برای کنترل خلق و خوی خود تمرینات و نکات مربوط به مدیریت خشم را امتحان کنید

خلق و خو در افراد بسیار متفاوت است. معمول هر فردی در طول زندگی خود دچار رفتار های متفاوتی است. برخی از افراد ممکن است در طول زندگی خود رفتار های متفاوتی داشته باشند. از این رو می توانید برای کنترل خلق و خوی خود تمرینات و نکات مربوط به مدیریت خشم را امتحان کنید. در روان شناسی این گونه گفته می شود که افرادی که دارای رفتار. انعطاف پذیر هستند معمولا از لحاظ ذهنی و روانی قوی تر هستند. نکته ای که باید همه ما بدانیم این است که اگر شخصی به یک با  یک سری تغییرات در خل و خو داشت نباید به او برچسب بیماری های روانی را بزنیم. معمولا روان شناسان یک سری تمرینات را برای افراد مختلف اذائه می دهند تا به آن ها در جهت مدیریت رفتار کمک کند.

برخی افراد در شرایط مختلف زندگی و به علت اتفاقات ناگهانی از خودشان عصبانیت بروز می دهند. این عصبانیت می تواند علت های مختلفی داشته باشد. برخی از این علت ها شاید در درون فرد شکل گرفته باشد. در ادامه می خواهیم در ارتباط با تمرینات و نکات مربوط به مدیریت خشم صحبت کنیم. در ادامه این مقاله که در وبسایت همکده به عنوان اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره تلفنی  روان شناسی در ایران و ارائه دهنده خدمات مشاوره و روان شناسی نوشته شده است می خواهیم در ارتباط با برای کنترل خلق و خوی خود تمرینات و نکات مربوط به مدیریت خشم را امتحان کنید صحبت کنیم.

خشم احساسی است که بارهای منفی زیادی با آن در ارتباط است

خشم احساسی است که بارهای منفی زیادی با آن در ارتباط است و این قابل درک است. اگر به سمت هدف نادرستی هدایت شود می تواند مضر باشد. هنگامی که برخی از افراد برای کنترل اهداف خود تلاش می کنند، می تواند به زندگی آن ها آسیب برساند. در عین حال، عصبانیت یک احساس طبیعی است. درست مثل شادی، غم، غرور، و ده ها نفر دیگر که ملیله تجربه انسانی را تشکیل می دهند. شما می توانید برای کنترل خلق و خوی خود تمرینات و نکات مربوط به مدیریت خشم را امتحان کنید.

چگونه با خشم کنار بیاییم

برای کنترل خلق و خوی خود تمرینات و نکات مربوط به مدیریت خشم را امتحان کنید

هر کس گاهی عصبانی می شود، و اگر خلاف آن را ادعا کند، غیر صادق است. هرچند آن چه برخی از افراد را از دیگران متمایز می کند. این است که اگرچه ممکن است افراد خاصی اجازه دهند خشم و عصبانیت آن ها اعمال آن ها را حکم کند. اما افرادی که کنترل بیشتری بر خود دارند راهی برای مدیریت چنین احساساتی سالم و مثمرثمر ارائه داده اند.

داشتن یک استراتژی مناسب برای کنترل خشم

داشتن یک استراتژی مناسب برای کنترل خشم، یا بیش از یک، برای جلوگیری از مشکلات بهداشتی و حفظ روابط سالم با خانواده و دوستان بسیار حیاتی است. مطالعات نشان داده است که افرادی که قادر به کنترل خشم، عصبانیت، سرخوردگی و سایر احساسات منفی خود نیستند، به احتمال زیاد از هزاران بیماری بالقوه مرگبار رنج می برند.

راهکارهای مقابله با خشم

کارهای مختلفی وجود دارد که می توانید آن ها را انجام دهید اگر احساس کنید خشم مسئله ای در زندگی شماست. گروه های کنترل خشم، خطوط تلفنی وجود دارد که می توانید با آن ها تماس بگیرید و سپس مراقبه و سایر فعالیت های بدنی برای دیگران یا خودتان مضر نیست. بیایید اکنون برخی از آن ها را بررسی کنیم و بررسی کنیم که اگر احساس می کنید خشم به زندگی شما آسیب می رساند، آیا هر کدام از آن ها برای شما مناسب هستند. با این سیستم می توانید برای کنترل خلق و خوی خود تمرینات و نکات مربوط به مدیریت خشم را امتحان کنید.

مراقبه برای خشم بسیار مفید است.

مراقبه روشی خارق العاده برای برقراری ارتباط با خود و احساسات درونی است. شاید بدانید که در زندگی شما چه چیزی باعث عصبانیت شما می شود. روشی که یک عزیز رفتار می کند، یا این می تواند سیاست باشد. شاید این ترافیک است که شما را عصبانی می کند، مشکل در پول، یا احساس عدم رضایت از زندگی شما یا جهان را دارد، به طور کلی بیان آن دشوارتر است.

نکته ای در ارتباط با این زمینه

به هر حال، وقتی مدتی را به نشستن در یک اتاق ساکت و آرام در فضای سر خود اختصاص می دهید، می تواند برای شما بسیار مفید باشد. می توانید تمرکز خود را بر تنفس خود بگذارید و به چیزهایی فکر کنید که شما را ناامید می کند، یا لازم نیست که اصلاً به چیزی فکر کنید. اگر قبلاً هرگز مدیتیشن نکرده اید، این روزها برنامه های هدایت شده ای وجود دارند که می توانند به شما در مورد چگونگی انجام این کار راهنمایی کنند.

شما به برخی از زمان های تنهایی نیاز دارید

وقتی مراقبه می کنید، اگر از قبل به خانواده خود بگویید که مدتی برای خودتان وقت می گذارید و مزاحمتی برای شما ایجاد نمی شود، مفید خواهد بود. اگر همسر یا همسری دارید، می توانید به آن ها دستور دهید که بچه ها و حیوانات خانگی را برای مدتی از خود دور کنند. اطمینان حاصل کنید که چقدر برای شما مهم است با آن ها ارتباط برقرار کنید.

نکته

اگر شما در یک رابطه دوست داشتنی و دلسوز هستید، پس شریک زندگی شما باید بتواند درک کند که چرا چنین چیزی برای شما مهم است و آن ها باید خوشحال شوند که به شما کمک می کنند. در عین حال می توانید برای کنترل خلق و خوی خود تمرینات و نکات مربوط به مدیریت خشم را امتحان کنید.

شما احتمالاً می خواهید یک روال جدید برای مراقبه خود ایجاد کنید.

برای کنترل خلق و خوی خود تمرینات و نکات مربوط به مدیریت خشم را امتحان کنید

شما احتمالاً می خواهید یک روال جدید برای مراقبه خود ایجاد کنید. ممکن است مایل باشید چندین بار در هفته یا حتی هر روز این کار را انجام دهید. مدیتیشن به عنوان راهی برای کنترل عصبانیت چیزی است که بسیاری از افراد در تمام اقشار زندگی یاد گرفته اند که چگونه آن را انجام دهند و این یکی از ساده ترین موارد است که اگر احساس می کنید وقت آن است که تغییر ایجاد کنید می توانید آن را امتحان کنید.

گروه های کنترل خشم

اگر برای کنترل احساسات منفی خود تلاش می کنید، گروه های کنترل خشم گزینه دیگری هستند. سازمان ها گاهی میزبان این گروه ها هستند و سایر موارد وابسته به هیچ ایدئولوژی یا موجود خاصی نیستند. اگر احساس می کنید این گزینه می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد، می توانید به صورت آنلاین جستجو کنید تا ببینید چه گروه هایی در منطقه شما وجود دارد.

قالب اکثر این گروه ها نسبتاً غیر رسمی است

قالب اکثر این گروه ها نسبتاً غیر رسمی است. شما در جایی ملاقات می کنید، در یک حلقه دور هم می نشینید. سپس در مورد قسمت هایی از زندگی که شما را آزار می دهد و شما را عصبانی می کند صحبت می کنید. غالباً یک رهبر گروه وجود دارد که وساطت می کند و پیشنهاداتی را در رابطه با مکانیزم های مقابله ای ارائه می دهد که می توانید در موقعیت های استرس زا امتحان کنید.

شنیدن حرف های دیگران مفید است

یکی از مواردی که در مورد این گزینه بسیار خوب است این است که اثبات مثبت بودن این است که شما در احساس نحوه کار تنها نیستید. عصبانی بودن هنگامی که به نظر می رسد همه اطرافیان شما کاملاً احساسات خود را کنترل می کنند. می تواند ناامیدکننده ترین چیز از همه باشد. شنیدن این که دیگران موارد مشابهی را تجربه می کنند. می تواند احساس بی نظیری در شما ایجاد کند.

نکته

همچنین مفید است که چیزهایی را از روی سینه خود بیرون بیاورید. برخی از افراد رابط خود را با آنچه که از آن عبور می کنید، انجام دهند.

مثالی برای کنترل خلق و خوی خود تمرینات و نکات مربوط به مدیریت خشم را امتحان کنید

مانند گروه های الکلی ناشناس، داروهای ناشناخته و سایر افراد، این گروه ها اغلب با هم ملاقات می کنند. اگر تمایلی به این کار ندارید، لازم نیست نام کامل خود یا موارد زیادی را درباره زندگی خود فاش کنید. بدون ترس از این که چیزی که می گویید به شخصی برگردد که از طرف او اهمیت می دهید، می توانید بار خود را بارگیری کنید.

خطوط تلفنی مدیریت خشم

دقیقاً مانند خطوط تلفنی پیشگیری از خودکشی، خطوط تلفنی کنترل خشم نیز وجود دارد. تا در لحظات بحرانی بتوانید با یک همنوع خود صحبت کنید که قضاوت درستی نخواهد داشت. اگر هنوز به یک استراتژی موثر در کنترل خشم نرسیده اید. خطوط تلفنی توسط افرادی کار می کنند که انواع پیشنهادهای مفید را برای شما دارند. حتی اگر شما نمی خواهید ایده های آن ها را بشنوید و تنها چیزی که می خواهید این است که به کسی در مورد چقدر عصبانی بودن بگویید. آن ها در گوش دادن مشکلی نخواهند داشت.

یکی از مواردی که در مدیریت خشم بدترین حالت است چیست؟

برای کنترل خلق و خوی خود تمرینات و نکات مربوط به مدیریت خشم را امتحان کنید

یکی از مواردی که در مدیریت خشم بدترین حالت است این است که احساس می کنید در دنیا تنها هستید. هیچ کس شما را درک نمی کند. هنگامی که با یکی از این خطوط تلفنی تماس می گیرید، اگر قصد انجام کاری عجولانه را دارید. می تواند یک نجات دهنده واقعی باشد، صرف داشتن کسی برای گفتگو با فردی با فکر، منطقی و دلسوز برای وضعیت شما می تواند یک تفاوت واقعی برای شما ایجاد کند.

فعالیت های بدنی

کار دیگری که می توانید برای از بین بردن برخی احساسات عصبانیت از زندگی خود انجام دهید شرکت در یک فعالیت بدنی سالم است. در صورت تمایل می توانید این کار را به تنهایی انجام دهید. این ممکن است شامل راه اندازی یک کیسه سنگین در زیرزمین شما یا هرجای دیگری باشد که جای آن باشد، پوشیدن دستکش بوکس و کار کردن آن به مدت یک ساعت در حالی که مقداری بخار را می سوزانید. شما می توانید برای کنترل خلق و خوی خود تمرینات و نکات مربوط به مدیریت خشم را امتحان کنید.

 

منابع
betterhelp.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا