کارهایی که زنان مستقل انجام می دهند

زنان مستقل برای خود هدف های مختلفی ایجاد می کنند و با اعتماد به خودشان مسیر پیشرفت را می سازند. آن ها افراد متفاوتی را در رابطه خود انتخاب می کنند. آن ها می توانند بهترین تصمیمات را برای زندگی خودشان بگیرند.

این زنان موفق می توانند در طول زندگی راه هایی را انتخاب کنند که مردان حتی در آن پا نمی گذارند. شما باید سعی کنید ارتباطات بیشتری با افراد مختلف برقرار کنید تا افراد مثبت را جذب کنید. موفقیت در هر زمینه ای خصوصاً برقراری ارتباط لازمه تلاش است. هر چه افراد در زندگی بیشتر تلاش کنند طبیعتاً زودتر به موفقیت خواهند رسید. بسیاری از افراد هستند که در زندگی موفق بوده اند.

آن ها به یک باره شکست خورده‌ اند و از این شکست ناامید شدند. در واقع آن ها راه خود را ادامه نداده اند.  این ناامیدی باعث می شود در مسیر زندگی دچار مشکلاتی شوند. از آن سمت هم افرادی هستند که از شکست های خود درس می گیرند. شکست در زندگی به معنای پایان کار نیست. سعی کنید مثبت اندیش باشید. در ادامه می خواهیم ببینیم که کارهایی که زنان مستقل انجام می دهند، چگونه است.

احساس شادی و خوشبختی با جذب افراد و زنان مستقل

در مقاله های قبل در ارتباط با این که شادی و خوشبختی چه تاثیری بر ذهنیت افراد دارد صحبت کردیم ما گفتیم که شادی و خوشبختی می تواند بر ذهنیت و جسم افراد تاثیرات بسیار زیادی داشته باشد. شادی انواع مختلفی دارد و واکنشی در بدن است که باعث ایجاد هورمون های خوب در بدن خواهد شد. در ادامه می خواهیم بدانیم که چگونه بر شک خود غلبه کنیم و موفق شویم. در ادامه این مقاله که در وبسایت همکده به عنوان اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره تلفنی  روان شناسی در ایران و ارائه دهنده خدمات مشاوره و روان شناسی نوشته شده است می خواهیم در ارتباط با کارهایی که زنان مستقل انجام می دهند، صحبت کنیم.

عاداتی که زنان مستقل هرگز در یک رابطه نباید تحمل کنند

آیا به زنان قوی که یک سری حرف های مزخرف را تحمل نمی کنند حسادت می کنید؟ زنان در یک رابطه همه جور چیزها را تحمل می کنند. وقتی زنان دور هم جمع می شوند و در مورد روابط گذشته خود صحبت می کنند، اغلب از همه چیزهایی که تحمل می کنند وحشت زده می شوند. خوشبختانه، کارشناسان روابط توانسته اند فهرستی از چیزهایی که زنان قوی هرگز نباید در یک رابطه تحمل کنند، تهیه کنند. برخی از این چیزها آنقدر عادی به نظر می رسند که بسیاری از زنان قوی متوجه نمی شوند که این چیزی است که نیازی به تحمل آن ندارند.

نکته

عنوان و موضوع امروز ما بر این تمرکز دارد که چگونه زنان قوی با ناملایمات در روابط کنار می آیند. با این حال، هیچ کس نباید با افرادی که به آن‌ها بی احترامی یا بدرفتاری می کنند – زن یا مرد – تحمل کند. بنابراین صرف نظر از جنسیت خود، به این ویژگی ها توجه داشته باشید و انتظار بهترین ها را برای خود داشته باشید. در این‌جا چند چیزی وجود دارد که زنان قوی هرگز نباید در یک رابطه تحمل کنند. “یک زن قوی زنی است که مصمم به انجام کاری است که دیگران مصمم هستند انجام ندهند.” – مارج پیرسی. زنانی که از خود دفاع می کنند، مردانی را که این رفتارها را از خود نشان می دهند، تحمل نمی کنند.

عدم دانش آشپزی در برخی زنان

هر چند وقت یکبار پختن شام برای همسرتان جذاب است. اما عدم مهارت آشپزی یک ویژگی دوست داشتنی نیست. با این حال زنان قوی هرگز نباید برای چند روز با کسی که نمی‌تواند غذا درست کند یا نمی‌داند چگونه به تنهایی خود را تحمل کند، تحمل کند.

زنان باید همراه شریک زندگی خود باشند. ندانستن نحوه آشپزی، در واقع، پایه هر چیزی برای هر بزرگسالی است.

عدم سازش در مقابل وبزگب های زنان مستقل

رکس تیلرسون یک بار گفت: “سازش بر سر رفتار اخلاقی یک گزینه نیست.” یک زن قوی همیشه باید رابطه ای داشته باشد که در آن سازش بهترین شکل اتمام اختلافات باشد. در واقع، هیچ زن قوی هرگز نباید رابطه با مردی را تحمل کند که نمی‌خواهد با آن شخص باشد. سازش یکی از ستون های اصلی یک رابطه جدی است. بنابراین نیازی به تحمل رابطه نیست.

توهین کلامی

زنان قوی ممکن است متوجه نشوند که در یک رابطه مورد آزار قرار می‌گیرند. زیرا ممکن است آزار جسمی نباشد. کارشناسان روابط موافق هستند که این یکی از مهمترین چیزهایی است که زنان قوی هرگز نباید در یک رابطه تحمل کنند.

از اهداف خود حمایت نمی کند

بودن در یک رابطه مانند داشتن یک سیستم پشتیبانی است. بر اساس تحقیقات دانشگاه بریگهام یانگ، “دوسوگرایی در یک رابطه – این احساس که یک شریک ممکن است با حمایت  او غیرقابل پیش بینی باشد – می تواند اثرات آرامی بر سلامت فرد داشته باشد.”

مجادله زنان مستقل با افراد غیر قابل اعتماد

یک زن قوی همیشه باید بتواند به شریک زندگی خود اعتماد کند. روابط بر اساس اعتماد و ارتباطات زنده می مانند. هیچ کس نباید احساس کند که نمی تواند به کسی که دوستش دارد اعتماد کند. پس هیچ زنی هرگز نباید تحمل کند که با کسی که قابل اعتماد نیست رابطه داشته باشد. او هرگز نباید مردی را تحمل کند که دروغ می گوید – در مورد خودش، زندگی اش، یا در مورد کاری که انجام می دهد یا با چه کسی است.

چند دلیلی که زنان قوی روابط را به گونه ای متفاوت اداره می کنند.

زنان قوی بیش از هر چیز دیگری می‌دانند که مراقبت از خود یک امر ضروری است و به هیچ‌کس نگاه نمی‌کنند. این کار باعث می شود تا به آن‌ها کمک کند و روز را برایشان حفظ کند. آن‌ها مورد آزمایش سخت کوشی قرار گرفتند و فهمیدند که استقلال واقعاً چه معنایی دارد.

زنان مستقل هرگز ندانستند که نیاز به حامی چیست، زیرا باید در سنین پایین از خود مراقبت کنند. هر زن قوی‌ای را که ملاقات می‌کنید، بدانید در زندگی اتفاقات سختی برای او رخ می داد. اما او مانند قهرمانی که در قلبش ساخته است پیشرفت کرد. همچنین اجازه نمی‌دهد یک قدم اشتباه او را تحت فشار بگذارد.

چند دلیل که زنان مستقل در برابر روابط متفاوت برخورد می کنند

آن‌ها به دنبال رابطه ای برای نجات خود نیستند. زنان قوی از کودکی یاد گرفتند که هیچ کس برای نجات آن‌ها نخواهد آمد – آن‌ها باید خودشان را نجات دهند.

کارهایی که زنان مستقل انجام می دهند

یک زن قوی و مستقل چیزی است که باید دید. استقلال او به این معنی است که وقتی وارد اتاق می شود می تواند به افراد فرمان دهد اما به خاطر خودش به دنبال توجه نیست. او می داند که چه می خواهد و توانایی آن را دارد که خودش به آن برسد.

او عقاید و باورهایی دارد که از بیان آن‌ها هراسی ندارد. البته، او زنی نیست که در زندگی منتظر کسی باشد که او را نجات دهد. زنان مستقل برنامه، رسالت، هدف دارد و از رسیدن به آن منحرف یا منحرف نمی شود. او قدرتمند است زیرا کارها را متفاوت انجام می دهد.

چند کاری که زنان مستقل انجام می دهند

در این‌جا به چند کاری که زنان مستقل انجام می دهند، اشاره می کنیم:

زنان مستقل تصمیم می گیرند

او از تعیین کننده بودن نمی ترسد. او نگران نیست که احساسات کسی را جریحه دار کند. هنگامی که او مشکلی دارد، تصمیم می گیرد که در مورد آن چه کاری انجام دهد. او منتظر نمی ماند تا کسی برای او تصمیم بگیرد. او می داند که چه کاری باید انجام شود و سپس آن را انجام می دهد.

او کارها را به تنهایی انجام می دهد

او از انجام کارها به تنهایی نمی ترسد. او نه تنها دوست دارد آن فیلم را ببیند، بلکه در حال حاضر کسی را هم در دسترس ندارد که با او همراه شود. او قرار نیست منتظر بماند تا شخص دیگری در حین انجام این کار کمکی به او بکند.

زنان مستقل این کار را انجام می دهند

وقتی تصمیم گرفت چه کاری باید انجام شود، بیرون می رود و آن را انجام می دهد. او منتظر اجازه کسی نیست یا اینکه ببیند آیا شخص دیگری این کار را انجام می دهد یا خیر. او کاری را می بیند که باید انجام دهد و آن را انجام می دهد.

زنان مستقل شکایت نمی کنند

این زنان وقت را برای شکایت از انجام نشدن کاری تلف نمی کنند. او می‌داند که شکایت در واقع هیچ کاری را انجام نمی‌دهد. بنابراین، او این کار را انجام می دهد و به سراغ کار بعدی می رود.

زنان مستقل هر چیزی را همانطور که هست می گویند

اگر چیزی خراب شد، او به شما اطلاع می دهد. اگر در رفتار خود از مرز خارج شوید، او با شما ارتباط کمتری خواهد گرفت.

زنان مستقل اعتماد به نفس دارند

او نقاط قوت و ضعف خود را می داند. در واقع، او به خودش ایمان دارد و در دام یک تصور منفی از خود نمی افتد. او می داند که او بمب است. اما اجازه نمی دهد که به سرش برود. او آرام است و کنترل دارد.

او متکی به خود است

او منتظر نمی ماند تا دیگران کارهایی را برای او انجام دهند. در حالی که ممکن است نداند چگونه این کار را انجام دهد. اما راهی برای یادگیری نحوه انجام آن پیدا خواهد کرد، اگر این بدان معناست که بتواند آن را انجام دهد و ادامه دهد. او انتظار ندارد که دیگران مشکلات او را برای او حل کنند. او ترجیح می‌دهد این کار را خودش انجام دهد تا اینکه منتظر بماند.

زنان مستقل خود انگیزه هستند

او نیازی به کسی ندارد که به او بگوید اشکالی ندارد که برود کاری انجام دهد. در عوض، او به خودش می‌گوید که می‌تواند این کار را انجام دهد و خودش را تشویق می‌کند و باعث می‌شود که راه بیفتد. او انرژی و اشتیاق خود را تولید می کند. در آن حالت، او دیگران را نیز تشویق می کند که از او پیروی کنند.

او به اعتبارسنجی دائمی نیاز ندارد

او نیازی به تایید مداوم از رسانه های اجتماعی ندارد. زنان مستقل به قدری مشغول انجام کارها هستند و آنقدر برای خودش احترام قائل است که به دیگران نیاز ندارد تا نفس شکننده او را حفظ کنند. توجه او نیز به دنبال افزایش عزت نفس او نیست. او بیش از حد مشغول انجام دادن چیزها است.

او هدف گرا است

زنان مستقل یک هدف‌گرا هستند که می‌دانند چه کاری می‌خواهد انجام دهد و برنامه‌ای برای انجام آن دارد. او فقط باید موانع را از مسیر خود دور کند تا بتواند به هدف خود ادامه دهد.

او باعث می شود همه چیز اتفاق بیفتد

در غیاب رهبری، او رهبری می کند. او منتظر نمی ماند تا اتفاقاتی برای او بیفتد.

زنان مستقل ریسک می کنند

او از ریسک های مختلف در زندگی نمی ترسد. این زن احمق نیست. بنابراین در موقعیت خطرناکی عجله نمی کند. اما، او گزینه‌ها و پاداش‌هایش را در برابر مشکلات می‌سنجید و تصمیم می‌گیرد.

منابع
وبسایت powerofpositivity

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا