هفت نشانه که همسرتان برای از دست دادن شما پشیمان است

آیا نمی دانید که همسر سابق شما برای از دست دادن شما پشیمان است؟ آیا شما نمی دانید که الان چه احساسی دارند؟ درک اینکه شخص واقعاً پس از جدایی چه احساسی دارد، احساس از روی حیله و تزویر است، خصوصاً وقتی احساسات شما روی قضاوت شما تأثیر می گذارد، بسیار سخت است. هفت نشانه که همسرتان برای از دست دادن شما پشیمان است در ادامه بیان شده است.

 اگر می خواهید به شریک زندگی خود برگردید، پس خطر وارد شدن به ذهن خود را دارید و رفتار وی را به عنوان نشانه هایی از پشیمانی از دست دادن خودتان تعبیر می کنید.‌ اما باید دید کدام نشانه ها درستند.  به هر حال، این همان چیزی است که مغز شما می خواهد ببیند یا بشنود. به این سوگیری شناختی می گویند.

هفت نشانه که همسرتان برای از دست دادن شما پشیمان است

این وضعیت بارها و بارها با ذهن شما بازی می کند و می توانم بگویم ضروری است که شما یک گام به عقب برگردید و رفتار آنها را از نقطه نظر بی طرف تجزیه و تحلیل کنید. اگر بتوانید این کار را انجام دهید، در تلاش خواهید بود که بفهمید آیا همسر سابق شما از دست دادن شما پشیمان است و می خواهد شما را برگرداند یا نه؟! صرف نظر از سخت بودن جدایی شما، نشانه هایی که نشان می دهد همسر سابق شما واقعاً برای از دست دادن شما پشیمان است، دیدن آنها کاملاً واضح است و مطمئناً برای شناسایی آنها جادوگر لازم نیست وجود دارند!  با این حال، شما باید بدانید که در وهله اول چه چیزی را جستجو کنید.

این همان چیزی است که امیدوارم بتوانم در این مقاله به شما کمک کنم. بنابراین “عینک های بدون تعصب” خود را بگذارید. وقت آن است که بفهمیم آیا همسر سابق شما از دست دادن شما پشیمان است یا نه. اگر او پشیمان باشد، قطعاً این علائم را نشان می دهند.

 آن ها مدام با شما تماس می گیرند.

هفت نشانه که همسرتان برای از دست دادن شما پشیمان است در این راستا آغاز می شود. هیچ دلیلی نیست که با پایان یافتن رابطه، تماس ها برای همیشه قطع شود. از این گذشته، جدایی معمولاً به یک دلیل خوب اتفاق نمی افتد. اگر او واقعاً می خواست پیش برود و از شما به معنای واقعی دوری کند، هر کاری که لازم است انجام می دهد تا شما را از زندگی خود جدا کند.

بنابراین اگر او مدام با شما تماس بگیرد کاملاً واضح است که او هنوز هم نسبت به شما احساساتی دارد و اگر از شما جدا شده، احتمالاً او تصمیم خود را برای برگرداندن شما هم در ذهن دارد. این بدان معنی است که او نیز از برای دست دادن شما پشیمان است. این برای هر دوره زمانی نیز صدق می کند.

اگر مدتی از هم جدا شده اید، اما ناگهان او برای برقراری ارتباط با شما تماس برقرار کرده است، نشانه های ذهنی به او فشار می آورند که شما را از دست داده است. اما یک نکته مهم در اینجا وجود دارد. همه تماس ها برابر نیستند. به عنوان مثال اگر او تمام روز یا هفته را تفریح کرده و به شما تماس می گیرد، ممکن است بخواهد از شرایط سواستفاده کند.

این نشانه این نیست که او می خواهد رابطه را دوباره شروع کند. اما اگر او برای برقراری یک گفتگوی واقعی با شما تماس گرفته است و می خواهد بداند که در زندگی شما چه می گذرد ، پس کاملاً آشکار است که او برای از دست دادن شما پشیمان است. اگر او هنوز مجرد است، احتمالاً می خواهد دوباره با شما قرار ملاقات بگذارد.

او علاقه زیادی به زندگی عاشقانه شما دارد.

اگر او با شما تماس می گیرد، پس از چه چیزی از شما می پرسد؟ اگر او از شما در مورد زندگی عاشقانه شما و کسانی که در حال حاضر با آنها قرار دارید سوال می کند، این یک نشانه قطعی است که نشان می دهد او تلاش می کند، بداندکه شما مجرد هستید یا نه؟

دلیل اصلی در میان هفت نشانه که همسرتان برای از دست دادن شما پشیمان است

او احتمالاً برای از دست دادن شما پشیمان است و می خواهد بداند آیا احتمال دارد دوباره با هم رابطه را شروع کنید. اکنون مهم است که به یاد داشته باشید: کاملاً طبیعی است که دوستان حداقل یک سوال در مورد زندگی دوستانه یکدیگر بپرسند. اما اگر آن ها مرتباً در مورد زندگی دوستانه شما نظر می دهند و به نظر می رسد بیش از حد به آن علاقه ندارند، پس آنها به وضوح علاقه مند هستند که بفهمند شما مجرد هستید یا نه. نکته اصلی این است:

اگر آن ها دائماً در مورد زندگی عاشقانه شما و کسانی که می بینید از شما می پرسند، پس آنها نه تنها از قطع رابطه با شما پشیمان هستند، بلکه احتمالاً می خواهند رابطه را دوباره شروع کنند. نشانه دیگری که نشان می دهد آنها می خواهند دوباره با شما  در رابطه باشند این است که کسی را که بطور عادی با او قرار نگذاشته اید مسخره کنند. اگر آنها مکالمه را تا این حد انجام دهند، پس می توانید خوشبین باشید که برای از دست دادن شما پشیمان هستند و می خواهند با شما دوباره برگردند.

 آن ها در نوستالژی گذشته هستند.

آیا همسر سابق شما برای شما پیام می فرستد (شاید بعد از 1 یا 2 روز ) و خاطرات روزهای خوب را یادآوری می کند؟

“آن زمان را بخاطر بسپار …”

اگر او با علاقه با هم در مورد گذشته شما صحبت می کند، پس شما هنوز در ذهن او هستید. هر کسی که به زندگی خود ادامه داده باش، دیگر حوصله ارسال متن درباره گذشته با همسر سابق خود را ندارد. نوستالژی احساسی قوی است و وقتی آن را تجربه می کنید نمی توانید آن را از ذهن خود بگیرید. به همین دلیل است که او با شما در تماس است. نکته اصلی این است: اگر او برای شما پیام های “به خاطر بسپار” را ارسال می کند ، می توانید اطمینان حاصل کنید که آنها برای از دست دادن شما پشیمان هستند و می خواهند شما را برگردانند.

هفت نشانه که همسرتان برای از دست دادن شما پشیمان است – شما مدام با آن ها روبرو می شوید‌.

آنها می دانند که پاتوق شما معمولا کجاست؟ آیا واقعاً فکر می کنید این که مدام با آنها برخورد می کنید اتفاقی است؟ درست است که شما جدا شده اید اما این روز ها یافتن اشخاص به واسطه فضای مجاری بسیار راحت تر شده است. به همین دلیل است که گمان می کنید آن ها به طور تصادفی با شما برخورد می کنند. آن ها می خواهند شما را ببینند زیرا برای از دست دادن شما پشیمان هستند و دلتنگ شما می باشند. ممکن است این مسئله کمی مضحک به نظر برسد اما نمی توانید آن ها را سرزنش کنید. عشق یک احساس قدرتمند است. اما واضح است که اگر آن ها سعی می کنند به شما برخورد کنند ، احتمالاً هنوز احساسات شدیدی نسبت به شما دارند.

او در تلاش است تا به شما نشان دهد تغییر کرده است.

زمانی که فردی به شما علاقه دارد اما به دلایلی شما را از دست داده است به هر دری می زند تا نشان دهد که در حال تغییر کردن است. ممکن است حتی این تغییر را از طریق رسانه های اجتماعی برای شما ارسال نماید. یا در شرایط خاص تری زمانی که با هم روبرو می شوید می توانند آن را به شما نشان دهند. وی به هر طریقی می خواهد به شما اطلاع دهد که آرام شده است و خود را اصلاح نموده. او نشان می دهد که چیزهایی را که اشتباه انجام داده است می فهمد. او مسئولیت بخشی از این جدایی را می پذیرد. مهمتر از همه ، او در حال اقدام است. او نمی تواند کارهایی را که انجام داده یا انجام نداده پس بگیرد. اما او در حال برداشتن گام هایی برای بهتر کردن رابطه با شما است.

هفت نشانه که همسرتان برای از دست دادن شما پشیمان است – او از شما عذرخواهی می کند.

او از نحوه پایان رابطه متاسف است. این شخص هرگز قصد آسیب رساندن به شما را نداشت. حالا که مدتی را جدا از هم گذرانده اید ، او متوجه می شود که چقدر به شما اهمیت می دهد. او در این حالت با شما تماس می گیرد و می گوید که متاسف است. باید به دنبال برخی علائم دیگر و همچنین این علامت باشید تا بفهمید آیا او از دست دادن شما پشیمان است و می خواهد شما را برگرداند. هنگامی که او از شما بخاطر چگونگی پایان کار عذرخواهی می کند ، ممکن است به شما بگوید که چقدر از شما مراقبت می کند. اگر هر دو را با هم انجام می دهد، پس بدانید که او قطعا برای از دست دادن شما پشیمان است.

او هنوز از شما محافظت می کند.

آیا شریک زندگی سابق شما کماکان از شما مراقبت می کند و می خواهد مطمئن باشد که هنوز حال شما خوب است؟ این امر می تواند به اندازه بررسی از طریق متن یا اطمینان از امنیت شما هنگام عبور از جاده ای پر رفت و آمد باشد. نشانه های کوچکی که نشان می دهد رفاه شما هنوز برای او در اولویت است.

اگر چنین است، پس او احتمالاً به خاطر از دست دادن شما پشیمان شده و از پایان دادن به رابطه احساس وحشتناکی می کند. او هنوز هم می خواهد مطمئن شود که شما خوب هستید. این مسئله خصوصا در مردان بیشتر دیده می شود. حقیقت ساده این است که مردان تمایل بیولوژیکی برای تأمین و محافظت از زنان دارند. مردم آن را “غریزه قهرمان” می نامند. این واقعیت کنایه آمیز است. اما با وجود استقلال زنان در جامعه، مردان هنوز هم نیاز به قهرمان شدن دارند.

 

 

منابع
hackspirit.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا