چگونه جلوی سرزنش دیگران را بگیریم | شروع به ایجاد تغییرات مثبت در زندگی خود کنید.

بعضی اوقات زندگی به روشی که شما می خواهید پیش نخواهد رفت. همه در زندگی با عقبگردهایی روبرو می شوند و طبیعی است که قبل از موفقیت چند بار شکست بخورند. با این وجود افرادی هستند که دیگران را مقصر می دانند به جای اینکه مسئولیت نقص خود را به عهده بگیرند. با این وجود انجام بازی سرزنش به هیچ وجه به شما کمک نمی کند. اگر عادت دارید دیگران را سرزنش کنید، ایجاد تغییرات مثبت در زندگی مفید خواهد بود. می توانید زندگی خود را برگردانید و تبدیل به فردی موفق شوید که همیشه می خواستید باشید. ممکن است انجام این تغییرات مثبت زندگی زمان بر باشد، اما قطعاً ارزش آن را خواهد داشت. سوال ما این است که چگونه جلوی سرزنش دیگران را بگیریم؟

چگونه جلوی سرزنش دیگران را بگیریم | شروع به ایجاد تغییرات مثبت در زندگی خود کنید.

در این مقاله از وب سایت همکده می خواهیم بدانیم که چگونه جلوی سرزنش دیگران را بگیریم؟ شما باید شروع به ایجاد تغییرات مثبت در زندگی خود کنید. در ادامه موارد مهمی را در این باره ذکر می کنیم.

خود را آموزش دهید.

چگونه جلوی سرزنش دیگران را بگیریم | شروع به ایجاد تغییرات مثبت در زندگی خود کنید.

یکی از اولین کارهایی که برای جلوگیری از سرزنش کردن در دیگران باید انجام دهید، آموزش خودتان است. اشتباهات یا کاستی های شما ممکن است ناشی از کمبود آموزش در مورد موضوعات خاص باشد. بعضی از افراد وقتی در مدرسه خوب نیستند دیگران را سرزنش می کنند. می توانید برای سرپوش گذاشتن در مقابل نارسایی ها از بازی سرزنش استفاده کنید، اما این به درد شما نمی خورد. در واقع بسیار سالم تر است که بخواهید به عمق فرو بروید و شروع به آموزش خود کنید تا بتوانید پیشرفت کنید. اگر مایل هستید قدم بردارید و کارهای بهتری انجام دهید، نباید از انجام کارهای بد در گذشته شرمنده باشید.

وقت گذاشتن برای یادگیری بیشتر در مورد موضوعات مختلف می تواند بسیار سودمند باشد. این توصیه فقط مربوط به افرادی نیست که در مدرسه هستند. آموزش خود و کسب دانش بیشتر یک فرایند مادام العمر است. همیشه چیزهای جدیدی برای یادگیری وجود دارد و شما می توانید در هر کاری که انجام می دهید بهتر شوید. خواه در تلاش برای یادگیری تکنیک های جدید باشید تا در شغل خود بهتر باشید یا اگر فقط می خواهید به عنوان یک سرگرمی دانش را دنبال کنید، مفید خواهد بود. با تلاش خود می توانید سرزنش کردن دیگران را متهم کنید و در کارهای مختلف بهتر شوید.

شروع به کار سخت تر کنید.

اگر می خواهید بدانید چگونه جلوی سرزنش دیگران را بگیریم این بخش ار از دست ندهید. چندین بار در شرکت خود برای ارتقا شرکت کرده اید؟ شاید شما سالها در یک کار سطح پایین گیر کرده اید و دیگران را بخاطر وضعیت زندگی خود مقصر می دانید. درست است که شرایط تخفیف می تواند بعضی اوقات باعث عقب ماندن در زندگی شود، اما همچنین می توان زندگی خود را کنترل کرد و بیشتر کار کرد. به جای اینکه بازی سرزنش را انجام دهید، تلاش کنید. تلاش برای رسیدن به اهداف خود بسیار سخت تر خواهد بود. اگر تلاش زیادی در این زمینه انجام دهید، هر کاری که می خواهید انجام دهید در زندگی آسان تر خواهد شد. سخت کار کردن برای رسیدن به یک هدف، احتمال دستیابی به هدف شما را بسیار بیشتر می کند.

تحمل کار سخت همیشه آسان نیست. مقصر دانستن دیگران بسیار ساده تر است و ممکن است گاهی وسوسه شوید که بازی سرزنش را انجام دهید. اجازه ندهید خودتان را به عادت های بد بیندازید و دیگر دیگران را برای کاستی ها سرزنش نکنید به خود ایمان داشته باشید و بدانید که اگر تلاش خود را می کنید که کارهای بزرگ امکان پذیر است. به نظر می رسد بازی سرزنش از گذشته باشد که شما سخت کار کرده و به موفقیتی رسیده اید که همیشه آرزو داشته اید. اگر وقت دارید و شروع به بازی سرزنش می کنید، پس باید بدانید که این زمان بهتر است برای انجام کاری مفید صرف شود. روش های خود را تغییر دهید. مطمئن باشید زندگی شما بهتر می شود.

چگونه جلوی سرزنش دیگران را بگیریم؟ خود را وقف ورزش کنید.

زمینه دیگری که بسیاری از مردم در آن مبارزه می کنند سلامت جسمی است. شما ممکن است در حال حاضر در بهترین شکل نباشید و حتی ممکن است احساس کنید این شما را در زندگی عقب می اندازد. دیگران را بخاطر شرایط جسمی فعلی خود مقصر نگیرید اگر از بازی سرزنش پرهیز می کنید و خود را وقف سخت کوشی می کنید، در این صورت هیکل شما تغییر می کند. به دست آوردن فرم مناسب آسان نیست و برخی از افراد به دلیل شرایط پزشکی یا شرایط دیگر بیش از دیگران مبارزه می کنند.

صرف نظر از این، اختصاص دادن خود به ورزش امری مثبت خواهد بود و زندگی شما را به سمت بهتر شدن تغییر می دهد. رسیدن به فرم خوب فرایندی است و شروع به دیدن نتایج به زمان نیاز دارد. در واقع شما نباید خیلی نگران نتایج باشید و باید این را به عنوان یک تغییر سبک زندگی دائمی در نظر بگیرید. سعی کنید روال تمرینی را ارائه دهید که برای شما مناسب باشد و بتوانید با گذشت زمان فرم بهتری پیدا کنید.

به یاد داشته باشید که بهتر است قبل از شروع یک تمرین جدید با پزشک خود صحبت کنید. برخی از افراد ممکن است برای ارائه تمرینات مناسب به کمک نیاز داشته باشند. ممکن است شرایط پزشکی داشته باشید که برخی از تمرینات را نسبت به سایر ورزش ها خطرناک تر کند. اگر با پزشک خود صحبت کنید و برنامه ورزشی خود را تأیید کنید، این روش خوبی برای حرکت به جلو با اعتماد به نفس خواهد بود.

رژیم خود را تغییر دهید.

چگونه جلوی سرزنش دیگران را بگیریم | شروع به ایجاد تغییرات مثبت در زندگی خود کنید.

باید بدانیم چگونه جلوی سرزنش دیگران را بگیریم؟ تغییر در رژیم غذایی شما نیز می تواند بسیار مثبت باشد و به شما کمک می کند تا دیگران را برای برخی مسائل زندگی خود سرزنش نکنید. مشکلات وزن می توانند بسیار مشکل ساز باشند و در واقع باعث می شوند که افراد دچار مشکلات روحی نیز شوند. بدانید که مبارزه شما با رژیم غذایی شما را غیرمعمول نمی کند و بسیاری از افراد همین اتفاق را می کشند.

حتی در این صورت، بهتر است مسئولیت مشکلات رژیم خود را بپذیرید و تغییرات لازم را ایجاد کنید. ارائه یک رژیم غذایی جامد که نیازهای تغذیه ای شما را برآورده کند در حالی که به شما کمک می کند تا وزن خوبی داشته باشید کاملاً مناسب خواهد بود. گاهی تهیه یک برنامه خوب به تنهایی دشوار است و ممکن است ارزش داشته باشد که به افراد حرفه ای دسترسی پیدا کنید.

اگر درباره آنچه باید بخورید چیز زیادی نمی دانید، ممکن است صحبت با یک متخصص تغذیه مفید باشد. پزشک شما ممکن است بتواند شما را با یک متخصص تغذیه که می تواند در مورد تغییرات رژیم غذایی با شما صحبت کند ارتباط دهد. کسانی که ممکن است از اختلالات خوردن رنج ببرند می توانند بیش از این از کمک استفاده کنند. برای برخی از افراد، قرار گرفتن در مسیر مواردی فراتر از رژیم گرفتن یا تغییر برخی غذاها است. اگر شما یا کسی که دوستش دارید با یک اختلال غذا خوردن دست و پنجه نرم می کنید، لطفاً به دنبال کمک باشید. پزشکان و درمانگران می توانند با کسانی که در حال مبارزه هستند کار گسترده ای داشته باشند و بتوانند راه حل هایی ارائه دهند.

