خیانت شمشیری که دو طرف را نشانه می رود

خیانت شمشیری که دو طرف را نشانه می رود است. در ادامه به بررسی خیانت می پرداریم.

عدم روابط طبیعی و سالم 

فقدان روابط طبیعی یا سالم نیز عامل مهمی است که در بلندمدت به خیانت تبدیل می شود. زوج هایی هستند که به دلایلی ازدواج کرده اند یا برای انگیزه های خاص مانند داشتن فرزند یا مسائل مالی با یکدیگر ملاقات می کنند. اما بین آنها عشق وجود ندارد و نمی توانند تحمل بیشتری داشته باشند که بدون عشق زندگی کنند به سمت خیانت می روند. همچنین شرایطی وجود دارد که مردان به همسرانشان توجه نمی کنند و مانند یک زوج معمولی زندگی نمی کنند. با یکدیگر کنار نمی آیند و یا یک رابطه پرشور و هیجان انگیز ندارند. در نهایت یک یا هر دو آنها در خارج از رابطه خود با کسی که دوست دارند ارتباط برقرار می کنند.

آنها هیچ تلاشی برای برقرار ماندن رابطه خود ندارند. تمام سعی آنها این است که این عامل را توجیهی بدانند تا بتوانند به راحتی وارد زندگی کسی دیگر شوند و زندگی دو نفر را به تاریکی های زیادی بکشانند. بنابراین داشتن یک رابطه طبیعی و سالم باعث می شود زندگی روبه بهبود را تجربه کنید.

  •  احساس ناخوشایند ناشی از خیانت شمشیری
خیانت شمشیری که دو طرف را نشانه می رود

بعضی از مردم به سمت اموری حرکت می کنند که باعث می شود احساس ناخوشایندی را برای آنها ایجاد کند. زیرا احساس می کنند که دیگر توسط شریک زندگی خود پذیرفته نمی شوند. یا همسرانشان از نظر احساسی، جسمی یا جنسی از آنها راضی نیستند. اغلب هنگامی این احساس حاصل می شود که شریک زندگی بسیار موفق در کارها باشد و توجه زیادی به همسرش نکنند و همیشه با کارهایش مشغول باشد. برای همسرش وقت ندارد و همسر نقش مهمی در بازی زندگی آنها ایفا نمی کند. مگر اینکه خانه را مدیریت و مراقب بچه ها باشد. این وضعیت منجر به احساس ناخوشایند و در نهایت به چیزی است که آنها هر دو بعد از آن پشیمان می شوند.

  • برای مدت طولانی با هم زندگی کنید.
خیانت شمشیری که دو طرف را نشانه می رود

امروزه بسیاری از زوج ها روز و شب سخت کار می کنند تا خود را در جامعه مطرح کنند و یک زندگی بهتر را تجربه کنند اما در عین حال، آنها برای مدت طولانی از هم جدا می شوند و برای روابطشان این نوع جدایی مناسب نیست. زمانی که یک شریک برای مدت طولانی وجود نداشته باشد، شریک دیگر تنها است و به فکر پر کردن تنهایی خود است. مشغول نگه داشتن، پیدا کردن فعالیت های جدید است که ممکن است شامل تعامل با دیگر افراد نیز می شود. زوج ها هم از زمانی که مدت زمان زیادی را از یکدیگر دور می کنند همدیگر را رد می کنند و دیگر هیچ ارتباطی با همدیگر ندارند و این نیز دلیلی برای خیانت است.

دلایل اینکه مردم در روابط یکدیگر خیانت می کنند بی انتها هستند. زیرا هیجان انجام کاری ممنوعه قابل توضیح نیست. آزمایش کردن با چیزی جدید و تحریک در برخی از فعالیت های غیرقانونی جاذبه های زیادی برای برخی افراد دارد. آنها را متعهد می سازد تا همه چیز را مشاهده و حتی گاهی تجربه کنند.

  • آیا میخواهید ازدواج شادتر و سالمتر داشته باشید؟

اگر احساس می کنید که ازدواج برای شما وجود ندارد و یا ناامید شده اید.  هنگامی که به شما خیانت شده است. اما میخواهید از جدایی و / یا طلاق اجتناب کنید. یک منبع عالی برای کمک به شما در برطرف کردن جنبه های چالش برانگیز ازدواج است این است که به نزد روانشناسان ازدواج بروید و از مشاوران کمک بگیرید تا روحتان ترمیم شود.

من با تحقیقاتی که در مورد خودم انجام داده ام. متوجه شدم که بسیاری از مشکلات زوج ها برای من نیز اتفاق می افتند. به نظر می رسد که از دو مسئله عمده نشات می گیرد که مشکلات آنها را تشدید می کند. اما هنگامی که زوج ها یاد می گیرند چگونه به این دو مسئله رسیدگی کنند. به نظر می رسد همه چیز به روال عادی خود بر می گردد.

  • دو مسئله مهم در مورد خیانت شمشیری عبارتند از ارتباطات و انتظارات:
خیانت شمشیری که دو طرف را نشانه می رود

تعداد زیادی از مشکلات زوج ها با توجه به تجربیاتی که من بدست آورده ام  این است که افراد نسبت به هم انتظارات زیادی دارند و هنگامی که این انتظارات رد می شود باعث مشکلات زیادی می شود و توانایی برقراری ارتباط خوب را با همدیگر ممکن است نداشته باشند بنابراین این عوامل نیز منجر به مشکلات زیادی مانند خیانت خواهد شد. با این حال زوج ها باید به شکل سازنده و آشکار ارتباط خود را بهبود ببخشند و در درک تعاملات و مشکلات به همدیگر کمک کنند تا باعث رضایتمندی در رابطه شده و رابطه را به سمت بهبود بخشیدن ببرند.

احتمال وقوع خیانت ممکن است به اندازه ادعاهای ساخته نشده باشد، اما با اتخاذ زمان، احتمال وجود خیانت در جامعه براساس ماهیت روابط و رفتارهای شرکای نسبت به یکدیگر وجود دارد. این تنها درک علل مشترک خیانت است که شما می توانید یاد بگیرید چه چیزی منجر به خیانت  می شود و مقابله با این موضوع را به طور موثر انجام دهید.

خیانت شمشیری باعث می شود پایه های اصلی زندگی شما سست شود و اما همیشه راههایی برای مقابله با هر مشکلی حتی خیانت نیز وجود دارد بنابراین شما نباید هیچوقت از خود و زندگیتان ناامید شوید.

باید از این موضوع آگاه باشید که خیانت تنها جنسی نیست بلکه خیانت می تواند احساسی و یا مجازی باشد. و هر نوع خیانتی در زندگی شما و احساسات و روابطتان اختلال ایجاد می کند. کسانی که خیانت می کند اصولا دچار افسردگی می شوند و احساس گناه کردن همیشه با آنها است. از جامعه و گروه ها دور می شوند حتی از دوستان خود نیز دوری می گزینند و به همه دروغ می گویند. خیانت باعث عدم بی اعتمادی در زندگی می شود و بدترین احساس ها را وارد قلب هر فرد طرف رابطه می کند. از تبعات خیانت ناامیدی از خود و جامعه و هم چنین بدبینی فرد شده که دیگر نمی تواند به کس دیگری اعتماد کند و شاید حتی نتواند اعتماد کسی را جلب کند.

منابع
marriage.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا