راه هایی برای تحریک یک شوهر تنبل

داشتن یک شوهر تنبل می تواند اعصاب شما را خراب کند. شما می توانید از اینکه او به نظر می رسد هرگز در خانه کاری انجام نمی دهد ناامید شوید. هیچ کس مجبور نیست که بار مراقبت از شخص دیگری را به دوش بکشد، درصورتی که توانایی کامل انجام کارهایی برای خود را دارد. اگر شوهر شما آنقدر تنبل است که به نظر می رسد نمی خواهد کاری انجام دهد، پس این ممکن است نگران کننده باشد تا اینکه ناامید کننده باشد. حتی می توانید نگران او باشید و فکر کنید که آیا مسئله دیگری اشتباه است. در این مقاله ما در ارتباط با راه هایی برای تحریک یک شوهر تنبل صحبت می کنیم.

راه هایی برای تحریک یک شوهر تنبل

راه هایی برای تحریک یک شوهر تنبل

تنبلی شوهر شما می تواند یک مشکل نگرش باشد، یا می تواند نشانه ای از یک مسئله جدی تر باشد. قبل از اینکه به دنبال راه هایی برای تحریک بیشتر او باشید، لازم است که بررسی کنید آیا شوهرتان به شدت افسرده است یا خیر. اگر وی به نوعی بیماری روانی یا مسئله دیگری مبتلا شده باشد، ممکن است بخواهید با او به دکتر مراجعه کنید. برخی از افراد ممکن است برای داشتن سطح انرژی پایین نیاز به درمان داشته باشند. اگر اعتقاد ندارید که دلیل تنبلی او دلیل پزشکی دارد، می توانید به دنبال روش هایی باشید تا او را از کاناپه بیرون بیاورید.

نگاهی به راه هایی برای تحریک یک شوهر تنبل خود بیندازید. اینها همه پیشنهادهای کاربردی است که باید در مورد هر کسی مفید واقع شود. این ممکن است به شوهر شما کمک کند تا دوباره وارد فعالیت شود تا بتواند دوباره احساس خوبی نسبت به خودش داشته باشد. ممکن است متوجه شوید که شوهرتان مدتی طول می کشد تا از راه تنبلی خود خارج شود، اما می توانید با همسر حامی بودن به او کمک کنید. ادامه مطلب را بخوانید و ببینید کدام یک از این روش ها راه حل عملی برای شرایط شما خواهد بود.

با او در مورد نگرانی های خود صحبت کنید

شوهر شما باید از نگرانی های شما باخبر شود. صدا کردن او و گفتن اینکه تنبل است مفید نخواهد بود. به احتمال زیاد به نتایجی که امیدوار هستید نخواهید رسید و خطر او را بیشتر پس می کشد. درعوض، شما باید از موضع نگرانی درباره او به این مسئله نزدیک شوید. اطمینان حاصل کنید که هیچ مشکلی وجود ندارد و بگویید که متوجه شده اید که او مدتی نیست که خودش است. اطمینان حاصل کنید که سلامتی او خوب است و سپس دلیل تنبلی او را بفهمید.

کمبود انگیزه چیزی است که می تواند به موفق ترین افراد نیز آسیب برساند. سعی کنید در کنار او باشید و تمام تلاش خود را برای درک و فهم انجام دهید. ناامیدی شما موجه است، اما نمی توانید انگشتان خود را بکشید و این مشکل را برطرف کنید. مدتی طول خواهد کشید و شاید لازم باشد برای مدتی همسر حامی باشید تا هر اتفاقی که می افتد را پشت سر بگذارد. حال، اگر شوهر شما همیشه پسر بسیار تنبلی بود، پس این می تواند یک رفتار آموخته شده باشد. به عنوان مثال، برخی از مردان در خانه هایی بزرگ شدند که زنان از همه امور مراقبت می کردند.

نکته قابل توجه درباره راه هایی برای تحریک یک شوهر تنبل

زنان تمام ظروف را می شستند و خانه را تمیز می کردند در حالی که ممکن است برای شما جنسیتی باشد و از رده خارج شده باشد، اما این بدان معنا نیست که آن چیزی نیست که او تجربه کرده است. شوهر شما حتی ممکن است نحوه استفاده از ماشین ظرفشویی یا ماشین لباسشویی را بلد نباشد. هرچقدر که به نظر پوچ می رسد، مردانی در آنجا هستند که مهارت عملی در مراقبت از خانه ندارند. شاید لازم باشد به او بیاموزید که کمی اعتماد به نفس داشته باشد.

اگر او تنبل است، فقط به این دلیل که فکر می کند شما باید همه کارها را خودتان انجام دهید، در این صورت می توانید خلاف این را به او بگویید. ممکن است بهترین کار این باشد که از تبدیل آن به مشاجره اجتناب کنید، اما می توانید به او بگویید که باید به خانه کمک کند. به اشتراک گذاشتن حجم کار ضروری است، و او می تواند یاد بگیرد که چگونه کارها را انجام دهد. شستن لباس و جارو برقی اتاق نشیمن از فعالیت هایی نیست که نیاز به تحصیل در دانشگاه دارد، بنابراین او باید با کمی آموزش مشکلی نداشته باشد.

در مورد مسائل اطراف خانه درخواست کمک کنید

در مرحله بعدی، شما می خواهید در خانه از او کمک بگیرید. اگر از او خواسته اید این کارها را انجام دهد، ممکن است او نداند که شما به کمک نیاز دارید. حتی اگر به نظر می رسد چیزی که هر کسی آن را انتخاب کرده باشد، باز هم پرسیدن از او مفید خواهد بود. از او سوال کنید آیا امشب می تواند ظرف ها را بشوید تا بتوانید لباسشویی را تحویل بگیرید. سعی کنید تقسیم کارها را به گونه ای شروع کنید که طبیعی به نظر برسد. در ابتدا اگر با كمك آشنا نباشد ممكن است با كارها دست و پنجه نرم كند. برخی از زنان حتی در به تعویق انداختن کارها توسط شوهران مشکل دارند فقط سعی کنید او را وادار به انجام کارهایی کنید و ببینید آیا این کار را انجام می دهد یا خیر. اگر چنین کند، ازدواج شما احتمالاً شادتر و برابرتر خواهد بود و به جلو حرکت می کند.

لیستی از کارهای خاص ایجاد کنید

راه هایی برای تحریک یک شوهر تنبل

ایجاد لیستی از کارها می تواند یک روش عالی برای تنظیم برنامه ها باشد. این به شوهر شما یادآوری بصری چیزهایی را می دهد که در زندگی خود دارد. اینها می توانند کارهای ساده ای مانند بیرون بردن زباله، چمن زنی و جاروبرقی کشیدن باشند. اگر او بداند چه کاری باید انجام دهد، دلیل کمتری برای پرهیز از کارها خواهد بود. بعضی از شوهرها حتی در صورت وجود لیست کارهای روزمره ممکن است در انجام کارهای خانه خوب نباشند، اما این به برخی از زوج ها کمک کرده است. این یکی از راه هایی برای تحریک یک شوهر تنبل است که مفید می باشد.

به یاد داشته باشید که قرار نیست هر مردی در انجام کارها واکنش خوبی نشان دهد. ممکن است احساس کند شما دارید او را کوچک می کنید یا او را در یک برنامه قرار می دهید. برای بعضی از آقایان بهتر است در مواقع نیاز از آنها کمک بخواهید. اگر شوهرتان به رویکرد غیررسمی تر پاسخ بهتری می دهد، پس باید آن مسیر را طی کنید. برخی از افراد از سازماندهی بیشتر بدشان نمی آید و برخی دیگر از ساختارهای سخت متنفرند. این فقط درمورد شناخت مناسب ازدواج شماست.

با هم ورزش کنید

آیا همسرتان اخیراً اصلاً ورزش می کرده است؟ اگر او تنبل است، پس احتمال زیادی وجود دارد که او مدتی است ورزشگاه ندیده است. آمادگی جسمی مورد توجه همه افراد نیست و حتی ممکن است شما مقصر باشید که آنقدر که ورزش نکرده اید و متعهد شده اید که به شکل زوجین دوباره به وضعیت خوبی برسید، هوشمندانه است. شما می توانید تصمیم بگیرید که با هم کار کنید تا بتوانید به یکدیگر انگیزه دهید. متقاعد کردن یک شوهر تنبل برای بیرون آمدن از کاناپه شاید در ابتدا کار ساده ای نباشد. استفاده از روشی که به شما کمک می کند تا بر روی سلامت جسمی و ورزش تمرکز داشته باشید، هوشمندانه خواهد بود.

شما برای تماشای در آنجا به او احتیاج دارید و به پشتیبانی او نیاز دارید. اگر شما آن را مانند بازی قرار دهید، پس احتمال دارد که او بلند شود و این کار را برای شما انجام دهد. هر دو می توانید دوباره ورزش کنید و این می تواند به شما کمک کند تا با گذشت زمان احساس بهتری داشته باشید. اینکه شما تصمیم می گیرید چه نوع برنامه ورزشی را انجام دهید، به سطح تناسب اندام فعلی شما بستگی دارد. برخی از افراد در محیط بدنسازی رشد می کنند و برخی دیگر سالن های ورزشی را بیش از حد ترسناک می دانند. اگر ترجیح می دهید یا می توانید هفته ای چندین بار پیاده روی کنید می توانید از خانه ورزش کنید. حتی شروع با تمرینات آسان مانند سی دقیقه پیاده روی در محله شما نیز مفید خواهد بود.

او را تشویق کنید که ورزش کند

یکی دیگر از راه هایی برای تحریک یک شوهر تنبل تشویق وی به ورزش است. اگر شوهر شما علاقه مند به ورزش است یا قبلاً ورزش می کرد قبل از اینکه کمی راضی شود، این ایده خوبی است. شوهر شما ممکن است دوستانی داشته باشد که آخر هفته یا مواردی از این دست بسکتبال بازی کنند. او می تواند به آنها بپیوندد، و این می تواند یک روش عالی برای انجام حرکات ورزشی باشد. امکان بازگشت به شکل سرگرم کننده بسیار مفید است.

هنگامی که یک یا دو روز در هفته ورزش می کنید، سختی احساس نمی شود. از نظر جسمی می تواند بسیار طاقت فرسا باشد، اما این به این معنی نیست که سرگرم کننده نیست. شوهر شما ممکن است پس از چند بازی اول دوباره به خانه برگردد. می توانید یک حمام خوب برای او درست کنید و از او بگویید که بازی چگونه پیش رفت. با گذشت زمان، ممکن است متوجه تغییراتی در هیکل او شوید. وقتی فرم بهتری پیدا می کند، انرژی بیشتری را شروع می کند و حتی می تواند باعث شود در خانه بیشتر کمک کند، بنابراین این چیزی است که می تواند به طور کلی بر زندگی او تأثیر مثبت بگذارد. راه هایی برای تحریک یک شوهر تنبل می تواند زندگی را بهتر کند.

آیا باید با یک مرد تنبل ازدواج کنید؟

راه هایی برای تحریک یک شوهر تنبل

شاید تا دیر نشده و ازدواج نکنید ندانید که شوهر تنبلی دارید. این بدان معنا نیست که شما نمی توانید از پس شرایط برآیید. اگر متوجه شدید شوهرتان مرتباً یک ظرف غذا را ترک می کند، می توانید کاری بازیگوشانه انجام دهید تا به او یادآوری کنید که باید پاکسازی کند. می توانید میم های رابطه را برای او بفرستید. داشتن همسر تنبل حکم اعدام ندارد و می توانید برای سبک کردن آن از شوخ طبعی استفاده کنید. با شوخ طبع بودن می توانید با یک شوهر تنبل کنار بیایید.

اگر برای شوهر تنبل خود الگوهای رفتاری رابطه ارسال کنید، این می تواند به شما کمک کند طنز موجود در موقعیت را پیدا کنید و به او نشان دهید که از رفتار او راضی نیستید. این یکی از راههای مقابله با تنبلی اوست. اما، اگر با یک مرد تنبل ازدواج می کنید، مهم است که با او در مورد رفتار او مقابله کنید و مطمئن شوید که آن را تحمل نمی کنید. وقتی در خانه با فرزندان خود می مانید، کارهای زیادی را انجام می دهید و راه هایی برای مقابله با این مشکلات پیدا می کنید و او نیز باید همان کار را انجام دهد. اگر با یک شوهر تنبل ازدواج کرده اید، اطمینان حاصل کنید که او لازم است مانند کارهای زندگی زناشویی در کارهای خانه شرکت کند.

منابع
regain.us

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا