چند عادت زوج های با عشق قوی

زوج های با عشق قوی دارای روابط مستحکم تر هستند. آن ها می توانند عشق زیادی به یکدیگر ابراز کنند. همه دوست دارند توسط دیگران دوست داشته شوند. جذابیت از طرف هر کسی یک معنای متفاوتی دارد. این تعاریف می تواند برای پیگیری از گزینه های مختلف درمانی یا پیشگیری باشد. در مقاله امروز ما می خواهیم در ارتباط با چند عادت زوج های با عشق قوی صحبت کنیم. روابط در همه افراد نقش های مختلفی دارند. برخی افراد ازدواج و روابط را ساده می پندارند و برخی هم روابط خود را سخت می گیرند. این که هر فردی در روابط خودش چه نوع طرز فکری دارد می تواند در زندگی او هم تاثیر داشته باشد. روابط بین افراد دارای نکات و قوانین مختلفی است.

هر فرد که بتواند این قوانین را به درستی انجام دهد می تواند در آینده روابط خود پیشرفت داشته باشد. جذابیت عاشقانه در افراد مختلف به صورت های مختلفی اتفاق می افتد. در ادامه می خواهیم ببینیم که این قانون جذب برای هر فردی چه تعریفی دارد و چه تاثیراتی می تواند بگذارد. در ادامه این مقاله که در وبسایت همکده به عنوان اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره تلفنی  روان شناسی در ایران و ارائه دهنده خدمات مشاوره و روان شناسی نوشته شده است می خواهیم در ارتباط با چند عادت زوج های با عشق قوی، صحبت کنیم.

جاذبه جنسی و زوج های با عشق قوی

همان طور که احتمالاً از نام آن حدس زده اید، جذابیت جنسی زمانی است که جذب شما نسبت به کسی مبتنی بر خواسته های جنسی باشد، این فرآیند معروف به هوس است.

روابط با رضایت و بدون رضایت و ارتباط آن با قانون جذب

آیا این چیز بدی است؟ البته که نه. تا زمانی که بین شما رضایت وجود داشته باشد و شما یک رابطه جنسی ایمن داشته باشید، داشتن برخوردهای گاه به گاه و روابط جنسی بد نیست و می تواند تجربه شما را در روابط افزایش دهد. این فقط برای افرادی که رضایت همدیگر را ندارند خطرناک است.

سوالاتی که باید قبل از ایجاد زوج های با عشق قوی از خود بپرسید

چیزهای بسیار کمی در دنیا بزرگتر از عشق واقعی وجود دارد. برخی افراد آنطور که باید شریک زندگی خود را دوست ندارند. این در مورد وسواس نسبت به کسی یا هر چیز دیگری که رسانه ها سعی می کنند در مورد عشق به شما کمک کنند نیست. این سوالات را در نظر بگیرید تا ببینید آیا برای عشق واقعی آماده هستید و علائم زوج های با عشق قوی را تشخیص می دهید.

آیا آنقدر با خودم به درستی ارتباط داشته ام که شخص دیگری را در نظر بگیرم؟

اگر نمی توانید برای مدت طولانی تنها باشید، این نشانه خوبی نیست. شما باید بتوانید قبل از اینکه به دنبال ارتباط با دیگران باشید، کاملاً با خودتان راحت باشید و شریک زندگی خود را دوست داشته باشید. اگر برای مدت طولانی از یک رابطه خارج نشدید، باید مطمئن شوید که سالم هستید، که به معنی التیام دردهای قدیمی است. همچنین به معنای یادگیری دوست داشتن خود است. زمانی را صرف جستجو درس برای عشق واقعی و رفتار درست با خود کنید. آن وقت متوجه خواهید شد که چه کسی برای شما خوب است زیرا آن‌ها با شما همانگونه رفتار خواهند کرد که شما با خودتان رفتار می کنید.

آیا زوج های با عشق قوی را به خاطر احساسی که به شما می دهند دوست دارید؟

عشق لزوما به این نیست که کسی چه احساسی در شما ایجاد می کند. عشق واقعی در مورد تصمیم گیری برای دوست داشتن کسی است. همچنین به دنبال منفعت او بدون توجه به احساسی که در هر لحظه در شما ایجاد می کند. عشق واقعی تا حدودی یک فداکاری است. اگر عشق واقعی است، می توانید با مشکلات سخت وارد مجادله شوید.

آیا من آنقدر سالم هستم که شخص دیگری را دوست داشته باشم؟

هیچ کس کامل نخواهد بود، اما شما باید حداقل با خودتان صادق و راحت باشید. این کار باعث می شود تا بپذیرید که مشکل خاصی دارید. پس از آن، شما باید تمایل داشته باشید که روش سالم تری برای برخورد با مسائل بیاموزید. این تمام چیزی است که لازم است، و هیچ شرمی در آن وجود ندارد. ایجاد حس یک فرد عاشق واقعی یعنی اینکه بتوانید با شریک زندگی خود آسیب پذیر باشید. بگذارید همه شما را ببینند و عشقی که دارید را سرلوحه قرار دهند. اگر درد و ترس شما باعث شود که رفتارهای ناسالم داشته باشید، شریک زندگی خود را آزار خواهید داد و نباید وارد رابطه شوید.

آیا من خودم را دوست دارم؟

اگر واقعاً خودتان را دوست نداشته باشید و نپذیرید، نمی توانید شخص دیگری را دوست داشته باشید. وقتی با خودت درست رفتار کنی، می تونی با دیگران هم درست رفتار کنی. اگر واقعاً خود را دوست نداشته باشید و نپذیرید، با شریک زندگی خود با احترام، صداقت یا هر چیز دیگری رفتار نخواهید کرد زیرا به طور طبیعی با خودخواهی خود به او آسیب خواهید رساند.

من چه چیزی دارم که به نفع انسان دیگری باشد؟

شما برای برآوردن نیازهای خود وارد یک رابطه نمی شوید. شما با این سوال که آیا چیزی دارید که به نفع شریک زندگی تان باشد، وارد رابطه می شوید. این مربوط به بدن شما یا چیزی مادی نیست. شما باید قلبی باز داشته باشید، مراقب باشید و ویژگی های دیگری داشته باشید. این کار باعث می شود بهترین ها را برای ایجاد زوج های با عشق قوی ایجاد کنید.

آیا برای خودم ارزش کافی جهت ارتباط در کنار یک فرد سالم دارم؟

اگر آنقدر برای خود ارزش قائل نباشید که با یک فرد سالم باشید، عشق واقعی نخواهید داشت.

چند عادت زوج های با عشق قوی

نیک هورنبی یک بار گفت: «اگر آن چیزی که در نظر دارید بین خودتان و شریک زندگی اتفاق نمی افتد، خوب نیست.» در مورد روابط انواع سطوح مختلف قدرت وجود دارد – و برخی از روابط قوی تر از دیگران هستند. به گفته نویسنده کیت فیگس، زوج های با عشق قوی در واقع نوع رابطه‌ای است که در آن از چیزهایی که دیگران ارائه می‌دهند لذت می‌برید. نه اینکه سعی کنید آن‌ها را مطابق با الگوی زندگی و عشق خود تغییر دهید.

بنابراین، اگر در تلاش برای ارزیابی میزان عشق قوی خودهستید، ممکن است آن را با سایر روابطی که در زندگی روزمره خود در اطراف خود می بینید مقایسه کنید. اما، راه بهتری برای تعیین اینکه شما زوج های با عشق قوی هستید به خصوص اگر از راه‌های سختی گذشته باشد، وجود دارد.

نکته

در این‌جا چند عادت یک رابطه قوی وجود دارد

«در یک رابطه قوی، هر فرد باید از دیگری حمایت کند. آن‌ها باید یکدیگر را یاری کنند.» – تیلور سویفت

مهارت های ارتباطی خوب در زوج های با عشق قوی

یکی از بزرگترین و مهمترین چیزها در مورد روابط این است که بدانید چگونه با شریک زندگی خود ارتباط برقرار کنید. خواه این ارتباط در مورد برنامه‌های روزانه‌تان باشد، یا صحبت در مورد چیزهای عمیق و احساسی که می‌تواند شما را به هم نزدیک‌تر کند، ارتباط یکی از مهم‌ترین چیزهایی است که یک رابطه باید قوی باشد. و مهم‌تر از آن، شما همچنین می‌دانید که چگونه هنگام برقراری ارتباط به یکدیگر گوش دهید، حتی اگر در مورد چیز احمقانه‌ای باشد.

نکته

همانطور که جان گاتمن روانشناس و کارشناس روابط اشاره کرد، “نکته مشترک همه ازدواج های  خوب و زوج های با عشق قوی این است که آن‌ها به شریک زندگی خود الگویی می دهند که وقتی شما ناراحت هستید، من گوش می دهم. دنیا می ایستد و من گوش می دهم. ما اجازه نمی دهیم همه چیز بد پیش برود. ما همدیگر را در رنج رها نمی کنیم. ما در مورد آن صحبت می کنیم و شرایط را درست  می کنیم.»

به یکدیگر اعتماد کنید

 

اگر به طرف مقابل اعتماد ندارید چگونه می توانید همانند زوج های با عشق قوی باشید؟ اعتماد کلید هر رابطه قوی است. اگر به شریک زندگی خود اعتماد دارید که به شما صدمه نزند، به شما خیانت نکند، به شما دروغ نگوید و با شما ارتباط برقرار نکند، در این صورت برای بسیاری از روابط از بازی جلوتر هستید. اعتماد ابزاری برای هر رابطه است. اگر به شریک زندگی خود اعتماد ندارید، ممکن است نشانه ای از عدم کارکرد رابطه باشد.

با این حال، اگر احساس می کنید که می توانید به شریک زندگی خود اعتماد کنید و می دانید که شریک زندگی شما می تواند به شما اعتماد کند، در این صورت کار فوق العاده ای انجام می دهید.

شما به عنوان زوج های با عشق قوی افراد دیگر را بررسی نمی کنید

برخی از افراد احساس می کنند که این چیزی نیست که در یک رابطه مهم باشد. اگر به آن عمل نکنید، اتفقز خاصی نمی افتاد. اما نگاه به یک فرد جذاب چه ضرر یا سودی دارد؟ با این حال، زوج هایی که رابطه قوی دارند حتی اگر افراد دیگر را جذاب بدانند حتی تمایلی به بررسی دیگران ندارند. اذعان به اینکه شخص دیگری جذاب است با نگاه به او در زمانی که شریک زندگی شما نگاه نمی کند متفاوت است.

شما مشکل را حل می کنید

مشکلات مالی؟ مشکلات رابطه؟ فشار؟ هر مشکلی که باشد، شما و شریک زندگیتان می توانید آن مشکلات را با هم حل کنید. حتی اگر مشکل بزرگ و غیرقابل کنترل به نظر می رسد، می دانید که با شریک زندگی خود می توانید با هر چیزی کنار بیایید.

وجود زوج های با عشق قوی و موفق به این معنی است که بتوانید برای حل مشکلات با هم کار کنید، حتی اگر در مورد راه حل اختلاف نظر داشته باشید. روی آوردن به طرف شریک زندگی خود برای حمایت در حل مشکل به این معنی است که رابطه شما قوی است.

با هم خوش می گذرانید

اگر نتوانید با هم خوش بگذرانید، رابطه چه فایده ای دارد؟ “زمان خودتان را برنامه ریزی کنید. کارهایی را برای انجام دادن پیدا کنید که هر یک از آن‌ها لذت بخش باشد. دکتر فران والفیش، روان درمانگر رابطه می گوید: به چیزهای دیگری که شما را از گذراندن زمان کافی با هم باز می دارد، نه بگویید.

نکته

حتی اگر همه چیز به دلیل استرس های زندگی استرس زا شود، باز هم زمان دارید که با یکدیگر دور هم جمع شوید و در حین تفریح ​​مشکلات را فراموش کنید. زوج های با عشق قوی یعنی همیشه برای شما و شریک زندگیتان وقت دارید تا از زندگی با هم لذت ببرید. یادگیری زمانی که زمان خوبی برای رهاغ است به این معنی است که رابطه شما قوی است و آینده طولانی با هم دارید.

به رشد یکدیگر کمک می کنید

انسانیت به معنای رشد و یادگیری چیزهای جدید در مورد خودتان است. در یک رابطه، شما می خواهید با کسی باشید که می تواند به شما در یادگیری و رشد کمک کند، نه اینکه شما را عقب نگه دارد. ایجاد زوج های با عشق قوی همیشه شامل دو شریک می‌شود که به یکدیگر کمک می‌کنند. همچنین آن‌ها را تشویق می‌کنند تا رشد کنند و به افراد بهتری تبدیل شوند. چه به این معنی باشد که به آن‌ها عشق سختی بدهیم، یا وقتی که به کمک نیاز دارند دست آن‌ها را بگیریم.

منابع
وبسایت powerofpositivity

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا