نشانه های بی میلی مرد به زن

نشانه های بی میلی مرد به زن چیست؟ اگر نشانه هایی را متوجه شدید که شوهر شما دیگر دوستتان ندارد چه کار خواهید کرد، خصوصا اگر برای مدتی طولانی باهم بوده اید، اگر دو تا بچه دارید و اگر همیشه با خودتان فکر می کردید در کنار او پیر خواهید شد؟

می توان گفت هردو مردان و زنان راه های خود برای گذر از یک طلاق و جدایی را دارند اما از انجایی که زن ها حساس تر هستند بیشتر از مردان در این بین آسیب خواهند دید.

گاه اتفاق می افتد که شما به رابطه ی ازدواج خود پایان داده و بعد از مدتی پیش خودتان مطمئن می شوید کار درستی انجام داده اید، حالا از خودتان می پرسید ” آیا او واقعا من را دوست داشت؟”

فاکتورهای زیادی هستند که می توانند در نهایت به طلاق و جدایی برسند و کمبود عشق و علاقه یکی از ان هاست اما باید بدانید اگر واقعا کسی برای شما اهمیت دارد و به یکدیگر علاقه مندید مشکلی نیست که نتوانید از ان عبور کنید.

نشانه های بی میلی مرد به زن – او زیاد با شما صحبت نمی کند.

اگر شوهرتان صحبت کردن با شما را کنار گذاشته و حس می کنید چیزی بین شما عوض شده است، این نشانه ای است که به تدریج علاقه ی او به شما کم می شود. می دانیم شاید برخی از شما بگویید کم بودن صحبت و گفتگو لزوما به این معنا نیست که شما را دوست ندارد اما حس زن چیزی است که هیچوقت نباید ان را نادیده بگیرید، زیرا در 99.99درصد از موارد احساس زنان درست می گوید.

اگر متوجه شدید شما دو نفر تنها در خانه ای ساکت کنار هم بوده و هریک کارهای خودتان را انجام می دهید می توان گفت این نشانه ای از شروع مشکلات در رابطه است.

برای حفظ رابطه ی ازدواج خود شما می توانید با شوهرتان حرف بزنید. در نهایت اگر سعیتان را نکنید هیچوقت نمی دانید آیا قادر خواهید بود کاری در این رابطه انجام دهید یا نه.

اگر برای اولین بار است که این اتفاق می افتد شاید عمدی در کار نباشد اما راحت و واضح به شوهر خود بگویید شما در رابطه ای که در ان هیچ مکالمه ی آزادی میان شما دو نفر نباشد احساس راحتی ندارید. یک راه حل ممکن این است از او بپرسید آیا می خواهد با شما برای حل این مشکل تلاش کند.

اگر او میلی به این کار ندشت لطفا در اولین فرصت این رابطه را قطع کرده و سعی کنید عزت نفستان ر حفظ کنید.

او در کنار شما کسل و بی حوصله است.

نشانه های بی میلی مرد به زن | مرکز مشاوره همکده

عادی است در روابط طولانی مدت زمان هایی باشد که شما در کنار همسر خود کسل شوید و حس می کنید نیاز دارید کارهای هیجان انگیز جدیدی انجام دهید. شاید به دنبال راه هایی برای دیدن او در اولین فرصت ممکن است و هرچیزی که شما می گویید از نظر او کسل کننده به نظر می رسد.

یا شاید مشکلی دارد که در حال کار کردن روی ان است، اما اگر با شما حرف نزده و اگر هربار که چیزی می گویید به نظر می رسد اذیت می شود این ها نشانه های خوبی نیستند.

متاسفانه با توجه به چیزهایی که خواندید به نظر می رسد رابطه ی شما دیگر زمان زیادی برای ادامه یافتن ندارد.

نشانه های بی میلی مرد به زن – تمام وقت با شما در حال جنگیدن است.

اگر دیگر نمی توانید هیچ مکالمه ی عادی ای با او داشته باشید و شوهرتان می گوید شما مقصر تمامی مشکلاتی هستید که میان شما وجود دارد به نظر می رسد او هیچ مشکلی در ایجاد یک حس بد برای شما ندارد. این یک پرچم قرمز جدی است که شاید او دیگر شما را دوست ندارد. هرکار می کنید اجازه ندهید شادی شما از زندگی تان برود. به جای ان سعی کنید با سوال کردن از او در مورد عللی که این احساس را دارد رابطه ی خود را حفظ کنید.

هیچ تلاشی برای رابطه ی شما نمی کند.

مدتی است متوجه شده اید شما تنها کسی هستید که برای این رابطه تلاش می کند. او نمی خواهد هیچ کار خوبی برای شما انجام دهد و حتی دوست ندارد در این باره صحبتی داشته باشد.

این نشانه ای از بی احترامی است چیزی که هیچ زنی نباید تحمل کند. بی احترامی یکی از قوی ترین هشدارهایی است که به یک ازدواج غیرشاد منتهی خواهد شد.

اگر او نمی خواهد با شما زندگی خوبی را داشته باشد به او بگویید شما کسی نیستید که تمامی مسئولیت های یک رابطه را به تنهایی بر دوش بکشد.

بگذارید او بداند این هشداری برای بیدار شدن اوست و اگر نمی خواهد تغییری داشته باشد می تواند شما را ترک کند زیرا شما به تنهایی احساس بهتری خواهید داشت تا اینکه در کنار پسری سمی باشید که اهمیتی به شما و خواسته هایتان نمی دهد. گاهی لازم است در مورد سلامت روحی و روانی خودتان فکر کنید.

هدف از هر رابطه ای بودن در کنار کسی است که از شما مراقبت می کند، شما را دوست دارد و برای شما هرکاری می کند.

نشانه های بی میلی مرد به زن – او با شما سرد است و دور از دسترستان می باشد.

نشانه های بی میلی مرد به زن | مرکز مشاوره همکده

هربار که سعی می کنید با تلفن تماسی با هم داشته باشید او پاسخگو نیست. اما هربار که فرد دیگری تماس می گیرد پاسخگوست.

این کار به شما چه می گوید؟ اینکه او دیگر دوستتان ندارد و اینکه احتمالا تنها تا زمان کوتاه دیگری همراه شما خواهد بود.

شاید طلاق گزینه ای باشد که برای موقعیت شغلی او زیاد مناسب نیست بنابراین ترجیح می دهد این کار را به شکل بی خطرتری پیش برده و با شما بماند. یا شاید علت این است که نمی خواهد مورد انتقاد خانواده و دوستانش قرار گیرد.

اگر این روال برای مدتی تقریبا طولانی ادامه داشت مسلما او دیگر احساس خاصی به شما ندارد. و شاید قضیه جدی تر از چیزی باشد که فکرش را می کنید. نه تنها او دیگر دوستتان ندارد بلکه شاید همین حالا هم از شما گذشته است.

همیشه بیرون از خانه است.

وقتی شما کسی را دوست دارید می خواهید وقت خود را در کنار او بگذرانید اما اگر می بینید شوهرتان این کار را مانند قبل انجام نمی دهد در مورد علت آن راحت از او سوال کنید.

اگر مرد شما زمان کافی برای شما و کودکانتان ندارد این یک پرچم قرمز بزرگ است.

این یعنی او ترجیح می دهد وقت خود را با دوستان و همکارانش بگذراند تا شما، در حالی که باید برعکس این باشد.

این نشانه ای است که از نظر او دیگر شما جذاب نیستید و شما دو نفر دیگر موضوع مشترکی برای صحبت کردن راجع به ان ندارید. کاری که شما می توانید بکنید صحبت کردن راحت و رک است. به او بگویید اگر دیگر شما را نمی خواهد ایرادی ندارد اما باید بگذارد شما از این تغییر آگاه باشید.

به او بگویید زندگی کردن مانند دو فرد کاملا غریبه با کسی که دوست داشته اید چیزی نیست که برای شما خوب باشد و شما برای زندگی با این نقش ها برنامه ریزی نداشته اید. اگر او نمی خواهد به حرف هایتان گوش دهد وسایل خود را برداشته و او را ترک کنید.

نشانه های بی میلی مرد به زن | مرکز مشاوره همکده

نشانه های بی میلی مرد به زن – او نمی خواهد با شما رابطه ی جنسی داشته باشد.

نداشتن صمیمیت فیزیکی یکی از واضح ترین علائمی است که شوهرتان دیگر شما را دوست ندارد.

اگر او نمی خواهد با شما رابطه ای داشته باشد دو معنا می تواند داشته باشد: او کسی دیگر را برای داشتن رابطه ی جنسی دارد یا اینکه از نظر او دیگر شما جذاب نیستید. هر دلیلی که وجود داشته باشد، مسلما این شریط برای یک رابطه ی سالم خوب نیست.

مهم است او درک کند که یک زن نیاز به رابطه با مردی که دوستش دارد داشته و اگر او نیازهای زن خود را تامین نکند زن از او فاصله خواهد گرفت. نهایت این قضیه پایان یافتن رابطه خواهد بود.

شاید این روال چیزی است که او برایش برنامه ریزی کرده است اما اگر او واقعا دیگر نمی خواهد با شما باشد باید ان قدر مرد باشد که بتواند در مورد ان به شما بگوید.

این مسائل می توانند به شما آسیب بزنند اما اگر هنوز شوهرتان را دوست دارید می توانید خودتان شروع رابطه را امتحان کنید. می توانید از ترفندهای زنانه استفاده کرده و او را به تختتان ببرید و با این کار سعی کنید به زندگی زناشویی خود کمی هیجان دهید. 

شک دارید که به شما خیانت می کند.

نشانه های بی میلی مرد به زن | مرکز مشاوره همکده

مردانی هستند که بسیار متمایل به خیانت کردن بوده و هیچوقت عوض نمی شوند. اگر او به شما سیگنال های مختلفی را می فرستد و بیشتر ان ها می گویند او احتمالا در حال خیانت کردن به شماست شاید موضوع در حقیقت همین باشد. بعلاوه اگر شواهدی دارید که نشان از خیانت او هستند باید نگران باشید. اغلب زنان خیانت مردان به خود را حس می کنند. بنابراین اگر فکرمی کنید مشکلی وجد دارد احتمال ان زیاد است.

نشانه های بی میلی مرد به زن – فضای شخصی زیادی برای خودش می خواهد.

نشانه های بی میلی مرد به زن | مرکز مشاوره همکده

درست است که همه نیاز به کمی حریم شخصی دارند. هرکس یک یا دو ساعت در طول روز می خواهد تا به کارهای خودش برسد. لزوما این کار شاید یک فعالیت روزانه نباشد، تنها ممکن است بخواهید کمی تنها بمانید.

اما وقتی این زمان تنهایی بیشتر از قبل شده است، اگر مرد شما ساعت ها یا حتی روزها از شما دوری می کند، این علامت هشداردهنده ای است که سعی دارد از این ازدواج فرار کند.

منابع
herway.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا