رفتارهای نشانگر عاشقی در یک فرد چگونه است (بدون این که متوجه شود)؟

رفتارهای نشانگر عاشقی در هر شخصی متناسب با رفتار و کردار او متفاوت خواهد بود. طبیعتاً همه انسان ها نمی توانند احساسات خود را به راحتی بیان کنند. اما از آن جا مسئله روابط عاشقانه بیشتر از بیان احساسات به تعهد ارتباط دارد انتخاب شخص مورد نظر سخت است. شما باید شخص مقابل را جوری ارزیابی کنید که بعدها این رابط به هر دوی شما پیشرفت برساند.

شخصیت نشانگر ویژگی های رفتاری ما است. و همینطور رفتار ما نشانه شخصیت ما است. برخی از افراد را ممکن است دیده باشید که شخصیت‌ های چند گانه ای دارند. در واقع آن ها هر جا که می خواهند منافعی کسب کنند شخصیت خود را تغییر می دهند. خیلی از افراد هستند که دچار اختلالات شخصیتی هستند. در دنیای روان شناسی اختلالات شخصیتی بسیار وجود دارد. برخی از این اختلالات را ممکن است بشناسید.  یکی از شخصیت های محبوب INFJ است. در ادامه می خواهیم ببینیم که رفتارهای نشانگر عاشقی در یک فرد چگونه است (بدون این که متوجه شود)؟

رفتار و شخصیت ها در برابر رفتارهای نشانگر عاشقی

ما در مقاله های قبل در ارتباط با رفتار در روان شناسی صحبت کردیم و گفتیم که هر فردی چه نوع رفتاری دارد و این رفتار در چه زمان هایی در فرد ایجاد می شود. گاهی اوقات رفتار یک فرد بر اساس شرایط خانوادگی یا محیطی تغییر خواهد کرد. برای مثال ممکن است یک کودک در یک زمان مشخص رفتار های پرخاشگرانه انجام دهد. یا این یکه یک فرد جوان در دوران بلوغ خود رفتار های منزوی انجام دهد. در زمینه شخصیت نیز ما باید موضوعات مختلفی را مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه این مقاله که در وبسایت همکده به عنوان اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره تلفنی  روان شناسی در ایران و ارائه دهنده خدمات مشاوره و روان شناسی نوشته شده است می خواهیم در ارتباط با رفتارهای نشانگر عاشقی در یک فرد چگونه است (بدون این که متوجه شود)، صحبت کنیم.

تیپ شخصیت یک ابزار جالب است

تیپ شخصیت یک ابزار جالب است. با مقداری پاسخ به یک پرسشنامه یا چند صد پاسخ بر روی یک پرسشنامه، می توانید مجموعه ای از ویژگی های خود را تعیین کنید. شخصیت INFJ در رفتارهای نشانگر عاشقی نمونه جالبی است. بسیاری از مواردی که به شما انگیزه می دهد و چه نوع مشکلاتی ممکن است مستعد آن باشید تعیین می کند. ویژگی  آزمون های شخصیتی بی شماری در جهان وجود دارد.  بسیاری از آن ها بی اهمیت و برای سرگرمی طراحی شده اند (“شما دارای چه شخصیتی هستید؟)).  در حالی که برخی از آن ها برای ارائه نگاهی جدی به خود و جهان پیرامون شما ایجاد شده اند. مانند آزمون Enneagram و The Myers-Briggs. آزمون مایرز بریگز از 16 نوع و بر اساس چهار ویژگی خاص تشکیل شده است و شامل نوع INFJ می شود.

آزمون شخصیت مایرز بریگز و شخصیت INFJ در رفتارهای نشانگر عاشقی

Myers-Briggs Type Indicator یک سیستم تیپ شخصیت است. این نوع که توسط یک تیم مادر و دختر ایجاد شده است. آن ها این آزمون را بر اساس تصور کارل یونگ در مورد انواع شخصیت توسعه دادند. این کار باعث می شود تا ایده های یونگ را کامل کرده و آثار او را برای مخاطبان گسترده ای به کار گیرند. یونگ معتقد بود که همه افراد دارای یکی از دو دوگانگی شخصیتی در چهار دسته جداگانه هستند. او معتقد بود انگیزه ها و رفتارهای افراد را می توان بر اساس نحوه تعامل هر یک از این چهار ویژگی ترسیم کرد. این اساس سیستم تایپ مایرز بریگز را تشکیل می دهد.

نکته ای در ارتباط با این زمینه

خود سیستم تایپ از چهار دسته جهان، اطلاعات، تصمیمات و ساختار تشکیل شده است.

رفتارهای نشانگر عاشقی در یک فرد چگونه است (بدون این که متوجه شود)؟

رفتارهای نشانگر عاشقی می تواند یک چیز فریبنده باشد. می تواند گیج کننده باشد. ممکن است فردی در زندگی شما وجود داشته باشد که با او حال و هوای خوبی داشته باشید. اما نمی دانید که آیا او واقعاً شیفته شما است یا فقط کمی در حال معاشقه است. وقتی جواب می خواهید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به رفتارهای آن ها نگاه کنید. در این‌جا چند روش عملی وجود دارد که نشان می دهد شخصی ناخودآگاه عاشق شده است.

وقتی شما را می بینند لبخند می زنند

نگاهی که آن ها به شما هنگام برقراری ارتباط شخصی دارند، رفتارهای نشانگر عاشقی آن ها را نسبت به شما نشان می دهد. اگر آن ها همیشه لبخند می زنند و به نظر می رسد که وقتی وارد اتاق می شوید می درخشند، می دانید که در حال عاشق شدن هستند. نگاه کنید تا ببینید آیا تفاوتی بین واکنش آن ها هنگام راه در اتاق و سایر افراد برای سنجش واکنش وجود دارد یا خیر.

احساست مختلف آن ها تا حدودی عصبی می شود

بسیاری از مردم در مورد کسی که عاشق او می شوند عصبی می شوند. معمولاً این رفتار خیلی بامزه است. ممکن است متوجه شوید که وقتی آن ها حرف تا حدی احمقانه می گویند یا وقتی آن‌ها را مسخره می کنید دارای رفتارهای نشانگر عاشقی هستند. حتی ممکن است با همراهی در کنار شما سرخ شوند. اگر متوجه این موضوع شدید، ملایم باشید، در غیر این صورت ممکن است آن ها را بترسانید.

آن‌ها به شما غذا می دهند

در بسیاری از فرهنگ ها، غذا راهی برای رفتارهای نشانگر عاشقی است. اگر کسی به طور مداوم برای شما غذای لذیذ می آورد، این فقط می تواند راهی برای ابراز محبت خود باشد. این عمل مخصوصاً اگر غذای خانگی باشد صادق است. قدردانی خود را نشان دهید و حتی به این فکر کنید که در ازای صحبت به زبان عشق آن ها، همین کار را انجام دهید.

زبان بدن

زبان بدن می تواند خیلی بیشتر از کلماتی که در مورد کسی صحبت می کند به شما بگوید. کسی که عاشق شما می شود، آن را با زبان بدن خود نشان می دهد. آن ها احتمالا بدن خود را به سمت شما متمایل می کنند یا به روش های کوچک شما را لمس می کنند. بسیاری از اوقات، آن ها حتی متوجه نمی شوند که این حرکات ظریف را انجام می دهند.  همچنین ممکن است سعی کنند وقتی در یک محیط گروهی هستند نزدیک شما بنشینند. البته زبان بدن مثبت را نباید با شهوت اشتباه گرفت. باید به این نکته توجه کنید که خودتان بدون زیاده روی، حرکات کوچکی انجام دهید.

آن ها خبرهای خوب را با شما جشن می گیرند

بهتر است وقتی کسی را دارید اخبار خوب را با او به اشتراک بگذارید. اگر عاشق شما شده است، احتمالاً وقتی اتفاق خوبی در زندگی آن‌ها رخ می دهد، اول با شما تماس خواهند گرفت. شما با کسی تماس می گیرید که می خواهید رفتارهای نشانگر عاشقی  را برای او انجام دهید. این عادت به این معنی است که از تحت تاثیر قرار دادن شما با خبرهای خوب لذت می برند. همچنین احتمالاً با گفتن چیزهایی به شما احساس راحتی می‌کنند و می‌دانند که شما حمایت می‌کنید و باعث می‌شوید از اخبار خوبشان احساس خوبی داشته باشند. وقتی با شما تماس می گیرند رفتاری حمایتی و هیجانی داشته باشید

آن ها به حرف های شما گوش می دهند

برای ایجاد ارتباط عاطفی با کسی، باید صحبت کنید. فقط صحبت کافی نیست طرف مقابل باید به حرف های شما گوش کند. اگر  به شما اجازه صحبت کردن را بدهند، متوجه خواهید شد که آیا آن ها رفتارهای نشانگر عاشقی ارائه می دهند یا خیر. آن ها ممکن است در طول مکالمه چیزهایی را تکرار کنند.

نکته ای در ارتباط با این زمینه

آن ها بعداً جزئیات مکالمه را به خاطر بسپارند، همچنین می‌دانید که در حال گوش دادن به شما هستند. آن‌ها جزئیات را به خاطر می‌آورند و با تکرار چیزهای خاصی برای شما، به شما اطلاع می‌دهند که به خاطر می‌آورند. بیش از هر چیز، زمانی که به  همراهی نیاز دارید، برای گوش دادن به شما وقت می گذارند. البته، شما باید در مورد انتظارات خود منطقی باشید.

استفاده از عبارت “ما” به جای من یکی از رفتارهای نشانگر عاشقی

وقتی کسی عاشق شما می شود، به شما دو نفر به عنوان یک واحد نگاه می کند. به جای صحبت کردن به صورت فردی، متوجه خواهید شد که آن ها به دوستان و خانواده زیاد «ما» می گویند. مخصوصاً وقتی صحبت از آینده می‌شود، از «ما» استفاده می‌کنند یا خیر. این نشان می دهد که وقتی آینده را می بینند، شما را در آن تصویر می کنند. تفکر بلندمدت به این معنی است که آن ها قصد دارند در نهایت رابطه را به مرحله بعدی ببرند.

تماس چشمی نشان می دهد که آن ها عاشق شده اند

چشم ها را اغلب پنجره ای به روح می نامند. کسی که می خواهد با شما ارتباط عاطفی برقرار کند، می خواهد روح شما را ببیند تا شما را بهتر بشناسد. وقتی صحبت می‌کنید به چشمان شما نگاه می‌کنند. رفتارهای نشانگر عاشقی برای جلب توجه شماست. از سوی دیگر، اگر هر بار که شما صحبت می کنید چشمان خود را برگردانند، این می تواند نشانه ای باشد که آن ها چندان علاقه ای ندارند. برای ایجاد ارتباط چشمی خودتان بدون ترس و وحشت، نکته ای را مشخص کنید.

منابع
وبسایت powerofpositivity

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا