چند تاییدیه برای عشق به خود جهت افزایش اعتماد به نفس

افزایش اعتماد به نفس برای همه افراد در هر سنی مهم است. عشق و علاقه به خود می تواند باعث این حس اعتماد به نفس بشود. ارتباطات فقط از شخص یه شخص دیگری نیست. گاهی اوقات شما حتی می تواند با ارتباطات درست عجیب ترین کار ها را انجام دهید. برای مثال امروزه ارتباطات در زمینه کار مهم است. طبیعتاً اگر شما فردی با استعداد در زمینه ارتباطات باشید به راحتی استخدام می شوید. یک نکته مهم در فرآیند ارتباطات زبان بدن هست.

در مقاله های قبل گفتیم که زبان بدن چیست و چه ویژگی هایی دارد. در ادامه می خواهیم ببینیم که چند تاییدیه برای عشق به خود جهت افزایش اعتماد به نفس چگونه است؟ زبان بدن یک گزینه بسیار مهم برای ارتباطات مختلف است. یکی از راه هایی که از طریق آن افراد می توانند احساسات و سخنان خود را بگویند همین زبان بدن است. مهم ترین نکته در این باره این است که چگونه افراد بتوانند از زبان بدن خود استفاده کنند.

زبان بدن و افزایش اعتماد به نفس

زبان بدن اشاره به هر نوع سیگنالی غیرشفاهی دارد که ما برای برقراری ارتباط با افراد دیگر از آن ها استفاده می کنیم. بر اساس یافته های محققان، این سیگنال های غیرشفاهی می توانند بخش بزرگی از ارتباطات روزانه ی ما را بسازند. در ادامه این مقاله که در وبسایت همکده به عنوان اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره تلفنی  روان شناسی در ایران و ارائه دهنده خدمات مشاوره و روان شناسی نوشته شده است می خواهیم در ارتباط با چند تاییدیه برای عشق به خود جهت افزایش اعتماد به نفس، صحبت کنیم.

زبان بدن مطمئن می تواند نگرش مردم را نسبت به شما تغییر دهد

فرآیند زبان بدن مطمئن می تواند نگرش مردم را نسبت به شما تغییر دهد و به موفقیت شما در زندگی کمک کند. زبان بدن مطمئن چیست و چگونه با زبان بدن که اعتماد به نفس ندارد مقایسه می شود؟ تسلط بر این نوع زبان می تواند به شما کمک کند دیگران را بهتر بخوانید و بر تصویر خود که ارائه می دهید کنترل بیشتری داشته باشید.

زبان بدن چیست؟

زبان بدن یکی دیگر از وسایل ارتباطی است. می توانید از طریق موارد زیر با دیگران ارتباط غیرکلامی برقرار کنید.

  • حرکات بدن
  • حالت ها
  • حرکات دست
  • تن صدا
  • حجم صدا
  • حالات چهره
  • عبارات خرد

ممکن است آگاهانه استفاده از نوع خاصی از زبان بدن را انتخاب کنید، یا ممکن است این کار را حتی بدون آگاهی از آن انجام دهید.

ارزش نشان دادن افزایش اعتماد به نفس در زبان بدن

از اولین دوران ماقبل تاریخ تا به امروز، اعتماد به نفس همیشه مزایای زیادی داشته است. انسان های اولیه قدرت را به دست آوردند و بقای خود را از طریق اعتماد به دیگران در قبیله خود تضمین کردند. امروزه کسانی که اعتماد به نفس نشان می دهند، بیشتر مستعد این هستند که در مصاحبه های شغلی خوب عمل کنند و موقعیت های موردنظر خود را در شرکت خود تأمین کنند. وقتی اعتماد به نفس خود را نشان می دهید، به دیگران انگیزه می دهید که به شما اعتماد کنند. زبان بدن شما با اعتماد به نفس شما را به یک پیشرو تبدیل می کند که مردم به احتمال زیاد آن را دنبال کرده و تحسین می کنند.

آیا همیشه نشان دادن عدم افزایش اعتماد به نفس خوب است؟

ممکن است مواقعی وجود داشته باشد که عدم اعتماد به نفس را نشان دهیم، اما مهم است که قبل از بیان زبان بدن خود مطمئن باشید که در یکی از آن موقعیت ها قرار دارید. به عنوان مثال، اگر نیاز دارید چیزی را از شخص دیگری بیاموزید، نشان دادن اعتماد به نفس بیش از حد ممکن است باعث شود که شخص صحبت کننده با شما آن طور که می خواهید توضیح ندهد. زمان دیگری برای جلوگیری از نشان دادن اعتماد به نفس زیاد زمانی است که می خواهید با شخص دیگری همدلی کنید. شما نمی توانید با اطمینان بدانید که آن ها در حال گذراندن چه چیزی هستند. حتی اگر می توانید، نقطه همدلی این است که خودتان را جای دیگران بگذارید.

لبخند زدن در زبان بدن برای افزایش اعتماد به نفس

اگر فقط می توانید یک چیز را در زبان بدن خود تغییر دهید، روی لبخند خود کار کنید. وقتی به کسی لبخند می زنید، او تمایل دارد شما را واضح تر به یاد آورد. آن ها نسبت به آن چه شما باید بگویید احساس بازتری می کنند. شما همچنین قابل اعتمادتر به نظر می رسید و مردم شما را بیشتر نزدیک می دانند. علاوه بر این، وقتی به کسی لبخند می زنید، او تقریباً همیشه لبخند می زند، بنابراین شما یک مبادله مثبت در هر دو طرف ایجاد می کنید.

چند تاییدیه برای عشق به خود جهت افزایش اعتماد به نفس

همه گاهی اوقات اعتماد به نفس پایینی را تجربه می کنند، و احتمالاً خودگویی منفی در این امر نقش دارد. راه هایی برای جلوگیری از این از دست دادن اعتماد به نفس وجود دارد و اگر قبلاً اتفاق افتاده باشد، راه هایی برای رفع آن وجود دارد. با تاکید بر عشق به خود، فرآیند مثبتی را که برای افزایش اعتماد به نفس خود نیاز دارید، پیدا خواهید کرد. تاکید بر عشق به خود می تواند اعتماد به نفس شما را افزایش دهد و به شما کمک کند احساس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید. زمانی شادتر خواهید بود که اعتماد به نفس داشته باشید و بتوانید به چیزهای بیشتری دست پیدا کنید. همانطور که آن‌ها را تکرار می کنید، جملات تاکیدی ذهن شما را قوی تر می کند و به شما کمک می کند اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.

نکته ای در ارتباط با این زمینه

پس از مدتی تکرار منظم این جملات تاکیدی، اعتماد به نفس برای شما طبیعی خواهد شد. هر بار که عبارات را بیان می کنید، مغز شما کمی بیشتر آن را باور می کند. در نهایت، شما همیشه احساس افزایش اعتماد به نفس خواهید داشت، و این به دلیل تأییدهای عشق به خود خواهد بود. اجازه ندهید یک روز کم اعتمادی برای شما مشکل ایجاد کند یا شما را عقب نگه دارد. در عوض، روز را با این جملات تاکیدی برای افزایش اعتماد به نفس به عشق خود تغییر دهید. قبل از این که متوجه شوید احساس بهتری خواهید داشت و عزت نفس شما بالاتر می رود زیرا جملات تاکیدی واقعاً کار می کنند.

چگونه عشق به خود می تواند افزایش اعتماد به نفس را ایجاد کند؟

جملات تاکیدی برای عشق به خود اگر بتوانید خود را دوست داشته باشید، مطمئن خواهید بود. این ساده به نظر می رسد، اما این فقط به این دلیل است که عشق به خود واقعاً تمام چیزی است که برای افزایش اعتماد به نفس لازم است. با عشق به خود، متفاوت زندگی خواهید کرد. در مواقع لزوم خود را در اولویت قرار می دهید و کاری را که می دانید برای شما بهترین است انجام خواهید داد. بعلاوه، از صحبت در مواقع ضروری، چه برای خود یا اطرافیانتان، نمی ترسید. با آن فواید عشق به خود، روشن می شود که چرا دوست داشتن خود می تواند افزایش اعتماد به نفس را ایجاد کند. این به شما شهامت انجام کاری را می دهد که دیگران انجام نمی دهند و جسارت انجام آن‌چه را که درست است.

نکته

رسیدن به این سطح از اعتماد به نفس ممکن است غیرممکن به نظر برسد، اما اینطور نیست. شما می توانید آن را محقق کنید و آن را به بخشی منظم از زندگی خود تبدیل کنید.

چند تائید برای عشق به خود جهت افزایش اعتماد به نفس

جملات تاکیدی برای عشق به خود که در زیر مورد بحث قرار می گیرد به شما کمک می کند تا به سرعت اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.

من زیبا هستم و ظاهرم را دوست دارم.

برای زیبایی لازم نیست مثل بقیه افراد به نظر برسید. اگر مثل بقیه به نظر می رسید، زیبایی خود را از دست می دادید. چیزهایی که شما را متفاوت می کنند چیزهایی هستند که شما را کامل می کنند. همه قسمت های خود را در آغوش بگیرید، حتی چیزهایی که در مورد آن‌ها ناامن هستید. یاد بگیرید که ظاهرتان را دوست داشته باشید و به یاد داشته باشید که زیبا هستید. هر زمان که شروع به فراموشی کردید، این تأیید را برای عشق به خود تکرار کنید.

من اعتماد به نفس دارم و می توانم این کار را انجام دهم.

مهم نیست که شما در حال تلاش برای انجام چه کاری هستید. اگر اعتماد به نفس داشته باشید، می توانید هر کاری انجام دهید. این تأیید به افزایش اعتماد به نفس کمک می کند زیرا به ذهن خود می گویید که اعتماد به نفس دارید. مغز شما آن را باور خواهد کرد و ناگهان احساس اعتماد به نفس بیشتری خواهید کرد. هر زمان که از خود مطمئن نیستید، از این تأیید استفاده کنید. اگر در مورد انجام کاری جدید عصبی هستید، این تاکید به شما یادآوری می کند که می توانید آن را انجام دهید.

خودم را کاملا قبول دارم.

شما دقیقا همان فردی هستید که قرار بود باشید. آنچه هستید را بپذیرید و تمام بخش های خود را در آغوش بگیرید. اگر بتوانید خودتان را بپذیرید، اعتماد به نفس به طور طبیعی به وجود می آید.

افزایش اعتماد به نفس باعث می شود من به این که خودم باشم ادامه خواهم داد زیرا شخصی که هستم کامل است.

شخصی که هستید را برای هیچکس تغییر ندهید. هر فردی دارای ویژگی های متفاوت است و قرار است اینطور باشد. به خود و تفاوت هایی که به دنیا می آورید عشق بورزید. اگر کسی به شما احساس می کند که باید تغییر کنید، باید رابطه خود را با او زیر سوال ببرید. شما همانطور که هستید کامل هستید و هرگز نباید احساس نیاز به تغییر کنید.

من شایسته محبت هستم و انتظار دارم که خودم و دیگران با من چنین رفتار کنند.

ارزش خود را بدانید و همیشه به یاد داشته باشید که شایسته رفتار محبت آمیز هستید. این برای عشق به خود و همچنین عشق اطرافیان شما صدق می کند. شما باید حد و مرزها را تعیین کنید، و این با گفتن به خودتان شروع می شود که ارزش آن را دارید.

من ارزشمندم.

اگر زمانی احساس کردید که به آن تعلق ندارید، این تاکید را تا زمانی که آن را باور نکنید تکرار کنید. شما برای اطرافیانتان دارایی هستید و همه خوش شانس هستند که شما انجام هستید. اگر تصادفاً یکی از اطرافیان شما صادقانه شما را نمی‌خواهد، پس او کسی است که به شما تعلق ندارد. هرگز تصور نکنید که شما رانده شدید زیرا هرجا که می روید ارزشمند هستید. این را به خاطر بسپارید و هیچ مشکلی با افزایش اعتماد به نفس نخواهید داشت.

من خوشحالم و اجازه نمی دهم کسی مرا پایین بیاورد.

مراقبت از خود به این معناست که به خود اجازه دهید شاد باشید. شما بر احساسات خود مسلط هستید، بنابراین اگر شاد بودن را انتخاب می کنید، می توانید آن را محقق کنید. دانستن اینکه لایق خوشبختی هستید به شما کمک می کند اعتماد به نفس داشته باشید.

منابع
وبسایت powerofpositivity

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا