1448

محققان فاش کردند که چرا انجام یوگا با شریک خود مهم است

انجام یوگا با شریک زندگی خود به آرامش در رابطه شما کمک کند. آرامش چیزی است که تمامی ما در رابطه به آن نیاز داریم. یوگا می تواند تناسب اندام و سلامتی را در افراد بهتر کند. تناسب اندام و سلامتی یکی از مهم ترین بخش های است که همه باید آن را در نظر داشته باشند. ورزش ها بسیار می توانند بر تناسب اندام و سیستم ایمنی بدن افراد تاثیر بگذارند. تناسب اندام و سلامتی در افراد بسیار مهم و تاثیر گذار هستند. در مقاله های قبل در ارتباط با تاثیر یوگا مختلف بر سلامتی روان صحبت کردیم.

طبق گفته پزشکان افرادی که بتواند در کنار رژیم های غذایی خود ورزش هم انجام دهند می توانند تناسب اندام مناسبی هم داشته باشند. افراد محبوب و معروف در دنیا مثل بازیگران مختلف خارجی از طریق راه های مختلف به خصوص ورزش کردن تناسب اندام خود را بهبود بخشیدند.

یوگای برای سلامت روان و جسم و انجام یوگا با شریک خود

هرچند که این نکته را باید بدانید برای این که تناسب اندام خوبی داشته باشید باید رژیم غذای مناسب هم داشته باشید. این رژیم غذایی می تواند از طریق راه های مختلفی ایجاد شود. در ادامه می خواهیم تاثیر این نوع یوگا را بر زوجین ببینیم. در ادامه این مقاله که با همت نویسندگان وبسایت یقه نوشته شده است می خواهیم در ارتباط با محققان فاش کردند که چرا انجام یوگا با شریک خود مهم است، صحبت کنیم.

انجام یوگا با شریک خود به عنوان یک سبک محبوب ورزشی است

یوگا یک سبک محبوب ورزشی است که ترکیبی از یوگا با تمرینات قلبی عروقی یا قلبی است. این محبوبیت در بین کسانی که از مزایای آرامش یوگا لذت می برند اما شدت بیشتری می طلبند، محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. در این مقاله همه آن‌ چه درباره یوگا کاردیو باید بدانید، از جمله فواید آن، تمرینات خاص و نحوه مقایسه آن با سایر اشکال کاردیو، توضیح داده شده است.

یوگا کاردیو و انجام یوگا با شریک خود

ریشه در فلسفه هند، یوگا بر ژست ها، تکنیک های تنفس و روش های مدیتیشن برای تقویت هوشیاری و تسکین اضطراب تمرکز دارد. این روش به عنوان وسیله ای برای از بین بردن استرس، بهبود خواب، تقویت سلامت روحی و روانی و تسکین درد عمومی کمر و گردن، به طور فزاینده ای در سراسر جهان محبوب شده است.

نکته ای در ارتباط با این زمینه

در حالی که انواع مختلفی از یوگا وجود دارد، یوگای هاتا معمولاً انجام می شود و به هر نوع یوگا که حالت های بدنی را آموزش می دهد اشاره دارد. بیشتر کلاس های یوگا – اشتانگا، وینیاسا و یوگای پاور – یوگای هاتا هستند.

نوع حرکات در این ورزش برای انجام یوگا با شریک خود

در حالی که این نوع یوگا از نظر سری، حرکت و سرعت وضعیت های بدنی متفاوت است، اما به طور کلی تصور نمی شود که این کار ها به عنوان تمرینات قلبی یا هوازی باشد.  این به این دلیل است که آن ها به جای حرکات پویا که شدت را افزایش می دهند و ضربان قلب شما را افزایش می دهند، بر روی تکنیک های تنفس، جریان بدن و حالت ها متمرکز هستند.

نکته ای در ارتباط با این زمینه

برعکس، تمرینات قلبی یوگا شامل انجام حرکات الهام گرفته از یوگا با سرعت سریع تر و با جریان مداوم برای درگیر کردن عضلات بیشتر و سیستم قلبی عروقی یا گردش خون شما را به چالش می کشد. برخلاف یوگای سنتی، که روی تکنیک های تنفس، جریان بدن و حالت ها متمرکز است، یوگا کاردیو حرکات پویاتر را در خود دارد که شدت را بالا می برد و ضربان قلب شما را بالا می برد.

تمرینات خاص انجام یوگا با شریک خود با استفاده از مربی

از آن جا که تعریفی پذیرفته شده از یوگای کاردیو وجود ندارد، مربیان ممکن است در حرکات و توالی های حرکتی مورد علاقه خود با یکدیگر مخلوط شوند.

یوگا به طور کلی ایمن است اما اطمینان حاصل کنید که روی یک سطح صاف هستید

در حالی که یوگا به طور کلی ایمن است، اطمینان حاصل کنید که روی یک سطح صاف هستید و هیچ شرایطی ممکن است در تعادل اختلال ایجاد کند، مانند نوروپاتی یا محدودیت های مربوط به ارتوپدی.

چند نمونه از تمرینات یوگا کاردیو برای انجام یوگا با شریک خود

در این جا چند تمرین یوگا کاردیو با شدت متوسط ​​آورده شده است که همه گروه های اصلی عضلانی شما را شامل می شود، از جمله بازوها، سینه، پشت و پاها

Surya Namaskar (سلام خورشید)

سوریا ناماسکار، معروف به سلام الشعر، یک سری حالت هایی است که به صورت توالی انجام می شود.

Surya Namaskar (سلام خورشید)

بخش های فعال بدن ، ذهن خلاق.

دنباله این است:

ساماسیتی مستقیم بایستید و پاها را کنار هم قرار دهید و وزن را به طور مساوی تقسیم کنید. شانه ها باید به عقب جمع شوند و دستان شما باید در کنار شما آویزان شوند و چانه موازی با زمین باشد.

Urdhva hastasana

استنشاق کرده و زانوها را کمی خم کنید، دستان خود را بر روی سر خود قرار دهید. کف دست خود را جمع کرده و به انگشت شست نگاه کنید.

در کنار انجام یوگا با شریک خود پیاده روی کنید‌

با شروع از حالت ایستاده، از باسن خم شوید و خود را به حالت تخته پایین برانید. با فشار دادن باسن به آسمان، خود را به سمت سگ رو به پایین سوق دهید. این وضعیت را برای 1-2 ثانیه حفظ کنید. به آرامی خود را به عقب برسانید و تماس دست با کف را حفظ کنید. به حالت ایستاده برگردید و تکرار کنید. قبل از حرکت روی تمرین بعدی، هر حرکت را 10-15 بار انجام دهید.

نکته ای در ارتباط با این زمینه

می توانید این حرکات را با فعالیت های 30 ثانیه ای مانند جک های جهنده، اسکات هوا و لانگ های ثابت از هم جدا کنید تا بدن شما را در حرکت و ضربان قلب را بالا ببرد. این تمرینات قلبی یوگا شدت هوازی متوسطی دارند و از تمام گروه های اصلی عضلانی استفاده می کنند.

محققان فاش کردند که چرا انجام یوگا با شریک خود مهم است

یوگا فقط تکرار چند حالت نیست، بلکه بیشتر در مورد کشف انرژی های ظریف زندگی است. – آمیت ری. یوگا همه نوع فواید سلامتی دارد. این برای انعطاف پذیری، قلب، ذهن و روح شما خوب است. هنگامی که انجام یوگا با شریک خود انجام می دهید، می تواند به درمان انواع بیماری ها، چه جسمی و چه روحی، کمک کند. افرادی که دارای اضطراب یا افسردگی هستند اغلب گزارش می دهند که انجام یوگا و یادگیری نحوه تنفس صحیح  به آن‌ها کمک زیادی می‌کند.

نکته

اما یک مزیت مخفی دیگر برای یوگا وجود دارد که بسیاری از مردم در مورد آن نمی دانند و این است که چگونه می تواند به رابطه شما کمک کند. اکنون محققان دلایل محکمی برای اینکه چرا باید انجام یوگا با شریک خود را انجام دهید، دارند.

«تجربه یوگای زوج‌ها می‌تواند به عنوان نوعی روش کمکی برای تقویت یک رابطه باشد. جولیا لرمن، روان درمانگر و مدرس معتبر یوگا، می گوید، به جای صرفاً رفتن به کلاس و تمرین در کنار یکدیگر، انجام یوگا با شریک خود مستلزم آن است که زوج ها واقعاً در لحظه به یکدیگر توجه کنند و با هم در جهت اهداف مشترک کار کنند. در این‌جا چند دلیل وجود دارد که چرا انجام یوگا با شریک خود مهم است.

یوگا بدن و ذهن شما را به هم متصل می کند

یکی از مزایای اصلی یوگا این است که ذهن و بدن شما را به هم متصل می کند. اغلب اوقات ما بدن خود را تنها یک رگ در نظر می گیریم بدون اینکه واقعاً درک کنیم که بدن ما نیز خودمان است. یوگا به اتصال ذهن و بدن کمک می کند.

“ورزش ذهن و بدن در مورد ایجاد تندرستی است. شرلی آرچر، نویسنده، می‌گوید: «انجام یوگا با شریک خود درباره پرورش سلامتی خود با بازگرداندن تعادل است.

برای ایجاد روابط خوب با مردم، به ویژه روابط عاشقانه، باید ارتباط محکمی بین بدن و ذهن خود داشته باشیم. وقتی فقط باید با افراد دیگر درگیر می شویم، روابط ما دچار مشکل می شود و سطحی می شود. انجام یوگا با شریک خود به شما کمک می کند تا رابطه ای گردتر و کامل تر داشته باشید.

یوگا شما را حساس تر می کند

وقتی به انجام یوگا با شریک خود می‌پردازید، می‌تواند به افزایش حساسیتی که نسبت به خودتان و دنیای اطرافتان احساس می‌کنید کمک کند. شما یاد خواهید گرفت که به بدن و ذهن خود گوش دهید و به شیوه ای بازتر و صادقانه تر با افکار و احساسات خود درگیر شوید. وقتی آن رابطه را با خودتان تقویت می کنید، ناگزیر می توانید روابط خود را با دیگران نیز تقویت کنید. انجام یوگا با شریک زندگی خود به این معنی است که هر دوی شما می توانید روابط بازتر و صادقانه تری با خود و همچنین با یکدیگر داشته باشید.

یوگا به شما کمک می کند در زمان حال زندگی کنید

زندگی در گذشته چیزی است که بسیاری از مردم تمایل به انجام آن بدون معنی دارند. آن‌ها به روابط گذشته و کینه های قدیمی و چیزهایی که دیگر رخ نمی دهند نگه می دارند. اما همچنان به آن‌ها اجازه می دهند بر آن‌ها تأثیر بگذارند. آلن والاس، محقق بودایی، می‌گوید: «ما در جهانی زندگی می‌کنیم که به شیوه‌ای عمده به پراکندگی ذهنی، از هم گسیختگی، حواس‌پرتی، عدم انسجام کمک می‌کند.

نکته

وقتی انجام یوگا با شریک خود را تمرین می‌کنید، به شما کمک می‌کند به جای اینکه به گذشته بمانید، در زمان حال زندگی کنید. با یوگا، شما باید روی بدن خود، روی تنفس و تعادل خود تمرکز کنید. استفاده از این چیزها به ما یاد می دهد که در لحظه حضور داشته باشیم. وقتی هر دو طرف با هم یوگا می کنید، هر دو در لحظه حضور خواهید داشت و قادر خواهید بود با یکدیگر ارتباط کامل تری برقرار کنید.

انجام یوگا با شریک خود قدرت دفاعی شما را پایین می آورد

یوگا همه چیز در مورد رهاسازی تنش و انرژی است که در بدن ما ایجاد می شود. وقتی آن تنش را رها می‌کنیم، قدرت آسیب به ما کاهش می‌یابد و به ما این امکان را می‌دهد که با افراد اطرافمان به شیوه‌ای سالم‌تر درگیر شویم. همه‌ی ما زمانی را به یاد می آوریم که همیشه از ترس آسیب دچار مشکلاتی بودیم که می تواند تنش زیادی در رابطه ایجاد کند.

خوشبختانه، انجام یوگا با شریک خود می تواند این مشکلات بین شرکا را ترمیم کند و ارتباط شما را تقویت کند. روابطی که یک یا هر دو طرف دارند که دفاعیات خود را مطرح کردند، اغلب دوام نمی آورند. بنابراین یوگا می تواند واقعاً برای این روابط مفید باشد.

نکته

انجام یوگا با شریک خود خود یکی از راه های تمرین ارتباط با یکدیگر است. زیرا در هر حالتی که با هم انجام می دهید باید مراقب بدن همسرتان باشید. برای بسیاری از زوج ها، این راهی برای تعمیق ارتباط بین دو نفر و حضور در کنار یکدیگر است.»

درمان فوری افسردگی بدون دارو!

ارتباط تلفنی با برترین روانشناسان افسردگی

مشاوره روانشناسی با تعرفه دولتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای ارتباط با مشاور متخصص