سرگرمی هایی پیدا کنید که زندگی شما را غنی می کنند.

سرگرمی ها برای این که بدانیم چگونه جلوی سرزنش دیگران را بگیریم مهم هستند. همچنین می توانند برای کمک به شما در داشتن زندگی مثبت تر، بسیار مفید باشند. ممکن است این عادت را داشته باشید که دیگران را به دلیل خسته شدن یا نداشتن کاری سرزنش کنید. کنترل زندگی خود و یادگیری اینکه این شما هستید که می دانید چگونه از زندگی لذت ببرید منطقی است. سرگرمی های خاص حتی می تواند به شما کمک کند تا به عنوان یک شخص احساس رضایت بیشتری داشته باشید. به عنوان مثال، بسیاری از مردم تصمیم می گیرند که یاد بگیرند که چگونه موسیقی بنویسند و این درهای جدیدی را به روی آنها باز می کند.

دیگران ممکن است علاقه مند به ورزش یا یادگیری نوعی کاردستی باشند. این سرگرمی ها می توانند به بخشهای مهمی از زندگی شما تبدیل شوند که باعث می شود در مورد مسائل احساس بهتری داشته باشید. دیگر نمی توانید دیگران را به خاطر احساس خود سرزنش کنید و از زندگی لذت ببرید. نیازی نیست که خوشبختی شما به افراد دیگر گره خورده باشد و می توانید چیزهایی پیدا کنید که با شما صحبت کنند. در نظر بگیرید که از چه نوع چیزهایی لذت می برید و سپس یک سرگرمی پیدا کنید که برای شرایط شما منطقی باشد. امکانات بسیار زیادی وجود دارد که یافتن سرگرمی مناسب برای شما کار سختی نخواهد بود.

شما آماده خواهید بود که سرزنش دیگران را متوقف کنید و بیشتر در لذت بردن از زندگی متمرکز خواهید شد. این برای افرادی که با احساس احساس رضایت روبرو هستند و همچنین کسانی که برای مقابله با مسائل اجتماعی بازی سرزنش می کنند خوب است.

چگونه جلوی سرزنش دیگران را بگیریم؟ – ترس از اشتباه را متوقف کنید

چگونه جلوی سرزنش دیگران را بگیریم | شروع به ایجاد تغییرات مثبت در زندگی خود کنید.

برای بسیاری از افراد، بازی سرزنش شروع می شود زیرا آنها نمی دانند چگونه با شکست مقابله کنند. همه در زندگی اشتباه می کنند و احتمالاً برخی از انتخاب های شما باعث شکست شما می شود. اولین عکس العمل شما وقتی در کاری شکست می خورید، نباید پیدا کردن یک مقصر باشد. گفتن جملاتی از جمله “من فقط به خاطر شخص دیگری شکست خورده ام” به درد شما نمی خورد. این فقط عبور از زمین است و بازی سرزنش برای رشد شخصی شما مضر است. موفق ترین افراد در جهان همه یاد گرفته اند که با شکست کنار بیایند و دیگر از خطا نمی ترسند. اشتباهات و شکست ها در واقع می توانند معلمان بسیار خوبی باشند. شاید شنیده باشید که می توانید از شکست بیش از هر چیز دیگری از موفقیت یاد بگیرید.

این بدان معنا نیست که شما باید بخواهید شکست بخورید، اما به این معنی است که می توانید از شکست های خود برای آگاهی از موفقیت آینده خود استفاده کنید. اگر قدرت تحقق آنها را ندارید، نمی توانید از اشتباهات خود درس بگیرید. اگر دیگران را سرزنش کنید و از شکست های خود فاصله بگیرید، پس برای همیشه در همان چاله گیر خواهید کرد بدون اینکه هیچ چیز ارزشمندی یاد گرفته باشید. خوشبختانه، شما می توانید از این چرخه خارج شوید و شروع به مالکیت اعمال خود کنید. نگذارید ترس از شکست شما را از امتحان کردن همه چیز بازدارد و هرگز بازی سرزنش را انجام ندهید، وقتی باید از چیزهای اشتباهی یاد بگیرید.

 

منابع
betterhelp.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا