قول‌هایی که هر زن قوی به خودش خواهد داد

زن قوی ویژگی هایی دارد که می تواند او را نسبت به دیگران متمایز کند. آن ها می توانند بهترین تصمیمات را برای زندگی خودشان بگیرند.

این زنان موفق می توانند در طول زندگی راه هایی را انتخاب کنند که مردان حتی در آن پا نمی گذارند. شما باید سعی کنید ارتباطات بیشتری با افراد مختلف برقرار کنید تا افراد مثبت را جذب کنید. موفقیت در هر زمینه ای خصوصاً برقراری ارتباط لازمه تلاش است. هر چه افراد در زندگی بیشتر تلاش کنند طبیعتاً زودتر به موفقیت خواهند رسید. بسیاری از افراد هستند که در زندگی موفق بوده اند.

آن ها به یک باره شکست خورده‌ اند و از این شکست ناامید شدند. در واقع آن ها راه خود را ادامه نداده اند.  این ناامیدی باعث می شود در مسیر زندگی دچار مشکلاتی شوند. از آن سمت هم افرادی هستند که از شکست های خود درس می گیرند. شکست در زندگی به معنای پایان کار نیست. سعی کنید مثبت اندیش باشید. در ادامه می خواهیم ببینیم که قول‌هایی که هر زن قوی به خودش خواهد داد، چگونه است.

احساس شادی و خوشبختی با جذب افراد و زنان قوی

در مقاله های قبل در ارتباط با این که شادی و خوشبختی چه تاثیری بر ذهنیت افراد دارد صحبت کردیم ما گفتیم که شادی و خوشبختی می تواند بر ذهنیت و جسم افراد تاثیرات بسیار زیادی داشته باشد. شادی انواع مختلفی دارد و واکنشی در بدن است که باعث ایجاد هورمون های خوب در بدن خواهد شد. هورمون ها در بدن به خصوص هورمون های شادی بسیار می تواند باعث موفقیت و پیشرفت شما شود. در ادامه این مقاله که در وبسایت همکده به عنوان اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره تلفنی  روان شناسی در ایران و ارائه دهنده خدمات مشاوره و روان شناسی نوشته شده است می خواهیم در ارتباط با قول‌هایی که هر زن قوی به خودش خواهد داد صحبت کنیم.

از منفی نگری پرهیز کنید

شما نوع انرژی را جذب خواهید کرد. بنابراین، اگر انرژی منفی را بیرون می‌دهید، این همان چیزی است که در ازای آن دریافت خواهید کرد. شما افراد منفی را جذب خواهید کرد و در موقعیت های منفی قرار خواهید گرفت. با این حال، اگر بتوانید از منفی گرایی اجتناب کنید، می توانید آن مسیر را تغییر دهید.

عاداتی که زن قوی هرگز در یک رابطه نباید تحمل کند

آیا به زنان قوی که یک سری حرف های مزخرف را تحمل نمی کنند حسادت می کنید؟ زنان در یک رابطه همه جور چیزها را تحمل می کنند. وقتی زنان دور هم جمع می شوند و در مورد روابط گذشته خود صحبت می کنند، اغلب از همه چیزهایی که تحمل می کنند وحشت زده می شوند. خوشبختانه، کارشناسان روابط توانسته اند فهرستی از چیزهایی که زن قوی هرگز نباید در یک رابطه تحمل کنند، تهیه کنند. برخی از این چیزها آنقدر عادی به نظر می رسند که بسیاری از زنان قوی متوجه نمی شوند که این چیزی است که نیازی به تحمل آن ندارند.

نکته

عنوان و موضوع امروز ما بر این تمرکز دارد که چگونه زنان قوی با ناملایمات در روابط کنار می آیند. با این حال، هیچ کس نباید با افرادی که به آن‌ها بی احترامی یا بدرفتاری می کنند – زن یا مرد – تحمل کند. بنابراین صرف نظر از جنسیت خود، به این ویژگی ها توجه داشته باشید و انتظار بهترین ها را برای خود داشته باشید. در این‌جا چند چیزی وجود دارد که زنان قوی هرگز نباید در یک رابطه تحمل کنند. “یک زن قوی زنی است که مصمم به انجام کاری است که دیگران مصمم هستند انجام ندهند.” – مارج پیرسی. زنانی که از خود دفاع می کنند، مردانی را که این رفتارها را از خود نشان می دهند، تحمل نمی کنند.

عدم دانش آشپزی در برخی زنان

هر چند وقت یکبار پختن شام برای همسرتان جذاب است. اما عدم مهارت آشپزی یک ویژگی دوست داشتنی نیست. با این حال زنان قوی هرگز نباید برای چند روز با کسی که نمی‌تواند غذا درست کند یا نمی‌داند چگونه به تنهایی خود را تحمل کند، تحمل کند.

زنان باید همراه شریک زندگی خود باشند. ندانستن نحوه آشپزی، در واقع، پایه هر چیزی برای هر بزرگسالی است.

عدم نظافت در خانه توسط مردان

زن در رابطه، خدمتکار و خانه دار نیست. اگر مردی لباس هایش را روی زمین بگذارد، حوله خیسش را روی سینک حمام بگذارد و جوراب‌هایش را روی زمین بیندازد، پس برای یک رابطه آماده نیست. زنان قوی هرگز نباید هر چیزی تحمل کنند

عدم سازش و زن قوی

رکس تیلرسون یک بار گفت: “سازش بر سر رفتار اخلاقی یک گزینه نیست.” یک زن قوی همیشه باید رابطه ای داشته باشد که در آن سازش بهترین شکل اتمام اختلافات باشد. در واقع، هیچ زن قوی هرگز نباید رابطه با مردی را تحمل کند که نمی‌خواهد با آن شخص باشد. سازش یکی از ستون های اصلی یک رابطه جدی است. بنابراین نیازی به تحمل رابطه نیست.

توهین کلامی

زن قوی ممکن است متوجه نشود که در یک رابطه مورد آزار قرار می‌گیرد. زیرا ممکن است آزار جسمی نباشد. کارشناسان روابط موافق هستند که این یکی از مهمترین چیزهایی است که زنان قوی هرگز نباید در یک رابطه تحمل کنند. همه شرکای آن‌ها باید با احترام با آن‌ها صحبت کنند. زنان قوی هرگز نباید بپذیرند که در رابطه با آن‌ها مورد تحقیر، توهین یا تحقیر کلامی قرار گیرند.

از اهداف خود حمایت نمی کند

بودن در یک رابطه مانند داشتن یک سیستم پشتیبانی است. بر اساس تحقیقات دانشگاه بریگهام یانگ، “دوسوگرایی در یک رابطه – این احساس که یک شریک ممکن است با حمایت  او غیرقابل پیش بینی باشد – می تواند اثرات آرامی بر سلامت فرد داشته باشد.” یک زن قوی اهداف زیادی در زندگی خود خواهد داشت که می خواهد به آن‌ها دست یابد.

نکته

یک زن قوی باید شریکی داشته باشد که از این اهداف حمایت کند. اگر یک مرد در یک رابطه از اهداف یک زن قوی حمایت نمی کند، این یک علامت خطرناک است که این رابطه کارساز نخواهد بود. متخصصان روابط بر این عقیده هستند که زنان قوی هرگز نباید شریک غیرحمایت کننده را تحمل کند.

شریکی که به بچه ها کمک نمی کند

گاهی اوقات، قبل از اینکه یک زن قوی متوجه شود که رفتار غیرقابل قبولی را تحمل می کند، یک رابطه به ازدواج و فرزندان می رسد. زنان قوی هرگز نباید مردی را بپذیرند که به ادامه زندگی آن ها کمک نمی کند.

مجادله زنان قوی با افراد غیر قابل اعتماد

یک زن قوی همیشه باید بتواند به شریک زندگی خود اعتماد کند. روابط بر اساس اعتماد و ارتباطات زنده می مانند. هیچ کس نباید احساس کند که نمی تواند به کسی که دوستش دارد اعتماد کند.

قول‌هایی که هر زن قوی به خودش خواهد داد

قدرت اغلب از درد یا حتی ضربه هایی در گذشته به وجود می آید. زنان قوی اغلب در مواقعی از زندگی خود احساس ضعف و درماندگی کردند. قدرتی که اکنون در درون خود دارند فقط از عالم غیب نیامدند. در عوض، آن قدرت پرورش یافت و از آن مراقبت شد.

این قدرت در زن قوی ناشی از هفته‌ها، ماه‌ها یا حتی سال‌ها تلاش بود که به خاطر ترس از عکس‌العمل یا تنهایی، به خود اجازه داد کمتر از ارزشش رفتار شود. هر زن قوی این قدرت را به دست آورده است. و همچنین زخم هایی دارد که همیشه با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیستند.

نکته

هر زن قوی هم به خودش قول هایی داده است. این وعده ها به عنوان یک یادآوری عمل می کند که هرگز به خود اجازه نمی دهد به دختر ضعیفی که قبلا بوده است برگردد.

چند قولی که هر زن قوی به خودش خواهد داد

خودتان را به خطر نیندازید شما تمام چیزی هستید که برای خودتان دارید. -جانیس جاپلین. یک زن قوی اغلب با این چالش روبرو است که تکه‌هایی از خود را که برایش عزیز است کنار بگذارد. این کار باعث می شود تا کسی را که قدر او را به‌عنوان یک انسان کامل نمی‌داند، راضی کند. یک زن قوی چه از علایق، دوستان، شغل یا جاه طلبی هایش دست بکشد، به خود قول می دهد که دیگر هرگز بخش هایی از خود را رها نکند. او یک فرد کامل است و هرگز اجازه نخواهد داد که شخص دیگری او را به قطعاتی که آن‌ها قابل قبول می‌دانند جدا کند.

زن قوی قول می دهد که هرگز منتظر نخواهد بود تا کسی او را تغییر دهد

امید به اینکه کسی بتواند او را تغییر دهد اگر فقط او را درست دوست داشته باشد، اشتباهی است که هر زن قوی هرگز دوباره مرتکب نخواهد شد. مردم فقط در صورتی می توانند تغییر کنند که بخواهند. هیچ مقدار عشقی در دنیا نمی تواند کسی را به چیزی بهتر تبدیل کند. انتظار برای تغییر کسی تنها باعث ناامیدی می شود. هر زن قوی می‌داند که ارزش این را ندارد که بخواهد خود را به فرد بهتری که دیگری دوست داشته باشد، تبدیل کند.

زن قوی قول داد که هرگز به چیزی کمتر از آن‌چه که لیاقتش را دارد رضایت ندهد

هر زن قوی دوره ای از زندگی خود را پشت سر گذاشت که فکر می کند چیز خوبی را در شخص دیگری می بیند و به خود اجازه می دهد که رنج بکشد. زیرا فکر می کرد می تواند این خوبی را پرورش دهد. قدرت زمانی به دست می آید که یک زن بفهمد که لایق کسی است که به تنهایی خوب است، بدون اینکه نیازی به کاری بزرگ برای آن خوبی داشته باشد.

زن قوی به خودش قول می دهد که هرگز در بازی هایش اسیر نخواهد شد

یک زن قوی یک بار برای درک بازی های فکری که هیچ قاعده ای نداشتند و برای شکست او او طراحی شدند تلاش کرد. بعد از این، او قول می‌دهد که از آن نوع بازی‌ها صرف نظر کند. هر زن قوی باید یاد بگیرد که چگونه بر اساس قوانین خودش زندگی کند و اجازه ندهد که دیگران آن‌ها را برای او بسازند.

او به خودش قول داد که دیگر مورد سواستفاده قرار نگیرد

هر زن قوی باید این قدرت را به طریقی یاد بگیرد. بعد از اینکه به دیگران اجازه داد از او استفاده کنند – برای کار عاطفی، برای راحتی – به خود قول داد که دیگر هرگز خود را در آن موقعیت قرار نخواهد داد. او آموخت که ارزشش بیشتر از چیزی است که برایش استفاده می شود، و وقتی ارزش خود را کشف کرد و به آن توجه کرد، قوی تر از همیشه شد. او به خودش قول داد که هیچ کس هرگز او را تا این حد درمانده نخواهد کرد.

نکته

اگرچه قدرت اغلب ناشی از احساس ضعف و درماندگی است. اما این قدرت تا آخر عمر در اختیار زنان خواهد بود. تجربه از موارد زندگی ممکن است دشوار باشد. اما زمانی که آن‌ها آموخته شوند، تا زمانی که زنده هستیم به ما کمک خواهند کرد.

هر زن قوی لیستی از وعده‌هایی دارد که به خودش داد. زنان قوی یاد گرفتند که قانع نشوند و به خود اجازه ندهند که فریب بخورند یا به آن‌ها دروغ گفته شود.

منابع
وبسایت powerofpositivity

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا