جملات قدرتمند برای غلبه بر افسردگی

غلبه بر افسردگی از طریق راه حل های مختلفی قابل اجرا است. افسردگی از شایع‌ترین اختلالات روانی در دنیای امروزی است. در روان شناسی مباحث متفاوتی وجود دارد. برخی از این فرآیندهای روان شناسی را ممکن است بدانید. ذهن آگاهی اگر با روش درست و مناسب انجام می شود می تواند برای آینده شما مفید باشد. در مقاله های قبل در ارتباط با ذهن آگاهی صحبت کردیم.  ذهن آگاهی می تواند موفقیت را در افراد ایجاد کند. موفقیت لازمه تلاش و کوشش است.

این تلاش و کوشش باید همراه با برنامه ریزی باید.  ما در ارتباط با ذهن آگاهی صحبت های بسیاری کرده ایم و گفتیم که افراد با داشتن ذهن آگاهی چه پیشرفتی خواهند کرد. اما این بار می خواهیم چند روش برای آموزش ذهن آگاهی در کودکان را بدانیم. آیا افراد با داشتن ویژگی ذهن آگاهی مناسب می توانند ازدواج بهتری داشته باشند یا خیر. در ادامه می خواهیم ببینیم که جملات قدرتمند برای غلبه بر افسردگی، چگونه است؟

غلبه بر افسردگی – کودکان دارای اضطراب و افسردگی

ما در مقاله های قبل گفتیم که یکی از استرس های که به افراد خصوصا زوجین وارد می شود استرس های ناشی از کودکان است. این بدان معنی نیست که کودکان دارای استرس باشند بلکه به این معنی اینکه رفتار های آن ها یا واکنش های آن ها نسبت به اتفاقات مختلف ممکن است باعث ایجاد استرس در والدین شود. راه های درمان استرس در دنیای روان شناسی بسیار زیاد است. در ادامه این مقاله که در وبسایت همکده به عنوان اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره تلفنی  آنلاین روان شناسی در ایران و ارائه دهنده خدمات مشاوره و روان شناسی نوشته شده است می خواهیم در ارتباط با جملات قدرتمند برای غلبه بر افسردگی، صحبت کنیم.

روش‌های ذهن آگاهی برای غلبه بر افسردگی دوران کودکی

فقط در چند دهه گذشته در غرب محبوبیت پیدا کرد. اخیراً، محققان فواید آموزش ذهن آگاهی در کودکان را کشف کرده اند. ذهن آگاهی و افزایش شادی یعنی آگاهی کامل از آنچه در لحظه حال اتفاق می افتد. و در دنیای پرشتاب امروزی، به راحتی می توان آنچه را که در اطراف شما می گذرد از دست داد.

بسیاری از افراد بدون آگاهی کامل از آن چه در اطرافشان اتفاق می افتد، کارهای روزمره خود را انجام می دهند. چه آن ها حواسشان به چیزی که دیروز اتفاق افتاده پرت شده باشد، چه نگران اتفاقی باشد که ممکن است فردا اتفاق بیفتد.

ارتباط بین روش‌های ذهن آگاهی

ذهن آگاهی، یا عمل حضور در لحظه، احتمالاً کلمه ای است که در محافل سلامتی زیاد شنیده اید. به دلیل فواید زیادی که برای سلامت جسمی و روانی دارد شناخته شده است. قابل ذکر است که ذهن آگاهی و افزایش شادی ارتباط زیادی دارد. باورش سخت است که چیزی به این سادگی برای خلق و خو و رضایت از زندگی شما خوب باشد، اما این حقیقت دارد. در این‌جا چند دلیل وجود دارد که باعث افزایش شادی در لحظه می شود.

روش‌های ذهن آگاهی که به غلبه بر افسردگی دوران کودکی کمک می کند

آیا تا به حال احساس می کنید که غرق شده اید، اما هر چیزی که در اطراف شما می گذرد؟ استرس زندگی روزمره بیش از آنچه که باید تأثیر می گذارد؟ آیا باعث افسردگی و اضطراب شما می شود که نمی دانید چگونه با آن کنار بیایید؟ روش‌های ذهن آگاهی ممکن است به شما در کاهش این احساسات مضر کمک کند.

حرف هایی که کودکان برای غلبه بر افسردگی دوران کودکی می گویند

بچه‌ها خنده‌دارترین چیزها را هنگام داشتن اضطراب می‌گویند، که اغلب باعث سردرگمی والدینشان می‌شود. اما این عبارات ممکن است نشان دهند که کودک شما نسبت به چیزی احساس اضطراب می کند. کودکان مانند اکثر نوجوانان و بزرگسالان دچار اضطراب می شوند و تنها تفاوت در برقراری ارتباط با آن است. به این ترتیب، والدین یا قیم باید برخی از آشکارترین درخواست‌های کمک را بیاموزند. این‌ها چیزهایی است که کودکان دارای اضطراب می گویند، و دانستن آن‌ها برای شما خوب است.

“من خسته هستم” را می توان راهی برای بچه هایی دانست که از مراقب خود می خواهند که با هم مشکلی ایجاد کنند. دانستن این عبارت می تواند به شما دیدگاه بهتری نسبت به آن‌چه که کودک شما از سر می گذراند بدهد.

من سرم درد می کند

بسیاری از والدین اعتباری را که شایسته غلبه بر اضطراب دوران کودکی است قائل نیستند. به این ترتیب، حس اعتماد و صمیمیت پایدار با کودک خود ایجاد خواهید کرد. شما یا می توانید والدینی باشید که به اضطراب کودک می افزاید، یا می توانید کسی باشید که آن را تسکین می دهد و همه چیز را بهتر می کند. ما قویاً توصیه می کنیم که دومی را انتخاب کنید، زیرا این امر به آینده ای فوق العاده و ارتباطی مثبت منجر می شود.

چند راه طبیعی برای غلبه بر افسردگی دوران کودکی

این روزها غلبه بر افسردگی دوران کودکی یک مسئله جدی است. استرس می تواند مانع رشد فرزند شما شود و مانع از بیرون رفتن او برای چیزهایی شود که می خواهند در زندگی به دست آورند. با این حال، بسیاری از والدین نمی خواهند این بیماری را با دارو حل کنند. خوشبختانه گزینه های دیگری نیز وجود دارد. در این‌جا چند راه طبیعی برای کمک به کودک خود برای غلبه بر افسردگی دوران کودکی آورده شده است.

جملات قدرتمند برای غلبه بر افسردگی

استفاده از جملات تاکیدی قوی هر روز می تواند به شما کمک کند غلبه بر افسردگی را انجام دهید و بهزیستی کلی خود را بهبود بخشید. وقتی افسرده هستید، اعتماد به نفس و عزت نفس شما پایین است. کلید غلبه بر افسردگی این است که به آن شرایط بد خود کمک کنید و طرز فکر خود را برای بهتر شدن تغییر دهید. باید افکار منفی خود را رها کنید و شروع کنید به دوست داشتن شخصی که هستید. افکار مثبت را در ذهن خود قرار دهید تا ارزش خود را برای دنیا به خاطر بسپارید. هر چه بیشتر به خودتان چیزهایی بگویید، مغزتان بیشتر آن را باور می کند، بنابراین مطمئن شوید که همیشه از مثبت اندیشی استفاده می کنید.

نکته ای در ارتباط با این زمینه

اگر از مثبت اندیشی استفاده کنید و فقط به خودتان چیزهای خوب بگویید، به سرعت افسردگی خود را شکست خواهید داد. این جملات تاکیدی قدرتمند به شما کمک می کند تا به آن‌جا برسید، و همچنین عادات خوبی را به شما آموزش می دهند. گفتن این عبارات فقط چند دقیقه در روز طول می کشد، بنابراین هیچ بهانه ای وجود ندارد که آن ها را تکرار نکنید.

جملات تاکیدی قدرتمند برای کمک به غلبه بر افسردگی

هنگامی که این جملات تاکیدی قدرتمند را به یک عادت روزانه تبدیل کردید، مثبت اندیشی برای شما طبیعی تر می شود. هنگام تکرار عبارات ذهن خود را باز نگه دارید و اجازه دهید کلمات در درون شما طنین انداز شوند. سپس افسردگی شما دیگر بر ذهن و بدن شما غلبه نمی کند و می توانید یک بار برای همیشه آن را شکست دهید.

می توانم با ایجاد فضای امن برای خودم بر افسردگی خود غلبه کنم.

زمانی که احساس امنیت کنید، غلبه بر افسردگی شما بهتر می شود. شما سزاوار مکانی هستید که در آن احساس امنیت کنید، و می توانید این نوع فضا را هر جا که می روید ایجاد کنید. اگر اسانس ها برای شما مفید هستند، یک عطر کوچک همراه خود داشته باشید تا به شما کمک کند احساس امنیت کنید. همچنین می توانید برای گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود هدفون خود را همراه داشته باشید. یکی دیگر از گزینه های خوب این است که وقتی به مکان های جدید می روید، وسایلی را همراه داشته باشید که راحتی را به همراه داشته باشید. با این حال، قبل از اینکه بیرون بروید، به یاد داشته باشید که از این تاکید قوی برای کمک به احساس امنیت استفاده کنید.

من شایسته، ارزشمند و با اهمیت هستم.

دانستن ارزش خود به شما کمک می کند که به شما این امکان را بدهد که کافی هستید تا غلبه بر افسردگی خود را انجام دهید. شما ارزشمند هستید و باید این را اغلب به خود یادآوری کنید. اگر هر روز از این تاکید قوی استفاده کنید، روز را با افسردگی کمتری سپری خواهید کرد.

من سزاوار خوشبختی هستم و می توانم به آن برسم.

وقتی بدانید که در زندگی لیاقتتان چیست، چیزی کمتر از آن را نمی پذیرید. شما سزاوار شادی هستید و می توانید با متقاعد ساختن خود به آن، آن را محقق کنید. این به سادگی تغییر طرز فکر و تمرکز بر آن‌چه شما را خوشحال می کند است.

من انتخاب می کنم برای همه چیز و همه کسانی که در زندگی ام دارم سپاسگزار باشم.

با شکرگزاری، غلبه بر افسردگی آسان تر خواهد بود. روی چیزهایی تمرکز کنید که باعث شادی شما می شوند و افرادی که دوست دارند با شما وقت بگذرانند. اگر به آن چیزها توجه کنید، احساس بهتری خواهید داشت و یک بار دیگر شادی پیدا می کنید.

می دانم که نحوه واکنش من به یک موقعیت کاملاً به من بستگی دارد.

نحوه واکنش شما به چیزی بر احساس شما بعد از آن تأثیر می گذارد. اگر واکنش منفی داشته باشید، احتمالا متوجه افسردگی خواهید شد. اگر تصمیم بگیرید که واکنش مثبت نشان دهید، می توانید به طور موثرتری بر افسردگی غلبه کنید. انتخاب با شماست و می تواند تفاوت را ایجاد کند.

برای غلبه بر افسردگی هر روز که جلو می روم انعطاف پذیرتر می شوم.

هر روز که از رختخواب بلند می شوید و به آن روز فرصت می دهید، انعطاف پذیرتر می شوید. با تاب آوری، می توانید افسردگی را شکست دهید و بر هر احساس منفی دیگری غلبه کنید. به خودتان فشار بیاورید که هر روز کمی بیشتر از روز قبل انجام دهید. سپس، می توانید ببینید که این طرز فکر چقدر سریع عمل می کند. در روزهایی که حوصله انجام هیچ کاری را ندارید از جمله تاکیدی قدرتمند برای یادآوری به شما استفاده کنید.

خودم را به خاطر اشتباهات گذشته و انتخاب هایی که نتیجه نداده اند می بخشم.

همه در زندگی اشتباه می‌کنند، پس وقتی برایتان اتفاق می‌افتد برای غلبه بر افسردگی فشار زیادی رو خودتان وارد نکنید. همه چیز همیشه آنطور که شما در نظر دارید پیش نمی رود و این خوب است. اگر به آن‌ها اجازه دهید همه آن چیزها به فرصت های یادگیری تبدیل می شوند.

از اشتباهات خود درس بگیرید و خودتان را به خاطر انجام آن‌ها ببخشید. فقط با بخشش می توانید افسردگی را شکست دهید و بر آن غلبه کنید.

برای غلبه بر افسردگی من خودم را با هیچ کس دیگری مقایسه نمی کنم زیرا قرار بود متفاوت باشم

مقایسه خود با دیگران همیشه باعث می شود احساس بدی داشته باشید زیرا با دیگران متفاوت هستید. با این حال، تفاوت معنای بدی نیست، بنابراین سعی کنید از مقایسه اجتناب کنید.

وجود تفاوت چیزی است که شما را به فردی که هستید تبدیل می کند. آن را در آغوش بگیرید و یاد بگیرید که خودتان را همانطور که الان هستید دوست داشته باشید. خودتان آن را بپذیرید و یاد بگیرید که همه چیزهایی را که قبلاً مقایسه می‌کردید دوست داشته باشید.

منابع
وبسایت powerofpositivity

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا