزینه تربیت فرزند خود را بیشتر کاهش می دهید.

انتخاب محل زندگی شما فقط در نظر گرفتن منطقه مدرسه نیست.

همچنین، انتخاب محل زندگی شما فقط در نظر گرفتن منطقه مدرسه نیست. در حقیقت، تربیت کودک در مناطق روستایی 27 درصد ارزان تر از مناطق شهری در شمال شرقی است. بیشتر به دلیل هزینه کمتر مسکن و مراقبت از کودکان.

گفته می شود، حرکت به محل زندگی کمتر دارای عواقب بسیار بیشتری از خرج و مخارج است. هنگامی که مزایای دیگری وجود دارد- همانند نزدیک بودن به خانواده یا فرصتی برای شیوه زندگی متفاوت – والدین ممکن است تصمیم به مهاجرت بگیرند. اگر والدین در خانه کار می کنند، عدم داشتن مکان خاص برای کار این گزینه را حتی بیشتر قابل اجرا می کند.

مراقبت از کودک و هزینه های تربیت فرزند

مراقبت از کودک می تواند هزینه زیادی برای والدین، ​​به ویژه والدین جدید داشته باشد. خوشبختانه، با رشد کودکان، این روند کاهش می یابد و حتی ممکن است با رسیدن به سن مدرسه به طور کامل از بین برود. با این حال، در آن سال های اولیه، کاهش هزینه های تربیت فرزند به معنای کاهش هزینه های کلی مربوط به کودک شما است. هر خانواده ای متفاوت است و نیازهای متفاوتی دارد. اما در این جا چند راه ممکن برای کاهش هزینه های مراقبت از فرزند خانواده شما آمده است.

والدین خانه دار بودن هزینه های را کاهش می دهد

چگونه می توان هزینه تربیت فرزند را کاهش داد

اگر شغل یکی از والدین نسبتاً معمولی تر است، ممکن است ترک کار کند و در خانه با بچه ها بماند. این گزینه می تواند هزینه های مراقبت از کودک را از بین ببرد، به ویژه پس از تولد فرزند دوم. ممکن است لازم باشد اقدامات دیگری را برای کاهش هزینه انجام دهید. مانند جابجایی یا کاهش هزینه های کلی خود، تا این گزینه به واقعیت تبدیل شود. همچنین مهم است که به خاطر داشته باشید برای کودک خود پس انداز هایی کنار بگذارید. این باعث می شود تا زمانی که دیگر نیازی به مراقبت از کودک نداشته باشید، دچار مشکل نشود.

کار در خانه و کاهش هزینه های تربیت فرزند

کار در خانه لزوماً تمام هزینه های مراقبت از کودک را از بین نمی برد. اما معمولاً می تواند آن ها را کاهش دهد. کار پاره وقت در خانه می تواند راه خوبی برای والدین برای به روز نگه داشتن رزومه باشد. این می تواند ورود مجدد به نیروی کار را هموارتر کند. کار در خانه همچنین می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه های دیگر کمک کند. به عنوان مثال، شما رفت و آمد ندارید، یا مجبور نیستید لباس کار بخرید.

از پدربزرگ و مادربزرگ یا سایر بستگان برای کمک استفاده کنید

اگر خوش شانس هستید که پدربزرگ و مادربزرگ یا اقوام دیگر در این نزدیکی شما هستند، ممکن است منطقی باشد که آن ها علاقه مند به ارائه مراقبت از کودک هستند. در حالی که این رویکرد لزوماً مراقبت رایگان از کودکان نیست، معمولاً ارزان تر از مهد کودک است. بعلاوه، یافتن مراقبت های پاره وقت از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است. داشتن کمک مادربزرگ یا پدربزرگ می تواند کمک کننده باشد.  اگر می خواهید ساعات کار خود را به نیمه وقت کاهش دهید، راه حل های زیادی موجود است.

غذا

بر خلاف مراقبت از کودک، هزینه تغذیه کودک شما تنها با رشد او افزایش می یابد. USDA تخمین می زند که هزینه یک خانواده بیش از 200 دلار در ماه برای تغذیه یک نوجوان است.  و حتی اگر هزینه های غذا دومین هزینه برای خانواده ها باشد، هنوز هم می توان در هزینه های غذا صرفه جویی کرد.

نکته

چگونه می توان هزینه تربیت فرزند را کاهش داد

بهترین راه برای صرفه جویی در هزینه غذا این است که کمتر از غذای بیرون استفاده کنید. هزینه غذاهای از پیش پخته، غذاهای بیرون و رستوران ها بسیار بیشتر از هزینه غذای تازه است. به عنوان مثال، یک مطالعه نشان داد که پخت و پز مکرر وعده های غذایی در خانه به اطمینان از تغذیه سالم و مغذی خانواده ها کمک می کند.

در حقیقت، محققان دریافتند که پخت و پز خانگی هزینه سرانه غذا را تقریباً مبلغ مناسبی را در ماه کاهش می دهد. آشپزی در خانه همچنین به کاهش هزینه های خارج از خانه تا  چند هزار تومن در ماه کمک می کند.

با این حال، هدف آشپزی در خانه را می توان به سادگی برای خانواده های شلوغ بیان کرد. زیرا یکی از مواردی که امروزه والدین اغلب بیش از پول ندارند، زمان است. بعلاوه، آمدن از محل کار و شروع به آشپزی می تواند دلهره آور باشد، اما اینجاست که نظم و انضباط شخصی مطرح می شود.

https://www.verywellfamily.com/how-to-reduce-the-cost-of-raising-a-child-4147427

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا