عکس العمل شما در زمان خیانت همسر چیست؟

عکس العمل شما در زمان خیانت همسر  چیست؟ احتمالا یکی از سخت ترین چیزهایی که یک فرد در رابطه اش تجربه می کند خیانت دیدن است.چه برای چند ماه باهم بوده اید یا بیش از چند دهه از ازدواج شما می گذرد. زمانی که توسط فردی که دوستش دارید به شما خیانت شود یک فاصله ی مشخص بین شما و او ایجاد خواهد شد. در برخی موارد این چیزی است که نمی توان بر آن غلبه یافت.

البته مشخص است خیانت دیدن باعث می شود قلبتان بشکند و ازدواج و رابطه ی طولانی مدت شما در کنار عزت نفسی که داشتید همه از بین بروند. اما چه چیزهای دیگری بعد از خیانت دیدن برای شما اتفاق می افتد که زیاد در مورد آن ها صحبت نشده است؟ چگونه با این مشکلات برخورد می کنید؟

با وجودی که هر فرد با اینگونه مشکلات برخورد متفاوتی خواهد داشت اما در اینجا راه هایی که خیانت روی زندگی ما اثر می گذارد آورده شده است.

عکس العمل شما در زمان خیانت همسر- روی عزت نفس و درک شما از خودتان اثر خواهد داشت.

خیانت دیدن می تواند دیدگاه شما از چیزی که در آینده می خواهید را تغییر دهید.

با وجودی که اغلب تصور می کنیم خیانت دیدن تنها باعث می شود ما یک قربانی باشیم اما متخصصان می گویند در طولانی مدت دیگران نیز تحت تاثیر آن قرار خواهند گرفت.

خیانت می تواند روی متغیرهای زیادی در زندگی شما اثرگذار باشد اما یکی از قابل توجه ترین آن ها این است که روی انتخاب شریک شما در آینده تاثیر خواهد داشت. شاید سطح توقعتان از چیزی که لیاقتش را دارید کمتر شود و یا برعکس، بیشتر از آنچه که باید توقع پیدا می کنید.

به همین صورت خیانت می تواند روی عزت نفستان اثر بگذارد.

عکس العمل شما در زمان اثبات خیانت همسرتان چیست؟

خیانت دیدن می تواند حسی که نسبت به خودتان دارید را تغییر دهید.

خیانت می تواند باعث شود در اولین واکنش بدترین تصورات را نسبت به خودتان داشته باشید. آسیب خیانت گاه بیشتر از چیزی است که فکرش را می کنید.

چیز عجییبی نیست که اغلب افراد با خوشان فکر می کنند چه کاری انجام داده اند که باعث خیانت کردن همسرشان شده است یا چرا برای همسر خود کافی نبودند. این ها باعث می شود به بینش خودتان شک کرده و اعتماد کردن به دیگران برای شما کار سختی شود، خصوصا اگر قبل از برملا شدن حقیقت هیچگونه شبه ای به همسر خود نداشتید.

از طرف دیگر خیانت می تواند فرصت غیرمنتظره ای را برای شما ایجاد کند.

عکس العمل شما در زمان خیانت همسر – خیانت می تواند به شما فرصت تغییر زندگی تان را بدهد.

با وجودی که تاثیرات منفی، چه اثراتی که انتظارش را داشتید و چه اثرات غیرمنتظره، نتایج اصلی خیانت دیدن هستند اما ممکن است فوایدی نیز برای شما داشته باشد.

برای کسانی که به خیانت کردن همسر خود شک کرده و این موضوع را به اثبات رسانده اند خیانت می تواند فرصتی غیرمنتظره بسازد. با وجودی که هنوز هم این خیانت یک تجره ی بد برای شما خواهد بود برخی می توانند از آن به عنوان راهی برای اثبات خود و تصدیق قدرت درکشان استفاده کنند.

شما شروع به درک شرایط و ساخت محدودیت های جدیدی برای خودتان خواهید کرد.

خیانت دیدن می تواند باعث شود حس آزادی داشته باشید. برخورد با سختی های بعد از خیانت می تواند حتی قوی ترین افراد را از پا بیندازد. اما به این معنا نیست که نمی توانید از این شرایط بهترین استفاده را کرده و بیشترین سود را ببرید.

چه کسی بداند به شما خیانت شده است یا نه و هر حسی را که بعد از آن تجربه کرده باشید، همه فرصتی برای پیدا کردن درکی عمیق تر از مرزهای میان شما و افراد دیگر است. آن ها متوجه می شوند اهمیتی ندارد که هستند یا چه کاری را برای کسی انجام می دهند، هنوز ان فرد در درون خود کشمکش هایی داشته و می تواند انتخاب های مستقلانه ای داشته باشد. گاهی کسانی که دوستشان دارید انتخاب هایی می کنند که ما اصلا آن را نمی خواهیم و اغلب آن انتخاب ها بیشتر از شخصیت ما روی خود آن ها اثر خواهند گذاشت. گذر از مسئولیت انتخاب های افراد دیگر می تواند یکی از عوارض عالی و غیرمنتظره ی خیانت دیدن باشد.

خیانت می تواند شما را به همسرتان نزدیک تر کند.

عکس العمل شما در زمان اثبات خیانت همسرتان چیست؟

عکس العمل شما در زمان خیانت همسر – خیانت می تواند به درکی عمیق تر از یکدیگر منتهی شود.

با وجودی که اغلب افراد خیانت را کاری غیرقابل بخشش در رابطه ی خود می دانند اما ممکن است شما بعد از خیانت بخواهید دوباره برای این رابطه تصمیم بگیرید. شاید این حرف به نظرتان احمقانه باشد اما زوج های زیادی از خیانت سود برده اند.

با وجودی که مسلما خیانت کاری ایده آل نیست اما می تواند به طرز عجیبی سازنده باشد. زمانی که خیانت برملا شد هردو طرف فرصتی برای صحبت در مورد آن و رسیدن به درکی عمیق تر از یکدیگر داشته و گذر از سختی این تجربه ان ها را به هم نزدیک تر خواهد کرد. برای زوج هایی که در کنار هم می مانند کمک گرفتن از یک مشاور مفید خواهد بود زیرا مشاور می تواند کمک کند مشکلات عاطفی خود و نتایج غیرمنتظره ای که خیانت به همراه داشته است را هدایت کنند 

خیانت دیدن می تواند شما را به سمت دستیابی به اهدفتان سوق دهد.

خیانت می تواند باعث شود شما به جای اینکه حس کنید کاملا از بین رفته اید خودتان را شناخته و روی توانایی هایتان کار کنید.

اغلب افراد بعد از خیانت به دنبال یک چیز هستند: تغییر خودشان. اگر دقیق تر شویم می بینیم در اصل همه از یک تمایل به انتقام انگیزه می گیرند که شبیه به این است ” نشانش خواهم داد”. این باعث می شود سخت تر روی خودشان کار کنند و با خشمی که به ان ها نیرو می دهد به انقلابی مثبت در زندگی خود دست یابند.

می تواند رابطه ای را تمام کند که از تمام کردن آن می ترسیدید. 

خیانت می تواند دلیلی عالی برای بیرون رفتن از یک رابطه ی بد باشد.

شاید حالا پذیرش این موضوع برای شما سخت باشد اما افراد زیادی هستند که در روابطی مخرب می مانند. شاید این کار تنها به دلیل راحت طلبی یا ترس از تغییر باشد. خیانت دیدن شاید بتواند راهی شود که شما درب های این رابطه را بسته و وارد چیز جدیدی شوید.

حداقل یک بار تجربه کردن و دیدن درد خیانت در زندگی می تواند نوعی موهبت باشد. گاهی ما نیاز به نشانه هایی داریم تا متوجه شویم کی زمان خارج شدن از این رابطه است. شاید این کار زیاد خوب به نظر نرسیده و به شما آسیب بزند. اما شما را قوی تر خواهد کرد.

عکس العمل شما در زمان خیانت همسر – ممکن است پارانوئید شوید.

پارانوئید شدن اغلب بعد از خیانت دیدن خواهد بود.

شاید این اثر غیرمنتظره نباشد اما اغلب افرادی که خیانت دیده اند آن را تکذیب می کنند. البته رهایی از آن یکی از سخت ترین کارها خواهد بود.

بدون اینکه خودتان متوجه باشید خیانت دیدن باعث شده است درک شما نسبت به روابط تار شده و شما را در دیدگاهی از عدم اطمینان و تفکر دائمی به خیانت نگه می دارد. خیانت شما را مجبور می کند همیشه گارد بگیرید، حتی زمانی که رابطه ی بعدی شما خوب پیش می رود و مقصر تمامی واکنش های ظاهری شماست که قبل چشم پوشی نیستند.

طرز برخورد شما با فرزندان یا دوستانتان می تواند تغییر کند.

عکس العمل شما در زمان اثبات خیانت همسرتان چیست؟

خیانت دیدن می تواند روابط شما با افراد دیگر را عوض کند.

خیانت نه تنها روی عزت نفس و ارزش شما برای خودتان اثر خواهد داشت بلکه می تواند روی رفتار شما با کسانی که اطرافتان هستند تاثیر بگذارد. خشونت، عصبانیت، تلخی یا آسیب زدن می توانند خود را در نحوه ی برخورد شما با کسانی که با آن ها در ارتباط هستید نمودار کنند.

اعتماد امری بسیار مقدس است، اعتماد چیزی است که بهایی ندارد اما در نهایت برای شما به قیمت همه چیزتان خواهد بود. اعتماد موضوعی عاطفی بوده و با خیانت می تواند کاملا از بین برود. وضعیت فیزیکی و روانی شما آسیب بزرگی دیده و این احساسات می توانند سهوا به روابط دیگر شما منتقل شوند. این ها ممکن است روی هر جنبه از زندگی اثر بگذارند. از جمله رفتارتان با بچه ها یا اعضای دیگر خانواده، دوستان، همکاران و حتی بیشتر برخوردهای تصادفی با دیگران.

انتظار تغییرات بزرگ در زندگی جنسی خود را داشته باشید.

زندگی جنسی شما بدون شک برای مدتی متفاوت خواهد شد. شریکی که به او خیانت شده است خود را با فرد دیگر مقایسه می کند. شاید تحت فشار روی ظاهر خود ایراد بگذارد. برای مدتی ممکن است رابطه ی جنسی خود را مانند گذشته ادامه ندهید. سعی کنید برای ارتباطی دوباره تنها روی کمی لمس ساده تمرکز خود را بگذارید.

شما نمی دانید کجا را اشتباه رفته اید. اولین چیزی که اتفاق می افتد این سوال است که آیا من همسر خوبی برای او نبودم. شاید شروع به شمارش دفعات رابطه ی جنسی خود با همسرتان کنید. فکر می کنید اگر رابطه ی بیشتری نداشتید او این کار را انجام نمی داد. بعه جای اینکه روی کاری که او انجام داده است دقت کنید رابطه و خودتان را زیر سوال می برید و این یک رفتار سالم نیست اما در افراد زیادی یک واکنش عادی است.

عکس العمل شما در زمان خیانت همسر – حس شوخ طبعی شما را تغییر می دهد.

شوخی در مورد خیانت شما را آزار می دهد. فیلم ها یا موسیقی های مورد علاقه تان حالا شما را به سادگی ناراحت می کنند. اگر هنوز با همسر قبلی خود مانده اید شنیدن در مورد اینکه یک ستاره ی مشهور  که حالا دیگر چندان جذاب نیست می تواند شما را اذیت کند. به هر حال این ها برای همیشه ادامه نخواهند داشت اما باید انتظار داشته باشید که از همیشه حساس تر شده باشید. خیانت راهی است که به سادگی باعث می شود درخشندگی شخصیت شما از بین برود.

برای مدتی طولانی (و حتی برای همیشه) اعتماد خود به آن فرد را از دست می دهید.

اینکه در کنار او بمانید یا نه به خودتان بستگی دارد اما باید بدانید ممکن است دیگر هرگز به او اعتماد نکنید. حتی اگر این اتفاق بیفتد به زمان زیادی نیاز خواهد داشت. شما نگران برخوردهای این فرد با افراد دیگر هستید و و انتظار دارید برای به دست اوردن اعتماد دوباره تان تلاش زیادی کند. حقیقت این است که اگر او نخواهد اشتباهش را پذیرفته و تلاش مثبتی برای جلب اعتماد شما داشته باشد نمی توانید دوباره به او اطمینان کنید. مهم این است که او باید مرتبا با شما صادق بوده و به شما نشان دهد که دیگر این کار را تکرار نخواهد کرد.

با تجاوز به حریم خصوصی آن ها را تنبیه نکنید.

اتفاق ترسناکی برای شما افتاده و خارج از کنترلتان بوده است بنابراین طبیعی است تا بخواهید دوباره این کنترل را به دست آورید. قابل درک است که بخواهید مطمئن شوید همسرتان دوباره خیانت نخواهد کرد اما برخی افراد از حد  فراتر رفته و کارهای عجیبی انجام می دهند مانند چک کردن ایمیل ها، تلفن، کارت های اعتباری و دیگر اطلاعات شخصی. برخی برای این کار حتی اجازه نگرفته و ان را بخشی از سازش خود می دانند.  

منابع
metro.co.uklifehacker.cominsider.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا