چند تکنیک قابل اثبات برای پاکسازی انرژی منفی از زندگی شما

پاکسازی انرژی منفی از زندگی ناز به تکنیک های مختلفی دارد. انرژی های منفی در زندگی همه ما ممکن است به وجود بیاید. کمک گرفتن از مشاوره های زوج درمانی می تواند راه حل مناسبی باشد. در هر رابطه ای مشکلاتی ممکن است به وجود بیاید. حتی در روابط خانوادگی نیز همه ما با آسیب هایی رو به رو می شویم. این قدرت هر فرد در توانایی مدیریت مشکلات است که او را از دیگران متمایز می کند. این فقط بخشی از دلایل زیاد مبارزه با احساسات است. اگر در زندگی برای احساسات خود اهمیت قائل نشویم کسی برای ما ارزش قائل نمی شود. گاهی اوقات برخی از ما به خاطر اتفاقاتی که در گذشته برایمان افتاده است احساسات خود را کنار می گذاریم. احساست در زندگی بسیار مهم است.

شما نمی توانید شخصی را پیدا کنید که احساسات برایش مهم نباشد. احساسات بخش بسیار مهمی را در زندگی و روند رشد فرد تشکیل می دهد. در روان شناسی تعاریف متفاوتی از احساسات وجود دارد. نکته ای که باید بدانید این است که همه روان شناسان احساسات را مهم می دانند. احساسات انواع مختلفی دارد. احساس دوست داشتن کسی یا چیزی یا احساس خشمگین شدن نسبت به دوستان یا عضوی از خانواده همه نمونه های از این فرایند هستند. عدم احساسات و سرد بودن نسبت به موضوعات مختلف درست نیست. هر فرد در طول زندگی خودش ممکن است رفتار های مختلفی از خودش بروز دهد.

رفتارهای مختلف و پاکسازی انرژی منفی

این رفتار ها می تواند به علت های مختلفی ایجاد شود. هر فرد در طول زندگی خودش دارای رفتار های مختلفی است. برخی از آن ها ممکن است به خاطر شرایط مختلف زندگی دچار حالت های رفتاری مختلف شوند. این رفتار ها می تواند در هر فردی به گونه ای باشد که او را آزار دهد یا این که او را به سمت بیماری های روحی دیگر ببرد. در ادامه این مقاله که در وبسایت همکده به عنوان اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره تلفنی  روان شناسی در ایران و ارائه دهنده خدمات مشاوره و روان شناسی نوشته شده است می خواهیم در ارتباط با چند تکنیک قابل اثبات برای پاکسازی انرژی منفی از زندگی شما، صحبت کنیم.

نکاتی برای پاکسازی انرژی منفی از زندگی

شما توانایی انجام کارهای زیادی را در زندگی خود دارید. شما ظرفیت بزرگی را دارید، اگر به توانایی خود اجازه دهید. با این حال، برای رسیدن به آن، باید پاکسازی انرژی منفی را انجام دهید. چند نکته زیر را بخوانید تا بفهمید چگونه رهایی تمام انرژی های منفی را انجام دهید.

تاکید به عبارت این زندگی من هست، نه شما

اگر تا به حال این جمله معروف درباره تصمیم جدایی را شنیدید، «این زندگی من هست. نه شما،» واقعاً درست است. مردم همانطور که شما به آن‌ها اجازه می دهید با شما رفتار خواهند کرد. اما نحوه واکنش آن‌ها به شما بستگی به خودتان دارد. اگر واقعاً فرد خوبی هستید و کسی از دست شما عصبانی می شود، باید بدانید که این مشکل اوست و نه شما. اگر آن‌ها عصبانی هستند، مسئولیت مقابله با احساسات خود را دارند، همانطور که شما در قبال احساسات خود مسئولیت دارید.

“واقعیت آن‌ها واقعیت من نیست”

اشکالی ندارد که متفاوت باشید، و زمان آن است که تلاش برای هماهنگی با همه را کنار بگذارید. شما باید متفاوت باشید تا برای دنیا مفید باشید. وقت آن است که فردیت خود را در آغوش بگیرید و فقط به این دلیل که فردی با شما متفاوت است به این معنی نیست که باید از این موضوع ناراحت باشید. هر روز فردیت خود را با خود جشن بگیرید.

برای پاکسازی انرژی منفی از تلاش برای اصلاح دیگران رها شوید

تلاش برای اصلاح کسی را کنار بگذارید و به خودتان اجازه دهید که احساس بدی داشته باشید فقط به این دلیل که دیگری احساس بدی دارد. انرژی خود را برای چیزهای مهمتری مانند داشتن یک روز عالی ذخیره کنید. تلاش برای اصلاح افراد و اجازه به احساسات شما بر اساس احساسات دیگران، شما را خسته می کند. وقتی مدام نگران احساس دیگران هستید، نمی توانید از زندگی لذت ببرید. خود را از شر این منفی گرایی رها کنید و نیازهای دیگران را بر نیازهای خود مقدم ندارید.

دست از آسیب به خود بردارید

مردم گاهی می توانند بدترین منتقدان آنها باشند. حیرت آور است که مردم نسبت به دیگران بسیار خوب و بخشنده خواهند بود. اما پس از آن بیش از حد از به خود انتقاد می کنند.

برای پاکسازی انرژی منفی گذشته را رها کنید

تصور کنید سعی می کنید در حالی که به پشت سر خود نگاه می کنید به جلو راه بروید. شما در نهایت سقوط می کنید و نمی توانید همه چیزهای شگفت انگیزی را که در مقابل شما قرار می گیرند، ببینید. اگر دائماً روی گذشته تمرکز کنید، احتمالاً نمی توانید از جایی که اکنون هستید لذت ببرید یا ببینید چه چیزی در راه است. باید درد گذشته را التیام بخشید، اما از آنجا به بعد را رها کنید.

احساسات خود را رها کنید

احساسات منفی اگر هرگز روشنایی روز را نبینند، راه بدی برای تداوم دارند. اگر نمی‌توانید احساسات خود را با صدای بلند بیان کنید، باید به یادداشت روزانه خود متعهد شوید. اما تا زمانی که این کار را انجام می‌دهید، واقعاً مهم نیست که چگونه احساسات خود را آشکار کنید. هر روز صبح زمانی را به یادداشت روزانه برای پاکسازی انرژی منفی اختصاص دهید. حتی اگر هیچ چیز موارد منفی برای نوشتن ندارید، می توانید تمام افکار خود را کنار بگذارید. این کار باعث می شود تا با موفقیت روز خود را برنامه ریزی کنید.

به افکار منفی «نه» بگویید

مردم تاثیر افکار خود را درک نمی کنند. چه فردی درباره خود فکر بدی داشته باشد و چه در مورد دیگران، افکار منفی بیشتری ایجاد می کند. این افکار منفی پس از مدتی به قلب راه می یابند. در نتیجه رفتارهای منفی متولد خواهند شد. مهم است که قبل از اینکه افکار منفی به زندگی روزمره شما راه پیدا کنند، از ذهن خود در برابر افکار منفی محافظت کنید.

ایجاد اهداف برای پاکسازی انرژی منفی

اگر به اهداف خود. نرسیدید، ممکن است یک روز، به طرز خطرناکی، شبیه گذشته شما شود. در واقع، ممکن است از این که آن روز چه روزی است غافل شوید زیرا هر روز شبیه آخرین روز است. ایجاد اهداف زندگی شما را با مثبت اندیشی پر می کند، که فضا را برای ورود هر گونه افکار منفی از بین می برد.

خانه خود را تمیز کنید

از تأثیری که محیطتان بر رهایی تمام انرژی های منفی می گذارد شگفت زده خواهید شد. در حالی که قطعاً باید به این فکر کنید که می‌خواهید به چیزی چه واکنشی نشان دهید. اما محیط شما راهی برای تأثیرگذاری بر روند فکر شما و به طور کلی احساس شما دارد. وقتی محیط اطراف خود را تمیز می کنید، ذهن شما متمرکزتر و آرام تر می شود.

برای پاکسازی انرژی منفی یک لیست سپاسگزاری آماده کنید

زمانی که مشغول شکرگزاری هستید، ایجاد ذهنیت منفی سخت است. لازم نیست چیزهای بزرگی هم باشد. شما همیشه می توانید چیزی پیدا کنید. همه چیز همیشه عالی نخواهد بود. اما می توانید برای آن‌چه که دارید جشن بگیرید. شما همچنین می توانید برای آن‌چه که در راه است سپاسگزار باشید.

از شر عوامل استرس زا خلاص شوید

اگر تا به حال به عوامل استرس زا خود فکر نکردید، در ابتدا ممکن است طاقت فرسا به نظر برسد. با این حال، نوشتن چیزهایی که شما را آزار می دهد به شما کمک می کند.

چند تکنیک قابل اثبات برای پاکسازی انرژی منفی از زندگی شما

همه احساس کردند که چیزی در زندگی به سادگی اشتباه است. چه در خانه، چه در محل کار، چه در خودتان، این هیجانات منفی واقعاً می تواند بر رفاه و بهره وری شما تأثیر بگذارد. وقتی چنین احساسی دارید، ممکن است لازم باشد انرژی منفی موجود در فضای خود را پاک کنید.

نکته

پاکسازی انرژی منفی گام مهمی در حرکت به هر هدف جدید است. اکثر مردم این کار را بدون فکر به آن انجام می دهند، غافل از اینکه انرژی منفی را پاک می کنند. برای اینکه انرژی منفی را از زندگی خود پاک کنید، از قبل کارهای کوچک برای کمک به این روش را انجام می دهید. در زیر لیستی از تکنیک های پاکسازی انرژی منفی از زندگی شما، از جمله خودتان و محیط جدیدتان بیان خواهد شد.

لذت از زندگی به صورت واقعی

به معنای واقعی کلمه لذت از زندگی را به فضای خود بیاورید. همانند انواع گیاهان که برای هر نوع اتاقی برای رشد شرایطی دارند. حتی اگر زمان زیادی را در یک حالت شخصیتی نمی گذرانید، اگر شرایط خود را بدانید می توانید پاکسازی انرژی منفی را اجرا کنید.

فضای خود را مانند خانه احساس کنید

اطراف خود را با چیزهایی که دوست دارید احاطه کنید. اگر چیزهایی را که از دیدن آن‌ها لذت می برید در محل کار خود قرار دهید، شما را بیشتر خوشحال می کند. این یک راه عالی برای پاکسازی انرژی منفی است.

استفاده از دستگاه بخور

اگر منطقه ای که در حال شست و شوی آن هستید اجازه می دهد، بخور دادن می تواند راهی عالی برای پاکسازی انرژی منفی باشد. از چندین نوع گل مریم می توان برای پاکسازی یک ناحیه استفاده کرد. از گیاهان دیگر نیز می توان برای پاکسازی یک ناحیه استفاده کرد.

گل ها

گل‌های تازه نیز می‌توانند پاکسازی انرژی منفی را ایجاد کنند. همه چیز درباره گل ها که انرژی مثبت را تشویق می کنند، از بو گرفته تا رنگ ها، گل ها از خواص خود برای پاکسازی انرژی منفی استفاده می کنند.

منطقه مناسب زندگی

ایجاد یک منطقه مناسب برای سبک زندگی شما تنها شامل حذف انرژی منفی نیست. اگر شما از اشیاء مثبت در اطراف خود استفاده کنید می تواند به هدف شما نیز خدمت کند. پالو سانتو در زبان اسپانیایی به معنای “چوب مقدس” است و هزاران سال سنت پشت آن است. این به آسانی سایر مواد  سوزانده نمی شود.

نمک

این یکی از شناخته شده ترین روش های پاکسازی انرژی منفی است. دو گزینه برای انتخاب وجود دارد: نمک را در جایی بپاشید یا آن را در یک کاسه بگذارید. گزینه اول شامل پاشیدن نمک در کنار فرش و سپس جارو کشیدن آن است. روش دوم این است که نمک را همیشه در یک کاسه بگذارید.

کریستال تورمالین سیاه

تورمالین سیاه که به عنوان کریستال محافظ نیز شناخته می شود، جذب کننده انرژی منفی است. قرار گیری یک تکه تورمالین سیاه در هر گوشه اتاق یک راه مطمئن برای پاکسازی انرژی منفی است.

موسیقی

ما در مورد پاکسازی یک ناحیه زیاد صحبت کردیم اما در مورد پاکسازی بدن صحبت نکرده ایم. موسیقی یکی از ساده ترین راه ها برای انجام این کار است. مردم بدون اینکه تاثیر این روش را بدانند از موسیقی استفاده می کنند. موسیقی این قدرت را دارد که فرد را آرام کند،  و پاکسازی انرژی منفی را ایجاد کند.

حمام

برای یافتن علت این که حمام برای پاکسازی انرژی منفی مناسب هست، مقداری آزمایش لازم است.

منابع
وبسایت powerofpositivity

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا