حرکات ناخوداگاه زنان عاشق

برای زنان که احساس بسیار لطیفی دارند، عشق موضوع بسیار مهمی است . منظور از این جمله این نیست که زنان ، خودآگاهانه انتخاب کرده باشند که عشق، از مهمترین اولویت های زندگی آنها باشد ، بلکه به صورت ناخواسته و ناخودآگاه این حرکات اتفاق می افتد.

فهمیدن حرکات ناخوداگاه مردان عاشق و زبان بدن مردان عاشق راحت تر از حرکات ناخوداگاه زنان است . عشق در زندگی زنان جایگاه ویژه ای دارد. زنان از یک طرف نمی خواهند عشق خود را به زبان بیاورند و از طرف دیگر ، با رفتار و نگاهشان به  طرف مقابل نشان می دهند که او را دوست دارند، یعنی بصورت ناخوداگاه علاقه خود را ابراز می کنند.

عشق از نظر زنان چگونه است:

نشانه های علاقه مندی و عشق در زنان، در مقایسه با مردان، کمی پیچیده تر است.

زنان محتاط تر عمل می کنند و خصوصا در اوایل رابطه با زیرکی و گاهی با سیاست، احساسات و عشق خود را پنهان می کنند.  عشق برای زنان یک فرآیند کاملا احساسی و عاطفی است و به معنای شیفته و شیدای یک نفر شدن است، زنان در مقایسه با مردان، فوق العاده بیشتر احساساتی هستند و میزان احساساتشان نسبت به منطقشان بیشتر است.

زنان اگر عاشق شوند ، ممکن است زودتر و راحت تر از مردان عشق خود را ابراز کنند. البته این مساله، برای همه زنان و مردان صدق نمی کند ولی در اکثر مواقع اینگونه است.

در این مقاله قرار است که به حرکات ناخودآگاه زنان عاشق بپردازیم:

زنان عاشق یک سری نشانه هایی دارند که با کمی دقت در رفتارشان متوجه عشق آنها نسبت به خودتان خواهید شد.

حرکات زنان عاشق

زبان بدن زنان عاشق:

از نظر روانشناسی، ثابت شده است که افراد، بخش مهمی از پیامها ی ناخودآگاهشان را از طریق زبان بدنشان به دیگران انتقال می دهند.  در واقع، شخص منتقل کننده پیام ممکن است از آنچه از طریق لحن صدا و حرکات بدنش به طرف مقابل منتقل می شود آگاه نباشد.

پس دقت کنید، اگر جذب زنی شده اید ولی نمی دانید که احساس او به شما چگونه است، آگاهی داشتن و دانستن زبان بدن در این زمینه کمک زیادی به شما خواهد کرد . بسیاری از علائم و نشانه های فیزیکی وجود دارد که نشان می دهد زنی عاشق شما است که بیشتر این نشانه ها اشاره به حرکات فیزیکی بدن (ارتباط غیرکلامی) است.

زنان عاشق با انجام این حرکات به طور غیرمستقیم به شما نشان می دهند که به شما علاقه مند شده اند.

حرکات ناخوداگاه زنان عاشق و زبان بدن آنها:

نگاه کردن :

زنان عاشق با شخصی که به او علاقه دارند ارتباط چشمی خوبی برقرار می کنند. زنان از تماس چشمی به عنوان راهی برای برقراری ارتباط با مخاطب خود استفاده می کنند و با این کار نشان می دهند که توجه کافی به او دارند.

زنان عاشق زمانی که با شما ملاقات می کنند، در حین صحبت، ارتباط چشمی به صورت مدام و پیوسته می گیرند و جالب اینجاست که برای طنازی نسبت به شخص مورد علاقه شان این کار را انجام می دهند. وقتی به شما نگاه می کنند، مردمک چشمشان گشاد می شود و این نشانه علاقه مندی آنها نسبت به شماست.

حرکات ناخوداگاه زنان عاشق لبخند زدن

لبخند زدن :

یکی دیگر از حرکات ناخودآگاه زنان عاشق که جز زبان بدن آنها هم می شود ،؛در ارتباط با شخصی که به آن علاقه دارند، لبخند زدن است. اگر در دیدارهای مکرر، متوجه لبخندهایی حاکی از خجالت به همراه دزدیدن نگاه شدید، آن را نشانه علاقه مندی بدانید که یک جور مجذوب شدن است. زنی که عاشق شما باشد به راحتی به صحبتهای شما لبخند می زند و حس خوب و آرامش به شما منتقل می کند.

نزدیک بودن:

از دیگر حرکات و نشانه های زنان عاشق این است که تمایل دارند در مکانها و موقعیتهای مختلف، نزدیک و در کنار شما باشند. آنها مایل هستند فاصله کمتری با شما داشته باشند و این کار را ناخودآگاه انجام می دهند.

خانم همیشه سعی دارد اطراف شما باشد، و به بهانه های مختلف در کنار شما حضور دارد، دقت داشته باشید که این یک سیگنال واضح از جانب ناخوداگاه اوست.

حرکات ناخوداگاه زنان عاشق نزدیک شدن

تماس فیزیکی:

برای زنان عاشق، تماس فیزیکی، نشانه محبت، اعتماد و توجه است.  به عنوان مثال: یک زن عاشق به شما اجازه می دهد دست یا پای شما با او برخورد داشته باشد.  او خود، سعی می کند این نزدیکی را به وجود آورد و در موقعیتهای مناسب شما را لمس کند ( تماس ملایم و یا هل دادن از سر شوخی ).

بازی کردن با مو:

یکی دیگر از حرکات ناخودآگاه زنان عاشق، بازی کردن با موهایشان است . آنها با انجام این کار ، سعی در جلب توجه شما دارند.

وارد شدن به حریم خصوصی شما:

زنان عاشق عمدا” به حریم خصوصی فرد مورد علاقه خود وارد می شوند. وقتی در کنار شما نشسته اند، به سمت و شانه شما تکیه می دهند و سعی در نزدیک شدن و لمس شما دارند.

تقلید کردن :

زنان عاشق، معمولا” حرکات و رفتار شخصی که به آن علاقه دارند را تقلید می کنند و این کار را به صورت ناخودآگاه انجام می دهند. ما به این کار، حرکات آینه ای می گوییم.  در واقع این بدن اوست که تلاش می کند بدون لمس کردن شما، با شما ارتباط برقرار کند.

زنان عاشق اینگونه هستند:

نسبت به جزئیات زندگی شخصی که به او علاقه دارند، کنجکاو هستند.

نسبت به زنان غریبه ای که اطراف شخص مورد علاقه خود هستند ، حساس می شوند و به وضوح می توان حسادت را در رفتار و گفتار آنها مشاهده کرد.

زنان عاشق همیشه برای شخص مورد علاقه خود وقت دارند.

مدام اشتباهات و خطاهای شخص مورد علاقه خود را نادیده می گیرند و از آنها چشم پوشی می کنند.

زنان عاشق سعی می کنند در دیدار و ملاقات با شخص مورد علاقه خود در مورد آینده صحبت کنند.

مشاوره روابط عاطفی:

رابطه عاطفی سالم موتور محرکه انسان در زندگی است. شروع  دوستی و رابطه، ممکن است برای بسیاری از افراد کار ساده ای باشد. اما حفظ دوستی و حرکت به سمت رابطه عاطفی سالم، نیاز به مهارت و اگاهی است.

بسیاری از ما در روابط  دوستی با جنس مخالف و همسر خود دچار رفتاری می شویم، که بخش عمده این مشکلات به دلیل نداشتن آگاهی دانستن ارتباط با جنس مخالف است. دریافت جلسات مشاوره رابطه، سریعترین روش برای حل مشکلات و بهبود روابط با پارتنر و همسر است. مرکز مشاوره همکده اولین مرکز تخصصی روانشناسی کشور با روانشناسان همدل در کنار شماست.

سمیه نادیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا