نشانه های خیانت شوهر خود را بشناسید

شک به خیانت چیز وحشتناکی است. این شک می‌تواند باعث حس عدم امنیت، اضطراب، ترس، بیخوابی و افسردگی شده و در تمام ساعات روز و شب ذهن و افکار شما را به هم بریزد. شما با خودتان فکر می‌کنید‌ چه کار کردم که او از من دور شد؟ به اندازه‌ی کافی دوستش داشتم؟ آیا من او را بی‌علاقه کردم؟ دوباره می‌توانم به او اعتماد کنم؟ آیا رابطه‌ی ما برای همیشه همینطور خواهد ماند؟ آن فرد برای او چه کار کرده که من نکرده بودم؟ بعد از مدتی ممکن است وضعیت سلامت شما آسیب دیده و کارایی‌تان در محل کار تحت تاثیر قرار گیرد. نشانه های خیانت شوهر خود را بشناسید.

نشانه های خیانت شوهر

نشانه های خیانت شوهر خود را بشناسید

بگذارید برخی از نشانه‌های ریز و درشت که باید در مورد آن اطلاع داشته باشید را به شما بگوییم، شما با این نشانه‌ها نسبت به خیانت همسر خود مشکوک خواهید شد. اگرچه هیچکدام از این پرچم‌های قرمز حتما به معنای این نیستند که شما قربانی خیانت شده‌اید اما باید آن‌ها را به عنوان علائم احتمالی خیانت شناخته و سپس در مورد احتمال این رفتار بیشتر تحقیق کنید.

به طور ناگهانی توجه بیش از حد به ظاهر

همسر شما رفتارهای غیر عادی دارد. اگر همسرتان به خودش رسیده و خوش تیپ باشد شما نیز حس خوبی خواهید داشت. اما مراقب ظاهر او باشید زیرا اولین نشانه‌ خیانت بیرون از رابطه‌ی شماست.

همسرتان مشتاق است خوب دیده شده و سبک لباس پوشیدن و ظاهر خود را تغییر می‌دهد. او شروع به خرید لباس‌های جدید کرده و زمانی زیادی را مقابل آینه می‌گذراند.

او حالا بسیار نگران سلامت خود شده و برای داشتن بدنی سالم‌تر و متناسب‌تر تلاش می‌کند. اگر قبلا اصلا ورزش نمی‌کرده از اینکه حالا چقدر تلاش و جدیت در دنبال کردن برنامه‌های ورزشی خود دارد شگفت زده خواهید شد.

از لحاظ احساسی از شما دور شده است

یکی از اولین نشانه‌های خیانت این است که همسرتان از لحاظ احساسی از شما دور می‌شود. او به سختی می‌تواند زمان و عواطف خود را بین دو نفر تقسیم کند و از این رو شما در زندگی او عقب خواهید رفت. حالا متوجه می‌شوید ارتباط عاطفی که قبلا با هم داشتید از بین رفته است زیرا همسر شما بیشتر آن را با یک شخص سوم به اشتراک می‌گذارد.

دلیل بزرگ دیگری که شوهرتان می‌خواهد از نظر عاطفی از شما فاصله بگیرد این است که مطمئن باشد ناگهان چیزی لو نرود. اگر او با شما ارتباط عاطفی برقرار کند این یعنی هر دو با هم زیاد صحبت کرده و در مورد اتفاقات روزانه و در کل درباره‌ی زندگی با هم حرف می‌زنید. اگر همسرتان خیانت می‌کند این کار برای او سخت خواهد بود. زیرا چیزهای زیادی هستند که باید پنهان کرده یا درباره ی آن دروغ بگوید. اگر او از شما فاصله گرفته است این فاصله یک سپر بوده و مانع از برملا شدن حقیقت خواهد شد.

برای آگاهی بیشتر نسبت به طلاق عاطفی و نشانه‌های آن این مقاله را مطالعه بفرمایید.

تغییرات قابل توجه در رفتار

نشانه های خیانت شوهر خود را بشناسید

اگر همسرتان خیانت می‌کند این کار به او استرس داده و اغلب این استرس در روش برخورد او با شما نمودار خواهد شد.

او در تلاش برای برقراری تعادل در دو رابطه، موقعیتی را ایجاد می‌کند که انتهای آن دعوا با شما و مقصر دانستنتان برای هر چیزی است که در زندگی اتفاق می‌افتد.

شما متوجه یک تغییر ناگهانی در رفتار کلی او با خودتان می‌شوید. ممکن است همسر شما ناگهان پرخاشگر شده و از شما برای هرکاری که می‌کنید انتقاد کند. شاید روش حرف زدن یا لباس پوشیدن شما را دوست نداشته باشد یا فکر کند زیاد وزن اضافه کرده‌اید یا اندام خوبی ندارید. او همچنین با روش خانه‌داری شما مشکل پیدا کرده است، با مقدار زمانی که برای کار سپری می‌کنید و زمانی که به کارهای خانه اختصاص می‌دهید، چقدر پول درآورده یا چه مقدار خرج کرده‌اید، یا حتی مسائلی شخصی مانند انتخاب دوستان. وقتی شوهر شما خیانت می‌کند در تلاش است دلایلی پیدا کند که او را از شما دور کرده و به رابطه‌ی جدیدش برساند.

نشانه های خیانت شوهر خود را بشناسید | مرکز مشاوره همکده

پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاعات بیشتر این مقاله را مشاهده بفرمایید

او مرموز می شود

یکی دیگر از دلایل برجسته‌ی خیانت همسر شما رفتارهای مرموزانه و پنهان کاری اوست.

شاید همسر شما نیاز داشته باشد به خاطر صدای زیادی که در زمین بازی است دور از شما تماس تلفنی داشته باشد اما اگر این کار را برای تمامی تماس‌ها انجام می‌دهد احتمالا دلیلی دارد که نمی‌خواهد جلوی شما صحبت کند. وقتی تلفن زنگ می‌خورد او بلند شده و به اتاق دیگر یا بخش دیگری از خانه می‌رود. شاید وقتی شما حضور دارید او به تلفن نگاه کرده و جواب ندهد. اگر قبلا او این طور نبوده و مشکلی با صحبت کردن مقابل شما نداشته است احتمال خیانتش بیشتر است.

به ندرت به خانه می آید

نشانه های خیانت شوهر خود را بشناسید

ناگهان همسر شما هزاران دلیل و توضیح دارد که چرا باید برای مدتی از شما دور باشد.

ممکن است همسر شما برای اینکه زمان زیادی دور از شماست دلایلی واقعی و صادقانه داشته باشد اما اگر این موضوع چیزی است که ناگهان شروع شده است می‌تواند نشانه‌ای از خیانت بیرون از رابطه‌ی ازدواج باشد.

همسرتان برای دور بودن از شما یا نیامدن به خانه بهانه‌های متعددی دارد. او می‌گوید یک کار اداری ضروری پیش آمده، در باشگاه سخت تمرین می‌کند، یک سرگرمی جدید پیدا کرده یا نیاز دارد کمی از شما دور باشد. هرچه دلیل او باشد بهانه‌ای برای دور بودن از شما و خانه است. در ابتدا شاید او زمان کمتری دور از شما باشد اما با قوی شدن رابطه‌ی دیگر این فاصله بیشتر خواهد شد.

برای آگاهی از اینکه چگونه در مقابل خیانت واکنش نشان دهید این مقاله را مطالعه کنید.

به سختی با او تماس دارید

اگر همسرتان خیانت کرده و چیزی برای پنهان کردن از شما داشته باشد، متوجه می‌شوید وقتی از شما دور است به سختی به او دسترسی پیدا می‌کنید.

او به شما می‌گوید برای کار به سفر می‌رود اما دقیقا نمی‌گوید مقصدش کجاست. او به شما شماره‌ای برای تماس نمی‌دهد. همچنین ممکن است اگر با شماره‌اش تماس بگیرید به شما پاسخ ندهد.

رابطه ی جنسی دشوار می شود

اگر همسرتان خیانت می‌کند نمی‌خواهد مانند قبل با شما رابطه‌ی جنسی داشته باشد یا مانند روزهای گذشته در رابطه عملکرد درستی ندارد. متوجه خواهید شد او اغلب اوقات خسته بوده وعلاقه‌ای به برقراری رابطه با شما ندارد.

دلیل این موضوع مشخص است. همسر شما از رابطه‌ی جدید خود لذت برده و دیگر انرژی ای برای شاد بودن با شما ندارد. البته ممکن است او استرس داشته و خسته باشد که در این صورت او بعد از چند هفته به وضعیت جنسی عادی قبلی خود بر می‌گردد.

منابع
momjunction.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا