چگونه از دوست داشتن کسی در هنگام رابطه جلوگیری کنیم؟

روابط برای همه ما مورد نیاز است. بالاخره یک روزی ما باید با دنیای بیرون از خانواده و دوستان خود با اشخاص غریبه ارتباط برقرار کنیم. یکی از راه های ارتباط در دنیای ما ازدواج است. برخی ازدواج را آسان می گیرند. این یک طرز فکر اشتباه است. ما باید برای هر چیزی در زندگی خودمان مسئولیت پذیر باشیم. اما گاهی اوقات خیانت ها در ازدواج ها به شدت افزایش پیدا می کند. خیانت باعث آسیب های روانی مختلفی می شود. این آسیب ها می تواند سختی های زیادی به همراه داشته باشد. خیلی از آن ها نیز روابط را به چشم نیاز های جنسی می بینند. نیاز های جنسی صد در صد برای مرد و زن لازم است. اما آیا قبل از زمان معین آن انجام این کار درست است یا خیر؟ رابطه جنسی انواع مختلفی دارد.

گاهی اوقات در اطرافیان خودمان کسی را می ببینیم که اعتیاد به روابط جنسی دارند. در ادامه می خواهیم ببینیم که چگونه از دوست داشتن دیگران در هنگام رابطه جلوگیری کنیم. در مقاله های قبل در ارتباط با این که شادی و خوشبختی چه تاثیری بر ذهنیت افراد دارد صحبت کردیم. ما گفتیم که شادی و خوشبختی می تواند بر ذهنیت و جسم افراد تاثیرات بسیار زیادی داشته باشد. امروز بررسی خواهیم کرد که چند دلیل برای ترک رابطه سمی و نحوه دریافت کمک چگونه است. در ادامه این مقاله که در وبسایت همکده به عنوان اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره تلفنی روان شناسی در ایران و ارائه دهنده خدمات مشاوره و روان شناسی نوشته شده است می خواهیم در ارتباط با چگونه از دوست داشتن دیگران در هنگام رابطه جلوگیری کنیم صحبت کنیم.

خیانت برای اکثر مردم معادل خیانت در اعتماد است.

چگونه از داشتن کسی در زمان رابطه استفاده کنیم؟

خیانت برای اکثر مردم معادل خیانت در اعتماد است. این یک تصمیم ذاتاً خودخواهانه است که شامل قربانی تمامیت رابطه در محراب خواسته های نامناسب است. تعجبی ندارد که 40 درصد از روابط پس از یک رابطه پایان می یابد.

اما در بیشتر موارد، تقلب فقط به طور ناگهانی اتفاق نمی افتد. این معمولاً به عنوان نقطه اوج علاقه طولانی مدت عاشقانه به شخص ثالث رخ می دهد. ممکن است که شروع به وابستگی یا جذب شخص دیگری به غیر از شریک زندگی خود کنید. تا جایی که شروع به ایجاد احساسات عاشقانه نسبت به آن شخص می کنید، این احتمال وجود دارد که در نهایت با او رابطه داشته باشید.

نکاتی برای جلوگیری از دوست داشتن شخص در زمان رابطه

این نکات مهم را به خاطر داشته باشید:

فقط شما نیستید که مشکلی دارید

در وهله اول، اگر به شخص دیگری به غیر از شریک زندگی خود احساساتی دارید فقط تقصیر شما نیست. خیلی أوقات شرایط مختلف در زندگی باعث می شود تا افراد دچار این گونه مشکلات شوند. متاسفانه در روابط امروزی نکته ای که مرسوم است این است که اگر خیانتی رخ دهد فقط یک شخص مسئول است. در صورتی که اگر یکی از دو نفر چه مرد چه زن به وظایف خود پایبند نباشند باعث از بین رفتن آن رابطه شده اند.

نکته ای خاص در ارتباط با این زمینه

بیش از هر چیز، تصمیم برای وفادار ماندن به شریک زندگی باید صادقانه و مطلق باشد. باید در مورد دلیل این که می خواهید دیگر احساسات خود را متوقف کنید، شک نداشته باشید. اگر چه ممکن است شریک جنسی شما در ایجاد این احساسات شریک باشد. یا با توجه به نیازهای خود بی توجه باشید یا به دلیل یک چالش سلامتی، اما فقط شما می توانید مسیر عمل را در نتیجه احساس خود تعیین کنید. علاوه بر این، ممکن است به شریک خود خیانت کنید حتی زمانی که در رابطه خود خوشحال هستید.

احساسات خود را بپذیرید

هنگام تلاش برای حل یک مشکل، اولین کاری که باید انجام دهید این است که به وجود مشکل اعتراف کنید. وقتی سعی می کنید با کسی کنار بیایید، بهترین راه برای شروع این است که به جای تظاهر به نداشتن این احساسات، با احساسات خود مقابله کنید. شما می توانید احساسات خود را در برابر دوست داشتن کسی تصدیق کنید. به این معنی است که دیگر نمی خواهید به آن ها وابسته باشید و دیگر از برخورد با آن ها نمی ترسید. هنگامی که تصمیم می گیرید در مورد نحوه تنظیم احساسات خود در مورد پرواز با هم بجنگید، این اتفاق می افتد.

احساسات سرکوب شده به مرور زمان شدیدتر می شوند، که می تواند بر سلامت جسمی و روانی شما تأثیر منفی بگذارد. به عبارت دیگر، احساسات سرکوب شده باعث از بین رفتن احساس نمی شوند. این فقط تجربه احساسی درونی شما را از فکر یا احساسی که سعی در سرکوب آن دارید افزایش می دهد. برخی از اثرات سوء احساسات سرکوب شده شامل بیماری های مرتبط با استرس، اضطراب و افسردگی است.

پیامدهای دوست داشتن کسی هنگام رابطه را در نظر بگیرید

چگونه از داشتن کسی در زمان رابطه استفاده کنیم؟

هنگامی که شما در یک رابطه طولانی مدت متعهد هستید، تصمیمات شما تنها در مورد آن چه می خواهید متوقف می شود. شما اغلب باید احساسات شریک خود را در نظر بگیرید. به ویژه هنگامی که صحبت از موقعیت هایی می شود که ممکن است صداقت رابطه شما را به خطر بیندازد. اگر به طور اتفاقی با شریک زندگی خود صاحب فرزند می شوید، ممکن است لازم باشد در نظر بگیرید که اقدامات شما چگونه بر آن ها تأثیر می گذارد.

نکته ای در ارتباط با این زمینه

در مورد پیامدهای علاقه خود به این پسر یا دختر فکر کنید. این که چگونه این روابط می تواند به رابطه شما آسیب برساند مهم است.  در صورتی که این احساسات منجر به چیزی شود که به احتمال زیاد از آن پشیمان خواهید شد یا احساس گناه می کنید. اگر قصد واقعی خیانت به شریک خود یا پایان دادن به رابطه خود را ندارید، احتمالاً دلیلی وجود ندارد که در وهله اول با این پسر یا دختر علاقه داشته باشید.

شریک زندگی خود را با دیگران مقایسه نکنید

شریک زندگی شما هرگز کامل نخواهد بود، اما مقایسه آن ها با شخص دیگر می تواند خطرناک باشد. هنگام دوست داشتن کسی سعی کنید این نکته را در نظر داشته باشید. این می تواند نقص ها و نارسایی های شریک زندگی شما را تا حدی بزرگ کند که ایده خیانت به او توجیه پذیر باشد. به دلایلی که عاشق شریک خود شده اید، خاطرات زیبایی که به اشتراک گذاشته اید و به اهمیت آن ها برای شما فکر کنید. حتی می توانید در مورد جذاب ترین ویژگی های آن ها بنویسید تا به آن ها یادآوری کنید که آن ها چقدر خاص هستند.

ممکن است احساس می کنید شریک زندگی شما دیگر برخی از ویژگی های جسمانی را که باعث جذب او در ابتدای رابطه شما شده است ندارد. شما یه احتمال خیانت آن ها به همان دلیل و احساسی که نسبت به آن دارید، فکر کنید. بهترین تمجیدی که می توانید به شریک خود بدهید این است که به او احترام بگذارید. اما وقتی قضاوت او را با معیارهای غیرواقعی تحت تأثیر احساسات خود نسبت به شخص دیگری شروع می کنید، ممکن است احساس ارزش شریک خود را از دست بدهید.

فاصله گرفتن از شخص

چگونه از داشتن کسی در زمان رابطه استفاده کنیم؟

وقتی شروع به دوست داشتن کسی می کنید، به این دلیل است که زمان زیادی را در کنار او می گذرانید. تعاملات خود را با این شخص تا حد ممکن محدود کنید، از ارسال پیام خودداری کنید یا در شبکه های اجتماعی با او در ارتباط باشید. اگر نمی توانید عزم عاطفی و روحی خود را برای اجتناب از آن ها پیدا کنید، ممکن است مقاومت در برابر پیشرفت های جنسی آن ها دشوار باشد. اما همان طور که معتادان در حال بهبودی باید اراده خود را برای تسکین دادن تقویت کنند.

با توجه به اصرار آن ها، شما باید نگرشی را در خود پرورش دهید تا دیگر از کسی که نمی خواهید خوشش نیاید. این شامل یافتن راه هایی برای متوقف کردن صحبت با آن ها است.

نکته

اگر آن شخص به عنوان همکار شما در محل کار هست، متوقف کردن صحبت با آن شخص دشوار است. اما با توجه به این که 85٪ امور از محل کار شروع می شود، این یکی از موثرترین روش ها برای جلوگیری از دوست داشتن این شخص است. اگر شخص مشتری، دوست یا همسایه جدیدی باشد که در همسایگی زندگی می کند، آسانتر نمی شود. در این مورد، ضروری است که تعاملات خود را کاملاً رسمی نگه دارید و از مکالمات شخصی خودداری کنید. لزوماً لازم نیست در برخورد خود خصمانه یا بی ادب باشید. با این حال، محدودیت های احساسی و شخصی را تعیین کنید. این باعث می شود که حرکات یا اظهارات خاصی را از آن ها محکم کند، دیگر قابل تحمل نیست.

زمان بیشتری را با شریک خود بگذرانید

چگونه از داشتن کسی در زمان رابطه استفاده کنیم؟

می توانید یک شام عاشقانه غافلگیر کننده ترتیب دهید. این باعث می شود با آن ها به یک کنسرت بروید یا در صورت لذت بردن از تماشای ورزش با آن ها ورزش کنید. راه های خلاقانه ای را برای گذراندن وقت تنها با شریک زندگی خود پیدا کنید و روابط عاشقانه خود را دوباره زنده کنید. بر اساس یک مطالعه اخیر، سرمایه گذاری در رابطه شما تا حد زیادی به بهبود سلامت روانی شما کمک می کند. در واقع چیزهای بهتری از خوشبختی را در اختیار شما قرار می دهد.

https://www.regain.us/advice/attraction/how-to-stop-liking-someone-when-you-are-in-a-relationship/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا