کارهایی که افرادی که دارای عدم افسردگی هستند به طور متفاوت انجام می دهند

عدم افسردگی در افراد می تواند حس آرامش را در آن ها ایجاد کند. یکی از اختلالات محبوب در روانشناسی افسردگی است. در روان شناسی مباحث متفاوتی وجود دارد. برخی از این فرآیندهای روان شناسی را ممکن است بدانید. ذهن آگاهی اگر با روش درست و مناسب انجام می شود می تواند برای آینده شما مفید باشد.
در مقاله های قبل در ارتباط با افسردگی و تاثیر ذهن آگاهی صحبت کردیم. ذهن آگاهی می تواند موفقیت را در افراد ایجاد کند. موفقیت لازمه تلاش و کوشش است. این تلاش و کوشش باید همراه با برنامه ریزی باید. ما در ارتباط با ذهن آگاهی صحبت های بسیاری کرده ایم و گفتیم که افراد با داشتن ذهن آگاهی چه پیشرفتی خواهند کرد. اما این بار می خواهیم چند روش برای آموزش ذهن آگاهی در کودکان را بدانیم. آیا افراد با داشتن ویژگی ذهن آگاهی مناسب می توانند ازدواج بهتری داشته باشند یا خیر. در ادامه می خواهیم ببینیم که کارهایی که افرادی که دارای عدم افسردگی هستند به طور متفاوت انجام می دهند، چگونه است؟

عدم افسردگی در افراد مختلف

ما در مقاله های قبل گفتیم که یکی از استرس های که به افراد خصوصا زوجین وارد می شود استرس های ناشی از کودکان است. این بدان معنی نیست که کودکان دارای استرس باشند بلکه به این معنی اینکه رفتار های آن ها یا واکنش های آن ها نسبت به اتفاقات مختلف ممکن است باعث ایجاد استرس در والدین شود. راه های درمان استرس در دنیای روان شناسی بسیار زیاد است. در ادامه این مقاله که در وبسایت همکده به عنوان اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره تلفنی آنلاین روان شناسی در ایران و ارائه دهنده خدمات مشاوره و روان شناسی نوشته شده است می خواهیم در ارتباط با کارهایی که افرادی که دارای عدم افسردگی هستند به طور متفاوت انجام می دهند، صحبت کنیم.

جملات قدرتمند برای عدم افسردگی

استفاده از جملات تاکیدی قوی هر روز می تواند به شما کمک کند غلبه بر افسردگی را انجام دهید و بهزیستی کلی خود را بهبود بخشید. وقتی افسرده هستید، اعتماد به نفس و عزت نفس شما پایین است. کلید غلبه بر افسردگی این است که به آن شرایط بد خود کمک کنید و طرز فکر خود را برای بهتر شدن تغییر دهید. باید افکار منفی خود را رها کنید و شروع کنید به دوست داشتن شخصی که هستید. افکار مثبت را در ذهن خود قرار دهید تا ارزش خود را برای دنیا به خاطر بسپارید. هر چه بیشتر به خودتان چیزهایی بگویید، مغزتان بیشتر آن را باور می کند، بنابراین مطمئن شوید که همیشه از مثبت اندیشی استفاده می کنید.

نکته ای در ارتباط با این زمینه

اگر از مثبت اندیشی استفاده کنید و فقط به خودتان چیزهای خوب بگویید، به سرعت افسردگی خود را شکست خواهید داد. این جملات تاکیدی قدرتمند به شما کمک می کند تا به آن‌جا برسید، و همچنین عادات خوبی را به شما آموزش می دهند. گفتن این عبارات فقط چند دقیقه در روز طول می کشد، بنابراین هیچ بهانه ای وجود ندارد که آن ها را تکرار نکنید.

جملات تاکیدی قدرتمند برای کمک به عدم افسردگی

هنگامی که این جملات تاکیدی قدرتمند را به یک عادت روزانه تبدیل کردید، مثبت اندیشی برای شما طبیعی تر می شود. هنگام تکرار عبارات ذهن خود را باز نگه دارید و اجازه دهید کلمات در درون شما طنین انداز شوند. سپس افسردگی شما دیگر بر ذهن و بدن شما غلبه نمی کند و می توانید یک بار برای همیشه آن را شکست دهید.

می توانم با ایجاد فضای امن برای خودم بر افسردگی خود غلبه کنم.

زمانی که احساس امنیت کنید، غلبه بر افسردگی شما بهتر می شود. شما سزاوار مکانی هستید که در آن احساس امنیت کنید، و می توانید این نوع فضا را هر جا که می روید ایجاد کنید. اگر اسانس ها برای شما مفید هستند، یک عطر کوچک همراه خود داشته باشید تا به شما کمک کند احساس امنیت کنید. همچنین می توانید برای گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود هدفون خود را همراه داشته باشید. یکی دیگر از گزینه های خوب این است که وقتی به مکان های جدید می روید، وسایلی را همراه داشته باشید که راحتی را به همراه داشته باشید. با این حال، قبل از اینکه بیرون بروید، به یاد داشته باشید که از این تاکید قوی برای کمک به احساس امنیت استفاده کنید.

من شایسته، ارزشمند و با اهمیت هستم.

دانستن ارزش خود به شما کمک می کند که به شما این امکان را بدهد که کافی هستید تا غلبه بر افسردگی خود را انجام دهید. شما ارزشمند هستید و باید این را اغلب به خود یادآوری کنید. اگر هر روز از این تاکید قوی استفاده کنید، روز را با افسردگی کمتری سپری خواهید کرد.

من سزاوار خوشبختی هستم و می توانم به آن برسم.

وقتی بدانید که در زندگی لیاقتتان چیست، چیزی کمتر از آن را نمی پذیرید. شما سزاوار شادی هستید و می توانید با متقاعد ساختن خود به آن، آن را محقق کنید. این به سادگی تغییر طرز فکر و تمرکز بر آن‌چه شما را خوشحال می کند است.

من انتخاب می کنم برای همه چیز و همه کسانی که در زندگی ام دارم سپاسگزار باشم.

با شکرگزاری، عدم افسردگی آسان تر خواهد بود. روی چیزهایی تمرکز کنید که باعث شادی شما می شوند و افرادی که دوست دارند با شما وقت بگذرانند. اگر به آن چیزها توجه کنید، احساس بهتری خواهید داشت و یک بار دیگر شادی پیدا می کنید.

می دانم که نحوه واکنش من به یک موقعیت کاملاً به من بستگی دارد.

نحوه واکنش شما به چیزی بر احساس شما بعد از آن تأثیر می گذارد. اگر واکنش منفی داشته باشید، احتمالا متوجه افسردگی خواهید شد. اگر تصمیم بگیرید که واکنش مثبت نشان دهید، می توانید به طور موثرتری بر افسردگی غلبه کنید. انتخاب با شماست و می تواند تفاوت را ایجاد کند.

برای عدم افسردگی هر روز که جلو می روم انعطاف پذیرتر می شوم.

هر روز که از رختخواب بلند می شوید و به آن روز فرصت می دهید، انعطاف پذیرتر می شوید. با تاب آوری، می توانید افسردگی را شکست دهید و بر هر احساس منفی دیگری غلبه کنید.
برای عدم افسردگی من خودم را با هیچ کس دیگری مقایسه نمی کنم زیرا قرار بود متفاوت باشم.

کارهایی که افرادی که دارای عدم افسردگی هستند به طور متفاوت انجام می دهند

همه گاهی اوقات غمگین می شوند. این یک طیف طبیعی از احساسات انسانی است، و شما هرگز نباید از احساس شکست احساس بدی داشته باشید. وقتی افسرده هستید، این که بخواهید خود را شاد کنید بسیار طبیعی است. با این حال، ممکن است سخت باشد که خود را از بلاتکلیفی که احساس می کنید بیرون بیاورید.
وقتی آماده هستید که غمگین نباشید، راه‌هایی برای عدم افسردگی وجود دارد. زمانی که احساس خوبی ندارید، این موارد کلیدی را به خاطر بسپارید. زیرا به شما کمک می‌کنند تا خود را تقویت کنید و دوباره احساس مثبت کنید. اگر یکی دو تا از این ایده ها فوراً جواب نداد، خیلی مضطرب نشوید. وقتی افسرده هستید احساس بهتری داشته باشید زمانی بهترین نتیجه را دارد که خیلی به خودتان سخت نگیرید.

نکته

در این‌جا چند کاری وجود دارد که افرادی که عدم افسردگی دارند به طور متفاوت انجام می دهند
“در مورد اشتباهات و شکست های گذشته خود فکر نکنید. زیرا این فقط ذهن شما را با اندوه، پشیمانی و افسردگی پر می کند.» – سوامی سیواناندا

کسانی که عدم افسردگی دارند، سعی نمی کنند همه چیز را کنترل کنند

بسیاری از مردم زمانی که چیزهایی را که نمی توانند کنترل کنند آنطور که برنامه ریزی کردند پیش نمی رود، احساس ناراحتی می کنند. یونگ کانگ چان، نویسنده و معلم، می‌گوید: یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد احساس بهتر در زمانی که احساس خوبی ندارید، این است که یاد بگیرید همه چیز را رها کنید.
«بدانید که هر چه بیشتر بخواهید کنترل کنید، کنترل و آزادی کمتری خواهید داشت. بسیاری از مردم نمی خواهند کنترل خود را رها کنند. زیرا می ترسند که پس از رهایی، کنترل خود را از دست بدهند.

نکته

شما نمی توانید همه چیز را کنترل کنید، و یادآوری این موضوع به خودتان اجازه می دهد تا همه چیز را آسان تر کنید. تمرکز روی چیزهایی که می توانید کنترل کنید، رها کردن چیزهایی را که نمی توانید آسان تر می کند.

افراد دارای عدم افسردگی خودشان را در اولویت قرار می دهند

والری مونرو، مدیر سابق زیبایی در The Oprah می‌گوید: ایجاد ارزش بیشتر از خود به دیگران نسبت به آنچه برای دادن آن آمادگی دارید، می‌تواند کنترل احساسات شما را سخت کند. زیرا “ما شروع به عدم تعادل خود می‌کنیم. احساس افسردگی به این معنی است که شما باید برای مدتی روی خود تمرکز کنید. این بدان معنا نیست که شما باید خودخواه باشید. همچنین از کمک به افرادی که به آن نیاز دارند دست بردارید یا به دوستان و عزیزان خود کار عاطفی بدهید.

نکته

زاخاری فیلیپس، مدافع سلامت روان و نویسنده، می‌گوید: افرادی که از افسردگی بیرون می‌آیند می‌دانند که: « اگر اول از خود مراقبت نکنید، ممکن است همراه با فردی که می‌خواهید نجات دهید غرق شوید.» بنابراین، ایجاد احساس بهتر در هنگام افسردگی مستلزم این است که برای مدتی خود را در اولویت قرار دهید. شگفت زده خواهید شد که چقدر احساس بهتری خواهید داشت.
افراد دارای عدم افسردگی نه گفتن را یاد گرفتند

بخشی از اولویت بندی به خود این است که یاد بگیرید چگونه به مردم «نه» بگویید. اگر فردی سازگار هستید، اگر به خودتان اجازه ندهید به چیزهایی که نمی‌توانید یا نمی‌خواهید انجام دهید، «نه» بگویید، ممکن است احساسات شما آسیب ببیند. “نه” گفتن شما را به آدم بدی تبدیل نمی کند. در واقع از شما فردی می سازد که مرزهای خود را می شناسد.

نکته

وقتی آنقدر به خود احترام بگذارید که «نه» بگویید، متوجه خواهید شد که خلق و خوی شما به سرعت بهبود می یابد و احساسات افسردگی شروع به محو شدگی می کنند. دکتر سوزان بیالی، پزشک و مربی زندگی می‌گوید: اگر خود را با مسئولیت‌های بیش از حد درگیر کردید، ممکن است به سختی احساس بهتری داشته باشید. زیرا «هرگاه به چیزی بله می‌گویید، به این معناست که به چیز دیگری نه می‌گویید».
افرادی که دارای عدم افسردگی این را به سختی یاد گرفتند. لازم نیست برای شما سخت باشد – یاد بگیرید “نه” بگویید زیرا شما اولویت اول خود هستید.

آن‌ها خود خوری نمی کنند

وقتی همه چیز اشتباه می شود، نفس عمیقی بکشید و چیزهایی را که باید تغییر کنند، تصدیق کنید. این کار باعث می شود تا مطمئن شوید که دوباره تکرار نمی شوند. و سپس، آن تغییرات را اجرا کنید، این تمام کاری است که باید انجام دهید.
«همه ما گاهی به توانایی‌های خود شک داریم و می‌خواهیم جنبه‌های خاصی از شخصیت، نگرش، ظاهر یا مهارت‌های خود را بهبود بخشیم.
با این حال، اینکه دائماً خودمان را بی‌ارزش بدانیم یا به اندازه کافی خوب نباشیم، بسیار متفاوت است. بورلی دی. فلکسینگتون، نویسنده می گوید: رفتار مزمن با خودمان با تحقیر و نفرت از خود می تواند عواقبی برای رفاه روانی، سلامتی و روابط با عزیزان ما داشته باشد.

منابع
وبسایت powerofpositivity

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا