نشانه هایی که قانون جذب برای شما کار می کند 

قانون جذب برای ادامه زندگی می تواند پیشرفت بیشتری به افراد بدهد. اما امروز می خواهیم از این قانون در ارتباط با جذب عشق واقعی استفاده کنیم. همه دوست دارند توسط دیگران دوست داشته شوند. جذابیت از طرف هر کسی یک معنای متفاوتی دارد. این تعاریف می تواند برای پیگیری از گزینه های مختلف درمانی یا پیشگیری باشد. در مقاله امروز ما می خواهیم در ارتباط با نشانه ها قانون جذب برای شما کار می کند، صحبت کنیم. روابط در همه افراد نقش های مختلفی دارند.

برخی افراد ازدواج و روابط را ساده می پندارند و برخی هم روابط خود را سخت می گیرند. این که هر فردی در روابط خودش چه نوع طرز فکری دارد می تواند در زندگی او هم تاثیر داشته باشد. روابط بین افراد دارای نکات و قوانین مختلفی است.

هر فرد که بتواند این قوانین را به درستی انجام دهد می تواند در آینده روابط خود پیشرفت داشته باشد. جذابیت عاشقانه در افراد مختلف به صورت های مختلفی اتفاق می افتد. در ادامه می خواهیم ببینیم که این قانون جذب برای هر فردی چه تعریفی دارد و چه تاثیراتی می تواند بگذارد. در ادامه این مقاله که در وبسایت همکده به عنوان اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره تلفنی  روان شناسی در ایران و ارائه دهنده خدمات مشاوره و روان شناسی نوشته شده است می خواهیم در ارتباط با نشانه ها قانون جذب برای شما کار می کند، صحبت کنیم.

راه هایی برای ایجاد جذابیت با قانون جذب

همه ما می خواهیم جذابیت داشته باشیم. شما می خواهید فردی باشید که همه بخواهند با او وقت بگذرانند یا با او معاشرت کنند. افراد بزرگ شما را احاطه می کنند، و شما با دانستن اینکه می توانید به راحتی آن‌ها را فقط به خاطر شخصیت خود نگه دارید، احساس امنیت می کنید.  اما گفتن همه اینها بسیار ساده تر از انجام است. جذابیت به طور طبیعی به وجود نمی آید. بله، شما به تنهایی فردی منحصربفرد هستید، و کسانی که به آن‌ها اهمیت می‌دهید احتمالاً قبلاً شما را جذاب می‌دانند. اما اینکه دیگران به‌عنوان جذاب تلقی می‌شوند، به شدت به توانایی شما در جلب نظر دیگران متکی است.

نکته ای در ارتباط با این زمینه

پس چگونه می توانید به یک فرد جذاب تبدیل شوید؟ چه کاری می توانید انجام دهید تا دیگران از شرکت شما بیشتر لذت ببرند؟ پاسخ ها ممکن است شما را شگفت زده کنند، و آن‌ها مراحل بسیار ساده ای هستند که می توانید به تنهایی انجام دهید. در این‌جا راه برای جذابیت وجود دارد

با قانون جذب شنونده بهتری شوید

مردم اغلب وقت کافی برای توجه صرف نمی کنند. ممکن است تعجب کنید که چرا باید حرف های دیگران را بشنوید. اما حقیقت این است که برخی از جذابیت افرادی که تا به حال ملاقات کردید این است که تقریباً به اندازه ای که گوش می دهند صحبت نمی کنند.

  • کسانی که خوب گوش می دهند تمایل دارند اطلاعات جالب تری را حفظ کنند
  • آن‌ها با تسلط بر مکالمات، افراد کسل کننده را خاتمه نمی دهند
  • مردم دوست دارند در مورد خودشان صحبت کنند.

نکته ای در ارتباط با این زمینه

وقتی به آن‌ها اجازه می دهید این کار را انجام دهند، شما را پر از جذابیت می یابند. زیرا می توانند در مورد آنچه دوست دارند صحبت کنند

شنونده خوب یکی از ویژگی های مثبت یک فرد دوست داشتنی است. اما چگونه می توانید مهارت شنیداری خود را تقویت کنید؟ در این‌جا چند ایده وجود دارد:

سوال بپرسید و صادقانه به پاسخ ها گوش دهید

یاد بگیرید که در زندگی دیگران حس کنجکاوی ایجاد کنید و از آن‌ها در مورد روزها، سرگرمی ها و موضوعات دیگر بپرسید.

واقعاً به صحبت های طرف مقابل علاقه نشان دهید

این امکان را در نظر بگیرید که می توانید با توجه به افراد مختلف و قانون جذب جذابیت بیشتری دارید.

چیزهای جدید یاد بگیرید

گاهی اوقات برای مدت طولانی هیچ چیز در زندگی شما تغییر نمی کند. شمت کارهای همیشگی را انجام می دهید و به آنچه می دانید پایبند هستید. مطمئناً ایمن است، اما همچنین به طرز مضحکی کسل کننده است. یادگیری چیزهای جدید به شما مهارت ها، سرگرمی ها و تجربیات جدیدی برای برقراری ارتباط می دهد. همچنین ایده های جدیدی را به شما می دهد تا با افراد دیگر مشترک باشید. این به شما امکان می دهد جذابیت داشته باشید. در اینجا چند نکته وجود دارد.

به دنبال موضوعاتی باشید که مرتبط با شغل نیستند

جست‌وجوی موضوعات و زمینه هایی که به کار شما مرتبط هستند، آسان است. متأسفانه، این می تواند شما را فقط در یک مجموعه از مهارت ها گیر کند و از پیشرفت و کسب زندگی خارج از کارتان جلوگیری کند.چیزهای مورد علاقه خود را پیدا کنید و ببینید آیا می توانید آن‌ها را به سرگرمی تبدیل کنید. رویدادهای نزدیک را جستجو کنید و چیزی را امتحان کنید، حتی اگر قبلاً آن را انجام ندادید. شما ممکن است سرگرمی مورد علاقه جدید خود را پیدا کنید.

برای استفاده از قانون جذب کتاب های جدید بخوانید

خواندن کتاب روشی است که ما افق های خود را گسترش می دهیم. مطالعه منظم کتاب‌های جدید را به یک نکته اختصاص دهید. در مورد موضوعات، مسائل و موضوعات مختلف مطالعه کنید و کتاب هایی در انواع ژانرهای مختلف بخوانید. به آرامی، اطلاعاتی را که در آن غرق شدید جذب می‌کنید و این شما را دارای جذابیت می‌کند.

کنجکاوی خود را ارضا کنید

کنجکاوی یک احساس طبیعی انسانی است و با این حال بسیاری از ما آن را سرکوب می کنیم. دفعه بعد که در مورد چیزی کنجکاو شدید، در مورد آن بپرسید یا آن را جستجو کنید. با کسب چیزی که برای شما کاملاً جدید است، خود را در جهان غرق کنید.

هر ماه یک مهارت جدید بیاموزید

اگر مهارت های شما هرگز تغییر نکند یا تکامل نیابد، بسیار کسل کننده می شوید. اگر فقط کارهای مشابه را بارها و بارها انجام دهید، چه چیز دیگری برای جذابیت وجود دارد؟

نشانه هایی که قانون جذب برای شما کار می کند

در حال حاضر ایده بسیار محبوب به نام “قانون جذب” می گوید که شما می توانید تجربیات منفی یا مثبت یا افراد را بر اساس افکار و نیات خود به زندگی خود جذب کنید. به هر چیزی که بیشتر به آن فکر می کنید در نهایت در زندگی شما ظاهر می شود. بنابراین، اگر روی مشکلات تمرکز کنید، همان چیزهای بیشتری خواهید داشت. اگر روی راه حل ها و چیزهای خوب زندگی تان تمرکز کنید، فرصت هایی پیدا خواهید کرد.

افکار ما همیشه واقعیت ما را ایجاد کردند و این مفهوم واقعاً جدید نیست. با این حال، قانون جذب که توسط کتاب و فیلم «راز» بسیار محبوب شد، صرفاً عبارتی برای توصیف این حقیقت جهانی است. بنابراین، چگونه می دانید که قانون جذب برای شما کار می کند یا خیر؟ در این‌جا چند نشانه وجود دارد که نشان می دهد قانون جذب برای شما کار می کند:

مقاومت کمتری در برابر تغییر دارید.

“در برابر آنچه شما مقاومت می کنید، ادامه می یابد.” شما این حقیقت را می دانید، و بنابراین، با تغییرات زندگی خود مبارزه نکنید. احتمالاً تا به حال متوجه شدید که زندگی همیشه تغییر می کند، و ما می توانیم با آن مبارزه کنیم یا آن را در آغوش بگیریم.

با این حال، وقتی در مقابل تغییر مقاومت می کنید، تنها تجربیات منفی مشابه خود را در زندگی خود بازسازی می کنید. زیرا نمی توانید گذشته را رها کنید. تغییر به دلیلی اتفاق می افتد، معمولاً برای پاک کردن منفی از زندگی ما و جایگزینی آن با افراد و تجربیات مثبت. احساس می کنید کاملاً باز و آماده برای تغییر هستید. زیرا می دانید که این به شما کمک می کند تا در سفر خود یاد بگیرید و رشد کنید.

با استفاده از قانون جذب شما بهتر می خوابید

ممکن است تأیید عجیبی به نظر برسد که شما بر قانون جذب تسلط دارید. اما خواب راحت به این معنی است که استرس کمتری در زندگی خود دارید. شما افکار زیادی ندارید که شما را در شب بیدار نگه دارد، و در نهایت آرامش را در زندگی خود پیدا کردید. وقتی مردم به رویاهای خود می رسند و شادی واقعی را در قلب خود احساس می کنند، در هنگام خوابیدن در شب مشکل بسیار کمتری دارند.

شما در لحظه حال بیشتر تمرکز می کنید.

می‌دانید که افکار شما هر روز واقعیت شما را می‌سازند. بنابراین توجه خود را به زمان حال حفظ می‌کنید. این کار باعث می شود تا بیش از حد در گذشته و آینده درگیر نشوید. ما نمی توانیم آنچه را که می خواهیم در گذشته یا آینده جذب کنیم.  شما بر هنر زندگی در لحظه تسلط دارید، و به همین دلیل، ارتباط قوی تری با جهان و همه اسرار آن دارید.

در مورد آنچه در زندگی می خواهید، شفاف تر باشید.

از صحبت با کائنات، راهنماهای روح، فرشتگان یا حتی خودتان نمی ترسید تا مسیری را برای شما در این زندگی باز کنید. شما اهداف شفافی دارید و می دانید در زندگی چه می خواهید. به دلیل این اطمینان در مورد آنچه شما می خواهید، کائنات راحت تر می تواند به شما در این راه کمک کند.

احساس خوشحالی بیشتری می کنید

قانون جذب فقط بر اساس افکار و نیاتی که شما تعیین کردید عمل می کند. بنابراین، اگر انرژی مثبت از خود ساطع کنید و هر روز بهترین تلاش خود را بکنید، احتمالاً در زندگی روزمره خود احساس بهتری خواهید داشت. اگر اخیراً احساس سبکی و آزادی بیشتری داشتید، احتمالاً قانون جذب برای شما کار می کند.

شما در قلب خود آرامش دارید

در حالی که خوشبختی قطعا در زندگی مهم است، داشتن آرامش به همان اندازه حیاتی است. زمانی که کار با قانون جذب را شروع کردید و سهم خود را در بهبود زندگی خود انجام دادید، شروع به جستجوی آرامش خواهید کرد.

البته همه چیز با شخصی در آینه شروع می شود و در واقع قدم هایی برای رسیدن به خواسته های شما برداشته است. همیشه از قلب خود پیروی کنید و در آشکاری سرنوشت خود به آرامش خواهید رسید.

چیزهای خوب به راه شما ادامه می دهند

در حالی که هر کس در زندگی خود با موانعی روبرو است، شما شروع به مشاهده بیشتر درهای باز کردید. احساس سبک‌تر، سالم‌تر، شادتر می‌کنید و افراد و مکان‌های مناسب را به زندگی خود جذب می‌کنید. متوجه می شوید که در نهایت خوبی های زندگی تان از بدی ها بیشتر می شود.

شما شهود را تقویت کردید

اگر در زندگی خود به قانون جذب تسلط داشته باشید، متوجه افزایش حس «دانستن» خواهید شد. واقعا نیاز دارید که استاد زندگی خود شوید شما با استفاده از شهود خود برای راهنمایی شما در این مسیر به راحتی در زندگی حرکت خواهید کرد.

شما همزمانی بیشتری دارید

وقتی قانون جذب و آموزه های آن را دنبال کنید و از آن برای خیر و نه بد استفاده کنید، متوجه انواع نشانه ها و نمادهایی خواهید شد که به موفقیت اشاره می کنند. شما شروع به ملاقات با افراد مناسب خواهید کرد، تجربیات بهتری خواهید داشت و به نظر می رسد که زندگی برای شما “همگام” است.

منابع
وبسایت powerofpositivity

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا