هاله چیست؟

آیا شیفته دنیای رنگارنگ و عرفانی خوانش هاله هستید؟ در اینجا به بررسی چیستی هاله ها، دلیل محبوبیت آنها در محافل معنوی و چگونگی رمزگشایی آنچه که هاله شما ممکن است در مورد شما بگوید،  می پردازیم. هدف ما در این مقاله از همکده این است که بدانیم هاله چیست؟ برای این که بتوانید شخصیت خود را بهتر بشناسید می توانید به مرکز مشاوره همکده مراجعه کنید. مرکز مشاوره همکده اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره در ایران است. این مرکز ارائه دهنده خدمات حضوری و مشاوره تلفنی روان شناسی می باشد.

هاله چیست؟

وقتی کسی به یک “هاله” اشاره می کند، در مورد میدان انرژی معنوی نادیده ای صحبت می کند که همه موجودات زنده را احاطه کرده است. کاترین گریس، بنیانگذار Aura Shop، یک فروشگاه خواندن هاله در سانتا مونیکا، کالیفرنیا، توضیح می دهد: “هر چیزی زنده یک هاله دارد.” تصور می شود که رنگ های مختلف هاله شما بینشی را در مورد بهزیستی عاطفی و معنوی شما فراهم می کند.

در حالی که گریس می‌گوید همیشه نمی‌توان رنگ‌های هاله را با چشم غیرمسلح دید، اما معمولاً می‌توانیم آنها را حس کنیم. به این فکر کنید که چگونه افراد خاصی حتی قبل از اینکه کلمه ای بگویند، حال و هوای فوق العاده گرم و دوستانه (یا واقعاً انرژی منفی) از خود ایجاد می کنند. این هاله در کار است. البته برای این که بدانید هاله چیست و چطور در شخصیت شما وجود دارد می توانید آزمون سریع هاله انجام دهید.

هفت لایه هاله چیست؟

به گفته گریس، هاله شما از هفت لایه اوریک (همچنین به عنوان اجسام یا هواپیماها شناخته می شود) تشکیل شده است و هر یک نشان دهنده چیزی متفاوت است. آنها را مانند لایه های پیاز در نظر بگیرید که وسط آن بدن فیزیکی شماست.

هواپیمای هاله فیزیکی

همانطور که از نامش پیداست، صفحه هاله فیزیکی لایه ای است که سلامت جسمانی ما را نشان می دهد. نزدیک ترین لایه به پوست شماست. به آن صفحه اتری نیز می گویند.

هواپیمای هاله احساسی

این هواپیمای است که با احساسات شما مطابقت دارد. اگر همه در احساسات خود هستید، این هواپیما آن را نشان خواهد داد. بسته به خلق و خوی شما رنگ آن تغییر می کند و اگر آشفتگی عاطفی را تجربه می کنید کسل کننده یا لکه دار به نظر می رسد.

هواپیمای هاله ذهنی

این هواپیما با منطق، استدلال و افکار ارتباط دارد. این لایه سوم از بدن شما است.

هواپیمای هاله بدن اختری

لایه چهارم هاله چیست؟ با حرکت به سمت بیرون، این هواپیما با سلامت معنوی شما سروکار دارد. همچنین جایی است که شما ظرفیت خود را برای عشق ذخیره می کنید.

صفحه هاله اتری چیست؟

این هواپیما جایی است که شما توانایی های روانی خود را پیدا می کنید. داشتن یک صفحه اتری شفاف به شما کمک می کند تا از انرژی دیگران استفاده کنید و با افرادی که در طول موج مشابهی هستند ارتباط برقرار کنید.

صفحه هاله آسمانی

این هواپیمایی است که رویاها و شهود شما در آن ذخیره می شود. همچنین هواپیمای روشنگری است. کسی که صفحه هاله آسمانی قوی دارد، بسیار خلاق است.

صفحه هاله علّی چیست؟

این آخرین هواپیمای هاله است. همه لایه‌های دیگر را هماهنگ می‌کند و اساساً به شما در مسیر زندگیتان کمک می‌کند.

رنگ آنها به چه معناست؟

ما تا به اینجای مقاله فهمیدیم هاله چیست و هفت لایه آن را بررسی کردیم. اما در این بخش می خواهیم در ارتباط با رنگ آنها بدانیم. رنگ هاله شما با یکی از هفت چاکرای اصلی مطابقت دارد: ریشه، خاجی، شبکه خورشیدی، قلب، گلو، چشم سوم و تاج. هاله شما به این چاکراها متصل است و از لایه های اوریک فوق الذکر تشکیل شده است. دانستن اینکه کدام رنگ با کدام چاکرا مطابقت دارد می تواند به شما در تفسیر آنچه هاله شما به شما می گوید کمک کند.

قرمز در هاله نشان چیست؟

چاکرای ریشه شما در رنگ قرمز می لرزد. گریس می‌گوید: «این در پایه ستون فقرات شما قرار دارد و مسائل اساسی شما را در بر می‌گیرد، مانند اینکه شما چه کسی هستید، خانه، شغل، قدرت‌های آشکار، انرژی جنسی و ارزش‌های شما. اگر هاله شما دارای رنگ قرمز است، اساساً به این معنی است که شما با یک پایه ثابت کار می کنید.

نارنجی

رنگ نارنجی با چاکرای خاجی شما که در قسمت پایین شکم شما قرار دارد مرتبط است. گریس می گوید: “این شامل انرژی اولیه بدن عاطفی، خلاقیت، توانایی دستیابی به دیگران در روابط و انرژی جنسی است.” اگر هاله شما حاوی رنگ نارنجی است، نشان می دهد که شما اساساً معادل احساسی زیر یک پتوی سنگین هستید. شما همچنین مستقل و واقع گرا هستید.

رنگ زرد در هاله چیست؟

رنگ ها در این که هاله چیست کمک زیادی می کنند. اما اجازه دهید بدانیم که رنگ زرد چه ارتباطی با هاله ها خواهد داشت؟ چاکرای شبکه خورشیدی شما به رنگ زرد متصل می شود. این چاکرا چند اینچ بالاتر از ناف شما قرار دارد. گریس می گوید که “شخصیت، قدرت شخصی، هویت و همچنین احساسات شما را در خود جای داده است. این تعریفی است که شما برای خود و جهان چه کسی هستید.” هاله های زرد به این معنی است که شما خلاق، کنجکاو و خوش بین هستید.

سبز و صورتی

این رنگ ها به چاکرای قلب شما مربوط می شود. جای تعجب نیست که چاکرای قلب شما تماماً در مورد عشق است – برای دیگران و خودتان. گریس می گوید: “شفقت و انرژی بخشش را در خود جای می دهد. همچنین دسترسی به ذهن و شهود الهی است.” افرادی که دارای این رنگ های هاله صورتی یا سبز هستند، معمولاً دلسوز، مهربان و دوست داشتنی هستند.

آبی در شناخت هاله چیست؟

آبی رنگ چاکرای گلوی شماست. “این وسیله بیان شماست، شما بودن، گفتن آنچه نیاز دارید و و با خود و دیگران ارتباط برقرار کنید.” گریس می گوید. هاله های آبی به این معنی است که شما بصری و همدل هستید.

بنفش و ارغوانی

رنگ ارغوانی هاله مربوط به چاکرای چشم سوم شماست که اگر تا به حال یوگا انجام داده باشید احتمالا با آن آشنا هستید. گریس می‌گوید: «در بالای چشم‌های فیزیکی و در مرکز پیشانی‌تان قرار دارد. “این بینش شما از هر چیزی است که می خواهید خلق کنید، جایگاه شهود شماست.” ممکن است متوجه شوید که نوعی توانایی روانی دارید و بسیار شهودی هستید.

سفید

معنی سفید در هاله چیست؟ هاله های سفید فوق العاده نادر هستند. چاکرای تاج شما که بالای سر شما قرار دارد با این رنگ خود را نشان می دهد. گریس می‌گوید: «این شما را به هر آنچه هست، یگانگی، و درک اینکه همه ما به هم متصل هستیم، متصل می‌کند».

رنگ مشکی

اگر هاله شما سیاه به نظر می رسد، این نشانه ای است که ممکن است برخی از افکار و احساسات منفی را نگه داشته باشید، که مانع از جریان انرژی از طریق چاکراهای شما می شود.

چگونه می توان هاله را خواند یا از آن مطلع شد؟

اگر در یک شهر بزرگ زندگی می‌کنید، به احتمال زیاد هاله‌خوان‌هایی در این نزدیکی وجود دارند که انرژی شما را برای شما IRL بخوانند و خلاصه‌ای به شما بدهند. عکاسی با هاله یکی دیگر از روش های محبوب (و اغلب مقرون به صرفه) است که به شما امکان می دهد هاله خود را به شکل عکس ببینید. اگر استودیوی هاله ای در نزدیکی خود ندارید، برنامه هایی مانند AURLA و Aura & Energy خواندن مجازی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهند، اگرچه ممکن است دقت کمتری داشته باشند.

چگونه یاد بگیریم هاله خودمان را بخوانیم؟

پس از این که فهمیدیم هاله چیست باید بدانیم چطور آن را بخوانیم؟ گریس می‌گوید، همچنین می‌توان یاد گرفت که هاله‌ی خود را ببیند: «شما ممکن است آن را با تمرکز بر قسمت‌های بدن (مانند دست‌هایتان)، در مدیتیشن یا در تجسم، در آینه ببینید. همچنین می توانید سعی کنید دست های خود را به هم بمالید تا اصطکاک ایجاد کنید و سپس به آرامی و عمدی آنها را از هم جدا کرده و دوباره به هم برگردانید و ببینید آیا در حین حرکت رنگی ظاهر می شود یا خیر. هنگامی که شروع به استفاده از آن کردید، می توانید سعی کنید هاله های دوستان و خانواده خود را نیز بخوانید.

آیا رنگ هاله شما در طول زمان تغییر می کند؟

رنگ هاله یک فرد کاملاً می تواند در طول زمان تغییر کند. تغییرات در انرژی شما در هاله شما منعکس می شود، بنابراین رنگ هاله شما برای تمام زندگی شما ثابت نمی ماند. اگر به طور مداوم در یک رنگ هاله غالب هستید، می توانید در مورد معنای آن رنگ و چگونگی متعادل کردن انرژی غالب آن مطالعه کنید.

به عنوان مثال، به گفته راشل تری خواننده هاله چیست، از آنجایی که کسانی که هاله بنفش دارند بسیار حساس، شهودی و درونگراتر هستند، ممکن است بخواهند روی ایجاد مرزهای قوی تری کار کنند تا انرژی منفی دیگران را دریافت نکنند. با انجام این کار، آنها ممکن است متوجه شوند که هاله آنها در طول زمان در رنگ بنفش کمتر می شود. اگر از انرژی ای که از دست می دهید راضی نیستید، کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای تغییر آن انجام دهید. گریس حمام کردن در آفتاب، غوطه ور شدن در آب (مخصوصاً اگر هوا سرد باشد)، تکمیل مدیتیشن متعادل کننده چاکرا، انجام صدادرمانی، پوشیدن لباس برای هاله مورد نظر، یا مشورت با یک انرژی شفا دهنده را به عنوان راه هایی فهرست می کند.

هاله ها میدان های انرژی نامرئی هستند که همه موجودات زنده را احاطه کرده اند. رنگ‌های آن‌ها را می‌توان طوری تفسیر کرد که به شما احساس شخصیت، تمایلات و الگوهای شما بدهد. شما می توانید هاله خود را به صورت مجازی یا حضوری بخوانید و همچنین به خود بیاموزید که خواندن هاله ها را شروع کنید.

 

 

 

منابع
mindbodygreen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا