چگونه عاشق بهتری باشیم؟

شما تنها کسی نیستید که می خواهید معشوق بهتری باشید. بسیاری از افراد درباره عملکرد خود در رابطه شان نگران هستند. اگر تجارب جنسی شما محدود بوده است یا بازخورد زیادی نداشته اید، چگونه باید بفهمید که عاشق خوبی هستید یا نه؟ اول از همه، رابطه جنسی فقط نباید در اتاق خواب باشد. اما مهم تر از همه این که پاسخ مستقیمی برای شما وجود ندارد. در این مقاله از وب سایت همکده می خواهیم بدانیم چگونه عاشق بهتری باشیم؟ این موضوع را از منظر جنسی بررسی می کنیم. اگر در روابط خود دچار مشکل هستید می توانید به مرکز مشاوره همکده مراجعه کنید. این مرکز خدمات حضوری و مشاوره تلفنی روان شناسی را ارائه می کند.

چگونه عاشق بهتری باشیم؟

اتفاق خوبی است که شما به بهبود خود علاقه مند هستید. این واقعیت به تنهایی به این معنی است که شما نه تنها به لذت خود بلکه به لذت شریک زندگی خود نیز اهمیت می دهید. شما وقت می گذارید تا ببینید آیا می توانید تجربه را برای هر دوی خود بهتر کنید یا خیر. رابطه جنسی خوب به چیزهای زیادی بستگی دارد – موقعیت مناسب، شریک زندگی مناسب، محیط مناسب و غیره.

اما یکی از چیزهایی که قطعاً لذت شما را در اتاق خواب مختل می کند، مضطرب بودن و عدم اعتماد به نفس در مورد موضوع رابطه جنسی است. اگر خیلی نگران این هستید که آیا هر یک از شما اوقات خوبی را سپری می کنید یا خیر، به احتمال زیاد هیچ کدام از شما خوش نمی گذرانید. عاشق خوب بودن از تجربه ناشی می شود. البته نه این که با افراد مختلف. اما شما به مرور زمان یاد می گیرید که چه چیزی برای شما خوب است و چگونه به نشانه های شریک زندگی خود پاسخ دهید. این مسئله برای این که بدانیم چگونه عاشق بهتری باشیم بسیار مناسب است.

خوب بودن در رختخواب نیز ناشی از خودآگاهی است، مطمئن شوید که برای لذت شریک زندگی خود به اندازه لذت خود ارزش قائل هستید و به خاطر داشته باشید که این تجربه یک تجربه مشترک است. کتابچه راهنمای دستورالعملی وجود ندارد که به شما بگوید چگونه یک عاشق خوب باشید، اما کارهایی وجود دارد که می توانید انجام دهید که می تواند به شما کمک کند از رابطه جنسی که دارید لذت بیشتری ببرید. اگر هنوز کنجکاو هستید که نکات بیشتری در مورد اینکه چگونه عاشق بهتری باشید، به خواندن ادامه دهید. بیایید ببینیم چگونه عاشق بهتری باشیم؟

دست از خجالت بکشید

سکس چیزهای زیادی دارد اما همیشه زیبا یا کامل نیست. آنچه در فیلم های رویایی دیده اید را فراموش کنید. وقتی شما و شریک زندگی تان به سراغ این کار می روید، بعید است که نورپردازی عالی یا محیط رمانتیک رویایی داشته باشید. در عین حال هیچ حالت و اتفاق سختی را هم نمی توانید حذف کنید. به همین دلیل شما نباید از هیچ بخشی از این کار خجالت بکشید. داشتن رابطه جنسی شما را در مقابل شریک زندگی خود کاملا آسیب پذیر می کند. شما نه تنها از نظر فیزیکی، بلکه از نظر احساسی نیز تحمل می کنید. اما اگر بیش از حد نگران این هستید که چگونه برهنه به نظر می رسید یا چه حالتی دارید، هرگز نمی توانید رها کنید و کاملاً از خود لذت ببرید.

علاوه بر این، شریک زندگی شما ناراحتی شما را احساس خواهد کرد. ممکن است فکر کنید آنها متوجه نخواهند شد که شما خود را نمی پذیرید اما اشتباه می کنید. آنها متوجه خواهند شد که اگر واقعاً به خود اجازه نمی دهید وارد شرایط رمانتیک شوید چه اتفاقی می افتد. حتی می توانند فکر کنند که رفتار شما با آنها ارتباط دارد. به خودتان اجازه دهید که با احساس خوب و نحوه واکنش همسرتان هدایت شوید. از این فرصت استفاده کنید تا یکدیگر را کشف کنید و فقط از این تجربه لذت ببرید. اگر اتفاقی برای شما شرم آور است، یاد بگیرید که از طریق آن بخندید و آن را به عنوان بخشی از فرآیند بپذیرید. این گونه است که می توانیم بفهمیم چگونه عاشق بهتری باشیم؟

با خودتان صمیمی شوید

داشتن شناخت بیشتر از خودتان بخش مهمی از تبدیل شدن به یک عاشق بهتر است. قبل از اینکه بتوانید روی چگونگی ایجاد یک تجربه خوب برای شخص دیگری تمرکز کنید، باید بدانید چه چیزی شما را روشن می کند و چه چیزی را دوست دارید. از این گذشته، چگونه می توانید انتظار داشته باشید که بهترین تجربه را داشته باشید و بتوانید شریک زندگی خود را از نزدیک درک کنید، اگر حتی خودتان را درک نمی کنید؟

ایجاد درک بهتر از آنچه که از نظر جسمی برای شما خوب است به شما کمک می کند در رابطه جنسی احساس آرامش بیشتری داشته باشید. فکر کردن به رابطه جنسی و آنچه شما را برمی انگیزد، برخی از دیوارهای ذهنی که ممکن است در اطراف مفهوم کلی آن داشته باشید را از بین می برد. وقتی صحبت از داشتن رابطه جنسی به میان می‌آید، فکر کردن به آنچه می‌خواهید از آن به دست آورید راحت‌تر خواهد بود و برای رسیدن به سطح لذتی که می‌دانید می‌توانید به آن دست یابید، بهتر آماده خواهید شد.

اگر می‌دانید چه چیزی را دوست دارید، می‌توانید این موضوع را با شریک زندگی خود به اشتراک بگذارید، و هوای شخصی را ارائه دهید که اعتماد به نفس و قاطعیت دارد. شریک زندگی شما ممکن است به همان شیوه پاسخ دهد و هر دوی شما را تشویق کند تا در مورد آنچه از یکدیگر می خواهید و نیاز دارید، به طور آشکار صحبت کنید. از زمان تنهایی با هم بهترین استفاده را بکنید، بهترین رابطه جنسی ممکن را داشته باشید.

چگونه عاشق بهتری باشیم؟ – سرگرم کننده بودن شرایط

حداقل، قرار است رابطه جنسی برای هر دوی شما سرگرم کننده و لذت بخش باشد. ممکن است مواردی وجود داشته باشد که وقت نداشته باشید با همسرتان در یک ارتباط طولانی باشید. در عوض به یک روند سریع اکتفا می کنید. شاید مدتی است که در حال و هوای خود به این می اندیشید که صرفا باید یک رابطه جنسی داشته باشید چرا که رابطه باید اتفاق بیفتد. نه این که هر دو واقعا بخواهید این کار را انجام دهید. حتی ممکن است در حال تلاش برای بچه دار شدن باشید و زندگی جنسی تحت تأثیر آزمایش های تخمک گذاری باشد. همه این موقعیت‌ها و موارد دیگر می‌توانند لذت رابطه جنسی را از بین ببرند و کل آن را بیشتر به یک فشار تبدیل کنند تا لذت.

شما نباید صرفا یک رابطه جنسی داشته باشید. باید برنامه ای برای لذت های دوطرفه هم باشد. هیچ یک از شما وقت خوبی نخواهید داشت، اگر در این زمینه خوب پیش نروید. بهتر است یک شب ملاقاتی را برنامه ریزی کنید که بتوانید کاملاً روی شریک زندگی خود تمرکز کنید و زمانی را برای لذت بردن دوباره با یکدیگر اختصاص دهید. اگر در تلاش برای بچه دار شدن هستید، به یاد داشته باشید که رابطه جنسی نیز یک تجربه لذت بخش است و فقط نباید وسیله ای برای رسیدن به هدف باشد. ممکن است به روزها و زمان‌های خاصی که باید این کار را انجام دهید وابسته باشید، اما این بدان معنا نیست که در حین انجام آن هنوز نمی‌توانید سرگرم شوید.

از دست دادن لذت جنسی باعث می شود که رابطه جنسی راکد و در اولویت قرار نگیرد. احتمال بیشتری وجود دارد که در بلاتکلیفی گیر بیفتید و از صرف زمان و تلاش برای ایجاد رابطه جنسی در زندگی خود دست بردارید.

چگونه عاشق بهتری باشیم؟ – زمان و توجه بهتر

رابطه جنسی بخش مهمی از بیشتر روابط سالم است، بنابراین مطمئن شوید که به آن زمان و توجهی که شایسته آن است می دهید. ممکن است کمی فکر و برنامه ریزی بیشتر از سوی شما لازم باشد تا مطمئن شوید که در آن شب های ملاقات با هم هستید یا چیزهای جدیدی را در اتاق خواب امتحان می کنید. اما رابطه شما را تقویت می کند. به هر دوی شما کمک می کند در نهایت از آن بهره بیشتری ببرید.

پوزیشن های مختلف را امتحان کنید

اگر فقط به چند حالت اولیه سکس پایبند هستید، ممکن است بخواهید دانش خود را در این زمینه گسترش دهید. امتحان کردن سبک های جدید فقط به معنای ماجراجویی نیست. در موقعیت های مختلف مزایایی برای افزایش تحریک یا نفوذ وجود دارد که می تواند هم برای شما و هم برای شریک زندگیتان مفید باشد. پوزیشن های مختلف شامل سطوح مختلفی از صمیمیت با شریک زندگی تان است و به شما کمک می کند تا هم از نظر احساسی و هم از نظر فیزیکی در سطح صمیمی تری با هم ارتباط برقرار کنید.

کاما سوترا یک متن باستانی است که از موقعیت های مختلف و ارتباط فیزیکی و معنوی که می توانند به یک رابطه بیاورند صحبت می کند. مخلوط کردن روال خود و یافتن پوزیشن های جدید که حس خوبی به شما دست می دهد، راهی برای کشف و افزایش تجربه جنسی خود با همسرتان و در نهایت تبدیل شدن به یک معشوق بهتر است.

کنترل رابطه برای این که بدانیم چگونه عاشق بهتری باشیم

لذت بخش کردن رابطه جنسی نباید تنها به یک شریک زندگی بستگی داشته باشد. هر دوی شما باید در شروع و ایفای نقش مسلط تری پیش قدم شوید. ممکن است احساس کنید که در تغییر موقعیت یا امتحان چیز جدیدی در طول رابطه جنسی اعتماد به نفس ندارید. اما اگر جهش نکنید و تلاش نکنید، هرگز بر کمرویی خود غلبه نخواهید کرد.

اگر به شریک زندگی خود اعتماد دارید، نیازی نیست که احساس ناخوشایندی یا خجالتی داشته باشید. هر چند وقت یکبار کنترل را به دست بگیرید و به او بگویید چه می خواهید. اگر یکی از شما همیشه در شروع یا انتخاب موقعیت ها پیشتاز است، هر دو باید دیگری را تشویق کنید تا مسئولیت را به عهده بگیرد تا روال خود را با هم پیش ببرید. به همان اندازه که برای برخی از افراد ایفای نقش غالب در رابطه جنسی سرگرم کننده است، به همان اندازه که اجازه دهید شخص دیگری رهبری را به عهده بگیرد می تواند هیجان انگیز باشد. ممکن است خودتان را غافلگیر کنید. برای یک بار هم که شده از ایفای نقش منفعلانه تر یا مسلط تر لذت ببرید. در این فرآیند درباره یکدیگر اطلاعات بیشتری کسب کنید.

نقش ها را در حین رابطه جنسی به اشتراک بگذارید و هر چند وقت یکبار با تغییر روال همدیگر را غافلگیر کنید.

چگونه عاشق بهتری باشیم؟ – با یکدیگر ارتباط برقرار کنید

اگر در مورد رابطه جنسی صحبت نکنید، هرگز عاشق خوبی نخواهید بود. اگر مشکلی در رابطه شما وجود داشت و می خواستید که شریک زندگی تان کاری را انجام دهد که نیست، فقط منتظر نمی ماندید تا ببینید آیا آنها متوجه این موضوع شده اند یا نه؟ شما در مورد آن با آنها صحبت می کنید. اگر شریکتان کاری با شما انجام می دهد که احساس خوبی دارد، به او بگویید، در مورد آن ساکت نمانید. شاید از صحبت کردن در مورد رابطه جنسی احساس ناخوشایندی داشته باشید یا نگران هستید. اما ارزش این را دارد که به جای اجازه دادن به آنها برای انجام کاری که از آن لذت نمی برید، ریسک کنید. به خصوص زمانی که یک مکالمه ساده می تواند به شما کمک کند تا از این تجربه بهره بیشتری ببرید.

شریک زندگی شما نمی خواهد کارهایی را انجام دهد که شما را خوشحال نمی کند، بنابراین در مورد آنچه از او نیاز دارید صادقانه صحبت کنید و او را تشویق کنید که همین کار را با شما انجام دهد.

 

 

منابع
aconsciousrethink

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا