عادات مخفی زوج های خوشبخت

زوج های خوشبخت عادات مختلفی دارند. آن ها با استفاده از یک سری ویژگی های رفتاری نسبت به دیگران رابطه بهتری می سازند. البته که هر رابطه ای نیاز به صبر و زمان دارد تا بهترین نتیجه را بدهد. وجود عشق در یک رابطه اهمیت بسیار زیادی دارد. امروز می خواهیم ویژگی ها زوج های وابسته را برای شما بگوییم. در مقاله امروز ما می خواهیم در ارتباط با عادات مخفی زوج های خوشبخت، صحبت کنیم. روابط در همه افراد نقش های مختلفی دارند. برخی افراد ازدواج و روابط را ساده می پندارند و برخی هم روابط خود را سخت می گیرند. این که هر فردی در روابط خودش چه نوع طرز فکری دارد می تواند در زندگی او هم تاثیر داشته باشد.

روابط افراد و ویژگی های زوج همیشه عاشق

روابط بین افراد دارای نکات و قوانین مختلفی است. هر فرد که بتواند این قوانین را به درستی انجام دهد می تواند در آینده روابط خود پیشرفت داشته باشد. جذابیت عاشقانه در افراد مختلف به صورت های مختلفی اتفاق می افتد. در ادامه می خواهیم ببینیم که این راه برای هر فردی که دارای وابستگی است چه تعریفی دارد و چه تاثیراتی می تواند بگذارد. در ادامه این مقاله که در وبسایت همکده به عنوان اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره تلفنی  روان شناسی در ایران و ارائه دهنده خدمات مشاوره و روان شناسی نوشته شده است می خواهیم در ارتباط با عادات مخفی زوج های خوشبخت، صحبت کنیم.

نشانه های زوج های خوشبخت چگونه است؟

چرا برخی از روابط فقط چند ماه طول می کشد در حالی که برخی دیگر سال ها یا حتی دهه ها طول می کشد؟ رفتار شما به عنوان یک زوج همیشه عاشق برای مدت طولانی ارتباط زیادی با شخصیت شما دارد. اما در واقع به نحوه رفتار شما با یکدیگر بستگی دارد. چگونه برخی از مردم آن را برای ابدیت می سازند در حالی که برخی دیگر حتی قبل از اینکه آن را ترک کنند به سختی شروع می کنند؟

در واقع، در بین هنرمندان بسیار رایج است که مردم بارها شریک  زندگی خود را عوض کنند. زیرا برنامه‌های طاقت‌فرسا و ثروت تأثیر خود را می‌گذارد. یکی از زوج های قدیمی هالیوود جری استیلر و آنا مرا بودند. به گفته Just Riches، در زمان مرگ او در سال 2015، این زوج بیش از 61 سال با هم بودند. آن‌ها در فیلم‌های کمدی بازی کردند و سال‌ها زندگی خود را در کانون توجه قرار دادند.

نکته ای در ارتباط با این زمینه

نکته دیگر که به نفع آن‌ها این بود که این زوج هرگز به پول اهمیت نمی دادند. آن‌ها بر سر مادیات با هم دعوا نمی کردند و اگر به این معنی بود که می توانستند برای همیشه عاشق بمانند، تمام ثروت را کنار می گذاشتند. در همین مقاله به جیمز گارنر و لوئیس کلارک و ازدواج بیش از 59 سال آن‌ها اشاره می شود. تنها چیزی که برای گارنر و کلارک لازم بود یک قرار ملاقات بود تا بدانند که رابطه آن‌ها با هم چه قدر قوی است. اگر زوج های خوشبخت بتوانند با تمام عوامل استرس‌زای کسب‌وکار نمایشی این مدت را طولانی کنند، راحت‌تر می‌توانند رشد کنند.

چند نشانه زوج های خوشبخت

شاید فردی که با او هستید برای شما مناسب باشد، یا شاید فرد دیگری در آن‌جا وجود داشته باشد که با او همخوانی بهتری داشته باشد. ایجاد یک فرآیند زوج همیشه عاشق بیشتر از هر چیز مربوط به انتخاب و تعهد است. در این‌جا چند نشانه وجود دارد که نشان می دهد رابطه شما برای همیشه است.

گذراندن زمان با هم برای زوج همیشه عاشق مهم است

مهم نیست چقدر مشغول هستید یا محدودیت زمانی وجود دارد، شما زمانی را برای صبحت و وقت گذارنی خواهید یافت. حتی اگر به دلیل برنامه کاری ساعت 2 بامداد شام می خورید، شما هر کاری که ممکن است برای گذراندن وقت با آن‌ها انجام می دهید. زیرا آن‌ها در قلب و زندگی شما رتبه بالایی دارند. نمی توانید تصور کنید که با آن‌ها قرار ملاقات نگذارید یا زمانی خاص برای ارتباط در روز یا هفته نداشته باشید.

ایجاد مکالمات برای زوج های خوشبخت مناسب است

هنگام زندگی با شریک زندگی تان یک لحظه سکوت نیز وجود ندارد. زیرا از صحبت در مورد هر چیزی لذت می برید. می توانید ساعت ها بنشینید و به صدای آن‌ها گوش دهید. شما همه چیزهایی را که در زندگی کاری آن‌ها می گذرد می دانید، و آن‌ها همه چیز را در مورد شما می دانند، زیرا شما دو نفر هیچ رازی را حفظ نمی کنید.

آن‌ها اولین شخصی هستند که می خواهید در هنگام بروز مشکلات کنارتان باشد

گاهی دنیا بی رحم است و تو می خواهی فرار کنی و پنهان شوی. شریک زندگی شما اولین کسی است که می خواهید با مشکلات خود به سراغ او بروید، زیرا به آن‌ها اعتماد دارید. آن‌ها مهربان هستند و به نشانه حمایت دستان خود را دور شما حلقه می کنند.

شما به عنوان زوج های خوشبخت روزی چند بار به یکدیگر پیامک ارسال می کنید یا با یکدیگر تماس می گیرید

هر بار که در محل کار استراحت می کنید یا لحظاتی وقت آزاد دارید، با شریک زندگی خود صحبت می کنید. شما می خواهید مطمئن شوید که آن‌ها روز خوبی را سپری می کنند. حتی اگر از فاصله دور از هم جدا هستید، همچنان با هم در ارتباط هستید.

شما پشتیبان یکدیگر هستید

شما می دانید که هیچ کس در مورد رابطه ای که دارید بد صحبت نمی کند یا کاری انجام نمی دهد که شما را آزار دهد، حداقل زمانی که شریک زندگی شما در اطراف است. آن‌ها به عنوان زوج همیشه عاشق پشتیبانی از شما می کنند و شما با دانستن اینکه آن‌ها مراقب شما هستند احساس امنیت می کنید.

شما به یکدیگر اهمیت می دهید

شما نیازها و خواسته های آن‌ها را بالاتر از خواسته های خود قرار می دهید، زیرا به آن‌ها بسیار اهمیت می دهید.

عادات مخفی زوج های خوشبخت

زوج های خوشبخت که برای مدت طولانی در کنار هم می مانند، سخت تلاش می کنند تا رابطه شان دوام بیاورد. هیچ “شرایط جادویی” برای یک رابطه پایدار وجود ندارد. اما رازهایی وجود دارد که هر زوجی باید بداند. هر زوجی که با هم می مانند این رازها را پذیرفتند و با گذشت زمان آن‌ها را به عادت تبدیل کردند. کارشناسان روابط می توانند از آن حمایت کنند: این عادت ها هر رابطه ای را برای سال های آینده سالم و قوی نگه می دارد. در این‌جا چند عادت پنهانی زوج های خوشبخت بیان خواهد شد.

با هم وقت بگذرانید

بدیهی است که شما می خواهید با شریک زندگی خود وقت بگذرانید. با این حال، همیشه ممکن نیست. زوج‌هایی که با هم می‌مانند می‌دانند که همه تلاش آن ها برای برای وقت گذاشتن با هم است. حتی اگر فقط یک تماس تلفنی در هنگام ناهار یا یک ساعت در پایان روز باشد، دوست دارید آن را با هم را انجام دهید. زوج‌هایی که همیشه با هم هستند تلاش می‌کنند به حرف‌های یکدیگر گوش دهند و احساسات خود را به اشتراک بگذارند.

شبکه های اجتماعی را خاموش کنید

به همان اندازه که نشان دادن رابطه خود در اینترنت می تواند سرگرم کننده باشد، مهم است که بدانید چه زمانی کافی است. گاهی اوقات تلفن را کنار بگذارید، رایانه خود را از برق بکشید و زمان با کیفیتی را با شریک زندگی خود بگذرانید. نگهداری برخی چیزها در رابطه با خود، کلیدی برای شاد نگه داشتن یکدیگر که از نظر عاطفی سالم است.

روح های خوشبخت با جریانان زندگی پیش می روند

می دانید که روابط فراز و نشیب های خود را خواهند داشت. قرار نیست هر رابطه ای دقیقاً یکسان باشد. در هر یک از آن‌ها سختی های مختلفی را تجربه خواهید کرد. زوج هایی که در کنار هم شاد می مانند، اهمیت ادامه روند تغییر هر رابطه را درک می کنند.

به یکدیگر آموزش دهید

چیزهای زیادی وجود دارد که می توانیم از افراد اطرافمان یاد بگیریم. ما نباید روابط صمیمانه را متفاوت ببینیم. یکی از عاداتی است که زوج های خوشبخت باید یاد بگیرند آموزش به یکدیگر است. از اعتراف به کاستی های خود نترسید – و از اینکه به شریک زندگی خود اجازه دهید راه را به شما نشان دهد نترسید. روابط در مورد رشد در کنار هم است و گاهی اوقات باید با هم رشد کنیم تا موفق شویم.

با یکدیگر صحبت کنید

خوشبختی از این به دست نمی آید که مشکلات را قایم کنیم و امیدوار باشیم که از بین بروند. زوج های خوشبخت که با هم می مانند، یاد می گیرند که چگونه در مورد مسائل خود صحبت کنند. آن‌ها نمی گذارند همه چیز خراب شود. آن‌ها اختلافات را مطرح می کنند، در مورد آن‌ها صحبت می کنند و به یک مصالحه یا توافق می رسند.

زوج های خوشبخت به هم محبت نشان می دهند

رابطه جنسی خوب است، اما محبت نیز بخش مهمی از روابط است. گرفتن دست، در آغوش گرفتن و بوسه همگی جنبه های مهم محبت هستند. اما گاهی اوقات این صمیمیت نادیده گرفته می شود. یادآوری عشق خود به همسرتان یکی از مزایای حیاتی محبت منظم است.

صمیمی بمانید

البته صمیمیت (هم جسمی و هم احساسی) کلیدی برای یک رابطه طولانی مدت و شاد است. زوج هایی که صمیمیت را به طور منظم بخشی از رابطه خود نگه می دارند، احتمال بیشتری دارد که در کنار هم بمانند. طبق یک مطالعه تحقیقاتی، صمیمیت برای زوج های خوشبخت مهم است زیرا باعث تقویت ارتباط قوی‌تر بین دو نفر می‌شود.

قدردانی نشان دهید

وقتی روابط برای مدتی طول می کشد، می توانیم شریک خود را بدیهی فرض کنیم، حتی اگر قصد نداشته باشیم. در واقع، آیا می توانید آخرین باری را که از شریک زندگی خود به خاطر پخت شام یا شستن ظرف ها تشکر کردید، به یاد بیاورید؟ ایجاد قدردانی بسیار مهم است و زوج های خوشبخت باید این فرآیند را یاد بگیرند.

بخشش را یاد بگیرید

به گفته مارک گولستون، زوج های خوشبخت می‌دانند که اعتماد و بخشش به یکدیگر راهی برای آرامش در رابطه است. وقتی مشاجره پیش می‌آید، یا وقتی شریک زندگی‌تان ناخواسته کاری آزاردهنده انجام می‌دهد، مهم است که به او اعتماد کنید و آن‌ها را ببخشید. در مرحله بعد، با هم صحبت کنید که چگونه از آن نقطه به جلو حرکت کنید. زوج های خوشبخت به جای کینه توزی، بخشش را تمرین می کنند.

رسیدگی به یکدیگر

گولستون همچنین به زوج‌های شاد پیشنهاد می‌کند که در طول روز به یکدیگر رسیدگی کنند. گاهی اوقات، اتفاقاتی در طول روز رخ می دهد که می تواند روحیه ما را کاملاً مختل کند. زوج‌هایی که همدیگر را در اولویت خود قرار می دهند. آن ها به هم پیامک می‌دهند یا تماس می‌گیرند. پس خوشحال می‌مانند و یک ارتباط طولانی‌مدت ایجاد می‌کنند. به همسرتان نشان دهید که به او اهمیت می دهید و به او فکر می کنید.

به عنوان زوج های خوشبخت یاد بگیرید که چگونه مشاجره کنید

یک راه درست و یک راه غلط برای مشاجره با همسرتان وجود دارد. مشاجره اتفاق می افتد، اما شریک زندگی شما دشمن شما نیست. زوج های خوشبخت یاد می‌گیرند که چگونه بدون اینکه شریک زندگی‌شان ناراحت شود باید صحبت کنند. آن ها به دنبال راه حلی مثبت برای اتمام اختلافات هستند.

منابع
وبسایت powerofpositivity

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا